תוכן עניינים
זה נכון שהעולם שלנו הפך להיות בעיקר דיגיטלי בכל מה שקשור לעולם הפרסום והשיווק. ולכן גם עולם בניית האתרים הפך להיות אחד הפופולריים ביותר.
כשאנחנו בונים אתר עבור חברה, אנחנו בונים מיתוג, המיתוג הזה אמנם מתחיל באתר וממשיך הלאה אל תוך הרשתות החברתיות. אל תוך הרשת בכלל, אל מנועי החיפוש ומביא עמו לא מעט תנועה שהופכת ללידים שהופכים בעצם לרווחים למותג.
לכן האתר שלכם הוא הנכס הדיגיטלי הכי גדול שיכול להיות וזאת הסיבה שמומלץ להשקיע בו כמה שיותר. כדי שהאתר שלכם יהיה מושקע הוא חייב שתהיה לו חוויית גולש איכותית, חייב שיהיה נוח וקל לתפעול וחייב שימשוך את העין ברמה הויזואלית.
בניה של אתר למותג רגיל מאופיינת בדרכים מסוימות. ואילו אפיון אתר עבור חברת סטארטאפ היא בניה אחרת לחלוטין, ומיד תגלו למה.
אפיון אתרים לחברות סטארטאפ – כל מה שאתם צריכים לדעת
לרוב מטרת אתרים היא מיתוג והנעה לפעולה של לקוחות לרכישה של מוצרים, הזמנת שירות, השארת פרטי ליד ועוד. פיתוח סטארטאפ הוא עולם אחר לגמרי ולכן יש הבדל מהותי בין אתר זה, לאתרים אחרים.
כשמדובר על בניית אתרים לסטארטאפים לרוב חשוב להבין שמדובר בכרטיס ביקור המוצג בדרך כלל למשקיעים. ולכן חשוב להבין ששאלות כמו למה החברה הוקמה. אלו שאלות שיסייעו להקים את האתר ולפתח אותו בהתאם לפתרונות שהוא מספק, לחזון החברה ולערכים של החברה עצמה.
עוד מהדברים שיעלו לפני שתתחיל בניית האתר הם כמובן מה כן אפשר לספר על המוצר ומה עדיין אי אפשר לחשוף. כל התהליך הזה עוד לפני בניית האתר לא רק יבנה את בסיס האתר עצמו, אלא גם את היחסים בין בוני האתר לבין מפתח הסטארטאפ, ויעניק היכרות מוקדמת.
אין מושלם, יש שלם ואיכותי
כל לקוח, בין אם מפתחי סטארטאפ ובין אם לא, לא היו רוצים אתר שיש בו תקלות. אך כשמדובר בפיתוח סטארטאפ מדובר בסיטואציה קריטית יותר היות והאתר יוצג למשקיעים ועל כן חשוב שהוא יבנה ללא דופי.
ולכן כאשר האתר נבנה ועוד לפני שעולה לאוויר כל מה שאנחנו חייבים לעשות בראש ובראשונה זה לוודא שכל קישור מוביל למקום הנכון. כל כפתור מוביל לאן שצריך, כל הפנייה לטופס מובילה לדף המתאים, וכל דף ודף באתר קיים נושם וחי.
בדיקות קפדניות לאתר אפשר לבצע במגוון של כלים טכנולוגיים בנושא של בניית אתרים בעיקר לסטארטאפ. ובנוסף, אם האחסון יהיה מהיר ומהירות האתר תהיה איכותית, זה כמובן פתיח נפלא להרשים את המשקיעים.
עיצוב אתרי סטארטאפ – מה כל כך מיוחד בהם?
אלמנט עיקרי שמראה על ייחודיות בתחום של בניית אתרים לסטארטאפים הוא העיצוב של האתר. אתר המעוצב בצורה מדויקת מבטיח להראות את הסטארטאפ באופן תמציתי ומדויק. צבעים, פונטים ומבנה האתר באופן כללי.
אתר המעוצב בצורה מדויקת ותמציתית ללא אלמנטים שמבזבזים את זמן הצפייה בו מראה גם את אופי המפתחים. מפתחי הסטארטאפ יתפסו ברושם של אנשים שבאים לעבוד, ישר ולעניין בלי משחקי רקע.
הייחודיות באתר חייבת להתבטא בכך שהמסר למשקיעים צריך לעבור בכמה שניות בלבד, ולא למכור שירות או מוצר. שזה ההבדל המהותי בין אתר לסטראטאפ לבין חנות מקוונת למשל.
ואם כבר הזכרנו מטרות, בואו באמת נתמקד לרגע במטרות של אתר סטארטאפ כאשר מפתחי סטארטאפ מחליטים לבנות אתר:
- פלטפורמה איכותית לפעילות נרחבת
- כרטיס ביקור באונליין להצגת הקונספט
- גיוס מימון לצורך ייצור והמשך פיתוח
היות והמטרות הללו הן כל כך מדויקות ומתומצתות בניית האתר עצמו חייבת להתאים למטרות אלו.
בניית אתרים אלו לא מסתיימת בבניית האתר ושיגורו לאוויר, אם כי גם מקשרת בין שיווק איכותי וספציפי לבניית האתר עצמו. ולכן כשאתם מחפשים חברה שתבצע לכם בניית אתר לסטארטאפ איכותי חשוב שתקחו בחשבון גם את נושא השיווק כמובן.
בניית אתר לסטארטאפ, שיווק, והעולם שביניהם
למען מי שלא מכיר, חשוב שנציין שמדובר בשיווק איכותי וממוקד שכולל בתוכו שוק נרחב. שיווק המדבר אל קהל יעד איכותי שמפולח בצורה מדהימה ויורד לרזולוציות מאד קטנות. רשתות חברתיות, פרסום אונליין ברשת גוגל, קידום אורגני, קידום ממומן וקריאייטיב יצירתי שיגרום לכם לרצות להקליק על המודעה.
שילוב של שיווק דיגיטלי יחד עם בניית האתר חייב להיות שילוב מושלם ונכון הנעשה על ידי טובי אנשי המקצוע בתחום. להם יש נסיון, וגם וותק עם מספיק מותגים כדי לדעת אי לטפל בשיווק. כי בעצם חשוב להבין שמדובר בבסיס של טרגוט נכון, ופילוח מדויק. זאת אומרת שכדי שהשיווק יהיה יעיל ברמת התוצאות, אנחנו צריכים לצמצם את מטרתו ולכוון בול למה שאנחנו צריכים. את זה נוכל לעשות אך ורק עם אנשי המקצוע המתאימים.
אנשי השיווק צריכים לחשוב כמו גולש רגיל ולחוות את הגלישה באתר, את הרספונסיביות ולהבין בדיוק איך יחשוב קהל היעד. כשאתם מחפשים חברה שתבנה לכם אתר להצגת סטארטאפ על האתר להיות מדויק מבחינת היכולת הדיגיטלית. מדויק מבחינת העיצוב, הרספונסיביות ומדויק ברמת השיווק מבחינת העברת המסר הלאה.
יש כאן הזדמנות אחת בלבד, וחבל לפספס אותה. על כן, חברה מקצועית שיודעת בדיוק איך לבנות אתר זה תדע להעביר את המסר השיווקי בשילוב היכולות הדיגיטליות. ובניצול מקסימלי של חדשנות טכנולוגית לשביעות רצונכם, ובליווי מלא מהרגע הראשון.