תוכן עניינים
כל בעל אתר יודע כי בכדי שיכנסו לאתר שלו כמה שיותר גולשים שמהווים למעשה את קהל היעד של העסק שלו, עליו לדאוג לקדם את האתר בגוגל בצורה הטובה ביותר על מנת שהוא יופיע בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בגוגל, כאשר גולש מחפש מוצר או שירות שהוא מספק.
לא פעם, בעל אתר מגלה כי אתר של המתחרים שלו מופיע לפניו, הסיבה לכך שאתר של מתחרה מופיע לפני האתר שלכם בגוגל בהתאם לשאילתת חיפוש רלוונטית היא קידום אתרים אורגני לא מספיק מדויק או לא מספיק מקצועי כמו הקידום שנעשה לאתר של המתחרה. במקרה הזה, חשוב מאוד לבחור במקדם אתרים מקצועי ומנוסה בתחום, שידע בדיוק איזה פעולות לבצע בכדי לקדם את האתר שלכם בצורה יעילה וטובה שתביא לכם תוצאות.
טיפים לקידום אורגני מוצלח
הנה כמה טיפים חשובים ביותר לקידום אורגני מוצלח שיביא לכם תוצאות:
מחקר מילות מפתח
כלל חשוב ביותר הוא מחקר מחלות מפתח. יש להכין תוכנית של תוכן מראש לתקופה כלשהי כאשר התוכנית המדובר צריכה להיות מבוססת על מחקר SEO איכותי ומקצועי של מילות מפתח. ככל שהמחקר יהיה מעמיק יותר ומדויק יותר, כף הוא יעניק לבעל האתר מידע טוב יותר על קהל היעד שלו, על כמה אנשים מחפשים באמצעות מילת מפתח ספציפית בפרק זמן כלשהי ועוד. כמובן שלא כל אדם יודע לבצע מחקר מילות מפתח מקצועי ובכדי לעשות זאת בצורה מדויקת, כדאי מאוד לבחור במקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים.
תוכן
עוד טיפ חשוב ביותר הוא כמובן התוכן באתר. התוכן שבאתר חייב להעניק ערך לגולש וכן, חייב להיות מבוסס על חקר מילות המפתח ושאילתות החיפוש של הגולשים. המטרה היא ליצור תוכן שיעניק את המענה לכל שאילתת חיפוש של גולש המחפש עסק מהסוג שלכם. התוכן צריך להיות מקורי ולהעניק ערך. אסור שיהיה משוכפל או מועתק.
מחקר מתחרים
עוד כלל חשוב ביותר בקידום אורגני הוא מחקר מתחרים. בסופו של דבר, כיום ניתן למצוא לא מעט אתרים המציעים שירותים דומים או זהים לשירותים או המוצרים שאתם מציעים באתר שלכם ועל כן, אחת מהפעולות החשובות ביותר שיש לבצע בתהליך קידום אתר אורגני הוא מחקר מתחרים. יש לבדוק באתרים של המתחרים שלכם את התוכן, את הקישורים, כמות גולשים שנכנסים לאתר, מה מעניין את הגולשים שנכנסים לאתר שלהם ועוד. את המסקנות מכך יש ליישם בתהליך קידום האתר שלכם.
אופטימיזציה למנועי חיפוש
חשוב להבין כי האופן האלגוריתם של גוגל ומנועי חיפוש בכלל מדרגים אתר, יכול להשתנות מדי פעם ועל כן, חשוב ביותר לשפר בצורה תדירה ולהתאים בצורה תדירה את האתר לדרישות הטכניות של מנועי החיפוש ובפרט של גוגל. בין הפעולות שיש לבצע בכדי ליצור אופטימיזציה מדי פעם הן: הגדרה וכתיבה של תיאורי דפים וכותרות באתר באופן שיהיה תואם לקהל היעד, טיוב קישורים ועוד.
קישורים
כלל חשוב נוסף הוא הקישורים. בניית מערך קישורים נכנסים ויוצרים לאתר ומהאתר, מהווה דבר חשוב ביותר וקריטי לצורך קידום האתר בגוגל. כמובן שלא כל אדם מבין בכל תהליך יצירת מערך קישורים ועל כן, יש לבחור באנשי מקצוע מנוסים בתחום המדובר.