מה זה רימרקטינג ומה זה ריטרגטינג?
הישאר בחזית התודעה של הלקוחות שלך. אנו משתמשים בפרטים של הקהל שלך כדי לשווק להם הודעות מחדש.
הישאר בחזית התודעה של הלקוחות שלך. אנו משתמשים בפרטים של הקהל שלך כדי לשווק להם הודעות מחדש.
כל מי שעוסק בשיווק אונליין יגיע במוקדם או במאוחר לדילמה שנעסוק בה במאמר הזה. מה עדיף לנו לעשות, קידום אורגני של האתר או פניה לערוץ הממומן? אולי אנחנו בכלל צריכים לפעול בשני הערוצים ביחד? בדרך כלל מי שמגיע לדילמה הזו, כבר יש לו נסיון מסוים באחד הערוצים.
שירותי אופטימיזציה של שיעור המרות אנו מנתחים ומשפרים את חווית המשתמש של הגולש באתר שלך. בכך, משתפרת חווית הקנייה של הגולש אשר מומר ללקוח. כתוצאה, מתקבל אחוז המרה גבוה של לקוחות אשר מבצעים רכישה או פעולה כלשהי שתורמת לעסק שלך.
קרדיט לתמונה pexels יש לא מעט משרדי פרסום בתל אביב, ומכאן הבחירה עשויה להיות לא פשוטה. ההיצע הרחב יביא אתכם למצב שבו תוכלו לבחור את המשרד שמתאים לכם כמו כפפה ליד. אך מצד שני ישנה סבירות לא קטנה כי בגלל ההיצע הרחב תבחרו משרד לא מספיק מקצועי. מהסיבה הזאת אנו נרצה להציג בפניכם מספר כללים […]
שיווק אתר אינטרנט מוצלח בעזרת 20 אסטרטגיות ורעיונות ממומחי שיווק קצב גדילת המכירות המקוונות העולמיות צומחת ונאמדת בכ- 8.8% מסך ההוצאה הקמעונאית בשנת 2018, זאת לעומת 7.4% בשנת 2016 – מקור: invespcro.com. ההערכות הן שספרה זו תגדל ל 12.4% עד שנת 2020. כיום, כל עסק שמבין את הפוטנציאל ומכבד את עצמו, משקיע בנוכחות האינטרנטית שלו. […]
אתר אינטרנט טוב הוא שילוב עוצמתי בין תוכן איכותי, עיצוב מתאים, קידום אפקטיבי ושיווק נכון. עיצוב האתר וקידום בגוגל הולכים יד ביד, ולשניהם תפקיד משמעותי בפיתוח אתר מותאם לקידום בגוגל. כפי שהזכרנו במאמר הקודם, גם אם תשקיעו מאמצים בקידום אורגני בגוגל, עיצוב האתר בצורה חכמה יעשה את כל ההבדל בין אתר מעוצב להפליא ללא תנועה […]
איך לבחור שם דומיין לאתר אינטרנט של העסק שלי? בחירת שם דומיין לאתר אינטרנט לא שונה בהרבה מבחירת שם לעסק – זה דורש הרבה מחשבה ושיקול דעת. שם הדומיין שלך הוא הזהות האינטרנטית שלך, אתה רוצה לבחור בשם דומיין שלא רק משקף את העסק שלך, אלא שגם קל לאיתור וקידום. להלן מספר טיפים והמלצות לבחירה […]
אם יש לך עסק, סביר להניח שיש לך אתר אינטרנט: חנות מקוונת בה ניתן לרכוש מוצרים בנוסף או במקום לחנות פיזית, בלוג בו גולשים יכולים למצוא מידע או טיפים שישפרו את חייהם או אתר שבו מוצג תיק עבודות שלך במטרה שקהל היעד הפוטנציאלי יתרשם ממנו ויצור עמך קשר. יהיה אופי האתר אשר יהיה, יתכן שיעלה […]
בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות, קידום אתרים הפך להיות אחד האתגרים המרכזיים עבור בעלי עסקים וחברות המעוניינים להגביר את נראות המותג שלהם ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. במציאות זו, מקדם אתרים פרילנסר הפך להיות אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בהצלחה של עסקים מקוונים. מאמר זה יספק לכם מבט מעמיק על תפקידו של מקדם אתרים פרילנסר, היתרונות שהוא מציע, וכיצד […]
תוכן עניינים1 מהו קידום אתרים בעברית?2 חשיבות קידום אתרים בעברית בישראל3 טכניקות לקידום אתרים בעברית3.1 1. אופטימיזציית תוכן3.2 2. אופטימיזציית קישורים3.3 3. התאמה לניידים3.4 4. ניתוח ומדידה4 שאלות נפוצות בנושא קידום אתרים בעברית4.1 1. מהן ההבדלים בין קידום אתרים בעברית לקידום אתרים באנגלית?4.2 2. מהם היתרונות של קידום אתרים בעברית עבור עסקים בישראל?4.3 3. מהם […]