תוכן עניינים
כשאנחנו מתחילים תהליך של בניית אתר, הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא להגדיר את מטרת האתר. ולבניית אתר, יש מטרות רבות ומגוונות. מהרגע שמטרת האתר הוגדרה, יהיה לכם קל יותר לבצע אופטימיזציה. לפלח קהל יעד, ולהכין תכנית אסטרטגית לבניית האתר המושלם שתמיד חלמתם עליו.
שלושת הדברים שהכי חשוב להשקיע בהם מלכתחילה
לפני שאתם מתחילים בבניית האתר, חשוב שתבצעו שלושה דברים ובהשקעה מירבית. וזאת על מנת שהאתר שלכם יהיה בבסיס איכותי ובטוח:
- ייעוץ
לפני שאתם כבר מתחילים בצעדים הטכניים, בדקו את סוג האתר שאתם מתכוונים לבנות מול מומחים בתחום. התייעצו, קבלו חוות דעת על הפיתוח הראשוני ותכננו את האתר שלב, שלב, תוך כדי שאתם מודעים לכך שהכל עוד יכול להשתנות.
- תשתית
כשאתם בוחרים תשתית מתאימה המבוססת על שפת פיתוח עם עלויות אחסון מתאימות, אתם בונים את הבסיס הנכון לאתר שלכם.
- אנשי מקצוע מומחים
כאשר אתם שוכרים אנשי מקצוע מומחים עם נסיון בפיתוח האתר, אתם שוכרים את האיש הכי חשוב בפרויקט שלכם. כל אתר חייב להיות בנוי באופן מדויק, באיפיון איכותי ומדוקדק, ועם פניה אל קהל היעד הנכון.
אתרי אי-קומרס – שופינג מעולם אחר
אחד האתרים החמים ביותר מסוגם שעלו לכותרות בשנים האחרונות הם אתרי האי-קומרס, אתרי החנויות אונליין. אלו לא קטלוגים בלבד, אם כי ביכולת ממשית לרכוש מוצר אונליין ולקבל חוויית שופינג אונליין.
כל אחד רוצה לדעת איך לפתוח אתר אינטרנט אבל האם כולם באמת יודעים כמה פונקציונליות ושימושים יש למגוון המטרות השונות של האתרים?
אתרי שופינג אונליין הפכו בתקופה הנוכחית לדבר הכי חם, בימים שבהם אנחנו נאלצים להישאר בבית שלא מבחירה, ולא יכולים לצאת לקניות בחוץ. העולם גילה שאפשר לעשות שופינג מכל מקום ובכל זמן.
הלב של האתר שלכם
בחירת מערכת ניהול התוכן של האתר היא הבחירה של רכיב באתר שהולך ללוות אתכם מהרגע הראשון ועד להמשך של עבודה פורה ומשותפת.
לרוב, וורדפרס היא מערכת התוכן הפופולרית ביותר. יחד איתה ממשיכם לפתח את האתר עם תוספים נוספים.
רוב האתרים בונים כיום עם מערכת התוכן של וורדפרס בשל התפעול הנוח שלה, הידידותיות, הקלילות. ובשל העובדה שהתוכן הוא באמת הלב של האתר גם בכל מה שקשור לפעולות קידום SEO. וגם בכל מה שקשור לחוויית המשתמש באתר.
עם וורדפרס קל לתפעל, לתכנת, לעצב, ולהפוך את האתר ליותר איכותי גם לאלגוריתם של גוגל. ובכלל, לקהל היעד שלכם.
עיצוב, האם בתבנית או באופן אישי?
כל מי שמעוניין לדעת איך לפתוח אתר אינטרנט, מעוניין גם לגלות מהן אופציות העיצוב הרלוונטיות לו. עיצוב אתר מאפשר שתי אופציות:
- תבנית מוכנה
ישנה אופציה לתבנית בנויה עבור עיצוב. ברכישה של תבנית אנחנו למעשה משלמים כבר על עיצוב מוכן, שאותו אנחנו מסדרים באלמנטים נוחים וקלים.
- התאמה אישית
התאמה אישית של עיצוב האתר היא מושלמת. אם יש לכם את היכולת הכלכלית, את הזמן ואת הסבלנות, זכיתם. פוטושופ, גרפיקה מיוחדת וממותגת. מעצב אתרים שיבנה חוויית משתמש ייחודית וצוות גרפי שידאג לכל כפתור, וכל חץ. וזהו יתרון נפלא לאתרים המעוניינים במיתוג מיוחד ועיצובי.
שיווק אתר אינטרנט – בלי שיווק, איך ידעו על האתר שלכם?
כשאנחנו מסיימים לבנות אתר אינטרנט האתר לא באמת חשוף כבר לאנשים מהרגע הראשון. ראשית, כל אתר אינטרנט למעשה מפותח בסביבת פיתוח אליה חשופים רק המתכנתים והמעצבים. לאחר שהאתר מושלם, הוא מועתק אל כתובת אונליין שבה יוכל לקבל חשיפה.
אך ללא קידום או שיווק נכונים, יהיה מאד קשה לחשוף את האתר. ובטח לתת אפשרות לסריקה על ידי גוגל, באופן מקצועי. לשם כך, ישנן שתי שיטות שיווק:
- קידום אורגני
קידום אורגני הוא קידום טבעי במנועי החיפוש של גוגל. משמע, אין תשלום לצורך הקידום. והעבודה נעשית באופן אורגני על ידי הזרמת תוכן בתוכו מוטמעות מילות מפתח רלוונטיות למותג ועל סמך אופטימיזציה מלאה של האתר. יתרון – התוצאות נשמרות בשטח לזמן רב, אין עולות כסף, וטבעיות לחלוטין. חיסרון – לוקח בין שלושה לארבעה חודשים לקבלת תוצאות איכותיות.
- קידום ממומן
הקידום הממומן הוא למעשה רכישה של שטח פרסום. אתם משלמים לגוגל עבור קידום ממומן ועבור המקומות הראשונים בגוגל. יתרון – פרסום וחשיפה מידיים. החיסרון, מהרגע שתפסיקו לשלם, אין חשיפה.
תנו למילים לדבר
הכל תלוי בתוכן. הקימו אתר שגוגל ישמח לסרוק אותו.
כתיבת תוכן לאתר חייבת להיות מותאמת מותג באופן אישי. מוצרים, דפי אתר איכותיים וממוקדמים. מילות מפתח ספציפיות שביצעתן עליהן חקר מדויק. פילוח קהל יעד איכותי ויוניקי הרלוונטי למותג, ועוד. עשייה נכונה ומדויקת על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר שיעניקו לכם את התוצאות המובטחות. ולזמן ארוך טווח.
אנשי מקצוע, סוד ההצלחה
כשאתם שוכרים את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר למשימה, אתם בונים את בסיס האתר האיכותי ביותר. בחירת אנשי המקצוע צריכה להתבסס על המלצות, חוות דעת, ובכלל כימיה איכותית ביניכם, לבין אנשי המקצוע.