תוכן עניינים
קידום אתרים בנס ציונה
קידום אתרים בנס ציונה, כמו גם במקומות אחרים בארץ הפך לכלי פופולרי ביותר צורך חיפוש מידע ברשת, שאף אחד היום לא יכול בלעדיו.
כך הבינו המפרסמים שבעצם אפשר לעשות פרסום ממותג בהתאם למילות וביטויי החיפוש ואלה הפכו לחלק אינטגרלי ממודעות של קמפיין ממומן בפייסבוק או בגוגל וללב ליבו של הקידום האורגני המסוגל להביא אתרים בתהליך של עבודה קשה שאורך כמה חודשים לקונצנזוס של גוגל- דף התוצאות בעמוד הראשון.
קידום אתרים אורגני מחזק את המותג שלכם, יוצר לו עדיפות בנישה שלו מול מוצרים או שירותים דומים וגורם לכך שהטראפיק של הלקוחות הפוטנציאליים יזרום לאתר שלכם.
גוגל הוא זה שעומד מאחורי מהפכת ה-SEO – Search Engine Optimization הקידום האורגני שיש לה חוקים משלה כאשר המטרה המרכזית היא לספק את החוקים של גוגל, לא לסטות מהם, לא לנסות להערים עליו ולעשות לו קומבינות כי גוגל הוא זחלן אמריקאי שלא ממש אוהב שעובדים על הרובוט שלו…
- קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: קניית לינקים
אתר חייב אופטימיזציה למנועי חיפוש!
קישורים כמו גם אופטימיזציה, מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש היא חלק ממה שנקרא SEO- קידום אורגני.
מנהל חברת קידום אתרים בנס ציונה מסביר כי כל מי שעוסק בקידום אתרים אורגני יודע כי גוגל מארגן את תוצאות החיפוש שלו ע”י אלגוריתם אוטומטי- משהו מעין זחלן, רובוט או צי של עכבישים קטנים שעוברים וסורקים כל אתר.
אבל כולם גם יודעים שכיוון שהאלגוריתם הזה איננו מושלם ונדרש לשיפורים.
גוגל עושה את זה באמצעות כך שהוא מעסיק בודקי איכות אנושיים Quality Raters בין השאר והתפקיד שלהם הוא להקליד שאילתות חיפוש ולאתר בקפדנות את האתרים שעולים בתוצאות ואלה צריכים לעמוד בסטנדרטים שונים ומחמירים, בהתאם להמלצות בודקי האיכות שמגיעים פעמיים בשנה הנחיות חדשות לשיפור ביצועי האתרים במסמך של 168 עמודים.
המטרה הסופית של בודקי האיכות של גוגל היא שהאתרים יספקו חומר אמין, רלבנטי ובעל חשיבות בנושא המסוים של האתר, שיהיה בו נפח במינון הנכון של תוכן הכתוב ומנוסח ברמה גבוהה.
מכירים את בודקי האיכות של גוגל?
אף אחד לא יודע מיהם בודקי האיכות של גוגל אומר מנהל חברת קידום אתרים בנס ציונה, אבל מה שבטוח מדובר בעבודה יום יומית סיזיפית כאשר התפקיד שלהם הוא לבדוק כל אתר שעולה בתוצאות ולראות אם הוא עומד בסטנדרטים ובנהלים שלהם.
בודקי האיכות הללו אינם משפיעים באופן ישיר על האלגוריתם וכן על תוצאות החיפוש, הם שולחים את תוצאות הבדיקות שלהם ובסופו של דבר מהנדסי החיפוש של גוגל הם אלה שמחליטים על השינויים החדשים הדרושים ואלה ישולבו בסופו של דבר באלגוריתם.
בודקי האיכות הללו בודקים מדי שנה כמויות עצומות של אתרים, ברור שהם גם יבדקו גם אתרים בישראל ויש גם דרך לגלות אם זה קרה.
משתמשים בטריק פשוט כדי לגלות את זה וכל איש קידום אתרים מכיר אותו.
מה גוגל רוצה להשיג בקידום אתרים?
גוגל רוצה שמקדמי אתרים יבצעו אופטימיזציה Optimization על האתרים שהם מקדמים כדי לשפר את ביצועי האתר, וכאשר מדובר למשל בקמפיין קידום בגוגל אז המטרה היא לשפר את ביצועי הקמפיין.
מומחה של קידום אתרים בנס ציונה והסביבה מסביר כי יש צורך לעשות אופטימיזציה ולשפר חלק מהאלמנטים הטכנולוגיים של האתר כדי לשפר גם ביצוע של קמפיין שיווק דיגיטלי.
האופטימיזציה הזו משפרת את כמות הרכישות, הקליקים, זמן השהות האתר הנמדד ע”י גוגל ומהווה עבורו אינדיקציה לאתר איכותי. המטרה המרכזית של האופטימיזציה היא להשיג את המטרו השיווקיות כפי שהגדיר המפרסם למען הלקוח שלו.
שיפור האתר עבור גוגל, חייב להיעשות כך שהוא יאפשר לגולשים חווית שימוש גם אותה בוחן ומדרג גוגל.
תהליך של אופטימיזציה מאפשר למקדם האתרים להיות כל העת עם היד על הדופק, להבין מה הבעיות של האתר אם זה בתוכן לא ראוי, עומס מיותר, היעדר כותרות, טעינה איטית או תוכן לא מעניין אשר גורם לנטישה של גולשים.
- קראו גם: שיפור מהירות אתר וורדפרס
קידום אתרים אורגני מעצב את התדמית של העסק!
מכיוון שמדובר בעולם וירטואלי, כל התפיסה של יחסי לקוח חברה משתנים ולכן צריך לדבר בשפה הדיגיטלית.
כאשר אתם נכנסים לחנות במציאות אז יש תמיד מוכר שיסביר לכם כל מיני דברים חשובים ויגרום להם להתעניין בסחורה שיש בחנות. היא עצמה תעוצב באופן הירככי שמטרתו למקד את הלקוחות במוצרים מסוימים וגם להגדיל את המכירות.
אבל כאשר מדובר באתר בו אין מוכרת, הגולש אמור להתרשם ממה שהוא רואה באתר ולהחליט אם הוא נכנס “לחנות” שלו ואחר כך אם הוא גם “קונה ממנה”.
הוא יבחן את מהירות טעינת האתר, את ההרכב הטקסטואלי שלה, נפח התוכן והאם הוא מנוסח וכתוב ברמה גבוהה וראויה, הוא אמור לנווט בקלות בתוך האתר ולא לסבול מתקלות או עיכובים וכל אלה יגרמו לו להפוך ללקוח.
מה שהופך את האתר “לחנות טובה” בעיני הגולשים זה התהליך של קידום אורגני שהוא עובר אם זה קידום אורגני בנס ציונה והסביבה או בירושלים.
קידום אתרים בנס ציונה – מחירים, המלצות שאלות ותשובות
אילו יתרונות יש לסייטלינקס בקידום האתר שלי?
אנו בסייטלינקס מקדמים אתרים בצורה אורגנית מזה למעלה מ 12 שנים. אנו מאמצים שיטות קידום אפקטיביות להשגת המטרה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר, ובאופן הלגיטימי ביותר בעיני מנוע החיפוש של גוגל. כמו בן, אנו מאמצים גישת ראיה שיווקית רחבה על מנת להשיג עבור לקוחותינו את הביצועים הטובים ביותר מקידום האתר בגוגל.
כמה עולה לקדם אתר באופן אורגני?
קידום אתרים הוא תחום רחב מאוד ומחיר השירות משתנה מאתר לאתר. על מנת להבין את המחיר הנכון להשגת התוצאה, יהיה על המקדם לאפיין את מהלכי הקידום תוך התחשבות במשתנים כמו מיקומי תוצאות החיפוש הנוכחיים של ביטויים רצויים, מי המתחרים על הביטויים, נפח האתר, קוד ומבנה האתר, תגיות ועוד. מחיר התחלתי של קידום אורגני הוא בסביבות 2500 שח בחודש ויכול להגיע עד 5500 ומעבר. המחיר עולה ככל שיש צורך בביצוע שינויים באתר עצמו והן מבחינת קוד האתר.
האם מומלץ קידום אורגני או קידום ממומן?
אין כאן תשובה חד משמעית. המצב האופטימלי יהיה לשלב קידום אורגני עם קמפיין קידום ממומן בגוגל ואולי גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, במידה והמקדם רואה זאת לנכון ובהתחשב בתחום העיסוק של בעל העסק. אם כי ההשקעה יקרה יותר, קידום ממומן בשילוב אורגני יביא לתוצאות מהירות יותר. במידה והתקציב אינו מאפשר שילוב, יהיה צורך לנתח את האתר ותקציב השיווק של הלקוח.
איך אפשר לדעת אם חברת הקידום באמת שווה?
כמו בכל ענף, השוק מלא באנשי מקצוע ברמות שונות. מומחה מקדם אתרים יהיה בעל שנים של ניסיון. כמו כן, יוכל להציג תיק עבודות עשיר. הסימן השלישי להתמחות המקדם יהיה המחיר, מקדם אתרים מומחה לא יתפשר יותר מדי הודות והוא יודע במה כרוכה עבודת קידום אפקטיבית, כשהמוניטין שלו בראש סדרי העדיפויות. גביית מחיר נמוך רק למטרת משיכת הלקוח ללא הצגת תוצאות היא הרסנית מאוד למוניטין המקדם המקצועי.