תוכן עניינים
פרסום בגוגל לעסקים – איך מתחילים?
פרסום בגוגל לעסקים עובר דרך כלי טכנולוגי ופרסומי ששמו גוגל אדוארדס, זוהי הזרוע הפרסומית שתאפשר לכל איש קידום אתרים להרים קמפיין פרסומי כדי לחשוף את לקוחותיו בפני הגולשים, כאשר הם נכנסים לגוגל עם שאילתה.
אומנם יש הרבה קורסי הדרכה און ליין, כיצד לעשות פרסום בגוגל אבל האמת היא שכדי להגיע לתוצאות גבוהות וחשיפה נכונה לקהלי היעד, דרושים ידע והתמחות כדי לדעת כיצד לנצל את הכלים הללו לטובת הקמפיין שלכם בצורה הכי מקצועית שתעניק לכם את היתרונות הכי גדולים.
בשימוש עם גוגל אדווארדס יש לכם אפשרות להגיע לקהלי היעד של המוצר או השירות שלכם באופן מדויק, להציג להם את המודעות של הקמפיין בשעות שהם גולשים ברשת ואף להגיע לרזולוציה של ניתוח קהלים בצורה מאוד מדויקת.
הדבר הראשון שצריך להחליט, מיהם קהלי היעד שלכם?
שלא כמו בעולם הפרסום טרום האינטרנט, לכלי הפרסום גוגל אדווארדס יש אפשרות להגיע לקהלי היעד שבעבר לא ניתן היה להגיע אליהם, כי לא היו כלים כאלה.
היום אנחנו מדברים על אינטרנט וכלי השיווק והפרסום של גוגל הם לא רק פרסומיים, הם טכנולוגיים.
כלומר, אם תפנו לאיש מקצוע כדי שהוא יעשה לכם פרסום בגוגל לעסקים, הוא ידע כבר כיצד להפעיל את גוגל אדווארדס כדי שלאתר שלכם יהיה יתרון עצום מול המתחרים.
כמו כן, איש הפרסום שלכם ידאג שהמודעות של קמפיין הפרסום באמת יגיעו לקהל שאתם מחפשים ושהוא ימצא אתכם מהר.
הנעה ושיווק מול קהלי היעד, הם קריטיים עבור כל עסק ובעיקר בעידן הזה בו יש שפע של מוצרים ושירותים מקבילים, והצרכן לא תמיד יודע במה לבחור.
באמצעות גוגל אדוארדס תוכלו להגיע לקהלי יעד עם נתונים גיאוגרפיים, דמוגרפיים, מגדריים ואחרים שמתאימים לקהל של המוצר או השירות שלכם.
ניתוח נכון של הקהלים שלכם, יועיל לכם למיקוד תקציב השיווק ולמקסימום תוצאות.
מה זה גוגל אנליטיקס?
גוגל אנליטיקס הוא כלי מדידה ששייך לגוגל והוא מאפשר במסגרת קמפיין פרסום בגוגל לעסקים לבצע ניתוח מדויק ומעקב אחרי תנועת הגולשים באתר שלכם ולקבל מידע אודותיהם.
מידע זה ישמש אתכם לקמפיינים הבאים שלכם, או לכל יוזמה אחרת שתרצו לעשות ברשת מול קהלי היעד הנכונים שלכם.
גוגל אנליטיקס הושק ב-2005 והוא מוצע בשתי גרסאות, גרסה המיועדת לארגונים גדולים וגרסה למשתמשים רגילים.
כאמור גוגל אנליטיקס תוכל לספק לכם מידע על הטראפיק באתר שלכם בצורה מפורטת כמו למשל: מספר הכניסות לאתר שלכם מדי יום, כמות הדפים הכוללת בהם צפו הגולשים, מהו הזמן הממוצע בו שהה כל משתמש באתר? האם היו משתמשים חוזרים וכמה מבקרים חדשים היו?.
בנוסף אפשר לראות פרטים על הגולשים באתר כמו למשל מהי השפה שלהם, מאיזה אזור הם מגיעים והאם הם גלשו לאתר ממכשיר נייד או ממחשב, זה אמור לגרום לאתר להתאים את עצמו לכל מיני דפדפנים.
בניית תקציב שנתי – חובה לפני כל פרסום
גוגל אדוארדס מיועד כאמור לביצוע קמפיינים של פרסום בגוגל לעסקים וחשוב לומר כי אחד היתרונות הכי בולטים שלו היא האפשרות להקציב מראש סכום כסף מסוים לביצוע הקמפיין.
אין פה הפתעות, התשלום מתבצע בהתאם לכמות ההקלקות של המודעות המתפרסמות בהתאם למחיר מילות המפתח שהן כוללות, מחירים המשתנים לפי כל מילה וככל מדובר במילים יותר תחרותיות המחיר יותר גבוה.
מילות המפתח הן המילים אשר באמצעותם ייחשפו הגולשים למודעות שלכם, יגיעו לאתר או לדף הנחיתה ולקמפיין.
אם לדוגמה אתם חברה של רהיטים סלוניים והגולשים יקלידו בשאילתה של גוגל את המילים “פינת ישיבה”, יעלו מודעות של חברות אשר עושות קמפיין בגוגל אדווארדס שמשווקות פינות ישיבה.
המודעות הראשונות שיופיעו בתוצאות של גוגל, יהיו של החברות ששילמו הכי הרבה על מילות המפתח. ככה זה עובד!
קמפיין פרסום עסקים בגוגל – חשיפה מידית ומהירה!
יש לזכור כי על מנת ליצור יתרון תחרותי מול קמפיינים דומים של פרסום עסקים בגוגל המתחרים אתכם על אותן מילות מפתח, היא להבטיח כי הגולשים יגיעו לדף נחיתה משכנע ולאתר איכותי בו הם ימצאו עניין ואף ירצו לעשות אתכם עסקים.
אומנם מה שקובע את היתרון שלכם בפרסום בגוגל הוא המחיר אשר תשלמו עבור מילות המפתח והקדימות של המודעות שלכם, אבל עוד קודם לכן אתם צריכים לעשות מיתוג, להרים אתר איכותי וכזה שיגרום לעניין אצל הגולשים.
כך יוצאים ממשברים עסקיים!
קמפיין פרסום עסקים בגוגל, יכול לעזור לכם לצאת ממשברים עסקיים, לדחוף את האתר שלכם קדימה ולהיחשף ללקוחות חדשים.
המטרה היא שיהיו לכם לידים חמים חדשים והזדמנויות להתחיל לשווק את עצמכם, ולכן כל השקעה שלכם שווה את המחיר ואת המאמץ שתעשו כדי שתוכלו לעשות עסקים ברשת.
יש משרדי פרסום אשר בונים תוכנית חצי שנתית או אחרת, במסגרתה הם עושים שיווק ופרסום בערוצים שונים ברשת שכן הדרך היחידה היום לבלוט ולעשות מיתוג באמצעות חשיפה בגוגל ועוד.
גם פתיחה של חשבון גוגל ביזניס עשוי לסייע לכם לחזק את החשיפה שלכם ברשת, להופיע בעמוד הראשון כאשר גולשים מחפשים אתכם ולמקם בעמוד שלכם כתובת אתר, המלצות של לקוחות, טלפונים, דרכי ניווט אליכם ועוד.