תוכן עניינים
קניות באינטרנט הפכו להיות לדבר שבשגרה עבור רבים מאיתנו. עם זאת אחד מהאירועים המרכזיים לקניות באינטרנט הוא הבלאק פריידיי. מדובר על יום שבו המון אנשים מתפנים על מנת לבצע רכישות של מוצרים שונים. בתור בעלי עסק שמוכרים מוצרים או פריטים מסוימים תוכלו לנצל את הטירוף הזה בשבילכם. ביום אחד תוכלו למכור כמויות שבדרך כלל יוצא לכם למכור אותם בחודש שלם. אז למה שלא תנצלו את היום הזה ביתר שאת? הכנו לכם כמה טיפים שיאפשרו לכם להתכונן לקראת הבלאק פריידיי שנמצא מעבר לפינה. אל תשכחו כי מדובר על יום אחד שיהיה עליכם להגיע אליו מוכנים וערוכים.
מבצעים מוכנים ואטרקטיביים
מה הופך את הבלאק פריידיי ליום מועדף לקניות? התשובה היא המחירים המיוחדים שאותם בעלי העסקים נותנים. משמעות הדבר היא שיהיה עליכם להתכונן לקראת היום הגדול בעצמכם. הכינו מבצעים אטרקטיביים על מגוון רחב של מוצרים ופריטים שזמינים אצלכם בעסק. תזכרו כי הביקוש יכול להיות רב, כך שיהיה עליכם להכין את עצמכם גם מבחינת מלאים. ברגע שהמבצעים יהיו שווים, אין סיבה שחווית הקנייה של הלקוח לא תהיה מושלמת. כולנו מבינים כי הדבר העיקרי שמעסיק את הלקוח טרם הרכישה זה המחיר שאותו הוא משלם. מבצעים מוכנים מראש יאפשרו לכם להתכונן ליום הגדול וגם להגדיל את היקף המכירות.
תעשו קידום אורגני לאתר
איך מרבית הקונים ימצאו את האתר שלכם? על ידי חיפוש במנועי החיפוש בבלאק פריידיי עצמו. אם האתר שהקמתם לעסק לא יהיה בתוצאות החיפוש הראשונות, המון קונים יפספסו אותו. הכנה מקדימה יכולה לסייע להם להגיע ליום הגדול כאשר האתר מוצב בראש תוצאות החיפוש. קידום האתר באופן אורגני יסייע לכם לקצור את הפירות בבלאק פריידיי עצמו, וגם ביום שאחרי. קידום אורגני במנועי החיפוש מחייב אתכם להתכונן אליו מספר שבועות מראש. כתוצאה מכך היקף הקניות באתר יעלה בכל ימות השבוע, בין היתר גם בבלאק פריידיי. אל תצאו מנקודת הנחה כי בדרך כזאת או אחרת הגולשים ימצאו את האתר שלכם.
הכינו פרסום מוכן לבלאק פריידיי
באיזה דרך תוכלו לתפוס את העין לגולשים שמחפשים קניות שוות? על ידי פרסום מוכן שמציג את המבצעים שאותם גיבשתם מבעוד מועד. זוהי אחת מהסיבות שבגללה טוב יהיה אם תכינו את המבצעים לבלאק פריידיי מראש. הפרסום חייב להיות כזה שיראו אותו ומיד ירצו לקרוא מה יש בו. אם הפרסום לא יתפוס את העין, הגולשים יעדיפו לבצע רכישה מחנויות אחרות. חבל שתמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מפספסים לקוחות בגלל פרסום לא מוצלח. יש לכם את כל הזמן שבעולם להכין את המודעות הרצויות לפרסום אפקטיבי. תוכלו להכין את הפרסומים בעצמכם או בעזרתו של מעצב מנוסה שיבצע את המשימה למענכם.
מכינים את העסק ליום הגדול
מה קורה ביום הגדול אצלכם בעסק? מדובר על שגעת של ממש, יהיה עליכם להתכונן ליום הזה כמו שצריך. אם לא תהיו מוכנים כתוצאה מכך גם המכירות לא יתרוממו למקום הרצוי. ההכנה צריכה להיעשות מבחינת כמות המלאי, לוודא כי כל המוצרים נמצאים במלאי וזמינים לרכישה. מעבר לכך יהיה עליכם לוודא כי העובדים מוכנים לקראת היום הזה. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם עובדים לבד כאשר הקונים מציפים את החנות. זה לא משנה אם המכירות נעשות באופן פרונטלי או באופן מקוון. השאיפה הטבעית תהיה לדעת כי העסק ערוך ומוכן לקראת חג הקניות המתקרב ובא.
קרדיט תמונה freepik