תוכן עניינים
קידום אתרים בית שמש – כי אתם בתחרות!
כל עסק מוצא את עצמו היום בתחרות קשה מול עסקים אחרים בתחום שלו ובעיקר כאשר מדובר בעיר קטנה כמו בית שמש, בה כולם מכירים את כולם ושמותיהם של עסקים נבחרים עוברים מפה לאוזן- אך לא רק.
גם בעיר פריפריה כמו בית שמש נעזר כל אדם אשר מחפש לעשות לביתו מוצרים או שירותים באינטרנט את חלקם כמו למשל שירותי גינון או ניקיון, עורכי דין או רואי חשבון הוא יכול לקבל מעסקים מקומיים ואת חלקם יוכל להזמין גם מישובים אחרים מכל הארץ.
משום כך לעסקים מקומיים בבית שמש אשר מתחרים זה בזה, חשוב מאוד לנהל את התחרות הזו באמצעים מתקדמים, להקים אתר אינטרנט וגם למצוא חברת קידום אורגני המתמחה בתחום קידום אתרים בית שמש, מכירה את המתחרים ויודעת כיצד לעקוף אותם בקידום ברשת.
כאשר מדובר בפריפריה, מאוד חשוב להתמיד ולקדם אתר משום שאם הוא ממוקם במקום גבוה בגוגל זה בהחלט עושה טוב על הלקוחות הקיימים וגם מביא חדשים.
- קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: קניית לינקים
מה הקשר בין מיתוג וקידום אורגני?
כאשר אתר עסק או חברה בוחרים בחברת שמעניקה שירות של קידום אתרים אורגני בית שמש והאזור, הם רוצים ומצפים אחרי תקופה מסוימת להיות מדורגים גבוה בגוגל.
אבל כאשר חברה עושה קידום אתרים, היא בעצם מבססת לעצמה גם את התדמית הנכונה ויוצרת מיתוג בעצם העובדה שהיא ממותגת גבוה.
כל גולש שמקליד שאילתה בגוגל ומקבל תוצאות, מסיק כי התוצאות הראשונות הן בוודאי של חברות איכותיות ומקצועיות, ולו רק מהסיבה שהן מדורגות למעלה.
בשלושת המקומות הראשונים בדף של גוגל, תוכלו לראות שלוש תוצאות בדרך כלל שהן תוצאה של קידום אתרים ממומן, והן מופיעות ראשונות משום שבעלי האתרים משלמים על כך.
אחרי התוצאות האלה יופיעו אתרים שמקודמים אורגנית, וזה אומר עליהם הרבה מאוד.
זה אומר שהם יודעים לעבוד, לקדם את האתר שלהם, שהם מקצועיים ולכן לקוחות מתרשמים שהם גם יזכו לקבל מהם את אותה רמת מקצועיות ולכן הם יצרו אתם קשר.
אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים, אלה שנמצאות במקומות טובים, הן בדיוק החברות שאתם צריכים כדי לקדם את אתר העסק או החברה שלכם.
איך גוגל מעלה תוצאות חיפוש?
כאשר אתם מקלידים לדוגמה בגוגל את הביטוי “תכשיטי יהלומים”, איזה אתרים יעלה גוגל ומדוע דווקא אותם? כדי להבין איך זה עובד חשוב ראשית להסביר איך גוגל עובד.
לגוגל יש צי של מכונות קטנות אשר סוקרות את כל האתרים באינטרנט ומנסות להבין מהו אתר שווה ואיכותי ומה לא.
כיצד הן מבינות זאת? הן מבינות באמצעות השפה של האתר HTML מילים מסוימות אשר מסבירות את תוכן המאמר למשל טבעת אירוסין סוליטר- הביטוי הזה יופיע במינון מסוים ואז גוגל יבין שהכתבה הזו מדברת על טבעת אירוסין סוליטר ואם מישהו יחפש אותה בגוגל, הוא יעלה את האתר שבו נתקל במאמר הזה ובנוסף את כל החומר שיימצא בהקלקה על קישורים בתוך המאמר שתמיד צבועים בצבע אחר בתוך הטקסט.
כך שמידע על טבעת אירוסין סוליטר תעלה מתוך טקסט אחד שיוביל לעוד כל מיני טקסטים דרך הקישורים והגולש יקבל את כל התוצאות האלה, משום שהמטרה של גוגל מול האתרים היא שהם ימלאו את חובתם מול הגולשים ויספקו להם מידע וחומר שהם מחפשים על דבר מסוים.
אם אתם רוצים לקדם עסק ברמה המקומית או ברמה הארצית ואתם גרים בבית שמש, סביר להניח שתלכו על חיפוש של קידום אתרים בית שמש ואנו ממליצים לכם לבדוק באיזה מיקום החברה הזו נמצאת בדף התוצאות של גוגל.
גוגל אוהב אתרי וורדפרס
מלבד קיומן של מילות מפתח בתכנים, לגוגל יש דרישות נוספות לדירוג אתרים שנוגעים לפרמטרים שונים טכנולוגים ואחרים, מסביר מומחה קידום אתרים בית שמש והסביבה.
הוא אוהב אתרים הבנויים על תוכנת וורדפרס שזו בעצם תוכנה שהתחילה את הקריירה שלה בתור תוכנת ניהול בלוגים והפכה לאחת מהפלטפורמות הכי פופולריות היום לצורך בניית אתרים.
כ-30% מהאתרים בעולם בנויים על וורדפרס ומומחים לקידום אתרים טוענים שיש הוכחות שגוגל מקדם הרבה יותר מהר אתרי וורדפרס.
מה שהופך את האתרים הללו למועדפים, הוא הסדר והיררכיה של הטקסטים והתכנים המסודרים בסדר הגיוני, מאוד נגישים וידידותיים למשתמשים וגם למי שמתחזק אותם.
קל מאוד לשנות תכנים ותמונות בוורדפרס להוריד, להוסיף או לשנות בלחיצת כפתור.
לקבוע כותרות גדולות ולפזר את המידע באופן שגולש שנכנס לאתר מבין מהר מאוד איפה נמצא המידע שהוא מחפש וכך הוא מגיע אליו בקלות.
גוגל מדרג נמוך אתרים שאינם נטענים מהר, שהגלישה בהם איטית או שהיא נתקעת מכל מיני סיבות של אחסנה בחוות שרתים בחו”ל (בגלל העלות הזולה).
הטקסטים באתר חייבים להיות איכותיים ובעלי ערך מוסף לגול, כדי שיוכל להבינם בשפה נהירה ופשוטה.
דאגו שהתכנים יהיו איכותיים, חדשניים ומועילים תחת URL לא משוכפל ועבדו עם מתכת שמסוגל לייצר כתובת אחת של URL ולא כמה.
- קראו גם: שיפור מהירות אתר וורדפרס
קידום אתרים בית שמש – מחירים, המלצות שאלות ותשובות
אילו יתרונות יש לסייטלינקס בקידום האתר שלי?
אנו בסייטלינקס מקדמים אתרים בצורה אורגנית מזה למעלה מ 12 שנים. אנו מאמצים שיטות קידום אפקטיביות להשגת המטרה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר, ובאופן הלגיטימי ביותר בעיני מנוע החיפוש של גוגל. כמו בן, אנו מאמצים גישת ראיה שיווקית רחבה על מנת להשיג עבור לקוחותינו את הביצועים הטובים ביותר מקידום האתר בגוגל.
כמה עולה לקדם אתר באופן אורגני?
קידום אתרים הוא תחום רחב מאוד ומחיר השירות משתנה מאתר לאתר. על מנת להבין את המחיר הנכון להשגת התוצאה, יהיה על המקדם לאפיין את מהלכי הקידום תוך התחשבות במשתנים כמו מיקומי תוצאות החיפוש הנוכחיים של ביטויים רצויים, מי המתחרים על הביטויים, נפח האתר, קוד ומבנה האתר, תגיות ועוד. מחיר התחלתי של קידום אורגני הוא בסביבות 2500 שח בחודש ויכול להגיע עד 5500 ומעבר. המחיר עולה ככל שיש צורך בביצוע שינויים באתר עצמו והן מבחינת קוד האתר.
האם מומלץ קידום אורגני או קידום ממומן?
אין כאן תשובה חד משמעית. המצב האופטימלי יהיה לשלב קידום אורגני עם קמפיין קידום ממומן בגוגל ואולי גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, במידה והמקדם רואה זאת לנכון ובהתחשב בתחום העיסוק של בעל העסק. אם כי ההשקעה יקרה יותר, קידום ממומן בשילוב אורגני יביא לתוצאות מהירות יותר. במידה והתקציב אינו מאפשר שילוב, יהיה צורך לנתח את האתר ותקציב השיווק של הלקוח.
איך אפשר לדעת אם חברת הקידום באמת שווה?
כמו בכל ענף, השוק מלא באנשי מקצוע ברמות שונות. מומחה מקדם אתרים יהיה בעל שנים של ניסיון. כמו כן, יוכל להציג תיק עבודות עשיר. הסימן השלישי להתמחות המקדם יהיה המחיר, מקדם אתרים מומחה לא יתפשר יותר מדי הודות והוא יודע במה כרוכה עבודת קידום אפקטיבית, כשהמוניטין שלו בראש סדרי העדיפויות. גביית מחיר נמוך רק למטרת משיכת הלקוח ללא הצגת תוצאות היא הרסנית מאוד למוניטין המקדם המקצועי.