תוכן עניינים
בניתם אתר אינטרנט? זה הרגע להיעזר בשירותיו של מומחה קידום אתרים
בניית אתר אינטרנט היא מלאכה מורכבת, ללא צל של ספק. יש צורך בתכנון מקיף של האתר, כאשר הבנייה שלו ועיצובו הם עסק למקצוענים בלבד. בין השאר חשוב לבנות אתר מזמין, מעוצב היטב ונוח לניווט, שיציע תוכן ולרוב גם ערך מוסף. לכל אתר יש מטרה אחרת – חשבו למשל על פורטל מידע, אתר תדמית, חנות אינטרנטית או כל דבר אחר – וקהל יעד אחר שמעוניינים שהוא ישרת.
הנקודה המרכזית היא שגם אם האתר הנבנה עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, העבודה לא תמה. למעשה, רבים יגידו שהיא רק מתחילה. מומחה קידום אתרים יבטיח שהאתר ימוקם במקומות הראשונים במנוע החיפוש, במילות מפתח רלוונטיות עבורו, מה שמציע אינספור יתרונות. אז מהם הדגשים העיקריים של קידום אתרים אורגני? וכיצד תגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם?
קידום אתרים הוא מסע לטווח ארוך
כפי שיעיד כל מומחה קידום אתרים, אי אפשר להגיע לתוצאות משביעות בקידום אתרים – ובוודאי שלא לשמור עליהן לאורך זמן – תוך כמה שעות או ימים. קידום אתרים הוא מלאכה מורכבת ורב שלבית, הדורשת תכנון מקיף. בין השאר, חשוב לבחון בשלבים הראשונים את מצב האתר, את המתחרים הקיימים ולו והפעילות הנעשית בהם, מילות המפתח המתאימות ביותר (בהרבה מקרים מומלץ לבחור מילים מחופשות, אבל גם “ארוכות זנב” באופן יחסי) וכן הלאה.
פעילות הקידום נעשית בדרך כלל בכמה וכמה מישורים במקביל. האתר מקבל תשומת לב מכרעת, כאשר עם תוכן איכותי בעל ערך מוסף בו, חוויית גלישה מצוינת וסטנדרטים גבוהים, האתר יוכל להתקדם ביתר קלות. לצד זה יש צורך בפעולות אחרות הנעשות מחוץ לאתר (Off Site), במרכזן כמובן קישורים חיצוניים שמובילים לאתר המקודם. ככל שהאתר בו מופיעים הקישורים הוא מוביל בתחומו, כך גדלים הסיכויים שהאתר המקודם יתקדם בצורה משביעת רצון
דגשים בבחירת מומחה קידום אתרים
אחת ההחלטות היותר חשובות עבור העסק שלכם היא מיהו הגורם אליו אתם פונים כדי שייקח על עצמו את מאמצי הקידום. חשוב לבחור כמובן מומחה לקידום אתרים, בעל ידע רחב, ניסיון מרשים, ובעיקר – לקוחות שהוא יוכל להציג את התוצאות המרשימות שהוא הגיע אליהן. מכיוון שפעילות הקידום דורשת ידע טכני ומעשי בתחומים משיקים, למשל בניית אתרי וורדפרס, חשוב לוודא שאיש המקצוע אליו פונים אכן מחזיק בכך.
בהרבה מאוד אופנים, מומלץ להעדיף מומחה קידום אתרים פרטי ולא חברה גדולה שמתייחסת ללקוחות שלה כחלק מתוך “פס ייצור”. יש חברות שמבטיחות הרים וגבעות, אולם בפועל העבודה מתחלקת בין יותר מדי אנשים ולכן נופלת אל בין הכסאות, הלקוח לא משותף במאמצי הקידום שנעשים עבורו, ובעיקר – הוא משלם הון תועפות, בלי שרואה את התוצאות. אם בוחרים לעומת זאת במקדם אתרים מומחה שהעובדה מולו נעשית בצורה ישירה, הפועל בשקיפות מלאה ובתיאום ציפיות מול הלקוח, אחוזי ההצלחה עשויים לעלות משמעותית.
- קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: קניית לינקים