0723944956
info@sitelinx.co.il
קידום אתרים seo

ניהול מוניטין דיגיטלי לעסקים, חברות ויחידים

טקטיקות מתקדמות ומוכחות לניהול מוניטין מקוון.

‘סייטלינקס’ מציעה לעסקים, חברות, ארגונים ויחידים, טקטיקות מתקדמות לשיפור וניהול המוניטין האינטרנטי (ORM – Online Reputation Management). אנו מתמחים באסטרטגיות אגרסיביות הכוללות הסרת תוכן שלילי ממנועי החיפוש (בעיקר גוגל), כמו גם הפצת תוכן, רשתות חברתיות ויחסי ציבור. על מנת להקטין את החשיפה לתוכן שעלול להזיק, אנו משלבים את מיומנויות החיפוש המתוחכמות שלנו במנועי חיפוש, עם כלי ניהול המוניטין האינטרנטי שלנו.

בין לקוחותינו

בניית אתרי תדמית, פיתוח אתרי מסחר מתקדמים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול ויצירת תוכן, ניהול מוניטין בגוגל ועוד - אנו בסייטלינקס גאים ליטול חלק בהצלחה.
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover

ניקוי השלמות אוטומטיות במנוע החיפוש

מחיקת אזכורי google auto suggest

google auto suggest או בעברית, “המלצות אוטומטיות של גוגל", הוא מנגנון מובנה במנוע החיפוש של גוגל, אשר ממליץ לגולש ביטויים משלימים לביטוי שהקליד. המלצות אלו צצות בעקבות אינספור חישובים ושכלולים שגוגל עורך באופן שוטף.

חלק מההמלצות עשויות שלא להיות רלוונטיות, להביך ולפגוע אנושות במאמצי השיווק הדיגיטלי.

כאן, אנחנו נכנסים לתמונה. אנו בסייטלינקס ערוכים ומנוסים בניקוי השלמות אוטומטיות מביכות ובזמן קצר יחסית.

מחפשים מומחה לניקוי תוצאות חיפוש בגוגל?

הגעתם למקום הנכון.

המומחיות שלנו בסייטלינקס לא מסתכמת בבנייה וקידום אתרים בלבד. אנו מתמחים גם בניקוי תוצאות החיפוש בגוגל. ביכלתנו לדאוג שחיפוש של שמכם או שם העסק שלכם בשורת החיפוש של גוגל, יניב תוצאות חיוביות ומחמיאות על ידי הקמה וקידום של נכסים דיגיטליים מגוונים.

כמה עולה ניהול דיגיטלי?

המחיר משתנה מפרויקט לפרויקט ומשך זמן הפרויקט אורך בין 6 ל- 9 חודשים. מחיר התחלתי של פרויקט ניקוי מוניטין הוא 2,500 ש"ח בחודש.

טלפון ומייל לפרטים נוספים: 0723944956 ☎️
info@sitelinx.co.il

78
%
עלייה בביקורים אורגנים
89
%
ירידה באחוז נטישה (Bounce Rate)
50
%
עלייה בלידים איכותיים
10
+
תוצאות ראשונות חיוביות

כלים לניהול המוניטין האינטרנטי שלך

לקוחותינו נהנים ממצבור משאבים אשר אגרנו במשך השנים, המסייע רבות לשיפור מוניטין העסק שלהם בעיני גוגל, ובזמן קצר יחסית
  • אפיון ופיתוח תכנים
  • ניתוח מתחרים
  • בניית אתרי תמיכה במותג
  • שדרוג פרופילים ברשתות חברתית
  • סגנלים חברתיים
  • אפיון ושדרוג סרטוני ווידאו
  • כתיבה וניהול מאמרים
  • בניית קישורים תומכים
  • פרסום אתר בגוגל וברשתות חברתיות
ניהול מוניטין של עסק בגוגל

חשיבות ניהול המוניטין

ניקוי וניהול המוניטין בגוגל מעולם לא היה חשוב יותר לעסקים
  • המטרות העיקריות של תהליך ניהול המוניטין המקוון שלנו כוללות דחיקת אתרי אינטרנט משמיצים למיקומים נמוכים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, השגת שליטה מלאה על ביטויים והודעות הקשורים במותג, כמו גם ניטור ומידת שליטה על ה"באז" האינטרנטי, על מנת להמשיך לבסס את האסטרטגיה.
  • כאשר לקוחות פונים אלינו עבור שירותי ניהול מוניטין באינטרנט, אנחנו קודם כל מבצעים ניתוח מעמיק של המצב, חוקרים את תחום העסק, מבצעים מחקר מילות מפתח על מונחים המניבים תוצאות שליליות ומחשבים פספוס הזדמנויות פוטנציאלי המבוסס על ידיעות מקוונת שליליות. לאחר שנשלים את הניתוח, נפתח אסטרטגיה מותאמת אישית.

מדוע חשוב כל כך לנהל את המוניטין של העסק שלי באינטרנט?

החברה שלך עבדה קשה מאד בשביל לבנות מוניטין טוב בתחום התמחותה ובקרב הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלך. כאשר אנשים מחפשים את שם החברה שלך או ביטויים הקשורים לחברה ולתחום שלך, תוכן שלילי המופיע באתרים המשמיצים את החברה, עשוי להיות מזיק מאוד ולפגוע בהכנסות.

אנחנו מומחים בהסרת דירוגים שליליים מהדף הראשון של תוצאות החיפוש. נחליף דירוג שלילי עם אתרים חיוביים כגון: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, בלוגים של החברה, דפי תוכן, סרטוני ווידאו ועוד. אנו מבצעים שירותי ניהול מוניטין באינטרנט עבור חברות רבות בכל התחומים, בישראל ובחו"ל.

שירות מקצועי

שלח הודעה ואחד המומחים שלנו יחזור אליך
תודה! ההודעה נשלחה.

ניהול מוניטין דיגיטלי לעסקים בכל גודל

'סייטלינקס' מתמחה במתן שירותי ניהול מוניטין באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט, לעסקים בכל גודל. לא משנה באיזה תחום החברה שלך, אתה מוכרח להיות מודע לנאמר עליה ולהתערב בשיח.
ניהול מוניטין באינטרנט - גוגל

האינטרנט מונע בימים אלו על ידי משתמשים שיוצרים תוכן המספק שקיפות רבה ואת ההזדמנות לשיתופי פעולה. עם זאת, זה אומר שניתן לפרסם כמעט כל סוג של תוכן באינטרנט מבלי להתחשב באדם או בעסק שעליו מפרסמים. אתרים מלאי תוכן כמו דפי רשתות חברתיות ואתרי ביקורת למיניהם, חזקים מאוד במנועי החיפוש ובדרך כלל יהיו מדורגים במקום טוב. כמעט בלתי אפשרי להסיר תוכן שלילי מאתרים כאלה והדבר לעיתים הופך למאבק משפטי ארוך בו נאלצת החברה התובעת לבחור האם כדאי לה להמשיך באסטרטגיה הזו. בינתיים, כיצד תגן החברה על עצמה מפני אובדן הכנסות פוטנציאלי ופגיעה בשמה? התשובה ברורה: ניהול מוניטין שלילי באינטרנט יספק מהלכים התקפיים והגנתיים אשר יסייעו לחברה לשמור על שליטה פרו-אקטיבית של השיווק האינטרנטי.

אנו ננקה את תוצאות החיפוש עבורך

סייטלינקס - ניהול מוניטין בגוגל לעסקים וחברות

סוכנות מובילה לניהול מוניטין של עסקים בגוגל בפרט ובאינטרנט בכלל

‘סייטלינקס’ משתמשת בידע הנרחב שלה אודות פתרונות שיווק אינטרנטי לבניית כל פרויקט של ניהול מוניטין ברשת. התהליך שלנו כולל את הצעדים הבאים:

  • זיהוי וגילוי
  • חקר שוק וניתוח תחרות
  • ניתוח וביקורת של כל אתר אינטרנט משמיץ
  • בחינת דוחות דירוג קריטריונים
  • פיתוח אסטרטגיה
  • הוצאה לפועל
  • ניקוי תוצאות שליליות מתמשך והתאמה מחדש של אסטרטגיות ביצוע
ניהול מוניטין באינטרנט - גוגל

אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי פיתוח תוכן ומסרים בכל קמפיין ניהול מוניטין אינטרנטי מוצלח. בין אם תבקש יעוץ והדרכה של צוות משלך או שנטפל בעצמנו ביישום וניהול הפרויקט, אנחנו כאן למענך.

שירות של חברת ניהול מוניטין - למי זה מתאים?

מומחה google לניהול מוניטין מתמקצע בדחיקת אזכורים שליליים. רבים נוטים לחשוב שמדובר במחיקת כתבות שליליות והסרת תוכן בעל אזכורים שליליים, אך לא כך הדבר - התוכן קיים אך הוא מוחלף על ידי תכנים חיוביים. השירות שלנו כולל:
  • ניהול מוניטין לבעלי עסקים
  • ניהול מוניטין לעורכי דין
  • ניהול מוניטין לאנשי ציבור
  • ניהול מוניטין לאנשי עסקים
  • ניהול מוניטין לרופאים
  • ניהול מוניטין לחברות
  • ניהול מוניטין לאנשי צבא
  • ניהול מוניטין לבעלי מקצועות חופשיים
  • ועוד...

ניהול מוניטין לחברות ועסקים – שאלות ותשובות

מה זה ניהול מוניטין?

מקורו של ניהול מוניטין הוא ביחסי ציבור לטווח ארוך. בעידן האינטרנט והפרסום הדיגיטלי, הכוונה היא בעיקר למוניטין של חברה, עסק או איש ציבור בתוצאות החיפוש של גוגל.

למה צריך ניהול מוניטין באינטרנט?

ביקורת שלילית בתוצאות החיפוש של גוגל עשויה לפגוע קשות בפעילות העסקית והשיווקית של העסק, החברה, איש הציבור. ניהול מוניטין בא להבטיח את תקינות המוניטין בגוגל וברחבי הרשת בכלל.

למי מתאים שירות ניהול מוניטין בגוגל?

השירות מתאים בעיקר לעסקים גדולים וקטנים כאחד, לאנשי ציבור, לבעלי עסקים, לעורכי דין, לחברות, לאנשי צבא, לבעלי מקצועות חופשיים, לרופאים, חברות פרטיות וציבוריות, ארגונים, מוסדות, עמותות, אמנים, ידוענים ועוד.

כמה עולה ניהול מוניטין בגוגל?

אם כי הביטוי ניהול מוניטין מתייחס בעיקר לתוצאות החיפוש של גוגל, השירות יכול לכלול מגוון רחב של פעולות ניקוי תוצאות ברשתות חברתיות, אזכורים חיוביים בעיתונים ומגזינים נפוצים ועוד. עלות השירות יכול לנוע בין 3,500 שח בחודש ל 15,000 שח בחודש ויותר.

מה ההבדל בין ניהול מוניטין לקידום אתרים?

ניהול מוניטין (ORM) וקידום אתרים (SEO) חופפים במובנים מסוימים אך שונים לחלוטין במובנים אחרים. בעוד קידום אתרים מיועד לקידום ביטויים רבים, ניהול מוניטין מתמקד בקידום שם המותג עצמו. חלק מהפעולות החופפות כולל בניית קישורים, פרסום תכנים ועוד.

5/5 - (5 votes)
צור קשר