פרסום באינטרנט לחברות
בעבר המדיות המקובלות לפרסום היו הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה.
כשהאינטרנט נכנס לחיינו הוא הזיז את כל אלו הצידה, והיום חברות מפנות את עיקר תקציב הפרסום שלהן לפרסום באינטרנט.
בעבר המדיות המקובלות לפרסום היו הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה.
כשהאינטרנט נכנס לחיינו הוא הזיז את כל אלו הצידה, והיום חברות מפנות את עיקר תקציב הפרסום שלהן לפרסום באינטרנט.
חברות נדל"ן כמו גם הרבה חברות בתחומים אחרים נתקלות היום בקושי לפרסם את עצמן לא בגלל שאין איפה לפרסם אלא בגלל שהתחרות גדולה.
הן עושות לא מעט על מנת להיראות, מפיקות חומרים שיווקיים, מעלות ג'ינגלים לרדיו ופרסומות לעיתון, אבל האמת היא שהמקום הנכון ביותר לפרסם הוא האינטרנט.
לפני שתשאלו את השאלה כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק, אולי צריך קודם להבין מהם כללי פרסום בפייסבוק. מה מותר ומה אסור, כדי שלא תשבו שעות על דף נחיתה ובסוף פייסבוק יפסלו אותו. אז מהי מדיניות הפרסום של פייסבוק.
יש פקטור מאוד חשוב בפרסום בפייסבוק והוא שתוכן המודעה צריכה להיות תואמת לתוכן של דף הנחיתה, ממש כמו בפרסום בגוגל.
בעולם של היום, כשמשתמשים במונח "שיווק" מתכוונים בעיקר לשיווק ברשת האינטרנט או במילים אחרות, לשיווק דיגיטלי.
האינטרנט נמצא בחיינו בכל מקום ובכל זמן ובטח בכל תחום, ואם יש לנו עסק המקום לפרסום אותו יהיה כמובן רשת האינטרנט.
מזל טוב! בשעה טובה החלטתם לפתוח משרד אדריכלים, להראות לעולם את הכישרון והיכולות שלכם ולתת שירות מעולה ללקוחות העתידיים שלכם.
בעולם המתחדש בו אנו חיים היום, עולם שמתקדם בקצב מסחרר ומאלץ אותנו להתעדכן כל הזמן ולשמור על קצב. כשהטכנולוגיה לא מפסיקה להפתיע אותנו בחידושים על בסיס יומי, כשחברות סטארט אפ קמות חדשות לבקרים אנחנו מוצפים בטכנולוגיות ובאפליקציות חדשות ועוד עזרים לחיים טובים וקלים יותר.
עולם המסחר הגלובלי מתנהל היום באמצעות מסחר דיגיטלי עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ובכל רגע נתון בכל מקום בעולם. אין זה פלא כי כל בעל עסק יודע כי על מנת לקדם את העסקת שלו, לצבור קהל לקוחות חדשים, לשמור ולתחזק את הקשר עם הלקוחות הוותיקים, עליו להשקיע מאמצים ומשאבים בשיווק דיגיטלי של העסק שלו.
אם יש לכם חברה גדולה או שאתם מנהלים בחברה כזו, יש לכם לא מעט כאב ראש.
אתם צריכים לדאוג להמון דברים כשאחד מהם ואולי העיקרי שבהם הוא השיווק.
עולם השיווק הוא עולם גדול ורחב, עולם שעד לפני כמה שנים היה שייך לאופליין, לעיתונות הכתובה, לטלוויזיה ולרדיו, אך היום הוא מתמקד בעיקר באינטרנט.
במילים אחרות: "אם אתה לא שם אתה לא קיים".
עסק שאין לו ייצוג משמעותי ברשת, ייצוג הולם ומורגש, ימצא את עצמו מהר מאוד מאחורי המתחרים שלו.
כולם היום מחפשים את מבוקשם ברשת בין אם זה מוצרים, שירותים או כל מידע אחר.
אתם חייבים לחכות שם ללקוח הפוטנציאלי או הקיים שמחפש את השירותים או המוצרים שלכם.
אנחנו ב"סייטלינקס" נסייע לכם להשיג נוכחות משמעותית ברשת, בין אם זה כתגובה לחיפוש ובין אם זה נוכחות מאסיבית ברחבי הרשת כדי שהחשיפה לחברה שלכם תהיה גדולה ומשמעותית.
פרסום באינטרנט לחברות גדולות כמו גם לחברות קטנות או כל עסק שהוא, חייב לכלול גם קידום אתרים אורגני.
אורגני זה טבעי מה שאומר שבחיפוש של מונחים שרלוונטיים לחברה שלכם במנוע החיפוש גוגל, אתם אלו שתחכו למחפש בתוצאות הראשונות.
בשביל שזה יקרה צריך לעשות לא מעט עבודה בתוך האתר ומחוצה לו.
צריך לסדר נכון את ההיררכיה של התוכן, צריך לכתוב אותו נכון, צריך שהתוכן יכלול את ביטויי המפתח הרלוונטיים לחיפוש בתוכו, צריך לבחור אלו ביטויים יקודמו, להעלות את התמונות הנכונות, למלא תגיות שונות על מנת שגוגל יבין מה יש בתוך כל עמוד ועמוד באתר, ליצור קישורים פנימיים ולבצע עוד אין ספור פעולות שחלקן חד פעמיות וחלקן צריכות להתבצע כל הזמן.
מחוץ לאתר צריך ליצור קישורים איכותיים שיובילו לתוך האתר.
את הקישורים אפשר להשיג בדרכים שונות אך מה שחשוב הוא שהן תהיינה דרכים כשרות.
בכלל, יש כל מיני שיטות שמוגדרות "Black Hat", מושג שמבטא כל מיני קומבינציות שיכולות לקדם את האתר לטווח הקצר אך להזיק לו מאוד לטווח הארוך, עד כדי הסרה מתוצאות החיפוש של גוגל.
אל תחשבו בכלל על האפשרות הזו ותנו לנו, המומחים של חברת "סייטלינקס" לעשות בשבילכם את העבודה.
פרסום באינטרנט לחברות גדולות זו עבודה למומחים ואנחנו נוכל לעשות עבודה מדהימה לשיווק החברה שלכם.
רוצים לדעת יותר? צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!
פרסום באינטרנט לחברות גדולות הולך והופך לנרחב יותר ויותר.
אם בעבר קידום אורגני בגוגל היה שם נרדף לקידום באינטרנט, היום הוא רק חלק מסל שלם של פתרונות פרסום ברשת.
הנה עוד כמה אפשרויות פרסום באינטרנט לחברות שאנחנו ב"סייטלינקס" מספקים:
בגוגל יש את התוצאות האורגניות ויש את התוצאות הממומנות, תוצאות חיפוש שהמפרסמים משלמים על נוכחות בהן בהתאם לקליקים על המודעות.
בשביל לנהל קמפיין ממומן צריך יידע וניסיון, צריך לעשות אופטימיזציה כל הזמן למודעות כשהמטרה היא להפחית כמה שיותר את העלות לקליק ללקוח.
אנחנו ב"סייטלינקס" מומחים בפרסום ממומן בגוגל ונשמח לסייע גם לכם להגיע לתוצאות מדהימות.
פייסבוק, הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם היא המקום בו כולם נפגשים.
בפייסבוק נאגר המון מידע על החברים ברשת ואת המידע הזה המפרסמים יכולים לנצל לטובתם.
פרסום ממומן בפייסבוק הוא פרסום מטורגט בצורה מדויקת. אפשר לפרסם בהתאם לגיל, מין, מצב סוציואקונומי, אזור מגורים, תעסוקה, תחביבים ואין ספור פרמטרים אחרים.
אנחנו ב"סייטלינקס" צברנו יידע רב וניסיון לפרסום ממומן בפייסבוק ומאות הלקוחות המרוצים שלנו יעידו על כך.
פרסום באינטרנט לחברות גדולות ב"סייטלינקס" יכול לכלול גם פרסום באינסטגרם, ניהול מוניטין, יצירת תוכן סושיאלי, פרסום באאוטבריין ובטאבולה, ושירותים רבים נוספים הנוגעים לבניית אתר לחברה או שיפור אתר קיים, שיווק ברשתות חברתיות ובפלטפורמות פרסומיות שונות ומגוונות.
אנחנו יכולים לספר לכם עוד הרבה על השירותים שאנו מספקים, על הפלטפורמות בהן אנו מפרסמים ועל המומחיות שלנו בתחומים רבים.
אבל במקום כל זה תוכלו לבחון את התוצאות שלנו, שמדברות כבר מזמן בעד עצמן.
כשהפרסום מבוסס תוצאות, כשהלקוח מגדיל את הרווחים שלנו ומרחיב את העסקים שלו בזכות העבודה שלנו, לא צריך יותר מזה.
נשמח לסייע גם לכם לקדם את החברה שלכם למקומות שלא חלמתם עליהם.
יש לא מעט חברות פרסום באינטרנט אבל חברת "סייטלינקס" יש רק אחת.
אנחנו מציעים ללקוחות שלנו קודם כל יחס אישי ושיתוף מלא בכל התהליך יחד עם רמה מקצועית גבוהה במיוחד וכמו שציינו, תוצאות שמדברות בעד עצמן.
לכל לקוח ולכל חברה "נתפרת" חליפה במידה שלהם, בהתאם לצרכים, לרצונות ולתקציב כמובן.
רוצים גם אתם לקדם את החברה שלכם למקומות מדהימים? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להכניס אתכם למשפחת "סייטלינקס"!
בישראל יש כידוע לא מעט עורכי דין.
בכל שנה מתווספים לאלו שכבר עובדים בתחום לא מעט חדשים, והתחרות רק הולכת וגדלה בכל מה שנוגע לגיוס הלקוחות.
פרסום בגוגל לעסקים עובר דרך כלי טכנולוגי ופרסומי ששמו גוגל אדוארדס, זוהי הזרוע הפרסומית שתאפשר לכל איש קידום אתרים להרים קמפיין פרסומי כדי לחשוף את לקוחותיו בפני הגולשים, כאשר הם נכנסים לגוגל עם שאילתה.
רשת האינטרנט זימנה לנו ערוצי פרסום חדשים שלא היו קיימים קודם בעולם השיווק אוף ליין.
כיוון שהכל מתנהל היום ברשת, דרושים לה ערוצי שיווק חדשים כדי לפרסם מוצרים, לעשות השקות.
להגדיל את מאגר הלקוחות הקיימים, לשמר את החדשים וכל אלה נעשים היום בכלים טכנולוגיים משום שהרשת עצמה היא טכנולוגית.
גוגל הוא טכנולוג, אתר זה מוצר טכנולוגי ולכן כל הדברים מובילות לטכנולוגיה וגם שיווק במדיה החברתית פועל היום על טכנולוגיה.
רשת האינטרנט הפכה היום כמקום המפגש של מיליוני אנשים ברחבי העולם.
הוא כולל כמות מידע עצומה בכל נושא וכמקור של מידע בעצם התחילה לפעול הרשת.
אף אחד לא חשב בהתחלה על פייסבוק, קמפיינים בגוגל ובניית אתרים. הוא שימש תחילה בעיקר לתקשורת בין אוניברסיטאות בארצות הברית.
היום הוא הפך גם לבית של מדיה חברתית.
בעשור האחרון, המיקוד של גולשים רבים היא בכניסה למדיה חברתית.
ואם כל כך הרבה אנשים נמצאים שם, כנראה שגם המפרסמים צריכים להיות וזה בדיוק מה שקורה.
כאשר אדם מן הישוב, רוצה לפתוח חנות באיזה שהוא מקום הוא יתעקש מאוד על לוקשיין מסוים, כי זה מה שקובע אם העסק שלו יצליח או יקרוס.
לוקשיין טוב זה מקום שמאפשר ללקוחות הפוטנציאליים להיחשף לחנות המסוימת ולמוצרים שלה. אותו דבר זה באינטרנט.
אם רוב הגולשים שייכים למדיה החברתית וגולשים בה, זה כנראה יהיה המקום הכי נכון להציג בפניהם שירות או מוצר חדש ולנהל עמם אינטראקציה.
היום כמעט כל אחד עם גישה לאינטרנט חבר באיזה שהיא מדיה חברתית, ועולם הפרסום השתלב יפה מאוד בנישה הזו.
הרבה מאוד עסקים וחברות מנצלים את הערוץ הזה כדי לפרסם את עצמם במנועי חיפוש, באתרים וברשתות חברתיות שונות.
מיתוג ברשתות אלה הוא חלק בלתי נפרד ממיצוב של כל עסק במרחב הוירטואלי ועשוי לשמש ככלי להגדלת מעגל הלקוחות של כל עסק והרי מה שכל עסק רוצה זה לקוחות.
אם הם במדיה החברתית, אז גם אתם צריכים להיות שם ולעשות שיווק במדיה החברתית.
מדיה חברתית כוללת אתרים המוגדרים כרשת חברתית.
מלבד פייסבוק או לינקדאין שכולם מכירים וחלקנו גם חבר בהן, יש רשתות חברתיות נוספות מפולחות לפני תחומים.
רשת לחובבי צילום, אתרי בלוגים שונים בו כל גולש יכול לפתוח יומן ממוחשב ולהגיע לגולשים אחרים.
בבלוגים האלה יש תמיד המלצות על מוצרים או פרסומים וזו דרך נהדרת ולא בנאלית להגיע לקהל לקוחות חדש.
אם למשל מדובר בחנות, אז יש פורטלים בהם ניתן להקים חנויות עם דף שמציג את העסק והיתרונות שלו.
באמצעות מידע על העסק או בלוג, ייחשפו אליו גולשים.
שיווק במדיה החברתית מאפשר לגולשים להכיר זה את זו ולתקשר עם כל מיני אנשים בעולם.
להרחיב את מעגל החברים או האוהדים שלהם, לעתים תחת מכנה משותף כל שהוא כמו קריאת ספרים, טיפוס הרים, אוכל ועוד. הנוכחות שלכם במדיה ממתגת את העסק שלכם וזה בהחלט עושה רושם על הגולשים.
עסק שעושה מיתוג, זה עסק שדורש מעצמו יותר מהאחרים ואם הוא כזה, אז בטח השירות או המוצרים שלו יותר טובים.
ככה עובד הראש הצרכני של הגולשים.
המיתוג יגרום לגולשים לחפש אותך, להיכנס לאתר העסק שלך ולהכיר אותך.
לא פעם ההמלצות עליו יגיעו מפה לאוזן בצורה הזו.
עם 6.6 מיליון גולשים בפייסבוק, אתם לא רוצים לוותר על הנוכחות שלכם ברשת הזו.
שיווק במדיה חברתית הוא קודם כל נוכחות וחשיפה בפייסבוק. העלאת קמפיינים מתאימים לעסק שלכם.
כאלה שימשכו את העין, תמונות טובות. רעיונות נכונים.
לא סתם פוסט ותמונה. חייבים להשקיע אתם בתחרות.
גם בפוסט גם בתמונה, ללכוד את עינו של הגולש ולגרום לו להגיב. לקיים אינטראקציה.
זה בעצם העתיד של הפייסבוק, לגרום לגולשים להתייחס ולא רק בלייק אלא להגיב.
זה דורש מהמפרסמים להיות הרבה יותר מקוריים, הרבה יותר מיוחדים וזה דורש תכנון של קונספט שיווקי מראש וללכת אתו עד הסוף.
הכנת תוכנית פרסומית ושילוב השיווק ברשת בתוכנית הזו בצורה מאוד דומיננטית שכן היום הפרסום ברשת כבר עלה על זה של הטלוויזיה.
כמעט כל עסק או חברה שבוחרים בערוצי פרסום ברשת, לא מוותרים על שיווק במדיה חברתית.
מומלץ לעשות זאת באמצעות חברת שיווק באינטרנט שתרים לכם קמפיין שווה.
זה ידוע שיש גם קמפיינים לא מוצלחים, וזה משום שאנשים חושבים שהם יכולים לנצל את הטכנולוגיה הפרסומית ברשת לבד, אבל זה ממש לא נכון.
זה מקצוע, וזה דורש גם הבנה בשיווק, בערוצי השיווק שמתאימים לעסק כמו שלכם.
בבחירה נכונה של קונספט שיש לו איזה חזון, מטרות, יעדים והגדרת זמנים.
זה צריך להיות קמפיין שהופך אתכם להצלחה וממצב אתכם גבוה בשוק שלכם.