תוכן עניינים
שיווק דיגיטלי לרופאים
כולם היום נמצאים ברשת, מחפשים מוצרים, שירותים או כל מידע שהוא ברשת כל הזמן.
פעם זה היה מהמחשב והיום זה ממכשירים נוספים כמו הטאבלט, האייפד, הסמארטפון וכל מכשיר אחר שמחובר לאינטרנט מה שאומר שהנגישות לרשת היא מרבית.
זה אומר שכמעט על כל נושא שצריך לגביו מידע הרשת תהיה המקום אליו אנשים יפנו ואם אתם רופאים שרוצים שיידעו עליהם ולא משנה באיזו נישה אתם, אתם צריכים להשקיע בשיווק ברשת.
שיווק דיגיטלי לרופאים כמו גם לכל איש מקצוע אחר הוא חובה למי שרוצה שיידעו עליו ושתהיה עליו דעה חיובית.
אנחנו ב”סייטלינקס” מומחים בשיווק דיגיטלי בדרכים שונות ונשמח לספק לכם שירות לא פחות ממעולה!
מתחילים עם בניית אתר אינטרנט
שיווק דיגיטלי לרופאים כמו לכל איש מקצוע אחר הוא שם כולל למגוון פעולות ופלטפורמות בהן אפשר לשווק את העסק או את שם הרופא.
אבל מה שצריך קודם כל הוא מקום לרכז בו את המידע עליכם או על העסק, ולכן אתם חייבים אתר אינטרנט.
אתר אינטרנט לרופא שיש לו קליניקה או שהוא נותן שירות כזה או אחר, צריך להיות גם אתר מקודם. אבל לפני כן, יש כמה דברים שצריכים להיות באתר הזה כבר בבנייה שלו כדי שיהיה קל יחסית לקדם אותו בגוגל.
שיווק דיגיטלי לרופאים מתחיל עם בחירת ביטויי מפתח בצורה נכונה וחכמה, בחירה של הביטויים שהגולשים עתידים לחפש ואלו שכדאי להשקיע בהן בחשיבה על כמה הן עתידות להכניס.
את הביטויים הללו צריך להטמיע בכותרות העמודים וצריך גם להכין תיאור קצר לכל עמוד שיכלול את הביטויים האלו, צריך להעלות תמונות לא כבדות אבל ברורות ושיווקיות ולהוסיף להן תגיות, להוסיף תוכן לאתר שיהיה רלוונטי ואיכותי וצריך ליצור היררכיה וקישורים פנימיים בין עמודים.
אתר אינטרנט חייב להיות רספונסיבי
אבל יש עוד דבר אחד חשוב כשבונים אתר אינטרנט.
הוא חייב להיות רספונסיבי או במילים אחרות, הוא חייב להיות כזה שמגיב בצורה טובה לכל מכשיר ממנו נכנסים אליו.
זה אומר שהוא מתאים את עצמו לסמארטפון בכל גודל של מסך, לטאבלט כזה או אחר וכמובן למחשבים שונים.
למה זה כל כך קריטי?
קודם כל כי היום גולשים באינטרנט ממכשירים רבים ומגוונים, והגלישה מהמכשירים הניידים היא כבר יותר מהגלישה ממחשבים.
בנוסף, צריך שתהיה חוויית גלישה מיטבית מה שאומר שצריך שהגלישה תהיה חלקה, שהכפתורים יהיו ברורים, שיהיה עיצוב מזמין, שהכול יהיה ברור ולא יהיה צורך למשוך את המסך ימינה ושמאלה, ובאופן כללי שהגלישה תהיה נוחה.
אנחנו ב”סייטלינקס” נשמח לבנות לכם אתר אינטרנט רספונסיבי, איכותי ומעוצב ברמה הגבוהה ביותר, כזה שגם יהיה מוכן לקידום אורגני.
רוצים לדעת יותר עלינו, חברת “סייטלינקס”? אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו!
שיווק נכון עם גוגל אנליטיקס
שיווק דיגיטלי לרופאים אפשר לעשות במגוון דרכים.
אבל בשביל שתדעו כל הזמן איפה אתם עומדים, בשביל שתדעו שאתם לא נותנים “גז בניוטרל” והשיווק אכן עובד ותדעו גם איך להשתפר, האתר שלכם חייב להיות מנוטר גם על ידי גוגל אנליטיקס.
צריך כמובן שמי שעובד עם גוגל אנליטיקס יידע לעשות את הניתוחים השונים ואנחנו בחברת “סייטלינקס” מומחים כבר שנים בפלטפורמה הזו.
אז מה אפשר לעשות עם גוגל אנליטיקס?
המון. בעיקר לקבל מידע רב על האתר.
אפשר לאתר שגיאות באתר ולתקן אותן בהתאם, כי אם לא עולים עליהן גוגל לא אוהב את זה בלשון המעטה…
אפשר לבדוק תפקודים של עמודים שונים כמו גם אלמנטים בתוך העמודים, כפתורים ואחרים.
אפשר להגדיר המרות מבוססות יעד ואפשר להטמיע איבנטים בשילוב טאג מנג’ר, אפשר לנתח ביצועים של ערוצי שיווק שונים ואפשר לעשות עוד לא מעט עם המערכת הזו של גוגל.
לככב ברשתות החברתיות
שיווק דיגיטלי לרופאים חייב לכלול גם פעילות ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק.
בפייסבוק אפשר לנהל דף ולהעלות בו פוסטים, תמונות מפעילות העסק, ואין סוף מידע שיווקי שיכול לעבוד מצוין.
אבל בפייסבוק אפשר לעשות גם פרסום ממומן ובזה אנחנו בחברת “סייטלינקס” מומחים כבר לא מעט שנים.
פרסום ממומן בפייסבוק יאפשר לכם לכוון את הפרסום בדיוק למי שאתם רוצים, כך לדוגמא אם אתם רוצים לפרסם לנשים צעירות ניתוחים פלסטיים תוכלו לכוון לפי מצב סוציואקונומי, לפי אזור מגורים, תחומי עניין, טווח גילאים ועוד פרמטרים רבים אחרים.
נעים מאוד – “סייטלינקס”, מומחי השיווק הדיגיטלי של ישראל!
אם אתם צריכים שיווק דיגיטלי לרופאים כמו גם לכל איש מקצוע או עסק אחר, הגעתם אל המקום הנכון.
אנחנו בחברת “סייטלינקס” נגדיר יחד איתכם את היעדים, ונעשה הכול על מנת להגיע אליהם.
שיווקנו כבר לא מעט רופאים בהצלחה ונעשה את זה גם איתכם כמו שצריך, בפלטפורמות שונות ובשיטות שונות, כדי להעצים את השם שלכם ואת הפניות אליכם.
צרו איתנו קשר כבר עכשיו ונשמח לתת לכם שירות לא פחות ממצוין! התקשרו אלינו!
שאלות ותשובות על שיווק דיגיטלי לרופאים
מה כלול בשיווק דיגיטלי של רופא?
מקורו של ניהול מוניטין הוא ביחסי ציבור לטווח ארוך. בעידן האינטרנט והפרסום הדיגיטלי, הכוונה היא בעיקר לשיפור המוניטין של חברה, עסק או איש ציבור בתוצאות החיפוש של גוגל ובשלל הרשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
למה רופא זקוק לניהול מוניטין בגוגל ובאינטרנט בכלל?
ביקורת שלילית בתוצאות החיפוש של גוגל עשויה לפגוע קשות בפעילות העסקית והשיווקית של הרופא. ניהול מוניטין בא להבטיח את תקינות המוניטין החיובי בגוגל וברחבי הרשת בכלל.
למי מתאים שירות ניהול מוניטין בגוגל?
השירות מתאים לעסקים גדולים וקטנים כאחד, לאנשי ציבור, לבעלי עסקים, לעורכי דין, לחברות, לאנשי צבא, לבעלי מקצועות חופשיים, לרופאים, חברות פרטיות וציבוריות, ארגונים, מוסדות, עמותות, אמנים, ידוענים ועוד.
כמה עולה שירות ניהול מוניטין בגוגל עבור?
אם כי הביטוי ניהול מוניטין מתייחס בעיקר לתוצאות החיפוש של גוגל, השירות יכול לכלול מגוון רחב של פעולות ניקוי תוצאות ברשתות חברתיות, אזכורים חיוביים בעיתונים ומגזינים נפוצים ועוד. עלות השירות יכול לנוע בין 3,500 שח בחודש ל 15,000 שח בחודש ויותר, תלוי באופי והיקף העבודה הנדרשת, כמו גם בנזק הקיים שאותו יש לתקן.
מה ההבדל בין ניהול מוניטין לקידום אתרים?
ניהול מוניטין (ORM) וקידום אתרים (SEO) חופפים במובנים מסוימים אך שונים לחלוטין במובנים אחרים. בעוד קידום אתרים מיועד לקידום ביטויים מסוימים בתוצאות החיפוש של גוגל, ניהול מוניטין מתמקד בקידום שם המותג או האדם עצמו. חלק מהפעולות החופפות כולל בניית קישורים, פרסום תכנים ועוד.