תוכן עניינים
כמעט ואין מותג או עסק שלא מכיר את מנועי החיפוש של גוגל כיום. ואם יש כזה, אז כדאי שיכירו. כמעט ואין מותג, או עסק, שחולמים להיות במקומות הראשונים של גוגל. אם הם מכירים כמובן את מנועי החיפוש. זאת בדיוק הסיבה שהמאמר הנוכחי ידבר אליכם. קידום אתרים seo כל מה שעליך לדעת ושלבי ההתקדמות במנועי החיפוש הוא בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו. הכנסו לעולם חדש של שיווק שעוד לא הכרתם, זה ישתלם לכם.
קידום אתרים – בואו להיות השחקן הראשי במערכה
אחד הדברים הטובים ביותר שנכנסו לחיים שלנו בזכות העולם הדיגיטלי הם מנועי החיפוש, של גוגל כמובן. אנחנו מדברים על אימפריה מדהימה שהפכה את כל העולם לעין אחת גדולה וסורקת. בטכנולוגיה הזאת, אנחנו מצליחים לקבל מידע זמין, נגיש, ובדרכים נפלאות.
עולם השיווק הוא עולם ומלואו והוא בהחלט לא ניתן להסברה על רגל אחת במאמר אחד. אבל כן נוכל לתת לכם אינדיקציה כלשהי לגבי כל מה שקשור לתחום של SEO קידום אתרים. וגם קידום אתרים אורגני איכותי שיכול להקפיץ את המותג שלכם מעלה.
נתחיל מכך שקידום אתרים איכותי מתחיל בבעלי מקצועי איכותיים. אך לפני הכל נעמוד על סוגי הקידומים. ישנו קידום ממומן, וישנו קידום אורגני ושניהם מעניקים לכם חשיפה ולידים. אך כל אחד בדרך אחרת:
קידום ממומן
הקידום הממומן עובד על קונספט מאד פשוט. ממש כמו שאתם יוצרים קמפיינים ברשתות החברתיות, אתם ‘קונים’ שטח פרסום מגוגל ומקימים קמפיין. הקמפיין מוקם בתוך מערכת טכנית מתקדמת מאד שאינה מצריכה הכשרה מקצועית גבוהה מדי. אלא בעיקר הגדרות נתונים ספציפיים.
הקידום הממומן מעניק חשיפה מהירה ולידים. זהו קידום המתאים לעסקים שמעוניינים במיתוג מהיר שאינו נשמר לטווח זמן ארוך. חשוב לזכור שברגע שאתם מפסיקים את הקמפיין ולא משלמים יותר לגוגל, לא נשמרות תוצאות החשיפה. מה שבעצם גורם לכם לרדת מהמיקומים הראשונים בדף הגוגל. בנוסף, צמוד למודעה שלכם תהיה תגית שתעיד על כך שהפרסום הינו ממומן.
קידום אורגני
קידום אורגני הוא עולם ומלואו של התמקצעות בכל מה שקשור לפילוח קהלי יעד. כמו גם, מחקר מילות מפתח ותוכן איכותי המוזרם אל רחבי הרשת. עבודה זו מלווה בעבודה טכנית מאחורי הקלעים של האתר שלכם. וחיזוק גם ברשתות החברתיות. כאן כבר מומלץ לשכור צוות מקצועי שיבצע את העבודה כי מדובר במקצועיות ללא דופי.
לפני שתתחילו את עבודת הקידום החברה ששכרתם לשם כך תבצע אופטימיזציה מלאה לאתר שלכם. האופטימיזציה תהווה בסיס לעבודת תוכן איכותית הכוללת מאמרים, בלוג ופוסטים. בנוסף, מחקר מילות מפתח בהתאם למותג ופילוח קהלי היעד שאליהם רוצים להגיע. כדאי לכלול גם עבודה בתוך מערכת האתר כהכנתו להיות מותאם לקידום אורגני. בשלב האחרון גם חיזוק תוכן ברשתות החברתיות בהחלט יהיה תרועת ניצחון לתהליך.
היתרון האדיר בקידום האורגני הוא שהתוצאות שלכם נשמרות לכמה חודשים טובים בתוך גוגל. נכון שתידרש תחזוקה, אך היא לא תהיה מאסיבית כמו עבודת הקידום העיקרית. כך תוכלו ליהנות מחשיפה, ללא עלויות נוספות מעבר למה שאתם משלמים לאנשי המקצוע. תוכן איכותי ולידים המותאמים אישית למותג שלכם.
חשוב לזכור שעל מנת לראות תוצאות בקידום שהוא קידום אורגני יש לקחת מרווח נשימה סבלנית של עד 4 חודשים. אך בשביל דברים טובים, ממתינים.
- קוראים שהתעיינו במאמר זה התעניינו גם ב: שיפור מהירות אתר וורדפרס | קניית לינקים
SEO – מהם 5 העקרונות החשובים בנושא של קידום אורגני
תחרות בין מילות מפתח
אחד הדברים שחשוב לשים לב אליהם כשמתחילים לעשות קידום על מילות מפתח מסוימות היא העובדה שיש תחרות בין הביטויים השונים. גם אם הם באותו התחום. הסברה הרווחת היא שכמה שהביטוי שלכם הוא ארוך וממוקד, יהיה יותר קל לקדם אותו למיקום גבוה. הוא יגרום ליותר אנשים להגיע מתוכו אל תוך האתר שלכם ולהפוך ללידים. זאת בדיוק הסיבה שחשוב לבצע מחקר מילות מפתח מקצועי. כך תפיקו את מקסימום התוצאות מפעולת הקידום שלכם.
מחקר שוק מעמיק
חשוב שאיש המקצוע או החברה המקצועית ששכרתם לצורך קידום אתרים אורגני יבצעו מחקר שוק לפני תחילת תהליך הקידום. המומחים של סייטלינקס מציינים שמחקרי שוק הם דינמיים ומושפעים מלא מעט גורמים חיצוניים. עונתיות, אקטואליה, חוקי קידום וכו’. כמובן ש’חוקים’ אלו הם אינדיבידואלים לכל עסק בנפרד. לכן יש לשים לב ולהתאים את פעילות הקידום בהתאם למותג.
הכרת קהל היעד שלנו צריכה להיעשות בצורה מדויקת, מדוקדקת, מקצועית וגם יצירתית. לא תמיד נדע מהיכן מגיע הליד שיכול להפוך ללקוח. ככל שנכיר את קהל היעד היטב, כך הקידום שלנו יהיה אפקטיבי ואיכותי יותר.
בדיקת התחום שבו אנחנו מתמקצעים
על פי מחקרים לא מעטים, שלוש התוצאות הראשונות בעמודי גוגל סוחפות אחריהן מעל 60 אחוזים מההקלקות של קהל היעד. לרוב גוגל מראה עשר תוצאות בעמוד הראשון. נתון שמשתנה לעיתים בסוג החיפוש. לפיכך, חשוב לבדוק היטב את התחום המתאים לכם בתוך גוגל. זאת על מנת להבין היכן אתם עומדים מבחינת מיקום תחרותי, וכמובן כמה תצטרכו להשקיע בתהליך הקידום. חשוב לדעת זאת כדי להגיע למיקומים הראשונים.
איך מחליטים איזה ביטוי מקדמים
הביטוי שאנחנו מחליטים לקדם צריך להיות לא תחרותי מדי, אבל מאד רלוונטי למותג. חשוב לבצע חיפושים ממוקדים באופן חודשי על הביטויים. חיפוש ממוקד יעניק אינדיקציה נכונה לגביהם. תמיד אפשר להשתמש גם בכלי מילות המפתח של גוגל המסייע מאד.
חברת סייטלינקס (sitelinx) היא חברה המתמחה בקידום אתרים אורגני. בנוסף, בניית אתרים, ביצוע אופטימיזציה מלאה לאתרים. וייעוץ מקצועי בתחום האסטרטגיה השיווקית הכוללת. החברה פועלת משנת 2011 לשביעות רצונם של לקוחות רבים בשירות אישי, אדיב, מקצועי ובמקסימום תוצאות.