כולם מכירים היום את גוגל, ואם אתם לא מכירים או יודעים על מישהו שלא מכיר זה הזמן להציג את גוגל שכל עסק ועסק חולם להיות במקומות הראשונים שלו.
חשיפה איכותית בגוגל אפשר להשיג אך ורק דרך שירותי קידום אתרים והתקדמות במנועי החיפוש, אך לא רצוי לעשות זאת לבד. אם כי בליווי מקצועי של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.
אם טרם עשיתם זאת, סביר מאד להניח שאתם עומדים להכיר עולם שיווקי חדש, שעוד לא הכרתם, והולך מאד להשתלם לכם ברמה האישית, הכלכלית והעסקית.
קידום אתרים איכותי – חשיפה שעוד לא הכרתם
הדבר הטוב ביותר שנכנס לחיים שלנו בזכות העידן הדיגיטלי הוא מנוע החיפוש של גוגל. אין באמת עוד מנועי חיפוש שיכולים להתחרות איתו, זוהי אופרציה שלמה שהפכה את העולם לטוב יותר. ובאמצעות הטכנולוגיה של גוגל כולנו יכולים לקבל מידע נגיש, זמין ועל כל נושא שבעולם.
קשה מאד להסביר את עולם השיווק במאמר אחד, אבל קל יותר לתת רקע ואינדיקציה לגבי התחום של שירותי קידום אתרים שיכול להעניק לכם יופי של חשיפה וקידום למקומות הראשונים של גוגל. ובהמשך לכך גם לידים חמים ורווחים איכותיים לעסק.
רגע לפני שניגע על מה עושה קידום אתרים לקידום איכותי, חשוב לדעת מהם סוגי הקידומים הקיימים ומה ההבדלים ביניהם:
-
הקידום הממומן
קידום ממומן הוא כשמו כן הוא, ממומן. משמע, אתם למעשה יוצרים קמפיין בתוך הרשתות החברתיות או בתוך גוגל וקונים שטח פרסום.
הקידום הזה באופן ספציפי מעניק חשיפה מאד מהירה וכמובן לידים, הקידום מתאים לעסקים המעוניינים במיתוגים מהירים, בלידים מהירים והוא קידום שלא נשמר לשום זמן ארוך טווח. ברגע שאתם למעשה מפסיקים את המימון, אתם מפסיקים את הקידום והלידים לא ימשיכו. כמו כן, מהרגע שהקידום הממומן הוא יסומן בתגית ‘מודעה’, או ‘ממומן’.
-
הקידום האורגני
הקידום האורגני הוא עולם שלם של התמקצעות בתחום שירותי קידום אתרים והוא כולל בתוכו גם מחקר מילות מפתח, כתיבת תוכן בחוקים מסוימים, פילוח קהלי יעד מדוקדק. וגם עבודה טכנית מאחורי הקלעים של האתר, או דפי הנחיתה שברשותכם. כמו כן, קיימת גם אופציה לחיזוק רשתות חברתיות באופן אורגני.בכל מה שקשור לחוקי SEO של גוגל מומלץ שלא לבצע פעולות שעלולות להביא לחסימה או שינויים במיקומים.
היתרון העיקרי בקידום אורגני הוא שמירת התוצאות לטווח הרחוק המצריכים תחזוק אחת לכמה זמן ברמת התוכן, ובדיקה מקיפה של הביטויים ושינויי האלגוריתם. ובעבור עלות ספציפית של תחזוק על ידי אנשי מקצוע תוכלו להישאר במקומות הראשונים בגוגל ולהיות חשופים ללידים חמים ורווחיים לאורך זמן.
מה חשוב לדעת לפני שמתחילים?
לפני שמתחילים עבודת קידום אורגנית או כל עבודת קידום כלשהי מומלץ לבצע אופטימיזציה מלאה לאתר, ולהבין בדיוק את מטרות העסק. כמו כן, יש לבצע עבודה בבקאופיס של האתר וזאת על מנת להכינו אל פעולות הseo שאנחנו מתכוונים לבצע בתוך הרשת, ובתוך הרשתות.
אופטימיזציה מלאה על ידי אנשי מקצוע המקצוע הטובים ביותר בתחום תעניק בסיס טוב להתחלת הקידום, הכרת המותג ובכלל פילוח קהל יעד איכותי.
איך לעשות קידום אתרים איכותי ב-5 צעדים
-
בדיקת מילות מפתח רלוונטיות
הדבר הכי חשוב לשים לב אליו בתחילת קידום אורגני הוא כמובן מילות המפתח. על מילות המפתח יקום ויפול דבר, צריך לשים לב שאין תחרות בין ביטויים גם אם אלו באותם התחומים וחשוב לדעת שאם הביטויים הם ממוקדים קל לקדם אותם למיקומים הגבוהים. היכולת של מילות מפתח להגיע אל מיקומים גבוהים ולהפוך טקסט איכותי לתנועה לאתר ומשם ללידים, היא הקידום האורגני האיכותי והייחודי אליו אתם מייחלים.
-
מחקר מדוקדק
כשאתם מתחילים תהליך של קידום אתרים חשוב שתדעו כי מומלץ לבצע מחקר שוק איכותי ומדויק לפני שמתחילים את תהליך הקידום. אנשי מקצוע המתמחים בתחום יודעים שמחקרי שוק מושפעים ממגוון של גורמים חיצוניים כמו אקטואליה, אלגוריתם שמשתנה ועוד. יש להכיר היטב את קהל היעד והדרך להכיר היטב את קהל היעד היא להבין מה קורה אצל המתחרים, לפלח את קהל היעד כראוי ולהבין מאיפה מגיע הליד שיכול להפוך ללקוח רווחי למותג.
-
בדיקת תחומים
לא מעט מחקרים מראים ששלוש התוצאות הראשונות בעמוד הראשון של גוגל מביאות אחריהן מעל לשישים אחוזי ההקלקות. בדרך כלל גוגל מראה 10 תוצאות בעמוד הראשון, זה נתון שכמובן עלול להשתנות בהתאם לסוג החיפוש ועל כן, חשוב לבדוק את התחום שמתאים לכך בתוך גוגל עצמו. דבר זה יעניק לכם אינדיקציה מבחינת מיקום תחרותי, וכמובן כמה יש לכם צורך להשקיע באמת בקידום המותג.
-
אילו ביטויים מקדמים מתוך מגוון של ביטויים?
היות וישנו מגוון רב ונרחב של ביטויים לקידום, חשוב לדעת איזה ביטויים מומלץ לקדם. הביטויים עלינו לקדם הם ביטויים שאינם תחרותיים מדי, ייחודיים וכמובן גם תמיד מומלץ להשתמש בכלי המפתח של גוגל המאפשר לנו למצוא את הביטויים המתאימים.
לסיכום אם כך, מומלץ שלא לנסות לעשות דברים מסוג זה לבד. הסיבה לכך היא לא כדי למכור לכם שירות זה או אחר. אלא פשוט בגלל שאם אתם מנהלים עסק, מומלץ שתישארו בניהול העסק ותוכלו לתת את השיווק הדיגיטלי בכלל וקידום האתרים בפרט לאנשי המקצוע המתמחים בכך.
כך אתם תוכלו להמשיך ולנהל את העסק כראוי ולטפל בלידים החדשים מהקידום.