תוכן עניינים
שיווק מחדש ומיקוד מחדש
הישאר בחזית התודעה של הלקוחות שלך.
אנו משתמשים בפרטים של הקהל שלך כדי לשווק להם הודעות מחדש. כך נוצרת התחדשות הקשר עם קהלים שאולי איבדו עיניין בעבר. בתוך כך, אתה נהנה ממחיר נמוך לכל המרה ועליית ערך לזמן בלתי מוגבל.
עלייה בשיעור המרה ושיפור החזר על השקעה (ROI)
היכנס אל התודעה של הלקוחות שלך עם שיווק מחדש מבית ‘סייטלינקס’. זה חכם, וזו הסיבה שאנחנו אוהבים את זה.
אם אינך בטוח מה משמעות הביטויים שאנו זורקים אותם לכל עבר, אז נסביר.
שיווק מחדש ומיקוד מחדש מתייחסים להבאת מודעות ממוקדות לעיניי משתמשים שכבר ביקרו באתר שלך בעבר. אם הם משייטים להם הרחק מהאתר שלך או מעגלת הקניות, שיווק מחדש מאפשר לך לזכות בהזדמנות נוספת עם אותם לקוחות. (אפשר לומר “נגיסה נוספת מהעוגה”).
זה עובד בצורה הבאה
אם משתמש ביקר באתר שלך ועזב מבלי להמיר, הכוונה מכירה או פעולה שמביאה לך ערך (97% מהלקוחות בממוצע לא ממירים בביקור הראשון שלהם), המודעה שלך יכולה לעקוב אחריהם בעודם משוטטים באתרים אחרים באינטרנט, כמעין תזכורת לאתר שלך.
אל תדאג יותר מדי כשלקוחות נוטשים את האתר שלך משום שזה יכול לנבוע מהסחת הדעת הקטנה ביותר – לכן שיווק מחדש (Remarketing) הוא הדרך המושלמת להסב את תשומת לבו של הלקוח לכיוונך שוב. תזכורת עדינה או דחיפה גדולה לכיוונך, תלוי באיזו רמה בחרת וכמה השקעת.
כיצד סייטלינקס עוזרים לך בעיניין
אנחנו פרטנרים מוסמכים של קידום ממומן בגוגל (Google Ads), לכן מנהלי השיווק הדיגיטלי שלנו מוסמכים עם ניסיון רב בניהול קמפיינים של שיווק מחדש ומיקוד מחדש (Retargeting). אנו יודעים המון על פירסום ממומן – זו אחת ההתמחויות שלנו.
לצוות שלנו יש את הכישורים, היצירתיות והמוטיבציה ליצור מודעות שמושכות את תשומת הלב, אשר גורמות למוצרים ולשירותים שלך להימכר. הצוות משתמש בנתונים חכמים כדי לדעת אילו מודעות עובדות ועל אילו אפשר לוותר, והם יודעים איזה אתרים הם הטובים ביותר כדי לפרסם בהם את המודעות שלך.
במילים אחרות, אם אתה צריך שיווק מחדש ומיקוד מחדש, אתה צריך את ‘סייטלינקס’.