תוכן עניינים
קידום ממומן בטאבולה
בעולם המסחר המקוון המתרחש בכל שנייה בכל שעות היום ובכל ימות השנה על פני הגלובוס, שיווק ופרסום מעולים הם שם המשחק.
היום חיוני ונדרש לכל עסק, חברה וגם חנות לתחזק ולתפעל אתר אינטרנטי מעוצב ומושקע המשווק את מוצרי העסק, המוכר אונליין את מוצרי העסק, המשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים והמגדיל את חשיפת האתר ללקוחות פוטנציאליים רבים ככל האפשר.
על מנת להצליח לשווק את העסק ולפרסם אותו ולהיות שחקן חזק ובולט בזירת המסחר הבינלאומית ברשת, נדרש להשקיע זמן ומשאבים בקידום ופרסום האתר של העסק. כדאי לדעת כי קידום ממומן הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לשיווק כל עסק, בגוגל, פייסבוק וכדומה. אחת השיטות היעילות שהפכו פופולאריות לאחרונה היא שיווק בטאבולה.
קידום המכירות של העסק שלכם, המוצר או השירות שאתם מספקים, יהיה אפקטיבי ביותר אם תדאגו לבצע קידום תוכן לאתר שלכם באופן קבוע,ברשת.
הקמת קמפיין בטאבולה, היא הדרך הטובה והיעילה להשגת מרב יעדי השיווק שלכם בזמן הקצר ביותר וביעילות המרבית.קמפיין טאבולה יעל כמו קמפיין אאוטבריין ואף בעל יתרון נוסף.
מה זה טאבולה?
טאבולה היא פלטפורמה לפרסום כתבות ולקידום של תוכן שיווקי באינטרנט. על ידי פרסום בטאבולה וגם קמפיין טאבולה, ניתן לקדם כתבות שיווקיות באתרים שונים ומובילים כגון גלובס, ישראל היום, וואלה YNET כך שהן נחשפות בפני עשרות אלפים של גולשים בכל יום.
טאבולה היא חברה ישראלית, בראשה עומד אדם סינגולדה, טאבולה מחזיקה במשרדים בישראל ובמספר מקומות נוספים ומרכזיים בעולם.
התחום אליו משתייכת טאבולה נקראה NATIV ADS כלומר הרעיון הוא הצגת מודעות לגולשים המשתלבות בטבעיות באתרי התוכן. כאמור בכדי לא לגרום לגולשים לעוגמת נפש עם עוד פרסומת שלא הזמינו, הפרסום נעשה בעזרת הצגתם של תכנים רלוונטים שמעניינים אותם.
הצלחתה הפנומנאלית של טאבולה בעולם נובעת מהעובדה כי טאבולה מצליחה לחשוף בפני הגולשים מאמרי תוכן שהסיכוי שיהיו רלוונטים עבורם הוא גבוה מאוד.
אין זה פלא כי הפרסום בטאבולה תופס תאוצה והפך למצרך מבוקש בקרב המפרסמים בארץ ובעולם. בטאבולה ניתן להשיג טראפיק רלוונטי לאתר שלכם במחיר נמוך באופן משמעותי בהשוואה למחיר שעולה למפרסמים להשיג בגוגל ובפייסבוק.
איך מקודם תוכן שיווקי בטאבולה?
על מנת למקם את כמות הפניות שמגיעות מהלקוחות הפוטנציאליים, נשתל טופס לידים בכל כתבה המקודמת בטאבולה. זאת לצורך איסוף פרטי הקוראים המתעניינים בשירות או במוצר המתואר בתוכן הכתבה. פרטי הגולשים מגיעים ישירות לתיבת המייל של המפרסם.
בסיומה של כתבה שהגולש קורא באתר, משובצים קישורים לעוד מספר כתבות שהגולש עשוי להתעניין בהן וביניהן גם הכתבה השיווקית שלכם המקודמת בתשלום. כאשר הוא לוחץ על הקישור, עובר הגולש אל התוכן המקודם ובדרך כלל ללא כל מודעות מצידו שעבר כעת לגלוש באתר אחר.
האם כדאי לפרסם בטאבולה?
יתרונות הפרסום בטאבולה הם רבים ובין היתר ניתן למנות את הסיבות למה לפרסם בטאבולה כי הפרסום בטאבולה הוא קידום מעמיק של מסר שיווקי על ידי כתבה מנוסחת היטב ולעילא. הכתבה לא נראית כמו פרסומת, היא משובצת בין הכתבות הרגילות המופיעות באתר. בסופה של הכתבה יש הנעה לפעולה, הגולשים מוזמנים ליצור קשר , להשאיר פרטים או ליצור קשר טלפוני. הקוראים נשמרים כקהל היעד לשיווק חוזר בגוגל ובפייסבוק.
מה ההבדל בין טאבולה לאאוטבריין?
התשובה לשאלה מה עדיף טאבולה או אאוט בריין היא שההבדלים הם מינוריים לעומת השוואה מקבילה בין פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל. שם קיימים הבדלים עצומים בין הפלטפורמות.
אתרי התוכן העיקריים בהם טאבולה פעילה הם וואללה ו-YNET ואילו אתרי התוכן העיקריים בהם אאוט בריין פעילה הם מאקו, דה מארקר, גלובס, הארץ, ONE ועוד.
כאמור טאבולה עובדת עם אתרי התוכן הגדולים בישראל ולכן היא מעולה בעבור חשיפה לקהל יעד רחב ביותר. לעומתה אאוט בריין מתאימה יותר לפרסום ממוקד בעבור קהלים המתאימים לאתרים שלה המיצגים קהל חובבי ספורט ופיננסים.
היות והפלטפורמות הנוספות והמובילות כגון גוגל אדס שהצליחו ביותר הפכו ליקרות מאוד,וכך גם לגבי הפרסום בפייסבוק שנחשבת לפלטפורמה השנייה המצליחה בעולם, עלות פרסום בטאבולה היא נמוכה משמעותית לעומת המחירים היקרים של פייסבוק וגוגל אדס.
מהי עלות קמפיין בטאבולה?
לעומת גוגל המאפשרת לפרסם בכל סכום, נדרש בטאבולה לעמוד בתקציב פרסום יומי של מעל 50$.
בראיה רחבה חדשית הסכומים מצטברים למחיר שאינו שווה לכל עסק, אך מומלץ וכדאי לתת צ’אנס ולנסות לתקופה סבירה של כשבוע עד שבועיים. על מנת לאפשר התרשמות אמיתית מביצועי הקמפיין לאורך כל השבוע. לסיכום נדרש להשקיע בקמפיין ממוצע בטאבולה, סכום של כאלף וחמש מאות דולר.
איך בונים קמפיין פרסום בטאבולה?
על מנת להשיג קמפיין אפקטיבי נדרשים השלבים הבאים:
- נדרש להציב יעדי לקמפיין טאבולה כגון כמות מבקרים, כמות המרות ועוד.
- לכתוב תכנים מעולים שישרתו את הקמפיין ומטרתו. לפתוח חשבון מפרסם בטאבולה בכניסה לפלטפורמה של מפרסמים חדשים.
- להגדיר פרמטרים לקמפיין באופן מקצועי ומעמיק. לבחור ביצירת קמפין ולבצע בחירת שם לקמפיין, הגדרת תאריכים, מיקומים גיאוגרפיים, וסוג המכשירים בהם ניתן לראות את הפרסום: טאבלטים, מחשבים, סמארטפונים.
- לסנן ולבחור אתרי תוכן לחסימה בהם לא תרצו להציג את הקמפיין.
- להגדיר מחיר לקליק. להגדיר סכום חודשי כהוצאה על הקמפיין וסכום לגבי הקמפיין כולו. להכניס למערכת את כתובת ה-URL של המאמר שרוצים לקדם בקמפיין.
מומלץ להוסיף תמונות לתצוגה של המאמרים וכותרות שניתן יהיה להוסיף.
עוד מספר פרטים על טאבולה שכדאי לדעת: בשנת 2018 עמדו הכנסותיה של טאבולה על מעל ל-750 מיליון דולר. בטאבולה עובדים כאלף איש, והחברה מפעילה משרדים ביותר מעשר מדינות שונות בעולם. כלומר חברת טאבולה צומחת במהירות מדהימה מה שמסביר את הצלחתה היא העובדה כי הפלטפורמה אכן יעילה ביותר עבור המפרסמים.
מחפשים חברה שמתמחה בשיווק ופרסום בטאבולה? מחפשים חברה אשר עוסקת בתחום ניהול מוניטין לעסקים או שיווק דיגיטלי לעסקים? הגעתם למקום הנכון.