תוכן עניינים
קידום אתרים בבני ברק – שווה מוניטין!
כאשר אדם מן הישוב מתחבר למחשב שלו הנייד, הנייח, הטאבלט או הסמארטפון הוא בוודאי צריך דבר מה, ואת זה מספק לו מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם- גוגל.
הגולש מקליד את החיפוש שלו בשאילתה של גוגל וזה מעלה תוצאות בהתאם
לפי מה עולות התוצאות בדף הראשון בגוגל? בדרך כלל שלושת התוצאות הראשונות הן מודעות קנויות אשר המפרסמים שלהם משלמים עליהם.
אחריהם יופיעו אתרים נוספים ואלה הגיעו למיקום הגבוה הזה בזכות קידום אתרים שנעשה להם. מדובר על פעולות סיזיפיות, יום יומיום וחשובות שמצליחות להרים אתרים למקומות גבוהים מאוד בעמוד הראשון בגוגל.
כל איש קידום אתרים בבני ברק, ירושלים או תל אביב, פועל כראות עיניו, בשיטות העבודה שלו וביכולות האישיות שלו.
הטובים ביותר מצליחים לשתול את הלקוחות שלהם במקומות גבוהים ומכובדים ואלה מרגישים את השינוי בטראפיק הזורם לאתר שלהם, בגידול כמות הלקוחות החדשים ובנתוני השיווק ובמילים פשוטות: בקופה של העסק.
כולם רוצים להיות במקום הראשון אבל גם להיות בדף הראשון זה מספיק מכובד, ובכל אופן עשוי לעשות רושם עצום על הלקוחות הוותיקים וגם החדשים שלכם.
קידום אתרים אורגני נחשב היום כפעולת חובה לכל אתר שלא רוצה ללכת לאיבוד ברשת.
איך להגיע ל- “Under the fold”?
ממחקרים שנעשו על המקומות הראשונים בגוגל מסתבר, כי לא מספיק להיות בעמוד הראשון בגוגל אלא שצריך להיות אפילו ראשון בעמוד הראשון, דבר שמעטים זוכים לו אבל אם אתם בעלי קייטרינג גלאט כשר בבני ברק ואתם לא עושים קידום אתרים ממקוד לאזור בני ברק, לעולם לא תצליחו להשתחל אפילו לעמוד העשירי, משום שכל מי שנמצא בעמודים הראשונים בגוגל פועל למען קידום האתר באופן אקטיבי.
“UNDER THE FOLD” הוא כינויו של אזור המיקומים 4-10 בעמוד הראשון וזה אומר שהמיקומים האלה עוד בסדר כל עוד הגולשים לא צריכים לגלול מטה משום שרובם לא גוללים.
הסיבה שבגללה גולשים יסתפקו במידע של התוצאות בעמוד הראשון, קשור לרושם שזה עושה עליהם והם מאוד מתרשמים מכך שהאתרים הללו נמצאים במקומות גבוהים ומייחסים להם גם איכות ועוד כל מיני יתרונות כדמיונם הפרוע.
מתוצאות מחקרים שבדקו כמה הקלקות מקבלים אתרים שנמצאים במקומות הראשונים בגוגל עלה כי שלושת התוצאות הראשונות בעמוד הראשון מקבלות כ-60%. המקום הראשון מקבל פי 3 הקלקות מהמקום השני ועל המקום השני מקליקים פי 1.5 מהמקום השלישי.
זה רק מצביע על חשיבות התחום של קידום האתרים, וגם מוכיח כי מי שעושה קידום כזה רואה אחרי כמה חודשים תוצאות טובות ומרשימות.
המקום השמיני מקבל רק 2% הקלקה וכל מי שנמצא בתחתית הדף לא מקבל מעבר ל-2-3% של הקלקות, השוו זאת למקומות הראשונים.
על מיקום ויחסי ציבור ברשת!
גולשים נוטים ליצור קשר עם המקומות הראשונים בגוגל, משום שזה עושה עליהם רושם עצום ובצדק.
זה מעיד על כך שאם אתר יודע להשקיע בעסק שלו, הגולשים יסיקו כי הוא גם כנראה יודע להשקיע בלקוחות שלו, ככה בערך חושבים רוב בני האדם ויש בזה גם אמת.
כאשר בעל אתר לא משקיע בקידום האתר שלו ברשת, לא משתמש באמצעים מתקדמים כמו קידום אתרים ולא עובד על האתר שלו, זה לא תמיד בגלל שאין לו זמן, כי לא הוא האיש שצריך לעשות את זה, אלא שהגולשים עלולים לטעות ולחשוב שהוא מיושן גם במקצוע שלו.
לעומת זאת הם מעריכים את האתרים שנמצאים במקומות הראשונים ומייחסים להם גם הצלחה ואיכות גבוהים ואלה שנמצאים במקומות הראשונים בהחלט עושים לעצמם יחסי ציבור טובים מאוד.
קידום אתרים בבני ברק כקידום אורגני, יכול להיתקל בתחרות רבה על מילות מפתח, שהן לב ליבו של הקידום הזה כמו למשל :שבת, גמ”ח, ארגון צדקה, חלות לשבת, חליפות חתן, פאות ועוד.
איך מקדמים אתר למקום הראשון בגוגל?
כאמור יש שתי שיטות בהן ניתן לעשות קידום אתרים בבני ברק, הראשונה היא ביציאה בקמפיין מודעות בתשלום, והשנייה היא בקידום אתרים אורגני.
קידום אתרים אורגני עובד על מילות המפתח של הלקוח ודואג על הפצת תכנים רבים הכוללים אותם, כיוון שגוגל סורק את כל האתרים, הוא יודע ונתקל במילות המפתח המודגשות בדרך כלל בטקסטים ויש לו מאגר של אתרים וחומרים בהם מילות המפתח האלה קיימות.
בתוספת איכויות טכנולוגיות של אתר, ובהפצת תכנים הכתובים ומנוסחים בעניין וברמה גבוהה, טווה המקדם רשת קישורים בין כל מיני אתרים לאתר עצמו, כך הוא מחזק אותו ותומך בו ברשת כמו שתוקעים יתדות מסביב לאוהל.
מחקר מילות המפתח הוא השלב הראשון והחשוב בו מחליט איש קידום האתרים, מהן מילות המפתח החשובות שבאמצעותן מחפשים הגולשים את האתר המסוים.
המחקר הזה עוזר להחליט באיזה מילים להשתמש בתכנים, איך הגולשים מחפשים את המוצרים של הלקוח הזה והרבה פעמים אגב, נתקלים מקדמי האתרים בעברית קלוקלת כמו למשל חיפוש של אופניים חשמליות כאשר הביטוי הנכון הוא אופניים חשמליים.
- קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: קניית לינקים
קידום אתרים בבני ברק – מחירים, המלצות שאלות ותשובות
אילו יתרונות יש לסייטלינקס בקידום האתר שלי?
אנו בסייטלינקס מקדמים אתרים בצורה אורגנית מזה למעלה מ 12 שנים. אנו מאמצים שיטות קידום אפקטיביות להשגת המטרה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר, ובאופן הלגיטימי ביותר בעיני מנוע החיפוש של גוגל. כמו בן, אנו מאמצים גישת ראיה שיווקית רחבה על מנת להשיג עבור לקוחותינו את הביצועים הטובים ביותר מקידום האתר בגוגל.
כמה עולה לקדם אתר באופן אורגני?
קידום אתרים הוא תחום רחב מאוד ומחיר השירות משתנה מאתר לאתר. על מנת להבין את המחיר הנכון להשגת התוצאה, יהיה על המקדם לאפיין את מהלכי הקידום תוך התחשבות במשתנים כמו מיקומי תוצאות החיפוש הנוכחיים של ביטויים רצויים, מי המתחרים על הביטויים, נפח האתר, קוד ומבנה האתר, תגיות ועוד. מחיר התחלתי של קידום אורגני הוא בסביבות 2500 שח בחודש ויכול להגיע עד 5500 ומעבר. המחיר עולה ככל שיש צורך בביצוע שינויים באתר עצמו והן מבחינת קוד האתר.
האם מומלץ קידום אורגני או קידום ממומן?
אין כאן תשובה חד משמעית. המצב האופטימלי יהיה לשלב קידום אורגני עם קמפיין קידום ממומן בגוגל ואולי גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, במידה והמקדם רואה זאת לנכון ובהתחשב בתחום העיסוק של בעל העסק. אם כי ההשקעה יקרה יותר, קידום ממומן בשילוב אורגני יביא לתוצאות מהירות יותר. במידה והתקציב אינו מאפשר שילוב, יהיה צורך לנתח את האתר ותקציב השיווק של הלקוח.
איך אפשר לדעת אם חברת הקידום באמת שווה?
כמו בכל ענף, השוק מלא באנשי מקצוע ברמות שונות. מומחה מקדם אתרים יהיה בעל שנים של ניסיון. כמו כן, יוכל להציג תיק עבודות עשיר. הסימן השלישי להתמחות המקדם יהיה המחיר, מקדם אתרים מומחה לא יתפשר יותר מדי הודות והוא יודע במה כרוכה עבודת קידום אפקטיבית, כשהמוניטין שלו בראש סדרי העדיפויות. גביית מחיר נמוך רק למטרת משיכת הלקוח ללא הצגת תוצאות היא הרסנית מאוד למוניטין המקדם המקצועי.