תוכן עניינים
קידום אתרים באשקלון
ידוע הוא כי בשנים האחרונות, חלה התפתחות נדל”ן עצומה באשקלון עם הקמתן של שכונות ופרויקטים חדשים ואטרקטיביים.
כדי להסביר מהו קידום אתרים באשקלון ניקח לדוגמה את נושא הנדל”ן הזה ונלך צעד אחר צעד עד למקום האורגני הראשון בגוגל.
סביר להניח שיש כמה חברות נדל”ן ויזמים שמשווקים את הדירות החדשות באשקלון, משום כך הדבר הראשון שהם יעשו יהיה להקים אתר באינטרנט כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו להגיע אליהם.
אבל כיצד הלקוחות הללו ידעו על החברות הללו? כיצד הם יגיעו אליהן או יעשו אתם עסקים?
פה מתערבת הזרוע הארוכה של גוגל כמנוע החיפוש הגדול ביותר העולם ועושה סדר בעולם האינטרנט.
גוגל יכולה להבדיל בין אתר חדיש ומושקע לאתר מיושן, בין תוכן נחות לבין תוכן הכתוב ומנוסח ברמה גבוהה ובין אתרים שגולשים מעדיפים על פני אחרים ואת זה היא מבינה מזמן השהות שלהם באתר.
התחרות דורשת קידום אורגני!
בואו נצא מנקודת הנחה שכל חברות ומשרדי הנדל”ן משווקות הפרויקטים החדשים, יפנו לחברת בניית אתרים כדי שיקימו להם אתר.
האתרים הכי טובים יהיו אלה שבנויים על וורדפרס ואותם גוגל מעדיפה באופן מובהק, הם אתרים מאוד נוחים לגלישה, ברורים ופשוטים בצורה מרשימה.
גוגל תעדיף אתרים שנטענים מהר, שהניווט בהם קל ופשוט והיא תבין זאת מזמן טעינת האתר ומהזמן בו הגולשים שוהים באתר.
בדבר אחד לא תוכלו להתווכח עם גוגל- היא יודעת בדיוק מתי כל גולש נוטש אתר ומסיקה מסקנות. היא בהחלט יכולה להסיק שהאתר הזה לא מספיק טוב, מעניין או ידידותי למשתמש לאור אחוזי הנטישה.
איש קידום אתרים באשקלון מסביר כי אחד הפרמטרים שגוגל מתייחסת אליהם הוא רמת חווית המשתמש באתר, כלומר- האם הגולשים נהנים לגלוש באתר, מגלים עניין ונשארים בו או נוטשים למתחרים.
קידום אתרים אורגני מוצלח, תלוי הרבה מאוד ברמת הטכנולוגיה של האתר, ידידותיות למשתמש ועוד.
מילות מפתח של עולם הנדל”ן באשקלון
בהנחה שיהיו כמה משרדי תיווך ונדל”ן שירצו לשווק נכסים חדשים באשקלון, ייתכן כי הם יעשו שימוש בקידום ממומן בגוגל וגם בתהליך של קידום אתרים באשקלון שכן הפז”מ של הקידום הזה משפיע על הדירוג שלו בגוגל.
לצורך קידום אורגני יעשה מומחה הקידום האורגני מחקר מילות מפתח, שהוא הדבר הכי בסיסי וראשוני שמבצעים גם לצורך קמפיין קידום בגוגל וגם לשם תהליך אורגני.
ללא מחקר מילות מפתח, לא תוכלו לדעת באיזה מילים יש להשתמש כדי שהגולשים יגיעו לאתר שלכם ויותר מזה, כדי שגוגל תדע שיש לכם את המילים הללו באתר.
זה עוזר לאתר להתקדם בתוצאות ובתהליך של בניית קישורים עליו נסביר בהמשך, הרבה פעמים חשוב מאוד לציין אותן גם באנקור טקסט.
מחקר מילות מפתח חייב לקדם ביטויים או מילים רלבנטיות לנושא האתר. אם למשל מדובר בשיווק נדל”ן אז המילים הכי בסיסיות שחייבות להיות בתכנים באתר יהיו : דירה חדשה באשקלון, דירה לים הים, שכונה חדשה באשקלון, משרד תיווך באשקלון, יזמות באשקלון, מבצע מחירים לעשר הדירו הראשונות ועוד.
מחקר מילות מפתח טוב!
מחקר מילות מפתח איכותי חייב להיות מוגבל ולא רחב מדי אבל גם לא מועט. הוא חייב לקחת בחשבון את המילים התחרותיות ואת המושגים הספציפיים המיוחסים לתחום במקרה של נדל”ן אז מדובר על “דירות איכותיות”, “גמר מעולה”, שכונה איכותית ועוד.
בנוסף מומחה קידום מכירות באשקלון חייב לתכנן את תקציב הלקוח אותו אפשר לקבוע מראש, במקרה של קידום ממומן בגוגל ובמקרה של קידום אורגני מדובר על ריטיינר חודשי וקבוע. צריך לחכות לפחות שלושה חודשים כדי לראות תוצאות ראשונות של קידום אורגני בגוגל.
מילות המפתח יכולות להשתנות עם הזמן, כאשר מדובר בלקוח שעוסק בתחום דינמי ומשתנה.
תוצאתו הסופית של מחקר מילות המפתח הנה רשימה שמפיק איש הקידום המחולקת למילים ולביטויים בתחום אתר הלקוח עם נתונים מדויקים על נפחי החיפוש של כל מילה או ביטוי.
כלי איתור מילות המפתח הוא של גוגל ויש גם מקורות נוספים אשר משכללים את הרשימה בהוספה של נתונים כמו מספר הפעמים שמופיעות המילים או הביטוי המדויקים ועוד פרמטרים.
כאשר מדובר במילים תחרותיות בקידום ממומן בגוגל, החברה שתשלם יותר כסף על מילת המפתח היא זו שהמודעות שלה יופיעו לפני מפרסמים עם אותן מילות מפתח.
קישורים? מה זה?
קישורים של מושג שקשור לקידום האורגני מסביר איש קידום אתרים באשקלון, מדובר על קישורים שיוצאים מהאתר אל אתרים אחרים ואיכות האתרים הללו קובעת גם את איכות הקישורים.
קישור הוא עוד דרך לגלוש באינטרנט, כלומר אפשר לעבור מקישור לקישור ולנדוד בתוך הרשת במעברים בין קישורים ולהגיע להמון אתרים ומקומות…
מבחינת גוגל קישור חייב להיות קריא כאשר הוא מפעיל את הבוטים שלו בסריקת אתרים, וכאשר הוא מזהה קישורים חדשים באתר שלכם הוא רוצה לדעת מאין הם הגיעו והאם מדובר באתרים איכותיים.
גוגל מדרג אתרים לפי האיכות שלהם, ממש כמו שאתם יודעים להסביר למה אתם אוהבים דווקא לחם שיפון מסוים.
הוא אוהב אתרים פשוטים וקלים לשימוש , עם כותרות ברורות במקומות מסוימים, אתרים שיש להם ערך מוסף מבחינת מידע וכאלה שגם אחרים ממליצים עליהם, וכאלה שרבים פונים אליהם כי הם אוטוריטה בתחומים מסוימים.
גוגל סורק את האתרים ויודע לקטלג אותם לביטויים שהם חזקים בהם ושבגללם גולשים מגיעים אליהם.
- קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: קניית לינקים
קידום אתרים באשקלון – מחירים, המלצות שאלות ותשובות
אילו יתרונות יש לסייטלינקס בקידום האתר שלי?
אנו בסייטלינקס מקדמים אתרים בצורה אורגנית מזה למעלה מ 12 שנים. אנו מאמצים שיטות קידום אפקטיביות להשגת המטרה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר, ובאופן הלגיטימי ביותר בעיני מנוע החיפוש של גוגל. כמו בן, אנו מאמצים גישת ראיה שיווקית רחבה על מנת להשיג עבור לקוחותינו את הביצועים הטובים ביותר מקידום האתר בגוגל.
כמה עולה לקדם אתר באופן אורגני?
קידום אתרים הוא תחום רחב מאוד ומחיר השירות משתנה מאתר לאתר. על מנת להבין את המחיר הנכון להשגת התוצאה, יהיה על המקדם לאפיין את מהלכי הקידום תוך התחשבות במשתנים כמו מיקומי תוצאות החיפוש הנוכחיים של ביטויים רצויים, מי המתחרים על הביטויים, נפח האתר, קוד ומבנה האתר, תגיות ועוד. מחיר התחלתי של קידום אורגני הוא בסביבות 2500 שח בחודש ויכול להגיע עד 5500 ומעבר. המחיר עולה ככל שיש צורך בביצוע שינויים באתר עצמו והן מבחינת קוד האתר.
האם מומלץ קידום אורגני או קידום ממומן?
אין כאן תשובה חד משמעית. המצב האופטימלי יהיה לשלב קידום אורגני עם קמפיין קידום ממומן בגוגל ואולי גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, במידה והמקדם רואה זאת לנכון ובהתחשב בתחום העיסוק של בעל העסק. אם כי ההשקעה יקרה יותר, קידום ממומן בשילוב אורגני יביא לתוצאות מהירות יותר. במידה והתקציב אינו מאפשר שילוב, יהיה צורך לנתח את האתר ותקציב השיווק של הלקוח.
איך אפשר לדעת אם חברת הקידום באמת שווה?
כמו בכל ענף, השוק מלא באנשי מקצוע ברמות שונות. מומחה מקדם אתרים יהיה בעל שנים של ניסיון. כמו כן, יוכל להציג תיק עבודות עשיר. הסימן השלישי להתמחות המקדם יהיה המחיר, מקדם אתרים מומחה לא יתפשר יותר מדי הודות והוא יודע במה כרוכה עבודת קידום אפקטיבית, כשהמוניטין שלו בראש סדרי העדיפויות. גביית מחיר נמוך רק למטרת משיכת הלקוח ללא הצגת תוצאות היא הרסנית מאוד למוניטין המקדם המקצועי.