תוכן עניינים
פרויקטים באנגלית לדוגמה
השפה האוניברסלית ברשת היא אנגלית, וכמו שמקדמים אתרים דוברי עברית, כך יש צורך לקדם אתרים באנגלית. העיקרון הוא אותו עיקרון, אבל יש מספר שינויים שהופכים זאת למורכב יותר. קידום אתר באנגלית כמו בעברית ברמה האורגנית עובד על מילות מפתח, אבל יש גם שוני משום שהדקדוק האנגלי הוא לא הדקדוק העברי.
בנוסף כמות האתרים “דוברי" האנגלית היא הרבה יותר גדולה והתחרות היא עצומה ואין סופית. משום כך מלאכת הקידום על אתר באנגלית היא ארוכה, מורכבת קשה והרבה פעמים גם יקרה יותר. מצד שני אפשר לראות גם את הצד השני- כמות החיפושים באנגלית גם היא עצומה ולכן אם אתם מוכרים משהו שמישהו צריך, ויש לכם אתר באנגלית, סביר להניח שתצליחו להגיע להרבה יותר לקוחות פוטנציאליים מאשר אם האתר היה בעברית.
באנגלית אין מילות קישור?
לפני שנתייחס לפרמטרים השונים של כל אתר ולא משנה אם הוא בעברית או באנגלית, ואשר קיומם עשוי למצוא חן בעיני גוגל, נאמר כי בעברית יש את הבעיה של השפה העברית מול גוגל משום שהוא לא יודע לזהות את אותה מילה עם ובלי אותיות קישור. באנגלית זה לא קורה כי מילות הקישור שמשתמשים בהן צמודות למילים.
בנוסף בעברית יש גם כתיב חסר וכתיב מלא ובאנגלית זה לא קיים. מצד שני לאנגלית יש את הבעיות שלה. באנגלית יש הרבה מילים בעלות כפל משמעות והבחירה וההתאמה של מילות המפתח עם הכוונה הספציפית יותר קשה.
גם בניית אתר באנגלית עוד לפני קידום אתר באנגלית היא אתגר לא קטן. צריך לכתוב אותו ברמה גבוהה, כתיבה שיווקית עם תוכן רלבנטי וכמובן שילוב של מילות מפתח בתוכן.
אתרים באנגלית, תפוצה גדולה
בכפר הגלובאלי של היום, כאשר אנו רוכשים לא מעט מסין או באי.ביי. בטח ובטח שאם יש איזה שהיא חברה או עסק ישראלי שרוצים לחדור לשווקים חדשים בחו"ל, אז אתר באנגלית הוא הצעד הראשון שהם צריכים לעשות. לעתים די בתרגום אתר קיים בעברית.
באתר חדש בשפה האנגלית צריך להקפיד על כל מה שמקפידים מול גוגל גם באתר בעברית. חווית משתמש טובה, אתר שנטען מהר. ארכיטקטורת תוכן איכותית. כפתורי לחיצה בולטים, טופס צור קשר ועוד.
כאשר מדובר במוצר או בשירות שהם ישראליים במקור ולא מוכרים בשווקים של חו"ל, יש להוסיף מידע על תכני האתר כדי שהתחום בו הוא עוסק יהיה ברור לגולשים בשפה האנגלית. אתר כזה כמו כל אתר ברשת חייב קידום אתר באנגלית.
כאשר מדובר באתר דובר אנגלית מבנה האתר שונה וחברת בניית האתרים צריכה לדעת זאת. הכי חשוב זה לשמור על אחידות האתר. יש גם כמה סוגי דומיינים לאתרים בחו"ל ולכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו. אפשר גם לקנות דומיין מקומי שיש לו יתרונות רבים, אבל בארה"ב רק מי שהוא אזרח יכול לקנות דומיין כזה. ניתן לקרוא בקישור הבא עוד על קידום אתרים בארה"ב.
אתר שמבין אנגלית
כאשר כותבים אתר באנגלית צריך לחשוב אנגלית. התוכן צריך להיות באנגלית אבל גם פרשנות של מטבע, זמנים, משקלים, מידות ועוד צריכים להיות מותאמים לאנגלית. כמובן שהמיקום המקורי של האתר קרי- ישראל יעביר לגולשים מסר היכן בסיס האתר וכן לגוגל. צריך לקחת בחשבון גם משתנים כמו עיצוב אתר, כיוון הדף, צבעים, מיקום כפתורים ועוד.
זה כמו לנהוג בצד ימין במקום בצד שמאל. אם רוצים לתרגם אתר, אפשר להשתמש בכלים חינמיים לתרגום כותרות או מילות חיפוש ויש גם אתרים בינלאומיים שעושים את זה. אבל מי שרוצה אתר שכתוב טוב ומתורגם כהלכה שלא יסמוך על התרגום האוטומטי של גוגל. זה כמובן עלול לפגוע בחוויית המשתמש באתר. בנוסף כלים אוטומטיים לתרגום לא תמיד יודעים לבחור את הביטויים הנכונים ולא מודעים לדקויות של שפה ופרשנות.
יש גם ניבים מקומיים, ענייני תרבות והבדלים רבים בין מקום למקום גם באותה מדינה.
הדבר הנכון לעשות הוא לשכור את שירותיהם של כותבים באנגלית או מתרגמים אשר הנם דוברי שפת היעד במקום המסוים ואחר כך לחפש איש מקצוע שעושה קידום אתר באנגלית.
איך בונים קישורים לאתרים באנגלית?
כאשר אנו מדברים על קידום אורגני, זה כולל גם בניית קישורים, כך עובד גם קידום אתר באנגלית, למעט כמה משתנים שכל מקדם צריך לקחת בחשבון. אם לאתר יש דומיין עם סיומת מסוימת בשפה מסוימת, המקדם צריך להשיג קישורים מאותה שפה ומאותה סיומת כמו CO, UK. בנוסף חשוב לרשום את האתר במדריכים ואינדקסים מקומיים, לשתף פעולה עם בלוגרים, ואם מגיעים קישורים טובים גם מסיומות אחרות, כמובן להשתמש בהם.
לאחסון אתר באנגלית בשרת מקומי יש יתרון. זמן טעינת האתר יהיה יותר קצר.
אם יש לכם מה למכור לחו"ל. אתם רוצים לעשות שיתופי פעולה ולהיחשף בפני גולשים מהעולם, אתם יכולים לפנות לחברת בניית אתרים שתקים לכם אתר דובר אנגלית ותוכלו לבדוק בעצמכם שווקים חדשים ומסקרנים.
יש חברות רבות בארץ שיש להם כבר אתר באנגלית וגם קידום באנגלית.
ההמלצה שלנו היא לעבוד עם מומחה קידום אתרים שיעניק לכם את כל היחס באופן אישי ומקצועי – חברת קידום אתרים גדולה תתקשה לספק לכם את זה.
מומחה קידום אתרים באנגלית – שאלות ותשובות
כמה עולה לקדם אתר באנגלית?
קידום אתרים הוא תחום רחב מאוד ומחיר השירות משתנה מאתר לאתר. על מנת להבין את המחיר הנכון להשגת התוצאה הרצויה, יהיה על המקדם לאפיין את מהלכי הקידום תוך התחשבות במשתנים כמו מיקומי תוצאות החיפוש הנוכחיים של ביטויים רצויים, מי המתחרים על הביטויים, נפח האתר, קוד ומבנה האתר, תגיות ועוד. מחיר התחלתי של מקדם אתרים מומחה הוא בסביבות 2500 שח בחודש ויכול להגיע עד 5500 ומעבר.
איך מקדמים אתר?
מקדם אתרים מומחה הוא כזה שאינו נוקף במחיר מדויק טרם אפיין את אופן הקידום. לא כל האתרים נבראו זהים ולכן כשחברת קידום אתרים ניצבת מול אתר חדש, יהיה עליה לבדוק ולאבחן אותו לעומק. כאמור, עבודת קידום אתר באנגלית תכלול בניית קישורים ממאגר אתרים ייעודיים ברחבי העולם, תיקון בעיות קוד, שיפור מהירות טעינת האתר, מילוי פרטים חסרים בכל דפי האתר ועוד.
האם מומלץ לקדם אורגני או ממומן?
אין כאן תשובה חד משמעית. המצב האופטימלי יהיה לשלב קידום אורגני עם קמפיין קידום ממומן בגוגל ואולי גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ועוד, במידה והמקדם רואה זאת לנכון ובהתחשב בתחום העיסוק של העסק. אם כי ההשקעה יקרה יותר, קידום ממומן בשילוב אורגני יביא לתוצאות מהירות ואפקטיביות יותר. במידה והתקציב אינו מאפשר שילוב, יהיה צורך לנתח את האתר ותקציב השיווק של הלקוח.
איך אפשר לדעת אם המקדם מקצועי באמת?
כמו בכל ענף, השוק מלא באנשי מקצוע ברמות שונות. מומחה מקדם אתרים בחול יהיה בעל שנים של ניסיון מוכח. כמו כן, הוא יוכל להציג תיק עבודות עשיר. הסימן השלישי להתמחות המקדם יהיה המחיר, מקדם אתרים מומחה לא יתפשר יותר מדי הודות והוא יודע במה כרוכה עבודת קידום אפקטיבית, כשהמוניטין שלו בראש סדרי העדיפויות. גביית מחיר נמוך רק למטרת משיכת הלקוח ללא הצגת תוצאות היא הרסנית מאוד למוניטין המקדם המקצועי.
האם לקדם בעצמי או לשכור מומחה לקידום?
אם כי תמיד טוב ללמוד כמה שיותר, קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר ויש שיטענו אפילו אמנות ברמה מסוימת. אנו ממליצים להשכיל בתחום כמה שניתן על מנת להבין את השפה בה משתמש המקדם בבואכם למשא ומתן, אך להניח לבעל המקצוע להתמקצע. מומחה לקידום אתרים אשר מבצע את עבודתו נאמנה, ישיג עבורכם את התוצאות הרצויות תוך זמן קצר יותר ובמחיר נמוך יותר מאשר מסע של ניסוי וטעייה.
לסיום…
אלה היו רק כמה המלצות מהמומחים לקידום אתרים בסייטלינקס. מקווים שהן יעזרו לכם לפתח את כישורי הקידום שלכם.
אם חיפשתם שירות קידום אתרים לעסקים, הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירותי קידום אתרים בגוגל על הצד המקצועי ביותר בענף. אל תהססו לפנות אלינו.
קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: שיפור מהירות אתר וורדפרס | קניית לינקים