תוכן עניינים
אנחנו יודעים מה אתם מרגישים. אתם מחפשים מותג מסוים או מוצר מסוים בגוגל ומוצאים את מה ליבכם חפץ בו בתוצאות הראשונות בגוגל.
ואז לפתע, אתם מתחילים לחפש את המתחרים שלכם ורואים אותם גם בתוצאות הראשונות. ואתם רוצים, כל כך רוצים להיות שם.
החדשות הטובות הן שאתם בהחלט יכולים. היום בעידן הנוכחי הכל כך חדשני, לא מדובר בסיטואציה כה מורכבת. שירותי קידום אתרים במרכז יכולים לספק לכם שירות קידום מדהים. שימצב אתכם בתוצאות הראשונות. איך? מיד תדעו.
שירות קידום אתרים במרכז – הכניסה שלכם לעולם החדש
כשאתם מתחילים להכנס אל עולם הקידום חשוב להבין שישנם שני סוגי קידום שיכולים להעניק לכם חשיפה מירבית. בנוסף לידים חמים ופרטמטרים נוספים יסייעו למצב אתכם בתוצאות הראשונות, אך כל אחד בדרך נפרדת:
קידום אורגני לאתרים
קידום אורגני לאתרים הוא עולם ומלואו של עבודה מדויקת, מדוקדקת ומקצועית במערכות האתר שלכם. הקידום מתבצע ביצירת תוכן איכותי המוזרם למקומות ספציפיים ברשת לצורך סריקת מנועי החיפוש.
היתרון האדיר בקידום אורגני הוא שהתוצאות שעמלים עליהן מאד קשה נשמרות לטווח של מספר חודשים ברשת. המותג נהנה מחשיפה ומוניטין גבוה ברשת לזמן ארוך.
שירותי קידום אתרים מקצועי ידע לתת את המענה אמיתי לצרכים שלכם
כמובן שכדאי שתשכרו את אנשי המקצוע בעלי הוותק והנסיון הטובים ביותר בתחום, וזאת על מנת למקסם את התוצאות לשביעות רצונכם.
חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שלוקח לו עד כארבעה חודשים ‘להיקלט’ בתוך מנועי החיפוש של גוגל. אך ברגע שאתם שם, לא יהיה כל כך קל להזיז אתכם מהמיקום שלכם. כמו כן, יש לדאוג לתחזוקה בהזרמת תוכן לשם החזקת התוצאות לזמן ארוך.
- קוראים שהתעיינו במאמר זה התעניינו גם ב: שיפור מהירות אתר וורדפרס | קניית לינקים
קידום אתרים ממומן
קידום אתרים ממומן הוא למעשה קניית שטח פרסום בתוך מנוע החיפוש של גוגל. אתם משלמים עבור הזכות להיות ראשונים בתוצאות. ליד המודעה שלכם תופיע גם תגית שתאשר את העובדה שאכן מדובר בפרסום ממומן.
קידום אתרים מהסוג הזה מתאים עבור מי שמחפש שירותי קידום אתרים במרכז אך אלו שהם בחשיפה מיידית והבאת לידים באופן מהיר יותר. יחד עם זאת, החיסרון הגדול בסוג הקידום הזה הוא שהתוצאות אינן נשמרות לטווח ארוך. אלא מוסרות מהרגע שאתם לא משלמים יותר לגוגל ומסיימים את הקמפיין.
שירותי קידום אתרים במרכז – לאיזה גורם התפקיד הכי חשוב בתחום?
אין שום עוררין על כך ששירותי קידום אתרים מורכבים ממגוון של פרמטרים חשובים היוצרים מערך שלם של עולם מדהים וטכנולוגי. חיבור הפרמטרים השונים גורם לכך שכל אחד ואחד מהם בעל תפקיד חשוב. תפקיד היוצר את התוצאה הסופית: מותג הנמצא במקומות הראשונים בגוגל. מקבל חשיפה, לידים חמים, ולקוחות חדשים.
על פי המומחים של חברת סייטלינקס המתמחה בקידום אתרים הפרמטר הכי חשוב בתחום ללא שום ספק הוא התוכן. SEO איכותי חי ונושם את כל מהותו מתוכן טוב. משמע, אם התוכן שלכם אינו תקין ולא מתקיים על פי חוקי הקידום זה עלול לפגוע במותג שלכם באופן משמעותי.
בניגוד למה שחשבו בעבר, תוכן עבור קידום אורגני אינו מחוייב להיות ‘טראש’ תוכן
מדובר במאמרים שחייבים לתת ערך מוסף למותג, להיכתב בשפה תקנית ואיכותית ולהעניק עניין. המאמרים הם אמנם מאמרי קידום, אך הם מתפרסמים גם ככתבות שיווקיות לכל דבר כאשר בתוכן ישנם אלמנטים לקידום.
תוכן יכול להיות סרטון וידאו איכותי, תמונה טובה ש’מתכתבת’ עם הטקסט וכל אינפוגרפיקה אחרת. כל מצג גרפי כיום ניתן לערוך בבקאופיס עם תגיות כך שיותאם לסריקת גוגל. ובכך יהפוך בעצמו לאלמנט תוכן איכותי שיעזור לאתר לקפוץ בתוצאות.
תמונות וסרטונים?
ואם כבר על סרטונים ותמונות אנחנו מדברים, אלו מאד אפקטיביים בכל מה שקשור לאחוזי נטישת הדפים באתר. הם גורמים לגולשים להישאר יותר זמן בדף, ולגלות עניין כך ששווה לבדוק איזו גרפיקה מתאימה לטקסטים שלכם.
אם אתם בוחרים תמונות וסרטונים, זכויות יוצרים הוא נושא מאד רגיש וחשוב לשים לב אליו. העניקו את הקרדיט המתאים לצלמים וידעו אותם שאתם משתמשים בתוכן. או תקנו תוכן גרפי מאתרי האימג’ בנק השונים. כמובן שמבחינת גוגל עדיף כמה שיותר תוכן אותנטי גם בכל מה שקשור לגרפיקה, אז אם אתם יכולים ליצור תוכן כזה בעצמכם אפילו טוב יותר.
קידום אתרים ורשתות חברתיות – האם מומלץ לשלב בין השניים?
רשתות חברתיות הן עולם נפרד לחלוטין מתהליך קידום אורגני של אתרים, אבל הוא בהחלט עולם תוכן איכותי שיכול לחזק את התהליך.
כשמדובר בתוכן עבור רשתות חברתיות מומלץ להיות יותר יצירתיים בתחום. מדובר כבר ממש בתוכן קריאייטיב שנועד למשוך את תשומת לב הגולשים. אך גם כאן, כמו באופטימיזציה עבור קידום אתרים אורגני מתבצע פילוח קהל יעד מדויק. הפילוח נעשה על סמך פרמטרים שונים שקובעים לאיזה מהקהלים התוכן יוצג.
אם אתם מקיימים קמפיינים ממומנים לרשתות החברתיות, תוכלו לשחק עם קהלי היעד. תוכלו להתאימם לכל מודעה בנפרד, וליצור קמפיין נפרד לכל פוסט ופוסט. אם אתם לא מקימים קמפיין ממומן רוב הסיכויים שהתוכן לא יגיע ליעדו ותצטרכו לנסות ולהבין מי קהל היעד שהגיע אליו.
קמפיינים, קמפיינים, קמפיינים
כך שבמקרה של רשתות חברתיות, תוכלו להפנות תוכן לאתר או לדפי נחיתה. תוכלו לנצל גם מסר שיווקי יצירתי וגם להרים קמפיין ממומן לצורך חשיפה. בקלות תגיעו אל קהל היעד הפוטנציאלי וגם תחזקו את הקידום בגוגל.
חברת סייטלינקס (sitelinx) היא חברה המתמחה בקידום אתרים אורגני, בניית אתרים, אופטימיזציה מלאה לאתרים, וייעוץ בתחום האסטרטגיה השיווקית הכוללת ופועלים משנת 2011 לשביעות רצונם של לקוחותינו בשירות אישי, אדיב, מקצועי ובמקסימום תוצאות.