0723944956
info@sitelinx.co.il

יעוץ דיגיטל מקצועי

יש לך חזון לאן אתה רוצה שהחברה או האירגון שלך יגיעו – או, לפחות, יש לך כמה רעיונות מרגשים ומעניינים. ואתה יודע דבר חשוב, שבמאה ה-21, האינטרנט הוא האמצעי שבעזרתו תגיע למטרה שלך. אך עדיין יש הרבה שאלות, האם תוכל לענות עליהן?
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי וייעוץ
  • למי אתה רוצה להגיע באמצעות האינטרנט?
  • מדוע? מה אתה רוצה שהם יעשו?
  • מדוע שהם יהיו מעוניינים?
  • האם הם מחפשים את מה שאתה מספק?
  • מה אתה יכול להציע שמבדיל אותך מהתחרות שלך?
  • היכן אתה יכול למצוא את האנשים האלה באינטרנט?
  • מהי הקריאה לפעולה החשובה ביותר באתר שלך?
  • האם הקריאה לפעולה ברורה? האם אנשים מבצעים אותה?
  • האם חשוב לך לבנות רשימת דיוור אלקטרוני?
  • כיצד שיווק דיגיטלי מתאים לתכנית העסקית הכוללת שלך?
  • כמה כל זה יעלה?
  • מה התקציב שלך מאפשר?
  • למי אתה זקוק בצוות שלך בכדי לגרום לזה לקרות?
  • איך אתה שוכר יועץ שיווק דיגיטלי נכון?
אורי דוד

אורי דוד

מנהל פיתוח עסקי, מחלקת קידום ממומן

יעוץ גוגל אנליטיקס מקצועי לחברות ועסקים

בין לקוחותינו

בניית אתרי תדמית, פיתוח אתרי מסחר מתקדמים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול ויצירת תוכן, ניהול מוניטין בגוגל ועוד - אנו בסייטלינקס גאים ליטול חלק בהצלחה.
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover

מגוון רחב של שירותי ייעוץ שיווק במדיה דיגיטלית

סוכנות דיגיטל אשר עונה על כל צרכיך

ב"סייטלינקס", אנו מציעים מגוון רחב של שירותי שיווק באינטרנט, כולל SEO, שיווק תכנים, ניהול רשתות חברתיות, פרסום, יח"צ ותוכניות לימוד מקצועיות, יועץ שיווק דיגיטלי צמוד ועוד. אבל, אנו תמיד מתחילים מאסטרטגיה – כך שנוכל לדעת כיצד לעזור לך להשיג את החזון שלך.

img

משווק דיגיטלי צמוד

לא עוד חיפוש אחר חברות מדיה דיגיטלית

אם הנכם זקוקים למישהו שיבנה עבורכם אסטרטגייה שיווקית דיגיטלית מנצחת ו/או ילווה/ינהל את מהלכי השיווק הדיגיטלי שלכם לצורך מיקסום ומינוף החזר ההשקעה, אנחנו מציעים מגוון רחב של שירותי ייעוץ דיגיטליים לעסקים ומנהלי ארגונים – יועץ דיגיטל צמוד לכל צרכיך.

קידום ממומן PPC 100%
רשתות חברתיות 100%
גוגל תג מנג'ר (Tag Manager) 100%

אנחנו יודעים שיווק דיגיטלי

כסוכנות דיגיטל, השילוב המיוחד שלנו בין ידע מעמיק וחוויות מהעולם האמיתי, מאפשר לנו ליטול חלק ביוזמות רחבות של שיווק במדיה דיגיטלית וכל הקשור בתחום הקידום והפרסום באינטרנט.

בנוסף לידע שלנו בתעשיית השיווק הדיגיטלי, הצוות שלנו מביא ניסיון רב באסטרטגיה עסקית ופיתוח, שיווק חברתי אורגני, תקשורת ללא מטרות רווח, פיתוח אתרים ומיתוג.

אנו גאים להיות בין חברות מדיה דיגיטלית המובילות בישראל.

שירותי האסטרטגיה והייעוץ שלנו

מה בא אחרי אסטרטגיה?

משימתנו היא לעזור לך להשיג את היעדים והמטרות שלך – ואנחנו מציעים אפשרויות גמישות בכדי שזה יקרה.
שירות מלא

שירות מלא

אנחנו סוכנות יועץ שיווק דיגיטלי אשר מספק שירות מלא, עם צוות יוצא מן הכלל שיכול להתמודד עם כתיבת תוכן, ניהול רשתות חברתיות, גיוס לקוחות באמצעות דיוור אלקטרוני, פרסום, קידום ממומן ועוד. כמו כן, אנו עובדים עם לקוחות על בסיס קבוע בכל הקשור לייעוץ, ומספקים הכוונה והדרכה להצלחה. אם הנך מעוניין לבצע את השיווק שלך מהבית, אנו מציעים הכשרה והשכלה במטרה לעזור. בנוסף, באפשרותנו לייעץ לך לגבי החלטות שקשורות בגיוס אנשים לפרויקט שלך.
שיתוף פעולה

שיתוף פעולה

אנו ערוכים לעבוד בשיתוף פעולה עם הצוות שלך, ליישם אלמנטים אסטרטגיים חשובים תוך חיזוק יכולות הצוות שלך לבצע את יתר העבודה. אנו מתגאים בשקיפות שלנו תוך כדי התהליך ומספקים ייעוץ ישים שבא בקו אחד עם המשאבים והיעדים של לקוחותינו.

תכנית ייעוץ דיגיטל עסקי

יש לך רעיון לעסק אינטרנטי? אנו יכולים לעזור לך להעריך את האפשרויות, לפתח תכנית עסקית, ולהמציא תקציב שיתאים לדרישות הדיגיטל שלך.
  • מודל עסקי מחקר ופיתוח
  • פיתוח תוכנות ואתרים
  • צרכי צוות ותכניות להשכרה
  • אסטרטגיית שיווק

ייעוץ כוח אדם

זקוק לצוות שינהל את השיווק הדיגיטלי והאתר שלך? בתור יועצי שיווק דיגיטלי, אנו מציעים ייעוץ כדי להכווין אותך בשלבי גיוס עובדים, כך שתמצא את האנשים הנכונים שמתאימים לצרכייך.
  • תיאורי עבודה
  • סינון מועמדים
  • ראיונות
  • הכשרה לעובד חדש

אסטרטגיית חנויות מקוונות (E-commerce)

למכור את המוצרים שלך באינטרנט בהצלחה.

על מנת שתוכל למכור את המוצרים שלך באינטרנט בהצלחה, עליך להשתמש בכלים חכמים ולהבין את התעשייה. עם הניסיון הרב שלנו מול לקוחות בתחום החנויות המקוונות, ניצור עבורך אסטרטגיה ייעודית וממוקדת למוצרים שלך, למודל העסקי ולקוחותיך.

ספר לנו עוד

תעזור לנו לעזור לך להרים את העסק על הרגליים ולרוץ.
נשלח בהצלחה!

יועץ דיגיטל – שאלות ותשובות

מה עושה יועץ דיגיטל?

התפקיד של יועץ הדיגיטל הוא להוות מעין גשר בין אסטרטגיה עסקית לאסטרטגיה דיגיטלית ואופן יישומה - יועץ דיגיטל אמור לעזור לחברות ועסקים לשפר את אופן מכירת המוצרים/השירותים שלהם ברשת, את דרכי ההגעה לקהלי היעד הרצויים שלהם ובאופן כללי לספק ייעוץ, תובנות ותוכניות עבודה למטרת שיפור החזר ההשקעה על פעילויות שיווקיות - עסקיות בארגון שמיושמות או אמורות להיות מיושמות בדיגיטל.

כמה עולה יועץ דיגיטל?

התשובה לשאלה כמו לכל שאלה תלויה במוניטין, הוותק ומידת ההתמחות של היועץ כמו גם בהיקף השעות/החודשים במסגרתו נדרש הייעוץ, על פי רוב תחושב העלות לפי מחיר שעתי שינוע בין 250-1000 שח לשעה בהתאם לפרמטרים הנל.

למה צריך יועץ דיגיטל?

ככל שהחברה משקיעה יותר על פרסום באינטרנט ומגוונת את אפיקי הפרסום שלה כך המקום לשיפור בתוצאות הפרסום גדול יותר ויכול להתבטא במאות ואף אלפי אחוזים של שיפור במכירות, יועץ דיגיטל מנוסה ואובייקטיבי יוכל לבקר את הפעילות השיווקית המתבצעת עבור הארגון מתוך זווית של איש מומחה שידע לזהות בעיות, הזדמנויות, מחדלים ונתונים שאפשר להניב מהם תובנות משמעותיות, ידע להתנהל נכון יותר מול חברות הדיגיטל שמספקות שירות לארגון ומה/כמה לדרוש ולהציע חלופות ראויות, יועץ דיגיטל איכותי ישקף את המצב הרצוי מול המצוי עבור מנהל העסק, מנהל השיווק או המנכל בצורה הטובה ביותר על מנת שיוכלו לקבל החלטות נכונות אופרטיביות ואפקטיביות לשיפור כללי בכל מדדי השיווק.

איך בוחרים יועץ דיגיטל?

חשוב לבחור יועץ דיגיטל בעל ניסיון עשיר של מספר שנים משמעותי (רצוי מעל 10) בתחומים שלגביהם נדרש הייעוץ, חשוב לבנות תיאום ציפיות נכון מול היועץ ולראות שהוא יוכל לתת מענה איכותי ומותאם לצרכים שלנו ושהוא ישדר הרגשה של אכפתיות, אמפתיות ואובייקטיביות בתפיסות ובהסברים שלו במהלך תהליך המכירה ועיבוד המידע אשר נעביר לו.

5/5 - (19 votes)
צור קשר