תוכן עניינים
דוגמאות של אתרים שפירסמנו
כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק?
לפני שתשאלו את השאלה כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק, אולי צריך קודם להבין מהם כללי פרסום בפייסבוק. מה מותר ומה אסור, כדי שלא תשבו שעות על דף נחיתה ובסוף פייסבוק יפסלו אותו. אז מהי מדיניות הפרסום של פייסבוק.
יש פקטור מאוד חשוב בפרסום בפייסבוק והוא שתוכן המודעה צריכה להיות תואמת לתוכן של דף הנחיתה, ממש כמו בפרסום בגוגל.
הם בודקים את הצהרות הפרסום וגם את תחום העיסוק של העסק כפי שהם מוצגים כדי להתרשם מהמודל העסקי. את כל זה הם עושים כדי למנוע פרסומים אסורים. הענישה על כך היא חסימת המודעה ועד השבתת החשבון. בין השאר במקרים הבאים:
- אפליה מכל סוג.
- פעילות או שירות בלתי חוקיים.
- תמיכה או פרסום בטרור, גזענות, אלימות וכדומה.
- פרסום של תרופות, סמים קלים ועוד.
- פרסום של כלי ומוצרי עישון.
- תוכן מרתיע, מפחיד ואלים.
- פרסום של תחמושת או כלי נשק.
- הפרת זכויות יוצרים.
- תוכן למבוגרים.
- הימורים.
- פרסום מטעה.
- פרסום דפי נחיתה לא פונקציונאליים.
- תוכנות וכלים לריגול ומעקב.
- שיימניג.
- פרסום אלכוהול.
- תמונות שהן אחיזת עיניים.
- הלוואות לטווח קצר (כמו אופציות בינאריות).
חבילות ניהול דף עסקי בפייסבוק או כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק?
יש משרדי פרסום וסוכנויות דיגיטל שמשווקות חבילות ניהול דף עסקי בפייסבוק. הרבה כבר נאמר
על איך צריך לנהל דף עסקי, מה צריך להיות בו. איך לגרום לגולשים להיכנס אליו ולהשאיר פרטים. איך גורמים להם להיות לקוחות. יש המון טיפים ועצות חשובים לניהול דף כזה אבל מה שבטוח לפני שאתם רוכשים חבילת שירותי ניהול של דף פייסבוק, בדקו כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק ואז תוכלו להבין אם ההצעה קוסמת לכם.
מה שבטוח היום כל עסק שרוצה להראות פעילות ונוכחות בפייסבוק וברשת, חייב דף כזה. זוהי דרך מעולה להיחשף לגולשים, ליצור אתם אינטראקציה, להגדיל את מאגר הלקוחות ולשווק. אבל אתם חייבים לעשות את זה באופן מקצועי או יותר נכון, לשכור מישהו מקצועי שיעשה את זה עבורכם.
כמה עולה פרסום בגוגל? PPC
לגוגל ולפייסבוק יש כלי פרסום דיגיטליים דומים. אם אתם שואלים כמה עולה פרסום בגוגל? כדאי שתשאלו כמה עולה מילת מפתח X או Y, כי מה שעולה זה מחיר המילה לא הפרסום.
אם אתם למשל טכנאי מזגנים ואתם יוצאים בקמפיין מודעות על התקנת מזגנים ומילות המפתח שלכם הם “התקנת מזגנים", סביר להניח שבעונה החמה בה אתם מעוניינים להעלות את הקמפיין, יש עוד כמה חברות התקנת מזגנים שיוצאות עם קמפיינים דומים. אז כמה הם משלמות וכמה אתם?
כיוון שהמילה התקנת מזגנים תופיע גם במודעות שלכם וגם במודעות שלהם, מי שיציע את המחיר הכי גבוה למילות המפתח הללו, הוא זה שהמודעות שלו יתפרסמו ראשונות ויקדימו את האחרים. בפייסבוק למשל אין מילות מפתח והפרסום מתנהל בצורה אחרת.
מחירי מילות המפתח יכולים להיות 2 ₪ וגם עשרות שקלים, תלוי מה היקף החיפושים והאם אלה מילות מפתח תחרותיות במיוחד.
התוצאות הממומנות בגוגל מסומנות עם כיתוב של הודעה, או שהן נמצאות בעמוד הראשון בגלל שלאתרים הללו עושים קידום אורגני.
פרסום מודעה בפייסבוק
עלות פרסום מודעה בפייסבוק, הוא חלק משאלה הרבה יותר רחבה כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק? זה מאוד דומה למה שקורה בגוגל, אבל הפרסום בפייסבוק לא עובד לפי מילות מפתח אלא לפי טירגוט.
מה זה טירגוט? כדי לסבר אוזניכם נאמר כי טירגוט זה כלי הפרסום הכי עוצמתי שיש היום ברשת. אם בעבר יצאו משרדי הפרסום מגדרם כדי להגיע לקהלי יעד, הרי שהיום הכול עובד בכלים דיגיטליים.
לפי היסטוריית הגלישה של גולשים, לפייסבוק יש מידע האם הם גברים או נשים. מה הם אוהבים, מה הם קונים, בני כמה הם? מה תחומי העניין שלהם? איפה הם גרים? ובמה הם עובדים. כך למשל אם אתם מפרסמים מוצרים מסוימים שניתן לפלח את קהלי היעד שלהם, הם ינחתו בפיד שלהם. ככה זה עובד.
כמה עולה לפרסם באינסטגרם?
כמה עולה לפרסם באינסטגרם? הפרסום באינסטגרם נחלק לכמה סוגים. יש פרסום של עמוד עסקי באינסטגרם, יש פרסום מוצר באמצעות האינסטגרם ויש פרסום של פוסט שעושים לו קידום. ההבדל בין שלושת סוגי הפרסום הללו הוא שכל אחד מהם דורש דרך פעולה אחרת.
פרסום של עמוד אינסטגרם מתחיל מ-1,000 ₪ בחודש, כך גם קידום ממומן של עמוד עסקי באיסנטגרם. יש המשלבים בין שתי השיטות למקסום התוצאות.
לפרסם מוצרים באינסטגרם דורש להיעזר ברשת הפייסבוק. ממנו מעלים פיד נתונים והוא יאפשר משיכה של מוצרים למשל מחנות אינטרנט לעמוד האינסטגרם העסקי.
חשוב להבין שעלות הפרסום של המוצרים איננה זולה וכמו התחרות על מילות המפתח, פה יש תחרות בין המפרסמים על מקום בפיד. גם הרלוונטיות של המוצר עבור הקהלים באינסטגרם נבדקת. העלות נקבעת לפי קליקים וצפיות, אתם יכולים לשלוט בקמפיין בכל עת, לעצור לשנות וגם להחליט שאתם מפרסמים מדי יום רק בכמה שקלים בודדים.
עלות פרסום באינטרנט – כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום בגוגל, אינסטגרם ועוד.
אין מחיר קבוע לפרסום באינטרנט, כמו שאי אפשר לדעת באיזה ערוצי פרסום מומלץ לכל עסק לפרסם ואיפה. זה תלוי בתחום העסקי, בקהלי היעד. בגיל שלהם, במחיר השירות או המוצרים, במיקום שלהם ועוד.
חשוב לומר כי יש היום הרבה עסקים קטנים וגדולים, שלא שואלים כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק, כי הם דווקא צריכים לפרסם באינסטגרם או בערוצים אחרים כלומר, כל עסק לגופו, כל פרסום תלוי מטרה וקונספט אבל מה שבטוח אף אחד לא מוותר על פרסום באינטרנט.
פרסום בפייסבוק – שאלות ותשובות
מחפשים מומחה קידום אתרים או ניהול מוניטין בגוגל לעסק שלכם? אם חיפשתם חברות פרסום באינטרנט הגעתם למקום הנכון.
שורה תחתונה, כמה עולה פרסום בפייסבוק?
עלות הפרסום בפייסבוק מתחלקת ל2: עלות קניית המדיה או החשיפה - כאן מדובר בתשלום ישיר לפייסבוק. אתם יכולים לפרסם אפילו בתקציבים קטנים מאד 10-15 שקלים ליום וללא התחייבויות (תשלום על חשיפה שנקנתה בפועל), ואם אתם רוצים שחברה או סוכנות מקצועית ומנוסה תפרסום אתכם בפייסבוק ותבצע את הקידום עבורכם, תצטרכו לסגור מולם סכום נוסף לעבודה במתכונת חודשית. עלויות הקמה וניהול נעות לרוב בין 1000-2000 שקלים בחודש והטווח מושפע בדרך כלל לפי עלותו השעתית של המקדם (שמגלמת של ניסיונו ומקצועיותו) והיקף השעות שהוא מתכוון להקדיש לכם בחודש. לכן, הזהרו מפתרונות זולים מדי ותנסו להבין כמה שיותר איך תתבטא התמורה לאותה העלות שאתם מתכוונים לשלם.
על מה משלמים בעבור פרסום בפייסבוק?
בפייסבוק לרוב משלמים על חשיפה (CPM - עלות לאלף הופעות), אך ישנם גם מגוון מצומצם של אפשרויות שבהם ניתן להחליט לשלם על הקלקה או על צפייה בסרטון - אפשרויות אלו זמינות רק בבחירה של פורמט מתאים של קמפיין. אם אינכם בטוחים, מומלץ ליצור איתנו קשר.
כמה עולה ליד בפייסבוק?
זה כמובן משתנה מתחום לתחום ותלוי מאד גם ברמת ההקמה והניהול של הקמפיין שלכם. ככל שהמסר וצורת הגשתו (הקריאייטיב) נכון וטוב יותר וקהל היעד מטורגט בצורה ממוקדת ויעילה יותר, וככל שמתבצעת אופטימזציה שוטפת על הקמפיין אחת ליום/מספר ימים על מנת לוודא שהכסף מנותב למקורות אשר מניבים את התמורה הטובה ביותר על סמך נתונים שמתקבלים בשטח - כך תצליחו להשיג תוצאות טובות יותר בכל מה שקשור לעלות לליד. ככלל, ברוב התחומים בפייסבוק, עלות לליד ממוצעת צפויה לעלות עשרות שקלים בודדים (כמובן שישנם תחומים יוצאים מן הכלל). אנו ממליצים בחום על יעוץ מקצועי עם המומחים שלנו בטרם תקימו ותנהלו קמפיין פרסום בעצמכם.
איך אדע האם כדאי לעסק שלי לפרסם בפייסבוק?
על שאלה זו מקדם מנוסה יוכל לספק לכם תשובה קונקרטית ביחס לעסק והתחום שבו אתם פועלים. ככלל, אפשר לומר שאם ניתן למצוא ולהגדיר בממשק הפרסום של פייסבוק את קהל היעד (ויותר נכון להגיד - מספר פרופילים של קהלי היעד) של העסק שלכם בפייסבוק, זו בדיקת ההיתכנות הבסיסית והראשונית שתוכל לעזור לכם להבין ולהחליט האם כדאי לכם לפרסם בפייסבוק.