תוכן עניינים
כולם רוצים לדעת מהו קידום אתרים באינטרנט ומה הסוד הגדול שלו. אך לא מעט גם משאירים את פיצוח הסוד הזה לאנשי המקצוע בתחום, שעושים עבודתם נאמנה להביא את המותג למקומות הראשונים בגוגל. לא מדובר בהמצאת האטום. אך כן מומלץ שאנשי המקצוע שלוקחים לידיהם את המותג שלכם יבצעו קידום אתרים באינטרנ ט באופן המקצועי ביותר. ויש צורך בהכשרה מקצועית לשם כך. איך זה מתבצע, למה זה חשוב לכם, ומי השחקן הראשי בתחום? מיד תדעו הכל.
קידום אתרים באינטרנט – למה חשוב להיות בין המיקומים הראשונים בגוגל?
על מנת להבין את התהליך חשוב לדעת מה SEO מייצג. SEO הוא למעשה תהליך חשוב ומדויק של אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם. האופטימיזציה נעשית על מנת לפלח קהל יעד מדויק. התהליך מכין את מערכת האתר לקידום אורגני איכותי, ולהבאת האתר למצב שבו יוכל להביא לידים. הבאת הלידים האיכותיים נעשית תוך כדי חשיפה ומיקום במקומות הראשונים במנוע החיפוש גוגל.
עמוד ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל זוכה ל 89% הקלקות!
על פי סטטיסטיקות שונות כ89% מההקלקות של הגולשים מועברים אל אתרים הנמצאים בעמוד הראשון בגוגל. העמוד הראשון כולל בתוכו עד 10 תוצאות של אתרים רלוונטיים לחיפוש. האתרים הנמצאים בשלוש התוצאות הראשונות זוכים לכ60% מהקלקות אלו. כך שהנתונים אם כך מדברים בעד עצמם. אתר הנמצא בתוצאות הראשונות בגוגל מקבל חשיפה גבוהה, קהל יעד איכותי ואף מועמד לקבלת לידים איכותיים.
קידום אתרים באינטרנט – מי השחקן הראשי בתהליך?
חברת סייטלינקס המתמחים בקידום אתרי אינטרנט מציינים כי לתוכן תפקיד מהותי. אין שום ספק שהשחקן הראשי בנושא קידום אתרים אורגני הוא התוכן ועליו להיות איכותי ועל פי חוקי גוגל.
הסברה הרווחת מהעבר שתוכן SEO צריך להיות ריק ממשמעות וערך מוסף היא כבר מזמן לא רלוונטית. תוכן לצורך קידום אתרים אורגני מחוייב להיות איכותי, בעל ערך לקוראים. כמו גם נעים לקריאה ובשפה תקינה וכתיבה איכותית.
חשבו לרגע על מנועי החיפוש כעל עין סורקת המנסה להבין במה כל אתר מתמחה על פי התוכן שהוא מזרים לרשת. ובכך לדעת אילו גולשים מתאימים להיחשף אליו. ה’עין’ סורקת את האתר ומנתחת את התוכן הקיים בו. כך הסריקה בוחרת עד כמה הטקסטים הם איכותיים. בנוסף, מנועי החיפוש שומרים אצלהם עותקים של האתר. שמירה זו גורמת לתוצאה מהירה עבור הגולשים הרלוונטיים אליכם.
האם וידאו נחשב תוכן איכותי?
חשוב שתדעו שתוכן איכותי נחשב גם לוידאו, תמונות ושאר אינפוגרפיקות. ניתן לעשות בהן עבודה בבקאופיס על מנת שיתאימו לקידום SEO ושמנוע החיפוש יקלוט אותם כראוי.
חברת קידום אתרים באינטרנט המתמחה בתחום תדע לעשות חקר מילות מפתח מקצועי. לפני תחילת התהליך כמובן, כך שתותאם אל קהל היעד שלכם. ברגע שקהל היעד יזין את מילות המפתח הרלוונטיות בגוגל, האתר שלכם יקבל את החשיפה הרלוונטית.
לאחר שכבר יש לכם מילות מפתח רלוונטיות, תוכלו להתחיל ליצור את התוכן המתאים למותג שלכם ולהתחיל להזרימו אל הרשת. יקח זמן עד שהתוכן יקלט במנועי החיפוש אך כאמור, דברים טובים לוקחים זמן ששווה להמתין.
קידום ממומן, קידום אורגני וההבדל ביניהם
קידום אתרים באינטרנט מחולק למעשה לשני חלקים. חשוב לדעת מה ההבדל ביניהם למען הסר ספק. ישנו קידום אתרים ממומן, וישנו קידום אתרים אוגני.
קידום ממומן
כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים ממומן אנחנו בעצם מדברים על קניית קמפיינים. קניית שטח פרסום בתוך מערך הפרסום של מנועי החיפוש של גוגל. ממש כמו שאנחנו מפעילים קמפיין מודעות ברשתות החברתיות, נוכל לרכוש שטח פרסום בתוך מנוע החיפוש. כאשר זה קורה, ליד המודעה שלנו תופיע המילה ‘מודעה’ שבעצם מראה שמדובר בפרסום ממומן.
יתרון
- מדובר בפרסום מהיר שמביא תוצאות באופן מיידי. פילוח קהל היעד באופן טכני בהתאם להגדרות שלנו מתבצע במהירות. ואף אינו דורש הכשרה מיוחדת ומופעל על ידי מערכת טכנית לצורך פרסום.
חיסרון מהותי
- מהרגע שסיימנו את הקמפיין והפסקנו את התשלום לגוגל, לא נופיע יותר בתוצאות החיפוש. האתר שלנו ירד ממנועי החיפוש, לא יקבל חשיפה ולא תהיה זרימת לידים.
קידום אורגני
כאשר אנחנו מדברים על קידום אורגני לאתר אינטרנט אנחנו מדברים על מערך שלם שדורש הכשרה מקצועית. אנשי המקצוע המתמחים בתחום יכולים לספר על עולם שלם שבו ישנן סטטיסטיקות. פילוח קהל יעד, הכנה טכנית עבור קידומים והכנת תכנים איכותיים להזרמתם ברשת, תוך כדי חיזוק גם ברשתות חבריות.
- קוראים שהתעיינו במאמר זה התעניינו גם ב: שיפור מהירות אתר וורדפרס | קניית לינקים
יתרונות
- הקידום האורגני לא עולה כאשר מקליקים עליו. בעוד מודעות מפורסמות כן עולות כסף, בנוסף לתשלום הפרסום הכללי. כך שהלקוחות והלידים, בעלי המקצוע השונים. וקהל היעד הפוטנציאלי יכולים להקליק גם מאות פעמים על תוצאת החיפוש שהופיע. אתם, כבעלי המותג לא תשלמו דבר.
- הופעתכם בתוצאות הראשונות לא ירד ברגע שתסיימו את פעולות הקידום. יש אפשרות שאם ביצעתם קידום איכותי תוכלו להישאר חודשים רבים בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כמובן שזה דורש אחזקה אחת לכמה זמן. הזרמת תוכן, שינויים קלים ועוד דברים שלבטח אנשי המקצוע המתמחים בתחום יסייעו לכם בהם.
חיסרון
- טווח הזמן שקידום אורגני נקלט במנועי החיפוש ותוכלו לראות תוצאות אינו מיידי. הטווח הוא עד 4 חודשים. הזמן תלוי כמות תוכן ותלוי ביטויים, תלוי תחרות בין הביטויים ועוד פרמטרים. יחד עם זאת ככל שלוקח זמן, גם רוב הסיכויים שתשארו יותר זמן במקומות הראשונים. כך שלדברים טובים שווה להמתין, וסבלנות שווה זהב.
חברת סייטלינקס (sitelinx) מתחמה בקידום אתרים אורגני, בניית אתרים ואופטימיזציה מלאה לאתרים. כמו גם בייעוץ בתחום האסטרטגיה השיווקית הכוללת. החברה פועלת משנת 2011 לשביעות רצונם של לקוחותיה בשירות אישי, אדיב ומקצועי.