תוכן עניינים
החלום שיהיה לכם אתר משלכם לעסק, או לחנות הוא לאו דווקא חייב להישאר חלום. כיום אפשר לבנות אתר לעסק שלכם, בלי ללכת וללמוד בניית אתרים.
בדיוק בשל הסיבה הזאת, קיימים בוני אתרים מקצועיים המעניקים לכם את השירות הטוב ביותר. ובונים יחד עמכם אתר איכותי הרלוונטי בדיוק לעסק שלכם. בהתאמה אישית ועבודה פורה יחד, תגשימו חלום.
בניית אתרים – כך מתחילים
בניית אתר כוללת תהליך שלם שמתחיל באופטימיזציה רלוונטית, תכנון, עיצוב, בדיקת מערכות היחסים מול הגולשים ובכלל בניית חוויית משתמש. אם מדובר גם בחנות אונליין ישנה אופרציה אחרת לחלוטין, אך לא פחות חשובה ומורכבת.
כל שירות שאתם מוכרים, או מוצר שאתם משווקים מתאים לכך שיהיה לכם אתר שיוכל לסייע לכם לשווק אותו. אך לפני שאתם ניגשים לבניית האתר או חיפוש אנשי מקצוע עבור בניית אתרים לעסקים חשוב שתשימו לב לסעיפים הבאים:
-
קהל יעד
חשוב שתדעו ותבצעו פילוח קהל יעד איכותי לפני הכל. חשבו מי הלקוח הפוטנציאלי שלכם. מהי מטרת האתר, האם מכירת מוצרים, שיווק שירות וכו’. את מי האתר משרת, איך תהפכו גולש לליד רווחי ולקוח נאמן. ובכלל, מהו מבנה האתר שלכם בהתאם? את כל אלו תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע המתמחים בנושאי בניית אתרים.
-
אתרי מתחרים
כשאתם מחפשים אתרי מתחרים זה לא כדי חלילה להעתיק, אבל כן לבדוק מה עושים אחרים. לראות איך הם משווקים את האתר. איך הוא בנוי, מה סגנון התוכן השיווקי ועוד. זה יעניק לכם פחות או יותר מידה לגבי התכנון שלכם באתר.
-
תכנית שיווק
היות ויש באפשרותכם לא מעט אפשרויות בעולם השיווק והרבה ערוצי פרסום, חשוב לבצע את הסקר המתאים מול חברות יחסי הציבור והפרסום המקצועיות. קבלו מספר הצעות מחיר, וודאו מה אתם מקבלים מכל חברה ובהתאם לכך תוכלו לקבל הצעה רלוונטית. חשוב גם שהתכנית השיווקית תהיה בחפיפה ושיתוף פעולה עם בוני האתר, לצורך התאמות טכנולוגיות.
מהו אתר רווחי?
בפגישה עם חברת בניית אתרים מקצועית המבצעת בניית אתרים לעסקים חשוב שתשימו לב לפרמטרים ספציפיים:
-
עיצוב האתר
עיצוב האתר הוא כרטיס הביקור שלכם, ובמקרה הספציפי הזה אין ספק שהרושם הראשוני קובע. על עיצוב האתר להיות מדויק ובהתאמה אישית ומלאה לעיסוק שלכם. תוכלו לעצב על סמך תבניות מוכנות מראש, ותוכלו גם להעביר את האתר לעיצוב אצל גרפיקאי מעצב. שתי דרכים אלו אפקטיביות מאד כמובן לכל אתר בצורה שונה. בהתאם לסוג של האתר, ובהתאם לתקציב שלו.
-
מערכת ניהול התוכן
ללא שום ספק, למערכת התוכן יש משקל מאד מהותי לביצועי האתר. חוויית המשתמש, רמת התפעול, השדרוג של האתר, האבטחה וכמובן גם פרמטרים טכנולוגיים נוספים. מערכת התוכן הפופולרית ביותר היא של וורדפרס, היות והיא גם מותאמת SEO, וגם ידידותית יותר להפעלה ולשימוש. דרופל אמנם פחות מבוקשת, אך עדיין משתמשים גם בה.
איך לבנות אתר איכותי
עד כה שוחחנו על הדברים היותר בסיסיים אך חשוב לדעת שאתר איכותי הוא אתר שיש בו מגוון של פעולות אקטיביות מאחורי הקלעים ועבודה משמעותית. בניית אתרים לעסקים הוא נושא דינמי, משתכלל, מתחדש ומשתנה בכל יום מחדש. ועל כן, יש להיות מאד מדויקים ולשים לב לכמה פרמטרים עיקריים:
-
גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס היא מערכת מומלצת לכל אתר. היא מאפשרת לכם לראות נתונים עדכניים לגבי צפיות גולשים, תנועות גולשים, אחוזי נטישה ועוד. ורצוי שכל מנהל אתר ובונה אתרים יכירו את המערכת על בוריה.
-
גרסאות בניית אתר
בעידן הנוכחי שבו רוב ההתנהלות היא דרך המובייל, רצוי שכל אתר שנבנה תהיה לו גרסת דסקטופ, וגרסת מובייל. התעקשו על כך וודאו שהאתר מותאם באופן מדויק.
-
מהירות האתר
מהירות האתר משמעותית מאד לאחוז הנטישה. הגולשים הם לא עם סבלני, אתר איטי יגרום להם לעזוב אותו יחסית מהר. ולכן, חשוב לבנות אתר שיהיה מהיר, איכותי, שבונה גם חוויית משתמש איכותית.
-
קידום אתר
העליתם אתר לאוויר? מזל טוב! זה לא אומר שזה מספיק, בעצם העלייה של האתר לא חושפת אותו כלל לגולשים. כעת, מה שעליכם לעשות הוא לקדם את האתר גם קידום אורגני וגם קידום ממומן. או רק אחד מהקידומים הללו, לשיקולכם כמובן.
קידום אורגני יעניק לאתר חשיפה משמעותית וישאיר אותו לטווח ארוך בעמודים הראשונים של גוגל. כמובן אם תעשו זאת נכון, ובאמצעות מקדמי אתר מקצועיים המתמחים בתחום. בעוד קידום ממומן, ישאיר אותו בחשיפה אך ורק כל עוד אתם משלמים על הקידום.
חשוב שתדעו
אתם כבר בדרך להעלות את האתר שלכם לאוויר, או שרק מתחילים את בנייתו? אתם לגמרי במסלול מרגש. חשוב שלמרות שאינכם בוני אתרים, שתדעו איך התהליך מתבצע. אנחנו לא אומרים שכעת עליכם להיות בוני אתרים מקצועיים, אבל כן לקבל פחות או יותר רקע.
וכמובן, שתעשו זאת בליווי של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. רק כשיש גב מקצועי, איכותי, מכיל וסבלני אפשר לבצע את התהליך וליהנות ממנו, ולמקסם את התוצאות שלו.