0723944956
info@sitelinx.co.il

מומחה הטמעת גוגל אנליטיקס

אנליזה דיגיטלית מקיפה לביצועי הנכס הדיגיטלי שלך
  • קביעת מפת יעדים למדידה באתר
  • הגדרת המרות מבוססות יעד
  • הטמעת איבנטים בשילוב טאג מנג'ר
  • ווידוא תקינות המרות ואיבנטים קיימים
  • ניתוח ביצועים מתקדמים של ערוצי שיווק כולל FUNNELS של המרות (ערוצים תומכי המרה)
  • איתור שגיאות באתר
  • בדיקת תפקוד של עמודים, כפתורים, אלמנטים ותוכן באתר והצעות לאופטימזציה
  • הטמעת ECCOMERCE וניתוח נתונים מתקדםהגשת תוכנית לשיפור יחסי המרה וייעול מהלכי שיווק על בסיס תנועת גולשים באתר
  • הטמעה מקצועית למימוש פוטנציאל מלא של המערכת.
  • הגדרת דוחות בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח.
  • הצלבת נתונים הודות למערכת המבוססת מימדים ומדדים.
  • אינטגרציה מלאה של מערכות גוגל נוספות.
  • ניטור קמפיינים ממומנים בגוגל לצמצום סיכונים בהחלטות עסקיות.
קידום ממומן בגוגל (Google Ads) - ppc

יועץ גוגל אנליטיקס מקצועי לחברות ועסקים

ניתוח אנליטיקס מקיף לשיפור יחסי המרה
אורי דוד

אורי דוד

מנהל פיתוח עסקי, מחלקת קידום ממומן

יעוץ גוגל אנליטיקס מקצועי לחברות ועסקים

בין לקוחותינו

בניית אתרי תדמית, פיתוח אתרי מסחר מתקדמים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול ויצירת תוכן, ניהול מוניטין בגוגל ועוד - אנו בסייטלינקס גאים ליטול חלק בהצלחה.
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover

Case Study (סיפור לקוח)

פורטל ארצי להזמנת אטרקציות אונליין ביקש להגדיל את יחסי ההמרה

פורטל ארצי להזמנת אטרקציות אונליין, עם תנועה חודשית של כ- 15,000 גולשים ויחס המרה (להזמנה) 1.3%, הגיע אלינו מתוך מטרה לשפר את מידת החזר ההשקעה על מהלכי הפרסום.

ערוצי השיווק המרכזיים שבהם הוא פעל היו: קידום אורגני, קידום דרך קמפיין גוגל אדס (Google Ads), פרסום ממומן בפייסבוק, ניהול קמפיין טאבולה (Taboola) ודיוור אלקטרוני תקופתי לרשימות תפוצה.

בשלב הראשון בוצע תהליך הטמעת מדידה מלא באתר, כולל שימוש במפות חום על מנת לנתח את חווית המשתמש והגדרת יעדים תקינה.

בשלב השני בוצע ניתוח מקיף של נתונים בהיקף רבעוני בגוגל אנליטיקס והממדים המרכזיים שנדגמו היו:

  • יחס המרה גדול בכ- 200% של גולשים חוזרים לעומת גולשים חדשים באתר, לצד אחוז פעילויות חדשות גבוהה מאוד של מעל 90% באתר.
  • באמצעות ניתוח זרימת משתמשים והצלבת מפות חום, הגענו למסקנה שבדפי הזמנת האטרקציות המסויימות, קיים שיעור נטישה גדול במיוחד וזמני שהייה נמוכים ביחס לממוצע הכללי של האתר.
  • כמו כן, שמנו לב באמצעות ניתוח ערוצים תומכי המרה של הפעילות באתר, שהפעילות בטאבולה (שנעצרה כחודשיים לפני ביצוע ניתוח זה עקב חוסר יעילות לפי מדידת המרות ועלויות המרות במודל של  קליק אחרון), התבררה כיעילה במובן שהייתה הגורם שיצר את כמות ההמרות בסיוע (assisted Conversion) הגדול ביותר.

פתרונות

בשלב זה עברנו ליישום הפתרונות
  • הכנת תוכנית להגדלת שיעור הגולשים החוזרים לאתר באמצעות קמפיין רימרקטינג דינמי בכל המדיות המובילות: הוספת כפתורי הנעה לפעולה להרשמה לניוזלטר בחלקים מרכזיים באתר עם מסרים מכירתיים מתאימים אשר נוסחו בשיתוף העסק, וכן הפקת תוכנית דיוור שבועית לרשימות תפוצה כולל פעילויות תוכן שיווקי והטבות (על משקל של מועדון חברים).
  • בוצע ניתוח ומחקר מתקדם של מילות מפתח ופעילות מתחרים פר אטרקציה, שבהם התבצעו עיקר הנטישות באתר. הוקם קמפיין Google Ads עם RLSA (רימרקטינג בחיפוש) לצורך מקסום הביקושים במנועי החיפוש לאותן האטרקציות (על מנת לוודא שגולש אשר נטש את האתר שלנו וחזר לגוגל לצורך התחלת תהליך של השוואת מחירים ייתקל בנו קודם בכל שלבי החיפוש הבאים).
  • הוקצה מחדש תקציב לפעילות ב Taboola, במקביל להטמעת קוד בעמוד הנחיתה בקמפיין Taboola וביצוע רימרקטינג ייעודי לקהלים אלו. כמו כן, הוטמעו באתר פופאפים בטכנולוגיית "Exit intent" (כוונת נטישה) בכל העמודים בהם נצפו שיעור נטישות גבוה עם A/B של מסרים שונים והנעות לפעולה שונות (מתוך מטרה להגדיל את רשימות התפוצה/לבחון אפקטיביות של טיפול של נציג אנושי).

תוצאת הפעילות שלנו

יחס ההמרה באתר גדל ל 3.28% בתוך תקופה של כחודשיים וזאת בהתבסס על הקצאה מחדש של תקציב השיווק (ללא הגדלתו) בלבד!

הכוח מאחורי אנליזה דיגיטלית

הפקת ערך מנתונים דורשת הרבה מעבר להפקת דוחות; אנליסט אפקטיבי חייב לדעת אילו שאלות לשאול וכיצד למצוא את התשובות. שירות ייעוץ, אפיון והטמעת גוגל אנליטיקס שלנו בנוי סביב שיתוף פעולה: המומחיות הנדרשת לה היית מצפה ממשרד מוביל לייעוץ גוגל אנליטיקס.

אנחנו משלבים את הפרקטי עם השירותי

  • הפרקטי כולל פתרון בעיות, יישום מתקדם, דיווח מקצועי והדמיית תרחישים.
  • השירותי כולל שיחות מתוזמנות עם הלקוח באופן קבוע, וניתוח שוטף המסייעים לנו וללקוחותינו למיצוי הפוטנציאל, תוך השכלה בשאלת השאלות הנכונות.

צוות המומחים שלנו לא מסתפק בהתקנה בסיסית של גוגל אנליטיקס – הוא מדריך, ממליץ ומיישם אסטרטגיות מדידה מתקדמות אשר יציגו ללקוח את סוג הניתוח הקריטי שמשפיע על השורה התחתונה של העסק.

מאפיינים עיקריים של השירות

הפיכת נתונים לתובנות הניתנות ליישום

הפיכת נתונים לתובנות הניתנות ליישום

עדכון שוטף של יישום גוגל אנליטיקס

עדכון שוטף של יישום גוגל אנליטיקס

הוכחת החזר על השקעה (ROI)

הוכחת החזר על השקעה (ROI)

הפיכת נתונים לתובנות הניתנות ליישום

נתונים לבדם הם לא יותר ממידע; הסוד הוא הפיכת הנתונים לתובנות ברות יישום. אנו משלבים כלים אנליטים, תובנות ייחודיות, והמון ניסיון מעשי שמאפשרים ניתוח מקצועי.

אם לא די בכך, יש לנו את הידע הטכני להסביר ללקוחותינו כיצד הגענו למסקנות שהגענו, להסביר מדוע התובנות חשובות לעסק שלהם ולספק את הצעדים המומלצים הבאים.

עדכון שוטף של יישום גוגל אנליטיקס

כמומחים לפלטפורמת השיווק של גוגל, אנו מקבלים דיווחים ועדכונים שוטפים אודות שינויים עתידיים, ולעיתים זוכים להזדמנות להכניס את לקוחותינו למסלולי בדיקות בטא בלעדיות. כשאנו דואגים לעדכון שוטף אודות שינויים, לקוחותינו חופשיים להתמקד בשיווק; אנו נשאיר אותך מעודכן ונסייע לך ליישם את השינויים בזמן אמת.

הוכחת החזר על השקעה (ROI)

עליכם להראות לבעלי העניין והמנהלים שלכם את הערך של השיווק הדיגיטלי לעסק שלכם, ועליכם להחליט כמה להוציא והיכן. אנחנו הצוות שיכול לעזור לכם לעשות זאת. החל מתיקון באגים טכניים שעלולים לסכן את שלמות הנתונים וכלה בהטמעת כלים לסיוע בניתוח אפקטיבי יותר, אנו מסוגלים להעצים את כמות הנתונים ולהסביר את הערך העסקי לאלה שזקוקים להכוונה.

צור קשר טלפוני או מלא את הטופס ונחזור אליך

נשלח בהצלחה!

תיק עבודות

עבור לתיק העבודות

שאלות ותשובות למומחה גוגל אנליטיקס

כמה עולה גוגל אנליטיקס?

הכלי עצמו הינו חינמי למשתמשי ג'ימייל, ישנו שירות מתקדם יותר של גוגל אנליטיקס שנקרא google analytics 360 - להפקת תובנות משמעותיות יותר וניתוח נתונים על פני סגמנטים רחבים יותר, כלי זה הינו בתשלום והוא מתאים לסוכניות/אתרים גדולים שמתבססים על תנועת גולשים רחבה ואיכותית. מעבר לכך ניתן להזמין שירותים של מומחה אנליטיקס למענה נקודתי, פרוייקט מאופיין או ליווי מתמשך בעלות שעתית/ריטיינר חודשי אשר ייקבע לאחר הבנת הצרכים שלכם.

למה משתמשים בגוגל אנליטיקס?

גוגל אנליטיקס היא תוכנת ניתוח נתוני אתרים הפופולארית ביותר בעולם, אפשר לנתח לעומק נתוני גלישה של מבקרים באתרים שלכם ולקבל תובנות חשובות שיעזרו לכם לחדד ולשפר את יישום האסטרטגי השיווקית של העסק שלכם.

איך עובד גוגל אנליטיקס?

באמצעות הטמעת קוד מסוג javascript באתר שלכם אתם מאפשרים לגוגל אנליטיקס לאסוף אינפורמציה מהאתר שלכם בכל פעם שגולש נכנס אליו וצופה בדף מסויים בתוכו.

איזה מידע אישי אוספת גוגל אנליטיקס על משתמשים?

אמנם יש לגוגל את היכולת לאסוף כתובת IP של מבקרים באתר שלכם והיא אכן גם עושה שימוש באותם כתובת על מנת להפריד בין משתמש כזה או אחר ולהציג מידע זה עבור מנהל האנליטיקס, אך היא איננה חושפת בפניי מנהל האנליטיקס את כתובת הIP עצמם אלא מציגה לו מספר סידורי ייחודי שהיא מציגה לכל גולש על מנת להגן על פרטיותו.

מהם השימושים העיקריים בגוגל אנליטיקס?

באמצעות גוגל אנליטיקס ניתן להבין מי נמצא באתר שלנו (לקבל מידע דמוגרפי על הקהלים כמו גם על המכשירים והדפדפנים שדרכם נכנסו לאתר שלנו), מאיפה הגיעו לאתר שלנו (לנתח את ערוצי השיווק השונים שלנו ובאיזה מידה תורם כל אחד מהם לכניסות האתר שלנו), איך מתנהגים מבקרים באתר שלנו (לנתח את התפקוד הטכני באתר שלנו כגון תקינות קישורים וזמני טעינה וגם את התפקוד התוכני באתר שלנו- להבין איזה עמודים באתר מתפקדים טוב ואיזה פחות) ומי/אם/וכמה משלימים את המטרות שהגדרנו לביצוע באתר שלנו (השארת פרטים/התקשרות טלפונית/הזמנה אונליין וכו..)

5/5 - (4 votes)
צור קשר