0723944956
info@sitelinx.co.il

סוכנות לניהול ושיווק ברשתות חברתיות

שירותי שיווק מדיה חברתית עבור כל עסק
  • שירות ניהול רשתות חברתיות
  • שירות פרסום במדיה החברתית
  • שירות עיצוב אתרים
  • שירות אופטימיזציה למנועי חיפוש
img

בין לקוחותינו

בניית אתרי תדמית, פיתוח אתרי מסחר מתקדמים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול ויצירת תוכן, ניהול מוניטין בגוגל ועוד - אנו בסייטלינקס גאים ליטול חלק בהצלחה.
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover

סייטלינקס

סוכנות לניהול מדיה חברתית

סייטלינקס היא חברת ניהול מדיה חברתית. אנו מציעים שירותי רשתות חברתיות, שירותי מנועי חיפוש, ושירותי עיצוב אתרים. אנו יוצרים ומנהלים קמפיינים של רשתות חברתיות מובילות לעסקים, ארגונים וחברות. תן לנו לנהל עבורך את פרופיל הפייסבוק, הטוויטר, האינסטגרם והלינקדאין. המומחים של סייטלינקס כאן כדי לעזור לעסק שלך לצמוח.

100%

שירות ניהול רשתות חברתיות

אנו מציעים שירות ניהול מלא של רשתות חברתיות . שדרוג נוכחות המדיה החברתית שלך בעזרת תוכן באיכות גבוהה, פעילות יומיומית, והרחבת כמות העוקבים שלך.

100%

שירות פרסום במדיה החברתית

שירות פרסום בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד! השיווק הדיגיטלי שלנו מוכיח צמיחה מואצת. על ידי פרסום ברשתות חברתיות, 100% מלקוחותינו ראו שיפור ותוצאות במחירים נמוכים מבעבר.

100%

שירות עיצוב ושדרוג אתרים

אתם זקוקים לאתר אפקטיבי כדי להנות מהצלחת פרסום ברשתות החברתיות. אנו בונים אתרים באיכות הגבוהה ביותר שישאירו את המבקרים שלכם עסוקים במהלך תהליך הרכישה שלהם.

עיצוב אתרים
100%

שירות אופטימיזציה למנועי חיפוש

אנו נגרום לאתר שלכם להופיע במיקומים טובים בגוגל עבור חיפושים רלוונטים בעזרת שירות הקידום האורגני שלנו. שירות האופטימזציה מבטיח מיקומים גבוהים, יותר כניסות לפרופיל החברתי שלכם, ויותר המרות.

קידום אתרים

ה"באז" שעושה את כל ההבדל בין מותג מוכר למותג זוטר

שירותי השיווק הדיגיטלי שלנו עוזר לעסק שלכם להגדיל את מודעות המותג, מערכות יחסים, ותנועה לאתר
img
פיתוח מודעות המותג (עוקבים)

פיתוח מודעות המותג (עוקבים)

הגדלת כמות העוקבים שלכם ברשתות חברתיות יעזור להגדיל את כמות הלקוחות החוזרים מפה לאוזן. שירותי השיווק הדיגיטלי שלנו יעזרו לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם לפי חתכי אוכלוסיה רלוונטים. אנו נבטיח שהעוקבים יתאימו לדמוגרפיה, תחומי עניין ולהתנהגויות של הלקוחות הטיפוסיים שלכם.
בניית מערכות יחסים (תקשורת)

בניית מערכות יחסים (תקשורת)

כשאתם בונים קשר חזק עם הקהל שלכם דרך התקשרות יזומה כגון פוסטים ופניות אישיות, סיכוי גבוה יותר שירכשו מכם. נעזור לכם להעצים את ההתקשרות היזומה (לייקים, תגובות וכו') בפוסטים שברשת החברתית שלכם. ככל שתהיה לכם יותר התקשרות עם מגיבים, כך תגדילו את הקשר עם הקהל שלכם.
הגדלת חשיפות האתר (תנועה)

הגדלת חשיפות האתר (תנועה)

הגדלת התנועה באתר שלכם תשפיע ישירות על הלידים והמכירות שלכם. אנו נתמקד בפיתוח קמפיינים של פרסום ברשתות החברתיות שיניבו כמויות גדולות של תנועה לאתר שלכם. להגדלת המרות, אנו יכולים להוסיף מודעות של מיקוד מחדש (ריטארגטינג) כדי להחזיר מבקרים אחרונים.
ריטרגטינג - רימרקטינג
שירותי שיווק בפייסבוק

שירותי שיווק בפייסבוק

עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, אין ספק שתגיעו לקהל היעד שלכם דרך שימוש נכון ברשת הפייסבוק. היום כבר ידוע לכל – חיוני להשתמש בפלטפורמה החברתית המובילה כדי להגדיל את העסק שלכם.

שירותי שיווק באינסטגרם

שירותי שיווק באינסטגרם

אומרים שתמונה שווה אלף מילים. השתמשו באחת מהפלטפורמות החזקות ביותר מבין הרשתות החברתיות כשיותר מ- 60% מהאנשים משתמשים בה כדי לגלות מוצרים חדשים. התחילו בבניית הקהל שלכם כבר היום.

שירותי שיווק בלינקדאין

שירותי שיווק בלינקדאין

הגיעו לכ-500 מיליון מקבלי החלטות ומקצוענים בתחומם, דרך אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר לבעלי עסקים. רוב משתמשי לינקדאין הם בעלי השכלה גבוהה ובגילאי 25 ומעלה.

מדוע לבחור בנו?

אם האתר המרשים שלנו אינו מספק...

אין הפתעות – כל דבר עובר דרכם קודם כל. אנו מסכימים בהדדיות על האסטרטגיה ותוכלו לאשר את המהלכים. תוכלו לעבוד איתנו ללא תלות שדורשת השתתפות מינימלית מהצד שלכם.

הסכמים בסיכון נמוך – השירותים שלנו מגובים ביושרה גבוהה ואנו רוצים להרוויח את אמינותכם על ידי אספקת עבודה מצוינת.

תרוויחו יותר עבור כספכם –בזבוז כל התקציב שלכם על סוכנות שיווק זה כמו קניית רכב ללא דלק. אנחנו לא מעוניינים שתשלמו ריטיינר גבוה, אלא מעדיפים שתשלמו על עלויות אמיתיות של השירות, ותשקיעו תקציבים נוספים על קידום ממומן. הדבר יעזור לנו לעזור לכם.

תודה! ההודעה נשלחה.

תהליך השיווק הדיגיטלי שלנו:

ניהול רשתות חברתיות - תהליך השיווק

יוקצה לכם מנהל מדיה ייעודי אשר יפתח איתכם אסטרטגיה ויוציא אותה לפועל. אדם זה ילמד את העסק שלכם ויהיה איש הקשר העיקרי שלכם. תוכלו לתקשר עם מנהל המדיה שלכם על בסיס יומיומי דרך אימייל, או לקבוע מראש שיחות טלפון בשעות שנוחות לכל הצדדים.

הצעד הראשון בקמפיין שלכם יהיה ביצוע חקר מעמיק ופיתוח אסטרטגיה נכונה. נבצע ניתוח של התחרות בתחום שלכם, פיתוח אישיות של לקוחותיכם, ונגדיר אסטרטגיית תוכן אפקטיבית. אנו גם נפתח אסטרטגיית פרסום ושיטת משפך עבור הקמפיינים שלכם כדי להראות לכם את הדרך להצלחה.

כאשר תסכימו על האסטרטגיה שפיתחנו, נתחיל בעבודה. אנו נקים תוכן מדיה חברתית ופרסום אשר יהיה ייחודי למותג שלכם. תהיה לכם כמובן הזדמנות לעבור על התוכן ולאשר לפני שמשהו מפורסם.

שירות שיווק ברשתות החברתיות שלנו כולל ניהול אפקטיבי ואופטימיזציה המיועדת צמיחה. אנו עוקבים אחר פעילות המדיה החברתית (תגובות, הודעות, וחוות דעת) ומכוונים למענה בתוך 24 שעות. בנוסף, נשתמש בטקטיקות אורגניות (האשטגים, מעקבים, תחרויות, ועוד) כדי לפוצץ את הערוץ שלכם בתנועה ועניין.

מנהל הרשתות החברתיות ידווח לכם ישירות על בסיס חודשי. ניתן לקבוע פגישות שבועיות, בין שבועיות, או פגישות חודשיות כדי לדון על ההתקדמות.

5/5 - (2 votes)
צור קשר