תוכן עניינים
הקמת נכס דיגיטלי
נכס דיגיטלי התפתח מחוקי האינטרנט והעולם הדיגיטלי. העובדה שכל העולם נמצא ברשת, יצרה נכסים באינטרנט.
יש ברשת טריליון אתרים, רשתות חברתיות ואת גוגל שעומד בפתח, גרם להמצאת מושג חדש שלא היה קיים קודם: נכס דיגיטלי.
קריאה מומלצת: השקעה בנכס דיגיטלי מניב.
צפו בוובינאר נכסים דיגיטליים שקיימנו בקבוצת כסף חכם – קהילה של משקיעים ויזמים
אז מה זה נכס דיגיטלי ומדוע כדאי להשקיע בכזה?
נכס דיגיטלי הוא בערך כמו דפי זהב של פעם, שמי שלא היה שם לא היה קיים.
גם היום בעולם הדיגיטלי, אם אתה לא חלק ממנו אתה לא קיים, ובניגוד לדפי זהב שממנה היית צריך לרכוש את פרסום העסק שלך והטלפון, לקיומו של נכס דיגיטלי ברשת יש עוד כמה פרמטרים משמעותיים שהופכים אותו לכזה.
אם בעבר כל דבר שחיפשנו דפקנו על הדלת של השכנה, התקשרנו ל-144 או התייעצנו עם חברים, היום כל תנועה שלנו, כל תזוזה לכיוון כל מוצר, שירות או בעל מקצוע שאנחנו צריכים, עובר דרך הרשת.
אנחנו יכולים לעשות את זה מהסמארטפון שלנו, מהמחשב הנייד, אבל כך נפעל. אנחנו לא נתייעץ.
עם חברים, אנחנו נמצא כל דבר באתרים שמעניקים ציונים, מדרגים בעלי מקצוע.
אנחנו נקרא המלצות וחוות דעת על כל נותן שירות שנחפש.
כאשר נרצה לקנות דירה, אנחנו נקבל מידע מהרשת על האזור ועל המחירים.
אין שום דבר שמישהו עושה היום וקודם כל ברשת. לא זזים בלעדיה, לא זזים בלי אפליקציות לאתרים, לשירותים ועוד.
נדל”ן דיגיטלי
אחד הדברים שהכי מעניינים את כולם ובעיקר היום הוא תחום הנדל”ן.
הרבה אנשים משקיעים היום באתרי נדל”ן דיגיטלי.
יש להם גולשים רבים.
אנשים מחפשים את מידע נדלנ”י הרחב וכל נכס נדל”ן דיגיטלי, יכול להצליח היום מאוד ברשת. זה נושא מאוד רלבנטי לתקופה היום.
נכס דיגיטלי זה בעצם אתר שגולשים רבים אמורים לחפש אותו.
השקעה בנכס דיגיטלי מניבה טראפיק נאה, שיש בו נפח מידע מקצועי ורלבנטי לנושא שלו.
שהוא משמש האורים והתומים בתחום שלו וזה נעשה בעבודה קשה של בניית אתר איכותי, עם ממשק ניווט נוח.
גלישה ידידותית למשתמש, מידע מעולה ומקצועי שכתוב ברמה גבוהה.
בקיצור אתר לתפארת.
סוגים של נכס דיגיטלי
רוב הגולשים נכנסים לרשת בשביל למצוא משהו והם מחפשים את זה בשתי כתובות ברשת: מנועי חיפוש כמו גוגל למשל ומדיה חברתית כמו פייסבוק.
אז אם כולם מחפשים שם, בעלי מקצוע, אתרים, נותני שירותים וחנויות צריכים להיות בשני המקומות האלה וחזק.
נוכחות בשתי הפלטפורמות האלה תחשוף ותחזק אותם מול הגולשים, תפיץ אותם ואת המסרים שלהם.
זה כמו להכיר עסק חדש שפתח חנות ליד הבית שלכם, ואתם לא יודעים מהו ומיהו.
אז הגולשים בוחנים, בודקים והופכים לצרכנים או עוברים למתחרים אבל קודם כל חייבים נוכחות.
מה שהגולשים יחשבו עליכם לא קשור לעובדה שאתם חייבים נוכחות וחזקה.
זה מה שצריך לדרוש מעצמו כל נכס אינטרנטי.
נכס דיגיטלי בפייסבוק
דף פייסבוק עסקי יכול להפוך בניהול נכון לנכס דיגיטלי משובח.
הנוכחות העסקית במדיה החברתית מחייבת פתיחת דף כזה.
אבל זה לא מספיק לפתוח דף, צריך לנהל אותו נכון.
להפוך אותו לדף מעניין ומושך קהלים.
הגולשים צריכים למצוא בו עניין, וככל שתשקיעו יותר בניהול שלו, כך הגולשים ימצבו אתכם כחברה מקצועית וישמחו לעשות אתכם עסקים.
פוסטים מעניינים, תמונות מקצועיות. מקוריות. מסרים מדויקים. כל אלה נבנים על קונספט ואסטרטגיה.
כל עסק צריך קריאטיב כדי להחליט איך הכי נכון לנהל את הדף העסקי שלו.
זה לא ספונטני. לא מכניסים כל תמונה וכל פוסט. מחליטים מה הכותרת.
מה המסרים שרוצים להעביר ומוצאים את הדרך לעשות את זה בצורה הכי נכונה.
מה שקורה הוא בעצם שבדף העסקי שלכם, אתם הופכים להיות משרד הפרסום של עצמכם ולכן כל כך הרבה דפים עסקיים בפייסבוק, נראים כמו הדבר האחרון שהייתם רוצים לגלוש בהם.
פרסום זה מקצוע זה לא תחביב.
כדי לעשות את זה נכון אתם חייבים חברת שיווק דיגיטלי ברשת, משרד פרסום או כל גוף אחר שיודע לחשוב, להחליט ולבטא רעיונות חדשים גם בדף העסקי שלכם.
אחרי שתעשו את זה נכון ויהיו לכם הרבה אוהדים, רק אז ייתכן כי תהפכו לנכס דיגיטלי.
נכס דיגיטלי בגוגל
כאשר גולשים נכנסים לרשת ומחפשים אדריכל, עורך דין, או טכנאי מחשבים, איך הם בדיוק יגיעו אליו אם הוא לא קיים ברשת.
התשובה היא אחת – הם לא יגיעו אליו אלא למי שיש לו נוכחות ברשת.
הנוכחות הזו היא אתר אינטרנט איכותי ומותאם למקצוע של האדם, לשירותים שהוא מציע ולתחום בו הוא עוסק.
לכל ענף יש את המסרים הגרפיים שלו, וזה צריך לבוא לידי ביטוי בכל אתר.
כל אתר צריך להיות ברור ומובן. גולש לא צריך לנחש במה עוסק האתר הזה, אם זה קורה, אז האתר הזה במצב קשה.
כדי שהאתר יהיה מקצועי וברור, לא מקימים אתר אצל הבן דוד של החבר שמכיר איזו תוכנה שבונה אתרים.
חוברים לחברת קידום אתרים מקצועית, מקבלים ממנה הצעה.
מבינים מהי ובוחנים אם היא מתאימה לצרכים של החברה שלכם.
האתר הוא זה שיהפוך להיות חלון הראווה וכרטיס הביקור שלכם ברשת וכדאי שהוא יעשה את זה בצורה מכובדת.
אתר איכותי עם נפח תוכן איכותי ונוכחות ממושכת ברשת הוא נכס דיגיטלי.
תוכן איכותי הופך אתר לנכס דיגיטלי
כדי שאתר יהפוך לסוג של נכס דיגיטלי, אותו אם תרצו תוכלו אפילו יום אחד למכור בהרבה כסף, הוא צריך בסיס טוב. הוא צריך תשתית והוא צריך נפח ועומק.
את כל זה עושים באמצעות תוכן.
תוכן של אתר חייב להיות כתוב ומנוסח כראוי.
אם תגלשו ברשת תגלו, עד כמה קיים זלזול בתחום הזה שהוא בעצם ליב ליבו של כל נכס דיגיטלי.
כבר בפרופיל תוכלו להזדעזע מתחביר נמוך, שגיאות כתיב וכתיבה דלה.
שימוש במטאפורות מגוחכות וחוסר יכולת להסביר לגולשים בצורה אינטילגנטית במה עוסק האתר, בעל המקצוע ועוד.
העובדה שבונים אתר עם קוד פתוח לא אומרת שאפשר לדחוף לו מכל הבא ליד.
תופתעו לגלות כמה טכנאי מזגנים ומובילי דירה הפכו לקופירייטרים עם תוכן שכל שורה בו שייכת לנושא אחר, שלא לדבר על חוקי הדקדוק, השפה ועוד.
אתר כזה לעולם לא יוכל להפוך להיות נכס דיגיטלי, כי קורה בו משהו רע ונכס זה משהו שיש לו ערך.
כתיבה קלה, לא עניינית והעברת מידע שגוי, הם מתחלואי הרשת ולכן אם אתם רוצים שהאתר שלכם יהפוך יום אחד לנכס דיגיטלי, שכרו את שירותיו של קופירייטר מקצועי כדי שיוכל לכתוב באתר שלכם תוכן מכובד שיציג גם אתכם בצורה מכובדת.
תוכן איכותי ברשת צריך להיות בכל מקום בו אתם מופיעים החל מהאתר שלכם וכלה בפרסומים שלכם בפורטלים, בלוגים ועוד.
יש לכם נכס באינטרנט? מחפשים ניהול מוניטין דיגיטלי? הגעתם למקום הנכון. ניהול מוניטין בגוגל לנכסים דיגיטלים הוא מומחיותנו.