הקמת חנות וירטואלית
הקמת חנות וירטואלית
הקמת חנות וירטואלית ובעיקר בעידן הקורונה, מצטרפת לעשרות חנויות איקומרס המציעות ללקוחות הרשת החל ממזון ועד למוצרי חשמל ואף נכסי נדל”ן בארץ ובחו”ל.
הקמת חנות וירטואלית ובעיקר בעידן הקורונה, מצטרפת לעשרות חנויות איקומרס המציעות ללקוחות הרשת החל ממזון ועד למוצרי חשמל ואף נכסי נדל”ן בארץ ובחו”ל.
איך שהיה ברור לעולם כי הקורונה לא הגיעה אליו, כדי ללכת כל כך מהר, החלו בעלי עסקים במציאות שמצאו את עצמם תקועים” עם חנות פיזית בלי קונים, להקים חנויות אונליין.
זה כמה שנים שכבר מדברים על הכדאיות של בניית חנות וירטואלית, אבל כנראה שהיה צריך זרז כמו קורונה… כדי שאנשים יפנימו את ערוץ הקניות הזה ויתחילו להרוויח כסף, במקום להושיב מוכר בחנות, להוציא כסף על שכר דירה ולגמור כל חודש בהפסדים.
כל בעלי האתרים מודעים ומבינים את הצורך בקידום האתר שלהם ברשת. אתר שלא מקודם אורגנית, לא יכול להגיע לעמוד הראשון בגוגל וזה אומר פחות לקוחות, פחות הכנסות. פחות שקיפות ופחות טראפיק.
כמו שחייבים קידום לכל אתר שלכם ברשת, ככה אם יש לכם חנות אי קומרס, חנות אינטרנטית, אתם חייבים לקדם אותה ברשת. יש להבין כי אתרים לא מתקדמים בכוחות עצמם לשום מקום. אם לא תניעו אותם קדימה לכיוון של העמוד הראשון בגוגל, הם יישארו בעמוד האחרון לנצח.
בניית אתר חנות, דורשת אפיון לפרטי פרטים, כי לא בונים חנות דיגיטלית פעמיים וגם לא מתקנים, פשוט מבצעים אפיון מעולה, מכסים את כל התחומים שהחנות צריכה לספק מבחינת שירות, ויזואליות, מידע, שירות לקוחת ועוד ושואפים גבוה.