תוכן עניינים
- 1 דוגמאות לעסקים ששיווקנו בדיגיטל
- 2 3 אסטרטגיות שיווק מנצחות לעסקים
- 3 שיווק דיגיטלי לעסקים: סיכום
- 4 פרסום דיגיטלי לעסקים – שאלות ותשובות
דוגמאות לעסקים ששיווקנו בדיגיטל
מחפשים סוכנות שיווק דיגיטלי לעסק? אנשי שיווק לעסקים קטנים וגדולים כאחד? מנהל חברה גדולה ומתעניין בקמפיין שיווק דיגיטלי ומדיות חברתיות? אם כך, פרסום דיגיטלי לעסקים הוא התמחותנו. התקשרו היום ונשמח לתאם פגישת היכרות.
צרו איתנו קשר לפרטים נוספים:
0723944956 ☎️
in**@si******.il
ישנן אינספור דוגמאות לאסטרטגיות בהן משתמשים עסקים למשוך יותר לקוחות ולשפר את הכנסותיהם.
ההצלחה תלויה במספר מרכיבים, החל מסוג הלקוחות והרגליהם, כמו גם רמת ההשקעה מצד העסק וכיצד הוא משקיע.
אורי דוד, יזם, מנהל פיתוח עסקי פרסום ושיווק ממומן.
לייעוץ מקצועי, התקשרו: 0723944956
3 אסטרטגיות שיווק מנצחות לעסקים
להלן שלוש אסטרטגיות מנצחות וטקטיקות עבור עסקים קטנים ובינוניים, שלא יגררו אותם ללקיחת הלוואה מהבנק אבל עדיין יניבו תוצאות משמעותיות.
1. הקמה וניהול של בלוג
פרסום כתבות בלוג הוא אחד מאסטרטגיות השיווק הדיגיטלי החשובות ביותר של עסקים לשיפור נוכחות ברשת, ביסוס עצמם כסוחרים והשגת סטטוס המקצוענים בתחומם.
הבלוג מעניק לעסק “אופי" וללקוחות את הביטחון שאכן מדובר בעסק מקצועי שכאן כדי להישאר.
בלוג עסקי הוא הלב ממנו העסק ישווק תכנים באופן דיגיטלי, בין אם הם תכנים מקצועיים אודות מוצרים ושירותים, חוות דעת, טיפים שימושיים או סתם פנייה חמה לעוקבים באיחולי חג שמח.
התכנים שיעלו לבלוג יופצו דרך אינספור ערוצים כגון פרופילים חברתיים, ניוזלטר למנויים, אימיילים וכל ערוץ דיגיטלי אחר.
קראו עוד בכתבה שלנו: הקמת נכס דיגיטלי.
סיבות לשיווק דיגיטלי בעזרת ניהול בלוג
בלוג מספק “קול" לעסק שלך
בלוג הוא לא רק המקום בו ניתן לדבר על מוצרי ושירותי העסק, הוא גם הערוץ בו ניתן להתייחס להתפתחויות בתעשייה ולדון בזירת המסחר.
הוא מעניק לעסק סוג של “אופי" ומשרה את הביטחון הנחוץ ללקוחות על מנת להאמין במותג שלך ולחזור לצרוך.
בלוג עוזר למציאת לקוחות חדשים
בעזרת מבנה שיווקי אסטרטגי, פוסטים מעניינים ושימושיים, ניתן להגיע לקהל רחב דרך רשתות המדיה הדיגיטלית בה הם משתמשים.
כמו כן, הטבע הדינמי שלו ועדכונים תכופים מסייעים לעסקים להשיג דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.
יותר חשיפה לעסק
פוסטים של בלוג לא נועדו לרשתות השיווק של העסק בלבד. על בעל העסק, העובדים וחברת השיווק הדיגיטלי להתגייס לטובת שיתוף התכנים ברשתות כמו קבוצות לינקדאין הקשורות לתחום. זו הדרך שבה בלוג יכול לסייע בבניית קהילה דינמית אשר מחליפה מידע, דעות וסקירות של העסק והמוצרים שלך.
הנעת פעולה של לקוחות
בלוג מייצר דו-שיח עם לקוחות פוטנציאלים, לקוחות קיימים ומעודד תגובות, אינטראקציות ומשוב. על ידי יצירת מעורבות שוטפת עם הלקוחות באמצעות בלוג, עסק יכול לשפר את חווית הלקוח והאמון במותג.
אם לקוחות מאמינים שהעסק הוא מקור אמין של מידע בתעשייה, לא רק שהם יחזרו לצרוך את המידע בבלוג, הם יחזרו גם לבצע רכישות.
איך לנהל בלוג מוצלח לצורך שיווק דיגיטלי?
הוספת ערך ומקוריות
הוספת ערך לתכנים של בלוג העסק היא הדבר העיקרי אשר יבטיח את חזרת הלקוח וביצוע רכישה.
תהיה בטוח שהמתחרים שלך משווקים את עצמם דיגיטלית גם כן וסביר להניח שגם הם מנהלים בלוג עסקי.
לכן, חשוב שתמצא את הנישה שלך בתעשייה כך שתשמור על עקביות ומקוריות. טפח את נקודת המבט והיצירתיות הייחודית שלך – כך יוכלו לקוחות לזהות אותך טוב יותר במרחב הדיגיטלי.
פרסם באופן קבוע
הקפד לשמור על דינמיקה מסוימת וכתוב באופן קבוע. תלוי בסוג העסק, מומלץ לפרסם פוסט במינימום אחת לשבוע.
באשר לאורך הפוסט, הניסיון שלנו מראה שעל הפוסט להיות בין 800 ל 1,200 מילים. רבים טועים לחשוב שפוסטים ארוכים יותר בהכרח יעזרו בנושא קידום אורגני בגוגל, אבל אין לכך ביסוס.
כבר ראינו פוסטים באורך 2,000 מילים ויותר, נדחקים לתוצאות חיפוש בעמוד השני והשלישי של תוצאות החיפוש. השתדלו להיצמד לטווח שציינו קודם.
מבנה חכם
יש להשקיע מחשבה אודות מבנה הבלוג. כותרת גדולה ומעוצבת תוך שימוש במילות מפתח רלוונטיות – אלה יעזרו בשיווק הדיגיטלי.
אל תשכח להשתמש בתת כותרות, נקודות תבליט, תמונות מעניינות וסרטונים שימושיים הקשורים לנושא הפוסט.
הבלוג של אתר העסק הוא מנוע הקידום שלו באינטרנט, אז אל תשכח לפתח אסטרטגיית מילות מפתח.
ביטוי חיפוש בודד כמילת מפתח אינו מועיל יותר בימינו ועסקים מאמצים היום מה שנקרא “חיפוש לפי נושא", אשר כולל ביטויי חיפוש, מילים נרדפות ומונחים אחרים הקשורים לשאילתות שגולש עשוי להזין בדפדפן שלו.
במידה ומתאפשר הדבר, מומלץ לכלול בפוסטים נתונים סטטיסטיים, קישורים למקורות וקישורים פנימיים לדפים אחרים באתר. רישות הפוסט יעלה את רמת האמינות.
קידום בערוצי מדיה השונים
קדם את הלוג שלך בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וכל מדיה חברתית אחרת בה העסק משתמש.
כלול קישורים לפוסטים של הבלוג שלך בכל תוכן שיווקי שאתה מייצר.
כדי ליצור תוכן נהדר באופן עקבי ולשמור על רמת התעניינות גבוהה מצד העוקבים, יש לקשור את הבלוג לתדמית החברה בצורה חדשנית ומעניינת.
כדי להמחיש איך הדבר נראה הפועל, הבה נעיף מבט לבלוג של לקוח שלנו, תכשיטי אפולו, שנחשבים למובילים בענף תכשיטי היהלומים המעוצבים בישראל.
הבלוג שלהם, אשר נקרא מגזין, מתרכז לא רק במוצרים שהם מוכרים, אלא גם בתרבות הצריכה של תכשיטי יוקרה מעוצבים.
מתוך הידיעה שלקוחותיהם מאד מתעניינים בתכשיטים יוקרתיים, הם מייצרים תכנים שונים הקשורים לנושא ומספקים ערך רב לקוראים.
באופן הזה לקוחותיהם יכולים ללמוד יותר על תעשיית תכשיטי אבני החן, להישאר מעודכנים באשר לירידים המתקיימים ולהנות מטיפים שימושיים שישפרו את חווית הקנייה שלהם.
2. שיווק דיגיטלי לעסקים בעזרת אימיילים
שיווק באימייל, או “אימייל מרקטינג", נחשב לאחד הכלים האפקטיבים והחסכוניים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.
לא משנה עד כמה התקדם עולם השיווק הדיגיטלי לאחרונה, אימייל עדיין נחשב לאחד הערוצים הישירים והזולים בתחום.
מדוע לשווק את העסק דרך אימייל?
זה זול
אימייל מרקטינג נחשב לאחד מערוצי התקשורת הזולים ביותר בעולם העסקים. הוא מביא תועלת בכמה רמות עבור עסקים:
ניתן לשלוח אימייל לקבוצות שונות של לקוחות, ניתן לבצע אינטגרציה עם עגלת הקניות של החנות הוירטואלית, והוא מאפשר את הגברת ההתקשרות תוך שמירה על רלוונטיות עם לקוחות.
לא ניתן להחליף את רמות ההתקשרות הללו באותו המחיר.
ניתן להגיע באופן ישיר ללקוחות רבים
אם עסק מבצע פילוח נכון של מאגר לקוחותיו ומגדיר שליחת מיילים אוטומטית בצורה חכמה, הוא יוכל להגיע ללקוחות עם תכנים מדויקים ומתוזמנים העונים על צרכיהם.
האמצעי משפר משמעותית את היחסים עם הקונים ומגביר מכירות.
הגברת מודעות למותג
כמובן שאי אפשר להכריח לקוחות לבקר באתר שלך ולבצע רכישה. אבל, בעזרת אימייל פשוט ומתוזמן, אפשר להזכיר להם שהעסק שלך עדיין כאן, ולהבטיח שהוא ישאר בתודעתם למרות הצפיפות של השוק.
כמו כן, משמעות הדבר שניתן לשלוח את האימייל במועד המשפיע ביותר.
כיוונון ההודעות באימיילים עוזר לעסקים לשלוח הודעות מתוזמנות ורלוונטיות, למשל, ניוזלטר עם קופון של 20% הנחה לשבוע בלבד לרגל חג.
איך לנהל קמפיין שיווק אימיילים מוצלח?
פיתוח אסטרטגיה
כל קמפיין שיווק זקוק לאסטרטגיה עסקית, לכן חשוב תמיד לקחת את הזמן ולפתח כזו. תחשוב מה היית רוצה להשיג בקמפיין המסוים: האם להגדיל מכירות?
האם לשמר לקוחות קיימים או להמיר עוקבים? אחרי שתמצא את התשובה, תחשוב על ערך מוסף מדרך יצירתית להעביר את המסר.
פילוח חכם
כלים לשיווק דיגיטלי אוטומטי יכולים לעזור לעסקים לפלח ביעילות את לקוחותיהם על בסיס תחומי התעניינות, דמוגרפיה, פעילות והקלקות באתר, היסטוריית רכישות, תאריכי הצטרפות כמנויים ועוד הרבה יותר.
פילוח אימיילם הוא טכניקת שיווק עצמתית אשר עוזרת לך לשלוח הצעות רלוונטיות לקבוצה ממוקדת של לקוחות.
התאמה אישית
התאמה אישית מבוססת על פרמטרים דומים לפילוח אשר ציינו קודם לכן.
אלה יכולים להיות הרכישות האחרונות של לקוחותיך, העדפות קנייה, מידע אודות אופן הגלישה באתר ומידע אחר שאספת במהלך תהליך הרכישה של לקוחות.
צור אימייל שלקוחותיך ירצו לקרוא. כלול את שם הלקוח בשורת נושא האימייל והשורה הראשונה בגוף המייל.
צעד נוסף שתוכל לקחת הוא להתאים אישית חלקים מסוימים במייל כך שכל מילה תעניק למייל אופי של פנייה אישית. התוצאות ידהימו אותך.
אוטומציה
הגדרת שליחה אוטומטית של מיילים בהתאם לטריגרים מותאמים מראש היא אחת מאסטרטגיות השיווק הדיגיטלי המוצלחות.
הטריגרים יכולים להיות יום השנה להצטרפות הלקוח לרשימת הניוזלטר של העסק, הרכישה הראשונה שביצע באתר, יום ההולדת שלו או יום חג.
קמפיינים של אימיילים אוטומטיים הוכיחו את עצמם ברמת ההצלחה להגיע ללקוחות מטורגטים, שיעורי פתיחת המיילים והמרות.
בדומה למה שציינו קודם, הסוד להצלחת קמפיין אימיילים מוצלח הוא להיות עקבי עם תדמית המותג שלך.
אחת החברות הבולטות לכך היא Uber. כל התקשורת ונכסי השיווק שלה מספרים את סיפור המותג בצורה נקיה ופשוטה.
למטרת קמפיין אינטגרציית היומן שלה, Uber שלחה מייל נקי ופשוט, מעוצב עם קופירייט מתוחכם.
עם תיאור ראשוני קצר ו CTA (הנעה לפעולה) ברור, Uber עיצבו אימייל שקשה לפספס ואידיאלי לאנשים שמרפרפים באימיילים שלהם במהירות.
3. שיווק דיגיטלי לעסקים בעזרת SMS
בשנת 2019 שיווק ב SMS נותר אחד הערוצים החשובים בשיווק דיגיטלי.
הודעות SMS הן דרך להתקשר עם לקוחות במיוחד הודות העובדה שהן לא תלויות בחיבור אינטרנטי, מגיעות לכל בעל מכשיר סלולרי ומהירות להפליא.
כך הצליחו קמפיינים SMS להישאר חלק אינטגרלי ממאמצי שיווק דיגיטלי של עסקים, והפכו לערוץ השיווק המתרחב היותר בעולם העסקים.
מדוע לנהל קמפיין שיווק בעזרת SMS?
פיתרון שיווק מיידי
שליחת הודעות טקסט מאפשרת לעסקים להגיע ללקוחות בכל מקום ובכל זמן בעזרת הודעות שנשלחות ישירות לטלפון הנייד שלהם.
SMS לא דורש יותר מדי הכנה מראש, הוא קצר, תמציתי ונקי.
הוא מספק מידע ברור ובעל ערך ללקוחות, כגון מבצעים, הנחה לזמן קצוב, מתנות, קידום מוצרים חדשים או כל מידע על עדכון שירותים.
חסכוני
בהשוואה לפתרונות שיווק אחרים כמו פרסום ממומן בגוגל, שיווק ב SMS נחשב לאחד הערוצים החסכוניים ביותר.
המחיר הזול הופך את הערוץ לאידיאלי עבור כל עסק, אפילו לכזה עם תקציב שיווק מוגבל.
אידיאלי להצעות קצובות בזמן
אנשים מסתובבים עם המכשיר הנייד בידיהם כל הזמן, כך שהודעת SMS היא כלי שיווקי מצויין לעדכן לקוחות אודות מבצעים.
למשל, SMS הוא גם הדרך האפקטיבית ביותר לעדכן לקוחות בדבר מבצע של הרגע-להרגע או חיסול מלאי שתקף ל 24 שעות הבאות בלבד.
איך לנהל קמפיין שיווק ב SMS מוצלח?
קצר ולעניין
קח בחשבון שכמות המילים לקמפיין השיווקי שלך היא מוגבלת, כך שעל ההודעה להיות קצרה, ישירה ותמציתית.
וודא שכל מה שאתה רוצה להעביר מתאים להודעה אחת והשתמש בכתובת URL מקוצרת לדף הנחיתה הרלוונטי להודעה.
תמיד תכלול הנעה לפעולה (CTA)
אף על פי שלא מדובר בניוזלטר או דף נחיתה, SMS זקוק לקריאה ברורה לפעולה.
המשמעות היא שאין אמצעי גרפי או כפתור צבעוני, אבל עדיין יש לך את כוח השימוש במילים.
תזמין את הלקוחות לפעולה בעזרת מילים משכנעות.
אינטגרציה של מערכת שליחת SMS עם ערוצים נוספים
אפשר לבצע אינטגרציה של SMS עם שיטות שיווק אחרות של העסק.
אף על פי ש SMS הוא ערוץ שיווק בפני עצמו, לעיתים משתמשים בו להניע לקוחות לבקר באתר התדמיתי של העסק או בחנות הוירטואלית.
אחד השימושים הנפוצים ביותר של שיווק בעזרת SMS הוא שליחת קישור של דף נחיתה מותאם לנייד.
רשת פיצה האט למשל, זיהתה את הפוטנציאל ב SMS לפני שנים רבות ומאמצת אותה עד היום לקידום שירותיה ומוצריה.
בצילום המסך הבא ניתן לראות הודעה שהרשת שלחה למנויים ובה טקסט קצר, קישור וקוד הנחה.
ברגע שהלקוח לחץ על הקישור, הוא נזרק לדף נחיתה מעוצב ומותאם למבצע, שיבטיח אחוזי המרה גבוהים יותר.
שיווק דיגיטלי לעסקים: סיכום
השוק של היום עמוס בעסקים המציעים שירותים ומוצרים זהים, אז צוות השיווק והפרסום של סייטלינקס תמיד סורק את השטח למציאות אסטרטגיות שיווק מוצלחות וחסכוניות.
מערכות כמו פרסום PPC הן נהדרות ויוצרות עבור לקוחותינו הזדמנויות והמרות איכותיות.
אבל אנחנו לא עוצרים שם ופורסים בפני לקוחותינו ערוצי שיווק נוספים הכוללים שליחת SMS ומיילים בחלק מחבילות הפרסום באינטרנט.
מחפש מומחה קידום אתרים לקידום העסק שלך? מחפש סוכנות שיווק דיגיטלי לעסק שלך? הגעת למקום הנכון.
טלפן היום ונשמח לתאם עמך פגישת היכרות.
קראו עוד על שיטת השיווק היעילה שלנו: שיווק בווטסאפ.
צור קשר בהודעה או בטלפון הישיר: 0723944956 ☎️
פרסום דיגיטלי לעסקים – שאלות ותשובות
כמה עולה לפרסם עסק בגוגל?
התשלום לחברות המעוניינות לפרסם בגוגל מתחלק ל 2 - החלק הראשון הוא תשלום עבור הפרסום לגוגל - ניתן להתחיל מכל סכום אבל ברוב מוחלט של המקרים פרסום בסכומים של מתחת ל2000-3000 שח בחודש לא יניב תוצאות מספקות בטווח הקצר/בכלל. החלק השני עליו משלמים הוא השירות - תשלום לחברה שמנהלת את הפרסום בגוגל - במקרה כזה נהוג לגבות בממוצע סכום של כ1500 שח או 15 אחוז מגובה תקציב המדיה (הגבוה מביניהם). הסכומים עשויים להשתנות מחברה לחברה בהתאם לוותק/מוניטין של המקדם ובהתאם למורכבות הפרוייקט או תחום העיסוק של העסק המקודם.
כמה עולה לפרסם עסק בפייסבוק?
התשלום לחברות המעוניינות לפרסם בפייסבוק מתחלק ל2 - החלק הראשון תשלום עבור הפרסום לפייסבוק - ניתן להתחיל מכל סכום אבל ברוב מוחלט של המקרים פרסום בסכומים של מתחת ל2000-3000 שח בחודש לא יניב תוצאות מספקות בטווח הקצר/בכלל. החלק השני עליו משלמים הוא השירות - תשלום לחברה שמנהלת את הפרסום בפייסבוק - במקרה כזה נהוג לגבות בממוצע סכום של כ1500 שח או 15 אחוז מגובה תקציב המדיה (הגבוה מביניהם) אך הסכומים עשויים להשתנות מחברה לחברה בהתאם לוותק/מוניטין של המקדם ובהתאם למורכבות הפרוייקט או תחום העיסוק של העסק המקודם.
כמה עולה לעסק קידום אורגני בגוגל?
קידום אורגני כולל בתוכו כתיבה ופרסום מאמרים, בין אם באתר עצמו, מחוצה לו או גם וגם, פעולות אופטימיזציה בתוך האתר ומחוצה לו, הוספת אלמנטים של קריאות לפעולה בעמודי נחיתה ועוד. מחיר הקידום משתנה בהתאם לכמות המאמרים והפעולות הנדרשות. מחיר קידום אורגני מושפע גם מגודל האתר והמהירות שבה הלקוח מבקש לראות תוצאות. המחיר הממוצע עומד על כ 2800 שח לחודש ויכול להגיע ל 6000 וגם יותר. על מנת למצוא את התקציב המתאים ביותר לדרישות הלקוח מומלץ ליצור קשר לתיאום פגישה.
מה זה טאבולה וכמה עולה לעסק לפרסם שם?
טאבולה הוא כלי שמיועד לבעלי אתרי תוכן שרוצים לעודד משתמשים באתר, לקרוא עוד מאמרים באתר שלהם או להגדיל רווחים באמצעות הפניות של תנועה מתוך אותם אתרים אל עבר אתרים אחרים. קליק בטאבולה עולה בממוצע בין 0.15 דולר -0.3 דולר ויחסי ההקלקה נעים לרוב בין 0.5 ל0.75 אחוז. כמובן שעלויות ויחסי הקלקה משתנים ממדינה למדינה ובהתאם לאיכות התוכן/הקידום וסוג התעשייה.
מה זה אאוטבריין וכמה עולה לעסק לפרסם שם?
אאוטבריין הוא פלטפורמת פרסום נוספת דומה מאוד לטאבולה. גם כאן, קליק עולה בממוצע בין 0.15 דולר -0.3 דולר ויחסי ההקלקה נעים לרוב בין 0.5 ל0.75 אחוז. כמובן שעלויות ויחסי הקלקה משתנים ממדינה למדינה ובהתאם לאיכות התוכן/הקידום וסוג התעשייה.
האם כדאי גם לשווק באינסטגרם?
למעשה יש שני סוגים שונים של קידום באינסטגרם; קידום אורגני וקידום ממומן. ההבדל בין שני הקידומים הוא שעל קידום אורגני לא משלמים, הוא למעשה בחינם, וקידום ממומן עולה כסף. ככל שאתה משלם יותר, ככה פייסבוק יחשוף אותך לקהל נחשב יותר של האנשים אותם הגדרת. על מנת לענות על השאלה הזו באופן המדויק ביותר, מומלץ ליצור איתנו קשר.