תוכן עניינים
כולנו נזקקים לשירותיו של רופא, בין אם זה במסגרת של קופת חולים או במסגרת פרטית.
לעתים אנו פונים לרופאים בגלל בעיה קטנה, ולעתים מדובר על בעיה מורכבת.
כאשר מדובר על פנייה לרופאים של קופת חולים, ישנה רשימה ברורה של רופאי הקופה, ולצדה גם אפשריות פנייה למומחים חיצוניים תמורת השתתפות עצמית.
ניהול מוניטין לרופאים בגוגל
הרבה פעמים נבחר ללכת לרופאים מקצועיים ובכירים, מכל מיני סיבות.
לציבור יש נטייה לבחור ברופאים פרטיים ידועים שכן פרסומם, כך נראה למטופלים בא בעקבות הצטיינותם בתחום מומחיותם.
יש הפונים לרופאים פרטיים, כי הם מאמינים שבעבור כספם את יקבלו טיפול וגם יחס יותר טובים והרבה פעמים זה נכון.
ויש אין באפשרותם לממן ביקורים או טיפולים אצל רופאים פרטיים והם מסתפקים ברופאי הקופה שלהם, שגם הם יכולים להיות רופאים מעולים.
פנייה לרופא אם במסגרת פרטית או במסגרת של הקופה, אמורה לעזור לאדם להתמודד עם מצב רפואי.
כל רופא מחליט בנקודת זמן מסוים איזה טיפול הוא רוצה לתת למטופל, ואם למשל גילה אדם כי הוא התלונן על כאבי גרון קיבל משככי כאבים ומסתבר שיש לו גידולים על מיתרי הקול, הוא לא יתאפק ועלול גם לפרסם את זה ברשת.
זאת הסיבה שהרבה רופאים מחפשים היום שירותי ניהול מוניטין לרופאים באינטרנט.
קראו עוד על ניהול מוניטין בגוגל.
על שיימינג משלמים
לפני שנוסדה רשת אינטרנט, כאשר אדם פנה לרופא ולא היה מרוצה מהטיפול בו, היה יכול להתלונן בפניו או בפני האחראיים עליו.
היה יכול לשלוח מכתבים למשרד הבריאות, למנהל מחלקה בבית חולים ועוד.
מאז כניסת הרשת, מנצלים אנשים רבים את האפשרות להגיב ולכתוב כל אשר על ליבם.
זו יכולה להיות תגובה על מסעדה בה סעדו והמרק לא היה טעים.
נגריה שבנתה להם מטבח עקום.
חברת בנייה שמכרה להם בית ועוד.
יש הכותבים תגובות חיוביות וממליצות ויש המעבירים ביקורת ולא מסתפקים רק בה.
הם מטילים רפש, מגיבים בחומרה, מוציאים דיבה ועלולים לגרום נזק רב לאנשים ולבעלי מקצוע ובכלל זה רופאים.
מוניטין של רופאים הוא אחד הדברים הכי חשובים להם.
כאשר הם מקבלים אזכורים שליליים ברשת, בצדק או שלא בצדק – הם חייבים ניהול מוניטין לרופאים באינטרנט.
אנשים מחפשים את מי להאשים!
יש לאנשים נטייה להתלונן ולא להיות מרוצים ממשהו ולחפש אשמים.
אומנם יש מקרי רשלנות רפואית, ואין בכלל ספק בכך, אבל לא כל תלונה של מטופל מוצדקת.
הרבה פעמים צריך להבין ברפואה כדי להתלונן על רופא.
אם רופא החליט למשל לשלוח אדם לפיזיותרפיה לפני שהוא הפנה אותו לניתוח החלפת ברך, לא יכול המטופל הזה להאשים את הרופא בכך שהוא זלזל וטעה.
יש כל מיני מהלכים שרופא עושה עד שהוא מחליט החלטה והוא ראשית ינסה למצות את הטיפולים הקלים ולא את “התותחים הכבדים”.
הוא לא ישלח כל אדם שמתלונן על כאב ראש לשלול גידול במוח, ואדם שמשתעל לברר אם יש לו סרטן ריאות.
צריך עוד כמה דברים בדרך.
זו תהיה תלונה נכונה אם הרופא לא הפנה לבדיקות ולא התחיל תהליך של בירור, אבל אם חולה הלך לרופא והרופא חשב שזה משהו אחד וזה יצא משהו אחר, ככה זה עובד.
רופא הוא לא אלוהים אבל כמה קלה היד על המקלדת להתנגח בו ברשת ולהכפיש אותו.
אף אדם לא יפנה לרופא שלא עושה את עבודתו נאמנה, לכן כל כך חשוב לקחת איש ניהול מוניטין לרופאים באינטרנט שיבצע כל מיני מהלכים לדחיקת אזכורים שליליים בוטים ולא מוצדקים העלולים לגרום לאותם רופאים נזק ממשי.
רופא לא אלוהים – אבל בעיני החולים הוא כן!
הולך אדם לרופא וזה לא עולה על הבעיה שיש לו באופן מידי, שולח אותו לכל מיני בדיקות ודווקא חושב על כיוון אחר של בעיה.
האם הוא טעה? לא ! חלק מתפקידו של הרופא הוא לתהות, לחשוב ולהרהר בדבר.
יש כל כך הרבה מחלות שיש להן סימנים דומים ויש כל כך הרבה דברים שיכולים לרמוז על בעיות שונות, כך שאף אחד לא יכול לצפות מרופא לדעת בוודאות מה יש לו, אלא אם כן הוא הולך לעשות בדיקות.
אם רופא לא פענח נכון ממצאים בצילומים, לא עלה על ממצאי בדיקות חריגים.
לא שלח מטופל לבדיקות הנכונות כדי לברר מה יש לו, ופספס בגדול מחלה קשה או בעיה רפואית מורכבת, אין ספק כי הוא טעה ובדיוק בגלל זה אנשים תובעים רופאים על רשלנות רפואית.
אבל אם יש רופא מצוין, שהגעתם אליו ביום רע, והוא לא היה ממש נחמד, אבל קיבלתם ממנו את מלוא הטיפול הרפואי, רק לו את תשומת הלב והיחס שציפיתם לקבל ממנו, האם הוא לא רופא טוב?
האם תוכלו לרשום כזה דבר ברשת?
אם תעשו כך, תצפו ממנו לתביעת דיבה ואם הוא יהיה חכם, הוא כבר יעלים את התגובה שלכם באמצעות ניהול מוניטין לרופא באינטרנט, רק ככה אפשר לדחוק את המכפישים לקרן זווית.
שאלות ותשובות בנושא ניהול מוניטין עבור רופאים
מה זה ניהול מוניטין?
מקורו של ניהול מוניטין הוא ביחסי ציבור לטווח ארוך. בעידן האינטרנט והפרסום הדיגיטלי, הכוונה היא בעיקר למוניטין של חברה, עסק או איש ציבור בתוצאות החיפוש של גוגל.
למה רופא זקוק לניהול מוניטין בגוגל ובאינטרנט בכלל?
ביקורת שלילית בתוצאות החיפוש של גוגל עשויה לפגוע קשות בפעילות העסקית והשיווקית של הרופא. ניהול מוניטין בא להבטיח את תקינות המוניטין החיובי בגוגל וברחבי הרשת בכלל.
למי מתאים שירות ניהול מוניטין בגוגל?
השירות מתאים לעסקים גדולים וקטנים כאחד, לאנשי ציבור, לבעלי עסקים, לעורכי דין, לחברות, לאנשי צבא, לבעלי מקצועות חופשיים, לרופאים, חברות פרטיות וציבוריות, ארגונים, מוסדות, עמותות, אמנים, ידוענים ועוד.
כמה עולה שירות ניהול מוניטין בגוגל עבור?
אם כי הביטוי ניהול מוניטין מתייחס בעיקר לתוצאות החיפוש של גוגל, השירות יכול לכלול מגוון רחב של פעולות ניקוי תוצאות ברשתות חברתיות, אזכורים חיוביים בעיתונים ומגזינים נפוצים ועוד. עלות השירות יכול לנוע בין 3,500 שח בחודש ל 15,000 שח בחודש ויותר, תלוי באופי והיקף העבודה הנדרשת, כמו גם בנזק הקיים שאותו יש לתקן.
מה ההבדל בין ניהול מוניטין לקידום אתרים?
ניהול מוניטין (ORM) וקידום אתרים (SEO) חופפים במובנים מסוימים אך שונים לחלוטין במובנים אחרים. בעוד קידום אתרים מיועד לקידום ביטויים מסוימים בתוצאות החיפוש של גוגל, ניהול מוניטין מתמקד בקידום שם המותג או האדם עצמו. חלק מהפעולות החופפות כולל בניית קישורים, פרסום תכנים ועוד.