תוכן עניינים
קידום אתרים בהרצליה – רגע, מה זה קישורים?
בניית קישורים חיצוניים ופנימיים, הנה חלק חשוב מאוד בתהליך של קידום אורגני והיא עושה רושם על גוגל, שמסיק כי אם לאתר יש הרבה קישורים מאתרים אחרים, הוא כנראה אתר חשוב ומעניין ולכן הוא גם ידרג אותו גבוה בתוצאות החיפוש.
לאורך השנים נעשו שדרוגים ועדכונים שונים והיו הרבה מאוד חילוקי דעות בין חברת קידום אתרים בהרצליה לבין חברות אחרות בנוגע לחשיבות הקישורים.
כולם הסכימו על כך שהם חשובים אבל באחד העדכונים האחרונים היה ברור כי גוגל שם דגש לא על כמות הקישורים אלא על האיכות שלהם.
כלומר מי הממליצים שלהם והאם מדובר באתרים איכותיים אחרים ברי סמכה שיש להם מעמד חשוב בנושא של מידע ותוכן מאתרים.
- קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: קניית לינקים
גוגל לא מדבר עברית אבל מבין בקישורים!
גוגל הוא זחלן, רובוט או איך שתרצו לקרוא לו עם צי עצום של עכבישים קטנים פאקמנים כאלה שעוברים על כל אתר והוא זקוק לכמה חוקים כדי להחליט איזה אתר איכותי ואיזה לא, כדי שזה יעזור לו בדירוג שלהם בגוגל.
למרות שהוא משנה כל פעם את פרמטר הקישורים הוא עדיין לא יכול בלעדיהם, משום שבעולם הדיגיטלי שלו, אומר מנהל חברת קידום אתרים בהרצליה, הם מהווים אינדיקציה משמעותית לאתרים מומלצים מתוך נקודת הנחה שמי שמחברים הרבה קישורים לאתר מסוים, כפי הנראה עושים זאת מתוך הבנת וחשיבות האיכות שלו.
גוגל לא מצאה שום תחליף לפרמטר האינדיקציה של הקישורים אשר יעיד על איכות אתר ולכן הם היו ונשארו חשובים מאוד לכל תהליך של קידום אורגני.
וכאשר אומרים קישורים מתכוונים גם לקישורים פנימיים וגם לחיצוניים ושניהם חשובים.
קישורים פנימיים בקידום אורגני!
קישורים פנימיים נקראים גם קישורי ניווט והם יוצאים מהתפריטים של האתר התחתון, העליון תפריט צד ועוד.
יש כלל קבוע וחשוב של היררכיה בבנייה של קישורים פנימיים באתר. אם הקישור קרוב לדף הבית, הוא נחשב יותר חזק בתוך האתר.
עמוד תוכן שמגיעים אליו מתפריט ראשי, ייחשב כחזק וחשוב יותר כל מאמר שנמצא בתוך קטגוריה למשל בבלוג, שהוא חלק מהתפריט הראשי של האתר.
מבחינת חווית המשתמש מכיוון שאי אפשר לכלול בתפריט הראשי את כל הקישורים, זה מחולק לעמודים של קטגוריה מסוימת.
קישורים נוספים הם קישורי תוכן אשר יוצאים מתוך דפי התוכן של האתר הכוללים בדרך כלל עמודי תוכן ומאמרים.
קישורים היוצאים מעמודי תוכן יוצרים לעתים רשת של תמיכה לביטוים מסוימים אשר מחוזקים בעמודים נוספים באתר וגם בעמוד הראשי.
בד בבד בעצם כך מחזקים את חשיבות העמוד הראשי וממצבים אותו בראש, אפשר לראות את הקידום האורגני כאשר שומרים על היררכיית תוכן כזו מסביר איש קידום אתרים בהרצליה שמעניק שירות של קידום אורגני לחברות מכל הארץ.
קישורים חיצוניים איך זה עובד?
קישורים חיצוניים מגיעים ממקור חיצוני לתוך האתר ומשום כך הם נקראים כך.
אלה הם קישורים חשובים מאוד לצורך קידום אתר בגוגל וגם מהבחינה האורגנית. חברת קידום אתרים בהרצליה דואגת להשיג ללקוחותיה כמה שיותר קישורים חיצוניים שמשפיעים לטובה על הדירוג שלה בגוגל.
אבל בעדכונים האחרונים של גוגל (שהם עדיין לא המילה האחרונה כי הם משתנים כל העת), הבינו אנשי קידום אורגני כי גוגל לא מחשיב רק את כמות הכישורים אלא גם בוחן את האיכות שלהם על פי פרמטרים שונים.
אחד הפרמטרים שגוגל מתייחס לאתר ממנו מגיע הקישור הוא האם מדובר באתר בעל דומיין חזק. ככל שהוא יהיה חזק כך, גם הקישור ממנו הוא יצא.
פרמטר נוסף שמשפיע על איכות הדומיין הוא מיקומו של הקישור. גוגל מוצא הבדל בין קישור שיוצא מתוך אנקור טקסט בתוך מאמר לבין קישור שיוצא מתפריט זניח.
כאשר בונים קישורים חיצוניים צריך לקחת זאת בחשבון ולא רק זאת שכן, גם רלבנטיות הקישור קובעת ומאיזה אתר היא יצאה, שכן הוא יהיה חזק יותר אם הוא יצא מאתר בר סמכא בתחום.
גם כמות קישורים חריגה ביחס לכמות התוכן לא תעבור בשלום ומיקום השרת ככל שהוא יהיה קרוב פיזית לאתר כך הקישור יהיה איכותי יותר.
האם הגולשים אוהבים את האתר שלכם?
רק אחרי הקמה של מיליוני אתרים, ירד האסימון למתכנתים ולמעצבי האתרים שלא פחות מהטכנולוגיה והביצועים של האתר, הכי חשוב זה שהגולשים יבחרו להישאר בו בגלל ההנאה.
זו מושגת על ידי מספר פרמטרים חשובים כמו אתר רספונסיבי המותאם לסלולר, האם יש באתר המלצות על תכנים נוספים שיעשירו את הידע של הגולש, מהי רמת הניווט בתא, אפשרויות ליצור קשר ועוד.
קידום אתרים אורגני בהרצליה יכול להיתקל בקשיי קידום האתר, אם חווית המשתמש שבו נמוכה משום שהאח הגדול גוגל רואה ויודע הכל. הוא גם יודע לאמוד כמה זמן גולשים נשארו באתר ויודע גם כמה נטשו.
מכך הוא מסיק שבאתר אין חווית משתמש גבוהה ולכן איש קידום האתרים האורגני יוכל להצביע עבורכם על הבעיות באתר שפוגעות בחות המשתמש.
- קראו גם: שיפור מהירות אתר וורדפרס
קידום אתרים בהרצליה – מחירים, המלצות שאלות ותשובות
אילו יתרונות יש לסייטלינקס בקידום האתר שלי?
אנו בסייטלינקס מקדמים אתרים בצורה אורגנית מזה למעלה מ 12 שנים. אנו מאמצים שיטות קידום אפקטיביות להשגת המטרה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר, ובאופן הלגיטימי ביותר בעיני מנוע החיפוש של גוגל. כמו בן, אנו מאמצים גישת ראיה שיווקית רחבה על מנת להשיג עבור לקוחותינו את הביצועים הטובים ביותר מקידום האתר בגוגל.
כמה עולה לקדם אתר באופן אורגני?
קידום אתרים הוא תחום רחב מאוד ומחיר השירות משתנה מאתר לאתר. על מנת להבין את המחיר הנכון להשגת התוצאה, יהיה על המקדם לאפיין את מהלכי הקידום תוך התחשבות במשתנים כמו מיקומי תוצאות החיפוש הנוכחיים של ביטויים רצויים, מי המתחרים על הביטויים, נפח האתר, קוד ומבנה האתר, תגיות ועוד. מחיר התחלתי של קידום אורגני הוא בסביבות 2500 שח בחודש ויכול להגיע עד 5500 ומעבר. המחיר עולה ככל שיש צורך בביצוע שינויים באתר עצמו והן מבחינת קוד האתר.
האם מומלץ קידום אורגני או קידום ממומן?
אין כאן תשובה חד משמעית. המצב האופטימלי יהיה לשלב קידום אורגני עם קמפיין קידום ממומן בגוגל ואולי גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, במידה והמקדם רואה זאת לנכון ובהתחשב בתחום העיסוק של בעל העסק. אם כי ההשקעה יקרה יותר, קידום ממומן בשילוב אורגני יביא לתוצאות מהירות יותר. במידה והתקציב אינו מאפשר שילוב, יהיה צורך לנתח את האתר ותקציב השיווק של הלקוח.
איך אפשר לדעת אם חברת הקידום באמת שווה?
כמו בכל ענף, השוק מלא באנשי מקצוע ברמות שונות. מומחה מקדם אתרים יהיה בעל שנים של ניסיון. כמו כן, יוכל להציג תיק עבודות עשיר. הסימן השלישי להתמחות המקדם יהיה המחיר, מקדם אתרים מומחה לא יתפשר יותר מדי הודות והוא יודע במה כרוכה עבודת קידום אפקטיבית, כשהמוניטין שלו בראש סדרי העדיפויות. גביית מחיר נמוך רק למטרת משיכת הלקוח ללא הצגת תוצאות היא הרסנית מאוד למוניטין המקדם המקצועי.