0723944956
info@sitelinx.co.il

שופיל'ה - הקמת חנות וירטואלית

מעכשיו, קל יותר למכור באינטרנט בזכות הקמת החנות הוירטואלית שופיל'ה
  • עלות חודשית נמוכה
  • ללא הגבלת מוצרים
  • אספקה תוך 5 ימים
  • עמלת סליקה נמוכה (1%)
  • מערכת דרוקסיט
  • תמיכה טכנית מלאה

חנות וירטואלית משלך

תוך 5 ימים בלבד!

כולל סליקת אשראי בעמלה נמוכה של 1%

439  / לחודש בלבד!
ללא עלות הקמה

מדוע להקים חנות וירטואלית עם שופיל'ה?

בגלל הטכנולוגיה, בגלל העיצוב, בגלל הקידום האורגני!

כל הפיצ'רים הקיימים במערכת בעלות חודשית של 439₪ בלבד! וללא עלות הקמה

האתר שלכם לא מוגבל כלל בכמות המוצרים, העסקאות, הקטגוריות ועוד...

מרגע ההתקשרות תוך 5 ימי עסקים האתר יהיה מוכן, כולל התחברות לאשראי

תוכלו להנות מעמלת סליקה 1% מהנמוכות בשוק, ללא מינימום חודשי

כל החנויות נבנות על פלטפורת דרוקסיט המובילה בחדשנות, במהירות וביעילות

הצוות שלנו זמין עבורכם בכל דרכי ההתקשרות: טלפון, אימייל, וואטסאפ ועוד...

עדיין מתלבטים? צרו קשר לפרטים נוספים

אם כבר חנות אונליין אז תתקדמו לשופיל'ה!

הביקוש הגבוה לחנות וירטואלית ובעיקר בעידן הקורונה, בו אנשים עברו מרכישות פיזיות לרכישות אונליין, יוצרת הזדמנות עבור בעלי עסקים ולקוחות פוטנציאליים להכיר את פלטפורמת החנות הוירטואלית הכובשת עכשיו את הרשת- שופיל’ה.

מדובר על חנות שאתם לא משלמים על הקמתה אלא רק על הניהול החודשי שלה סכום משתלם במיוחד ויש להם חנות שמכניסה לכם כסף משלכם- רק שלכם 439 ₪ ואתם בעלי אתר חנות וירטואלית.

אז מה יש מה בחנות הזו שהיא עובדת כל כך נכון ומספקת רווחים, מה יש בה שהופך אותה לפופולרית מבין כל האופציות של חנויות רשת?

אין ספק כי לקח זמן עד שניתך היה להסיק מסקנות לגבי סוגי החנויות המוצעות היום ויש כבר מי שיודע אם החנות שלו מתקתקת או לא, אבל מה שבטוח התחום הזה כל הזמן משתפר כי כבר אין כמעט מישהו בעולם, באיזה שהוא מקום בעולם שלא קנה משהו, מתי שהוא ברשת.

animationanimation
100
%
לקוחות מרוצים
15
+
שנות ניסיון בפיתוח מערכות
150
+
חנויות שופיל'ה עד כה

בגלל הטכנולוגיה

אחד הפרמטרים הכי חשובים שגורמים לגולשים לקנות בחנות וירטואלית אחת, ולנטוש אחרת היא היכולת של האתר לתפקד טכנולוגית בצורה הכי יעילה ומהירה עבור הלקוחות. אנחנו מדברים על זמן טעינת אתר, ממשק ניווט נוח וחדשני ומעבר מהיר וקל מעמוד לעמוד בתוך האתר.

כאשר גולשים נכנסים לחנות וירטואלית, הם רוצים להבין מיד מה החנות מוכרת, איפה נמצאים המוצרים, איך הם נראים וזה דורש תמונות בגדלים נכונים, וקטגוריות ברורות של משפחות מוצרים.

ארכיטקטורת תצוגת המוצרים בחנויות על פלטפורמת שופי’לה נקבעת אחרי סיעור מוחות שיווקי ואנליזה של צרכי הלקוחות וניבוי של מהלך הגלישה שלהם.

זה דורש הבנה בפסיכולוגיה צרכנית, שיווק והקשבה לרצון של הגולשים וזה צריך לבוא לידי ביטוי בתצוגת המוצרים ובמבנה הקטגוריות.

הרכישה באתר צריכה להיות מהירה, נוחה ויעילה. בלי בזבוז זמן, ממשק הניווט צריך להיות ידידותי למשתמש וליצור מעבר מהיר ונוח מקטגוריה לקטגוריה.

זה מה שגורם לאנשים לקנות, שהפלטפורמה של החנות מתפקדת בצורה חדשנית ונוחה.

animationanimation

שלבי הקמת החנות שלכם עם שופיל'ה

1. תחילת התקשרות

כחלק מהשיחה הראשונית נציג החברה יעביר לכם מסמכים לחתימה ולהסדרת אמצעי התשלום.

2. בחירת עיצוב

תוכלו לבחור עיצוב ממגוון העיצובים שלנו, לאחר בחירת העיצוב נבצע התאמות למיתוג שלכם.

3. הגדרות מתקדמות

הגענו לשלב התיכנות, צוות התוכנה שלנו יצור איתכם קשר על מנת לבצע הגדרות מתקדמות בחנות.

4. הדרכת מערכת

זהו, סיימנו את התליך ההקמה ועכשיו נדריך אותכם איך תוכלו להשתמש במערכת החנות ולמקסם רווחים.

שופילה- בגלל העיצוב והקידום האורגני!

האם יצא לכם פעם להיכנס לחנות ברחוב או באיזה קניון שהעיצוב שלה לא תאם את התוכן שלה? ובכן זה יכול לקרות גם אונליין.

אחד הדברים החשובים של חנויות וירטואליות על פלטפורמת שופיל’ה, היא עיצוב נכון לכל לקוח, העיצוב שהכי יעשה לחנות יחסי ציבור ומוניטין שיגרום ללקוחות לקנות בה והרבה ולא לנטוש אותה.

זה קשור לעיצוב גרפי, אבל גם לשיווק, ההבנה וההקשבה לצרכנים ולציפיות שלהם.

אם מישהו נכנס לחנות וירטואלית של אופנה, למה הוא מצפה? והאם זה ממש שונה אם הוא נכנס לחנות של בשמים?.

הדמיון צריך לעבוד, הוא והמקוריות ולעצב את האתר הכי מתאים לעסק ואשר מבטא את היתרונות שלו במוצרים, בבלעדיות ובאווירה שרוצים לייצר, לקוחות אם לא ידעתם נהנים לקבל השראה בחנות וזה גם גורם להם לקנות יותר, ולא ירחק היום שחנויות אונליין גם ישמיעו מוזיקה, זה יקרה ועוד איך.

animationanimation

שאלות? צרו קשר עם הנציגים שלנו

בגלל התמיכה ומוצרים ללא הגבלה!

חנות אונליין היא מוצר דינמי שמשתנה כל הזמן וזקוק לתמיכה רצופה אשר מסייעת לחנות לעדכן את הלקוחות שלה במוצרים חדשים, חדירה לנישות חדשות וכל זה צריך להיעשות באתר ובמקצועיות.

החברה שעומדת מאחורי שופי’לה מסייעת לכל לקוח לנהל את החנות שלו בתמיכה רצופה בכל אמצעי הקשר הקיימים היום: ווצאפ, מייל, טלפון כך שלא יהיה מצב שיהיו לכם פריטים חדשים שלא יעלו לאתר בזמן.

ואם כבר מדברים על מוצרים, אז אחת הבעיות הכי גדולות של הרבה מאוד חנויות שעל כל מוצרים נוספים שהם רוצים להכניס לאתר, מעבר לכמות מסוימת, הם מתחילים לשלם עוד ועוד.

בשופיל’ה  זה לא יקרה כי אין הגבלה על כמות המוצרים, ולכן תוכלו מאידך גם להציע הרבה מאוד מוצרים מה שיגרום מן הסתם להרבה יותר הכנסות.

animationanimation

פיצ’רים תוספות והכל בעלות חודשית משתלמת!

מאות אתרי חנויות על פלטפורמת שופיל’ה כבר פועלים ובהצלחה על הפלטפורמה, כאשר אחד היתרונות הכי גדולים שלה הם הפיצ’רים המעדכנים ומשפרים כל העת את האתרים ומיישרים קו עם המגמות המקובלות בעולם החנויות הוירטואליות וכמובן שכל אתרי החנויות על הפלטפורמה שלנו הם רספונסיביים.

כל הפיצ’רים שיעזרו לכם להציג הכי נכון את המוצרים שלכם ולמכור יותר יעלו לכם בסה"כ 439 ₪ לחודש ואתם מסודרים.

ואם לא די בזה הרי שגם עלות הסליקה שלכם באתרי החנויות שלנו יהיו 1% מכל מחזור המכירות, המחיר הכי נמוך המשולם היום לחברות האשראי.

על כל מכירה המערכת של האתר תשלח לכם SMS בזמן אמת ומיד יונפקו חשבונית מס וקבלה.

ואם מדברים על אבטחה הרי שמדובר על התקן הכי מחמיר SSL וסליקה בתקן PCI-Dss.

חנות וירטואלית תוך 5 ימים

לפלטפורמת חנות האונליין שופי’לה יש אין סוף פיצ’רים, תוספות ואלמנטים אשר מעודדים רכישה וגורמים לגולשים להישאר באתר ולקנות.

מדובר על נוחות, אתר מעוצב ויפה, אבל גם על כל מיני אפשרויות של בעלי האתר לנהל אותו בצורה ידידותית וקלה לדוגמה עם הפונקציות הבאות:

ניהול מלאי* יצירת הנחות* ניהול קומבינציות מלאי בחנות* גודל תמונות מוצרים אופטימלי * הוספת קטגוריות בכל עת* יצירת משלוח חינם מסכום מסוים* חיבור לרשתות החברתיות* יצירת קופונים* עלות חודשית נמוכה*  אין הגבלת מוצרים* עלות חודשית נמוכה* תמיכה טכנית מלאה* יצירת קופונים* אפליקציה לאנדרואיד* ניהול מלאי וריאנטים* ניהול משלוחים* מערכת מבצעים* ניהול חשבוניות אוטומטי* ניהול תוכן* התראות בזמן אמת* התממשקות לרשתות חברתיות* חיבור לקמפיינים פרסומיים בגוגל ופייסבוק* התאמה מלאה ל- Google Shopping* נגישות לבעלי מוגבלויות* סטטיסטיקות מלאות.

צרו איתנו קשר

הודעה נשלחה!
5/5 - (2 votes)
צור קשר