קידום אתרים לאדריכלים
מזל טוב! בשעה טובה החלטתם לפתוח משרד אדריכלים, להראות לעולם את הכישרון והיכולות שלכם ולתת שירות מעולה ללקוחות העתידיים שלכם.
מזל טוב! בשעה טובה החלטתם לפתוח משרד אדריכלים, להראות לעולם את הכישרון והיכולות שלכם ולתת שירות מעולה ללקוחות העתידיים שלכם.
אם אתם חושבים על קידום אתרים בחו"ל אין ספק שזה צעד חכם להרחבת מאגר הלקוחות באופן בינלאומי. חשוב לדעת האם זה משתלם לכם, האם זה מתאים, ומה הם הצעדים הבאים עליכם לעשות ולברר לפני שאם מתחילים. וכאן בדיוק אנחנו נסייע לכם.
לשיווק הדיגיטלי יש חשיבות רבה בין אם מדובר בקידום שהוא קידום אתרים בחו"ל ובין אם מדובר בקידום אתרים בארץ. כך או כך, אם אתם מוכרים שירות, או מוצר פיזי, חשוב לוודא שיש לכם יכולת לספק את השירות או המוצרים בארצות בהן אתם משווקים.
יש לחקור היטב את הצורך של קהלי היעד בזירה הבינלאומית למוצר או לשירות שאם משווקים. וודאו אם יש ביקוש, האם יש מתחרים, מהן נקודות החולשה בזירה הבינלאומית והתארגנו מראש להתמודדות עם אתגרים שיווקים לא פשוטים.
ראשית, יש לבצע הצבת מטרות רלוונטית. האם אתם מעוניינים בהגברת מודעות, יותר לידים, שיפור תדמית המותג או הגברת רכישות?
הגדרת המטרות תסייע לכם להתאים את תכנית השיווק ושינוי האתר בהתאם לקידום. ע הקידום להיות מתאים עבור קידום האתרים בחו"ל שיביא לכם את התוצאות המקסימליות עבורכם.
כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי יודע. הדרך להגיע אל לב ליבו של קהל היעד המתאים היא לדבר בשפה שלו. במקרה של קידום בחוץ לארץ, כמובן שמדובר כאן בתרתי משמע.
חשוב לדעת שיש מדינות ספציפיות שבהן מנועי החיפוש הם לא רק גוגל. אלא מנועי חיפוש אחרים גם. סין, רוסיה, ועוד מדינות משתמשות במנועי חיפוש שונים כמו 'ביידו' או 'יאנדקס'. ולכן, יש ללמוד על מנועי חיפוש אלו, ולקדם גם בהם על מנת להגיע אל כל קהלי היעד הרלוונטיים אליכם.
יש לציין שישנם גם הבדלים מהותיים ברמת התרבות המקומית בתחום של קידום האתרים האורגני הבינלאומי. ולכן, חשוב לשים לב האם סוג הפרויקט מותאם לקמפיין הרלוונטי, ולתרבות והעיצוב המקומיים המתאימים.
אין ספק שקידום של אתר תדמית למשל, יהיה שונה משמעותית מקידום של אתר אי-קומרס, או אתר תוכן כלשהו. כל אתר, באופן כללי, מצריך תכנית שיווק דיגיטלית אסטרטגית הכוללת בתוכה גם קידום אורגני מהטובים ביותר. גם קידום ממומן במקומות ספציפיים ברשתות, והכרה איכותית ומדויקת של הקידום הדיגיטלי באופן כללי.
בכלל, כל חברה איכותית ומקצועית חייבת להיות מעודכנת בכל החדשנות היומיומית בתחום שינוי האלגוריתם של גוגל. המשמעות היא כן להיות בכל בלוג אפשרי, לקרוא מאמרים, להאזין לפודקאסטים ולהשתתף בפאנלים במידת הצורך. אחת לכמה זמן גוגל משפרת ומשנה את האלגוריתם, דבר שמשפיע על תוצאות החיפוש במגוון של מותגים ועסקים.
אתרי חו"ל ואתרים באנגלית הם הראשונים המושפעים מהשינויים באלגוריתם, ועל כן, כאשר מקדמים באופן אורגני מומלץ לשים לב לכל שינוי אפשרי.
כמו כל מוצר או שירות שאתם רוכשים או שוכרים. חשוב לבחור נכון את החברה המקדמת לכם את האתר, או את האתרים.
יש לבחור באנשי מקצוע המדברים אל הצרכן הנמצא בחו"ל, ובהתאם כמובן למיקום. ישנן גם חברות ששוכרות אנשי אאוט סורסינג מאותן ארצות על מנת להפעיל את הפעילות השיווקית. בין אם מדובר באנגלית ובין אם מדובר בשפות אחרות. יש כאן צורך בחברה שמכירה היטב את שוק הקידום האורגני, והממומן בחו"ל.
ולא רק, זכרו, מדובר כאן בשיווק ויחסי ציבור לכל דבר. מה שתפרסמו בארץ או בחו"ל, יהיה החזית שלכם. כרטיס הביקור הדיגיטלי אם תרצו לקרוא לזה כך. ולכן חברה מקצועית, איכותית, בעלת וותק, נסיון ומוניטין רלוונטי תדע לטפל לכם במערך זה ללא שום בעיות. עליכם רק לוודא שהחברה אכן מתאימה לכם, ולצרכי המותג שלכם.
העולם בו אנו חיים הוא עולם שונה לגמרי מזה שהיה לפני כמה שנים ומה שבעיקר שינה אותו היא רשת האינטרנט. פעולות רבות אותן ביצענו בעבר באופן פיזי אנחנו מבצעים היום באופן וירטואלי, ונראה שהמגמה הזו רק תלך ותגבר.
אם יש לכם אתר אינטרנט בכל תחום שהוא, זה לא מספיק. אתם צריכים חברה שתקדם עבורכם את האתר שלכם ותביא אותו למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל, ואתם צריכים נוכחות כמה שיותר רבה ברשת. אתר אינטרנט שאינו מקודם הוא כמו חנות באמצע המדבר, אף אחד לא יודע עליה ומי שמחפש מוצרים שיש בה לא מודע לקיומה בכלל, וחשוב שיהיה מי ש"יצעק" אותה, מי שיבהיר שהיא קיימת לכל מי שמחפש את המוצרים שלה.
בניית קישורים ובנוסף קניית קישורים חזקים, הנם חלק חשוב בכל תהליך של קידום אורגני.
להיות אדריכל זה להיות בעל עסק, והיום עסק לא יכול להיות ללא אתר אינטרנט. אתר אינטרנט צריך להקים בחברה רצינית ומקצועית, חברה שיודעת מהם הדברים החשובים ואיך אתר צריך להיראות כמו גם איזה תוכן צריך להיות בו, ואנחנו בחברת "סייטלינקס" יודעים לבנות אתרים לאדריכלים כמו גם לאנשי מקצוע אחרים ברמה הגבוהה ביותר.
אם יש לכם חברה גדולה או שאתם מנהלים בחברה כזו, יש לכם לא מעט כאב ראש.
אתם צריכים לדאוג להמון דברים כשאחד מהם ואולי העיקרי שבהם הוא השיווק.
עולם השיווק הוא עולם גדול ורחב, עולם שעד לפני כמה שנים היה שייך לאופליין, לעיתונות הכתובה, לטלוויזיה ולרדיו, אך היום הוא מתמקד בעיקר באינטרנט.
במילים אחרות: "אם אתה לא שם אתה לא קיים".
עסק שאין לו ייצוג משמעותי ברשת, ייצוג הולם ומורגש, ימצא את עצמו מהר מאוד מאחורי המתחרים שלו.
כולם היום מחפשים את מבוקשם ברשת בין אם זה מוצרים, שירותים או כל מידע אחר.
אתם חייבים לחכות שם ללקוח הפוטנציאלי או הקיים שמחפש את השירותים או המוצרים שלכם.
אנחנו ב"סייטלינקס" נסייע לכם להשיג נוכחות משמעותית ברשת, בין אם זה כתגובה לחיפוש ובין אם זה נוכחות מאסיבית ברחבי הרשת כדי שהחשיפה לחברה שלכם תהיה גדולה ומשמעותית.
פרסום באינטרנט לחברות גדולות כמו גם לחברות קטנות או כל עסק שהוא, חייב לכלול גם קידום אתרים אורגני.
אורגני זה טבעי מה שאומר שבחיפוש של מונחים שרלוונטיים לחברה שלכם במנוע החיפוש גוגל, אתם אלו שתחכו למחפש בתוצאות הראשונות.
בשביל שזה יקרה צריך לעשות לא מעט עבודה בתוך האתר ומחוצה לו.
צריך לסדר נכון את ההיררכיה של התוכן, צריך לכתוב אותו נכון, צריך שהתוכן יכלול את ביטויי המפתח הרלוונטיים לחיפוש בתוכו, צריך לבחור אלו ביטויים יקודמו, להעלות את התמונות הנכונות, למלא תגיות שונות על מנת שגוגל יבין מה יש בתוך כל עמוד ועמוד באתר, ליצור קישורים פנימיים ולבצע עוד אין ספור פעולות שחלקן חד פעמיות וחלקן צריכות להתבצע כל הזמן.
מחוץ לאתר צריך ליצור קישורים איכותיים שיובילו לתוך האתר.
את הקישורים אפשר להשיג בדרכים שונות אך מה שחשוב הוא שהן תהיינה דרכים כשרות.
בכלל, יש כל מיני שיטות שמוגדרות "Black Hat", מושג שמבטא כל מיני קומבינציות שיכולות לקדם את האתר לטווח הקצר אך להזיק לו מאוד לטווח הארוך, עד כדי הסרה מתוצאות החיפוש של גוגל.
אל תחשבו בכלל על האפשרות הזו ותנו לנו, המומחים של חברת "סייטלינקס" לעשות בשבילכם את העבודה.
פרסום באינטרנט לחברות גדולות זו עבודה למומחים ואנחנו נוכל לעשות עבודה מדהימה לשיווק החברה שלכם.
רוצים לדעת יותר? צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!
פרסום באינטרנט לחברות גדולות הולך והופך לנרחב יותר ויותר.
אם בעבר קידום אורגני בגוגל היה שם נרדף לקידום באינטרנט, היום הוא רק חלק מסל שלם של פתרונות פרסום ברשת.
הנה עוד כמה אפשרויות פרסום באינטרנט לחברות שאנחנו ב"סייטלינקס" מספקים:
בגוגל יש את התוצאות האורגניות ויש את התוצאות הממומנות, תוצאות חיפוש שהמפרסמים משלמים על נוכחות בהן בהתאם לקליקים על המודעות.
בשביל לנהל קמפיין ממומן צריך יידע וניסיון, צריך לעשות אופטימיזציה כל הזמן למודעות כשהמטרה היא להפחית כמה שיותר את העלות לקליק ללקוח.
אנחנו ב"סייטלינקס" מומחים בפרסום ממומן בגוגל ונשמח לסייע גם לכם להגיע לתוצאות מדהימות.
פייסבוק, הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם היא המקום בו כולם נפגשים.
בפייסבוק נאגר המון מידע על החברים ברשת ואת המידע הזה המפרסמים יכולים לנצל לטובתם.
פרסום ממומן בפייסבוק הוא פרסום מטורגט בצורה מדויקת. אפשר לפרסם בהתאם לגיל, מין, מצב סוציואקונומי, אזור מגורים, תעסוקה, תחביבים ואין ספור פרמטרים אחרים.
אנחנו ב"סייטלינקס" צברנו יידע רב וניסיון לפרסום ממומן בפייסבוק ומאות הלקוחות המרוצים שלנו יעידו על כך.
פרסום באינטרנט לחברות גדולות ב"סייטלינקס" יכול לכלול גם פרסום באינסטגרם, ניהול מוניטין, יצירת תוכן סושיאלי, פרסום באאוטבריין ובטאבולה, ושירותים רבים נוספים הנוגעים לבניית אתר לחברה או שיפור אתר קיים, שיווק ברשתות חברתיות ובפלטפורמות פרסומיות שונות ומגוונות.
אנחנו יכולים לספר לכם עוד הרבה על השירותים שאנו מספקים, על הפלטפורמות בהן אנו מפרסמים ועל המומחיות שלנו בתחומים רבים.
אבל במקום כל זה תוכלו לבחון את התוצאות שלנו, שמדברות כבר מזמן בעד עצמן.
כשהפרסום מבוסס תוצאות, כשהלקוח מגדיל את הרווחים שלנו ומרחיב את העסקים שלו בזכות העבודה שלנו, לא צריך יותר מזה.
נשמח לסייע גם לכם לקדם את החברה שלכם למקומות שלא חלמתם עליהם.
יש לא מעט חברות פרסום באינטרנט אבל חברת "סייטלינקס" יש רק אחת.
אנחנו מציעים ללקוחות שלנו קודם כל יחס אישי ושיתוף מלא בכל התהליך יחד עם רמה מקצועית גבוהה במיוחד וכמו שציינו, תוצאות שמדברות בעד עצמן.
לכל לקוח ולכל חברה "נתפרת" חליפה במידה שלהם, בהתאם לצרכים, לרצונות ולתקציב כמובן.
רוצים גם אתם לקדם את החברה שלכם למקומות מדהימים? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להכניס אתכם למשפחת "סייטלינקס"!
עולם המסחר, כמו רבים מהתחומים בחיינו, משנה את פניו לגמרי ואנו נדרשים להתאים עצמנו לרוח הזמנים החדשים. מרבית המכירות אינן מתרחשות עוד בבתי העסק עצמם, אלא בחנויות וירטואליות באתרי העסקים וזהו המקום בו נעשים מרבית הרווחים. כדי לעודד את הלקוחות הפוטנציאלים לבצע רכישה באתר העסק, קודם כל צריך לגרום להם להיכנס לאתר עצמו. אחד הכלים שיעזרו לכם לעשות זאת הוא הבלוג העסקי באתר.
אין ספק כי העולם הדיגיטלי שינה לחלוטין את עולם הפרסום והשיווק, המדיה היא שונה, כלי הפרסום שונים וחלקם בכלל טכנולוגיים אשר בלחיצת כפתור מסוגלים להפנות קמפיין שלכם בדיוק לקהלי היעד שלכם, או להפנות מאמרים וכתבות עומק על העסק או השירות שאתם נותנים מה שנקרא "קידום אתרים באמצעות כתבות".
כולם מכירים היום את גוגל, ואם אתם לא מכירים או יודעים על מישהו שלא מכיר זה הזמן להציג את גוגל שכל עסק ועסק חולם להיות במקומות הראשונים שלו.
חשיפה איכותית בגוגל אפשר להשיג אך ורק דרך שירותי קידום אתרים והתקדמות במנועי החיפוש, אך לא רצוי לעשות זאת לבד. אם כי בליווי מקצועי של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.
אם טרם עשיתם זאת, סביר מאד להניח שאתם עומדים להכיר עולם שיווקי חדש, שעוד לא הכרתם, והולך מאד להשתלם לכם ברמה האישית, הכלכלית והעסקית.
הדבר הטוב ביותר שנכנס לחיים שלנו בזכות העידן הדיגיטלי הוא מנוע החיפוש של גוגל. אין באמת עוד מנועי חיפוש שיכולים להתחרות איתו, זוהי אופרציה שלמה שהפכה את העולם לטוב יותר. ובאמצעות הטכנולוגיה של גוגל כולנו יכולים לקבל מידע נגיש, זמין ועל כל נושא שבעולם.
קשה מאד להסביר את עולם השיווק במאמר אחד, אבל קל יותר לתת רקע ואינדיקציה לגבי התחום של שירותי קידום אתרים שיכול להעניק לכם יופי של חשיפה וקידום למקומות הראשונים של גוגל. ובהמשך לכך גם לידים חמים ורווחים איכותיים לעסק.
קידום ממומן הוא כשמו כן הוא, ממומן. משמע, אתם למעשה יוצרים קמפיין בתוך הרשתות החברתיות או בתוך גוגל וקונים שטח פרסום.
הקידום הזה באופן ספציפי מעניק חשיפה מאד מהירה וכמובן לידים, הקידום מתאים לעסקים המעוניינים במיתוגים מהירים, בלידים מהירים והוא קידום שלא נשמר לשום זמן ארוך טווח. ברגע שאתם למעשה מפסיקים את המימון, אתם מפסיקים את הקידום והלידים לא ימשיכו. כמו כן, מהרגע שהקידום הממומן הוא יסומן בתגית 'מודעה', או 'ממומן'.
הקידום האורגני הוא עולם שלם של התמקצעות בתחום שירותי קידום אתרים והוא כולל בתוכו גם מחקר מילות מפתח, כתיבת תוכן בחוקים מסוימים, פילוח קהלי יעד מדוקדק. וגם עבודה טכנית מאחורי הקלעים של האתר, או דפי הנחיתה שברשותכם. כמו כן, קיימת גם אופציה לחיזוק רשתות חברתיות באופן אורגני.בכל מה שקשור לחוקי SEO של גוגל מומלץ שלא לבצע פעולות שעלולות להביא לחסימה או שינויים במיקומים.
היתרון העיקרי בקידום אורגני הוא שמירת התוצאות לטווח הרחוק המצריכים תחזוק אחת לכמה זמן ברמת התוכן, ובדיקה מקיפה של הביטויים ושינויי האלגוריתם. ובעבור עלות ספציפית של תחזוק על ידי אנשי מקצוע תוכלו להישאר במקומות הראשונים בגוגל ולהיות חשופים ללידים חמים ורווחיים לאורך זמן.
לפני שמתחילים עבודת קידום אורגנית או כל עבודת קידום כלשהי מומלץ לבצע אופטימיזציה מלאה לאתר, ולהבין בדיוק את מטרות העסק. כמו כן, יש לבצע עבודה בבקאופיס של האתר וזאת על מנת להכינו אל פעולות הseo שאנחנו מתכוונים לבצע בתוך הרשת, ובתוך הרשתות.
אופטימיזציה מלאה על ידי אנשי מקצוע המקצוע הטובים ביותר בתחום תעניק בסיס טוב להתחלת הקידום, הכרת המותג ובכלל פילוח קהל יעד איכותי.
הדבר הכי חשוב לשים לב אליו בתחילת קידום אורגני הוא כמובן מילות המפתח. על מילות המפתח יקום ויפול דבר, צריך לשים לב שאין תחרות בין ביטויים גם אם אלו באותם התחומים וחשוב לדעת שאם הביטויים הם ממוקדים קל לקדם אותם למיקומים הגבוהים. היכולת של מילות מפתח להגיע אל מיקומים גבוהים ולהפוך טקסט איכותי לתנועה לאתר ומשם ללידים, היא הקידום האורגני האיכותי והייחודי אליו אתם מייחלים.
כשאתם מתחילים תהליך של קידום אתרים חשוב שתדעו כי מומלץ לבצע מחקר שוק איכותי ומדויק לפני שמתחילים את תהליך הקידום. אנשי מקצוע המתמחים בתחום יודעים שמחקרי שוק מושפעים ממגוון של גורמים חיצוניים כמו אקטואליה, אלגוריתם שמשתנה ועוד. יש להכיר היטב את קהל היעד והדרך להכיר היטב את קהל היעד היא להבין מה קורה אצל המתחרים, לפלח את קהל היעד כראוי ולהבין מאיפה מגיע הליד שיכול להפוך ללקוח רווחי למותג.
לא מעט מחקרים מראים ששלוש התוצאות הראשונות בעמוד הראשון של גוגל מביאות אחריהן מעל לשישים אחוזי ההקלקות. בדרך כלל גוגל מראה 10 תוצאות בעמוד הראשון, זה נתון שכמובן עלול להשתנות בהתאם לסוג החיפוש ועל כן, חשוב לבדוק את התחום שמתאים לכך בתוך גוגל עצמו. דבר זה יעניק לכם אינדיקציה מבחינת מיקום תחרותי, וכמובן כמה יש לכם צורך להשקיע באמת בקידום המותג.
היות וישנו מגוון רב ונרחב של ביטויים לקידום, חשוב לדעת איזה ביטויים מומלץ לקדם. הביטויים עלינו לקדם הם ביטויים שאינם תחרותיים מדי, ייחודיים וכמובן גם תמיד מומלץ להשתמש בכלי המפתח של גוגל המאפשר לנו למצוא את הביטויים המתאימים.
לסיכום אם כך, מומלץ שלא לנסות לעשות דברים מסוג זה לבד. הסיבה לכך היא לא כדי למכור לכם שירות זה או אחר. אלא פשוט בגלל שאם אתם מנהלים עסק, מומלץ שתישארו בניהול העסק ותוכלו לתת את השיווק הדיגיטלי בכלל וקידום האתרים בפרט לאנשי המקצוע המתמחים בכך.
כך אתם תוכלו להמשיך ולנהל את העסק כראוי ולטפל בלידים החדשים מהקידום.