תוכן עניינים
בניית חנות אינטרנטית
בניית אתר חנות, דורשת אפיון לפרטי פרטים, כי לא בונים חנות דיגיטלית פעמיים וגם לא מתקנים, פשוט מבצעים אפיון מעולה, מכסים את כל התחומים שהחנות צריכה לספק מבחינת שירות, ויזואליות, מידע, שירות לקוחת ועוד ושואפים גבוה.
מחפשים לפתוח אתר חנות אונליין?
הגעתם למקום הנכון!
אנו מציעים שירותי פיתוח, הקמה קידום וניהול של אתרי חנות מעוצבים.
צרו קשר לפרטים נוספים בטלפון: 0723944956 ☎️
לתיק העבודות שלנו, לחצו כאן.
אפיון ובניית אתר חנות
שלב האפיון הוא שלב חובה בכל הקמת אתר, ולא רק בהקמה של חנות וירטואלית, איקומרס או חנות אונליין (יש המון שמות לחנות כזו).
אחד הדברים הכי חשובים הוא להבין האם אתם בכלל צריכים אתר חנות?
אולי אתם יכולים להסתפק באתר שיווקי בסיסי או בעמוד עסקי בפייסבוק?
כלומר, צריכים להיות כאן חשיבה לעומק ושאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם.
עליכם לרדת עד לרזולוציות הנמוכות ביותר. אחרי הכל, אתם לא הולכים להקים אתר בשביל היופי, הוא צריך להיות יעיל ולתרום לפעילות העסק.
גם במציאות כאשר מישהו רוצה להקים חנות, וזה תמיד כרוך בהשקעה גדולה, מוטב שישאל את עצמו מדוע הוא מקים את העסק, והאם מה שיש לו למכור באמת שווה את ההשקעה.
כלומר – גם חנות איקומרס ברשת וגם חנות במציאות דורשות חשיבה לעומק ומשאבים פיננסיים.
לכן, על האפיון לדייק את הצורך, והאתר צריך לספק אותו בצורה האופטימלית – מדובר פה בכסף, בפרנסה שלכם.
בניית אתר חנות – מה התקציב שלכם?
אם אתם ברשת, אז בוודאי כבר יצא לכם לגלוש בחנויות שנטשתם אותן מיד, ויצא לכם גם לגלוש בחנויות טובות ואפילו להפוך ללקוחות נאמנים.
אז מה היה ההבדל ביניהן? היה! לחנות טובה צריכים להיות כמה פרמטרים מאוד חשובים, והדבר הראשון שצריך לגרום לגולשים להישאר בחנות הזו זה מה שנקרא “חווית משתמש”, IU ו-UX.
החוויה הזו מתחילה מרגע הכניסה המהיר לאתר, דרך הבנה מידית במה עסוק האתר, איזה קטגוריות יש בו.
כותרות שמובילות לסוגי מידע שונים ואלה מובילים לעוד תתי סעיפים של מידע.
תחומים בתוך האתר עצמו. דפדוף קל, ניווט מהיר. טעינה מהירה, הבנה של האתר מה אתם רוצים ואינטראקציה מהירה ומובנת.
ממשק משתמש דמיינו לעצמכם הוא כמו המוכר שאתם פוגשים בחנות.
אם הוא יהיה נודניק, אתם תברחו, אם הוא לא ישרת אתכם יפה, אתם תצאו.
אם לא תמצאו מה שאתם מחפשים, תלכו למקום אחר. אבל בעוד שבמציאות זה קורה בשיחה עם מוכר (רדום, מנומנם, משוחח בפלפון או נדיב ושירותי), פה מדובר על אינטראקציה דיגיטלית וללקוח הישראלי אונליין אין זמן, הוא לא יחכה עד שהאתר יעלה, עד שהוא יבין מה קורה?
עד שהוא ימצא את מה שהוא מחפש ואם השהייה שלו באתר נמשכת יותר מדי זמן, כי מדובר באתר חנות לא שירותי ולא ברור, אז הוא יצא מהאתר, לא יחזור לאתר החנות הזה וגם לא ימליץ עליו לחברים שלו.
בקיצור, נפלתם עם אתר החנות שלכם, כי בניית אתר חנות איכותי וברמה גבוהה גם דורש תקציב מסוים וגם צריך להיעשות בצורה הכי מקצועית שיש.
בניית אתר חנות ישראלי או בינלאומי?
מדובר אולי באחד השאלות הבסיסיות ביותר שישאל אתכם כל מפתח אתרים – האם אתר החנות שלכם מיועד ללקוחות בישראל או ללקוחות בינלאומיים?
אתר חנות ישראלי שונה מאוד מאתר בינלאומי, הן מבחינת השפה, אופן גביית התשלום (סליקה), קהל היעד ועוד.
המחירים בין אתרי חנות בישראל ואתרים בינלאומיים שונים גם הם.
צריכים אתר חנות? שאלו את עצמכם כמה שאלות…
אם אתם בעלי עסק ואתם חושבים על בניית אתר חנות (שזה רעיון מעולה בימינו), מוטב שגם תשאלו את עצמכם כמה שאלות, לפני שאתם מחליטים מי יבנה לכם את האתר הזה.
שאלו את עצמכם- מה תמכרו בחנות שלכם? האם המוצרים האלה קיימים בעוד חנויות? האם אתם הולכים להיות יותר יקרים או יותר זולים?
איזה פלטפורמות לבניית אתרי חנות יש. מהן הפלטפורמות המומלצות. אם תרצו להיות ממש חכמים, גלשו לכמה חנויות וחפשו את החברה שבנתה את החנות הזו.
המלצה כבר יש לכם, הרי גלשתם באתר.
אתם צריכים לחשוב מי יצלם לכם את התמונות של המוצרים. זה חייב להיות מקצועי וזה בטח לא יכול להיעשות בפלפון.
הצילומים הם חלק מאוד חשוב בכל חנות, זה כמו חלון ראווה מזמין, שגורם לאנשים להיכנס ולקנות ואם הוא לא יהיה מזמין אנשים לא ייכנסו.
בדרך כלל אנשים רואים בגד על בובה בחלון ורוצים כמוהו, ככה זה גם עובד בחנות אונליין. התמונות צריכות להיות מאוד אטרקטיביות ולמשוך את הלקוחות להתעניין במוצרים.
אתם צריכים לדעת מה נפח המוצרים בחנות שלכם, משום שיש פלטפורמות שמתאימות לחנויות קטנות אונליין, ויש פלטפורמות שמתאימות לחנויות יותר גדולות.
מידע חשוב באתר חנות
מכיוון שאתר אונליין משווק את עצמו לבד, חשוב מאוד שיהיה בו מידע שבדרך כלל שואלים את המוכר, אבל פה אין מוכר, פה יש אתר.
אם למשל ניקח לדוגמה אתר של בגדים, אז ליד כל בגד צריכות להיות המידות והצבעים וצריך להיות מדריך מידות.
תמונה של הבגד מכמה זוויות כדי שהלקוחות יוכלו לדמיין אותו מכמה צדדים. ממה עשוי הבגד מאיזה בד.
האם כרגע הוא במבצע? כמה עולה משלוח? תוך כמה ימים הוא יגיע. האם יש החזרות והחלפות באתר? איך זה מתבצע. מהי כתובת האתר גיאוגרפית.
אלה דברים שהגולשים יחפשו באתר, אבל מלבד זאת, יש הנוהגים גם לקרוא על האתר לפני שהם מבצעים בו קנייה, כדי להיות בטוחים שהוא מאובטח ברמה גבוהה.
מכאן שגם את זה חייב האתר לכתוב, ואולי אפילו להציג חוות דעת של לקוחות.
כל המידע הזה אמור לגרום לגולשים לרכוש בחנות זו. גם אם הם לא קנו הפעם, הם יחזרו לחנות אם הגלישה הייתה קלה, אם האתר לא נתקע ואם כל המידע הועבר להם בצורה ברורה.
שאלות ותשובות בנושא אתר חנות (איקומרס – ecommerce)
חברה שעוסקת בעיצוב ובניית אתרי חנות, חייבת לכלול באתר פרק של שאלות ותשובות. פרק זה הוא תחליף ראוי לשאלות שכל לקוח רוצה לשאול אבל באינטרנט. אין שום מוכר או מוכרת שיענו להם.
כל אתר איקומרס אוסף את השאלות החשובות שהוא רוצה לתת עליהן תשובות. שאלות אלה מורכבות מרצונות וצרכים של הגולשים למידע מסוים.
חשוב להבין שחייבים להגיע למצב שכאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר, הוא מקבל את כל התשובות לכל השאלות שיש לו.
כך מזהים שירות טוב וזה חלק חשוב מאוד בכל אתר חנות.
מעוניינים בנושא בניית חנות וירטואלית? הגעתם למקום הנכון.
בניית אתר חנות – שאלות ותשובות
כמה עולה לפתוח חנות אונליין?
אין מחיר אחיד להקמת אתר חנות. המחיר תלוי בעיצוב, כמות המוצרים, גודל התמונות של המוצרים, האם נחוצה התממשקות למערכת ניהול מלאי חיצונית ועוד. באופן כללי, הקמת אתר חנות יכולה להתחיל ב 7000 ₪ ולטפס מעלה. מומלץ ליצור קשר לפרטים נוספים.
האם מומלץ להקים אתר חנות?
בעידן של היום? התשובה היא חד משמעית - כן. כמות העסקאות המתבצעות אונליין רק הולכת וגדלה ומומלץ מאוד להתחיל לעלות על הרכבת בשלב מוקדם ככל האפשר.
באיזו פלטפורמה בנוי אתר חנות?
בעיקרון קיימות פלטפורמות רבות להקמת חנויות אונליין. אנחנו מתמקצעים באתרי ווקומרס של וורדפרס.
האם אני צריך תמונות מקצועיות?
מומלץ ביותר, כן. חבילות הפיתוח שאנחנו מוכרים כוללים בתוכן גם תמונות אווירה באיכות פרימיום, אולם לא נוכל להמציא תמונות של צוות העבודה, של המחסנים, של המובילים ותמונות ייחודיות שיקרינו את האופי המיוחד של העסק. אנחנו עוברים עם כל הלקוחות שלנו על כל הנקודות החשובות לפיתוח חנות בצורה האפקטיבית ביותר למיקסום פניות ומכירות, תוך שיתוף פעולה מלא לאורך כל שלבי הפיתוח.