חברת שיווק באינטרנט
אין עסק שלא צריך לעשות היום שיווק באינטרנט. הרשת הפכה להיות זירת העסקים הכי רותחת על פני כדור הארץ. כל מה שאדם מחפש, הוא ראשית נכנס לרשת. זה יכול להיות מידע, מוצרים, שירותים, כל דבר.
לכן עסקים יודעים שאם הם רוצים להגדיל את המכירות שלהם, להביא לקוחות חדשים ולשמר את הישנים הם צריכים להיות נוכחים ברשת. חשיפה דורשת נוכחות, קמפיין שיווק. הטבות, מבצעים, כל דבר שאתם צריכים עובר דרך גוגל ומשם לרשת.
יש כל מיני פעולות שאפשר לעשות היום בערוצי הפרסום והשיווק ברשת. כל חברה צריכה למצוא חברת שיווק באינטרנט שתעזור לה למצב את עצמה, לשווק את המוצרים או השירות שלה ולבסס שם ומוניטין.
קודם כל ולפני הכול – אתר
הדבר הראשון שכל עסק צריך לעשות, זה לדאוג שיהיה לו אתר. עכשיו כשאנחנו אומרים אתר, אנחנו מתכוונים לאתר שווה. כן , תתפלאו לשמוע לא רק שיש אתרים לא שווים, הם אפילו עלולים לגרום נזק לעסק.
לכן אנו ממליצים לא לפנות לכל חברה של הקמת ובניית אתרים, אלא לחברות שיכולים להציג לכם אתרים שהם בנו. לאתר שלכם חייב להיות גב חזק לקידום, כי בלי זה אי אפשר יהיה לקדם אותו. מדובר על טכנולוגיה ששתולה באתר, והיא משרתת את הקידום שייעשה לאתר.
העיצוב של האתר צריך להיות שונה ומקורי מכל אתר אחר ברשת, כדי שיוכלו להבדיל ביניכם לבין עוד אתרים. צריכה להיות לאתר שלכם שפה גרפית משלו, עם צבעים משלו. כל מה שמייחד את המוצר או השירות שלכם, צריך לבוא לידי ביטוי בעיצוב של האתר. חברת שיווק באינטרנט מעסיקה גם מעצבים גרפיים שמבינים דבר או שניים על שיווק באינטרנט ואיך לבנות אתר שיהיה גם יפה וגם שיווקי.
בשביל להביא לקוחות צריך לנצל את ערוצי הפרסום והשיווק
לקוחות לא מגיעים מהשמיים, צריך להביא אותם. יש כמה ערוצים ברשת בהם אתם חייבים לפעול, כדי להביא לקוחות. ככל שתהיו נוכחים בכמה ערוצים, כך השם שלכם יהיה ויראלי. יהיו יותר כניסות לאתר ואתם תתחילו לגדול.
הדבר הראשון שצריך להיות לכם זה אתר, ואתם צריכים לעשות קמפיין שיווק. זה אומר שאתם צריכים לעשות קמפיין בכלי של גוגל שנקרא גוגל אדווארדס. הכלי הזה הוא טכנולוגי והוא מאפשר לכם לבנות קמפיין של שיווק בגוגל.
אתם צריכים לפנות ללקוחות פוטנציאליים שלכם במודעות המנוסחות בהתאם, ולהציע להם את המוצרים או השירות שלכם. זה יוצר חשיפה מידית וגדולה. הגולשים מקליקים על המודעות ומגיעים לאתר או לדף הנחיתה שלכם. המודעות עולות בתוצאות של גוגל, כאשר הגולשים מקלידים מילים שנמצאות במודעות שלכם. אלה הן מילות המפתח המובילות גם את הקידום הממומן וגם את הקידום האורגני.
מילות המפתח הן המילים שבאמצעותן גולשים מגיעים אליכם. אם אתם לדוגמה מוכרים ירקות אורגניים, כאשר גולשים יקלידו את המילים האלה בגוגל, יעלו כל התכנים ברשת שיש בהם את המילים ירקות אורגניים ואם יש לכם באתר תכנים עם המילים הללו, הם גם יעלו בתוצאות וכך יזמינו את הגולשים ללחוץ על הלינק שלכם ולהגיע לאתר שלכם.
גם הקידום הממומן בתשלום של מודעות בגוגל וגם קמפיין קידום אורגני עובדים על מילות מפתח.
- קראו עוד על שיטת השיווק היעילה שלנו: שיווק בווטסאפ.
קידום אורגני – באמצעות סוכנות שיווק דיגיטלי
כדי לעשות קידום בתשלום בגוגל, או קידום אורגני, אתם צריכים לפנות לחברות שיווק דיגיטלי, או סוכנות שיווק דיגיטלי, חברות שעושות שיווק בפייסבוק או חברת שיווק ופרסום. בכל אחת מהמשרדים הללו מועסקים מקדמים אורגניים, שהתפקיד שלהם זה לתפור לכם אופטימיזציה לאתר. קידום אורגני יכול להביא אתכם לתוצאות גבוהות בגוגל, אבל לא משלמים על כל הקלקה על מודעה כמו בקידום ממומן, אלא ריטיינר לסוכנות הדיגיטלית שמשווקת אתכם.
קידום אורגני נעשה באמצעות הפצה של רשת מאמרים אשר כוללים תוכן ובו שתולות מילות המפתח. כאשר הרובוט של גוגל סורק את הדפים באינטרנט, הוא עושה את זה גם כאשר מישהו מקליד מילים בשאילתה של גוגל, ואז הוא מעלה את הדפים הרלבנטיים.
אם הקלדתם רופא שיניים בתל אביב, הוא ישלוף בתוצאות שלו את כל האתרים של רופאי השיניים בתל אביב, בתנאי שבתכנים של האתר יהיה רשום "רופא שיניים בתל אביב". קידום אורגני דואג לכך שכמעט כל מילת מפתח נמצאת בתכנים של האתר, כדי שאם גולשים מחפשים מילים מסוימות יהיה את כולן באתר וזה יכול להיות" שיווק דיגיטלי, חברת שיווק דיגיטלי, שיווק ברשת, שיווק באינטרנט, משרד פרסום ועוד.
המקדם האורגני עושה מחקר מילות מפתח והוא ידאג שבתוכן שלכם יהיו כל מילות המפתח הרלבנטיות לתחום שלכם.
מי מנהל לכם את דף הפייסבוק?
נוכחות עם דף עסקי בפייסבוק היא חובה לכל עסק. חשוב מכך- אם לא תשכרו את שירותיה של סוכנות דיגיטל, לא תוכלו להגיע לתוצאות איכותיות בדף הזה. הוא חייב להיות מנוהל באופן מקצועי. זה אומר שצריכה להיות אסטרטגיה מאחורי ניהול הדף, תכנון של פוסטים ותמונות ולא רק נוכחות שמביאה לייקים אלא ממש תוכן שיווקי שמביא תוצאות.
לכל פרסום חייבת להיות איזה שהיא כותרת, והתכנים צריכים להיות תחת הטייטל הזה. הכנסת הפוסטים והתמונות לא יכולה להיות אקראית אלא מתוכננת עד לפרטי פרטים.
אם אתם מחליטים שאתם רוצים לשווק למשל חברת רהיטים, אתם חייבים לחשוב מה הדרך הכי מקורית ונכונה לעשות את זה, זה בוודאי לא יכול להסתיים בתמונה עם רהיטים. זה הכי בנאלי והכי לא מסקרן. לכן כאשר אתם פונים לאיזו חברת שיווק באינטרנט, יש לה צוותים של אנשי קריאטיב, לצד מעצבים גרפיים שיכולים להחליט על קונספט הקמפיין שלכם בפייסבוק.
וגם לתת טיעונים למה אתם צריכים לעשות את זה ככה. זה חייה להיות ויראלי, זה חייב לקבל את מלוא תשומת הלב של הגולשים וזה צריך להיות קמפיין שיכניס לכם לקוחות חדשים.
מחפשים מומחה קידום אתרים לקידום העסק שלכם? מחפשים סוכנות שיווק דיגיטלי שתטפל גם בכל נושא יצירת התוכן עבורכם? הגעת למקום הנכון. צרו קשר עוד היום ונשמח לתאם עמך פגישת היכרות.