תוכן עניינים
כל מי שיש לו אתר מקצועי בכל תחום, מכיר את השלב שבו הוא מעוניין לבצע פרסום בגוגל אך לא יודע איך. האמת היא שאתם כבעלי אתרים לא באמת חייבים לדעת. בדיוק לשם כך ישנם אנשי מקצוע שאפשר לשכור לצורך פרסום אתרים בגוגל.
כשאתם מחליטים לבנות אתר, חשוב שתדעו שאתר זה לא מספיק. יש להשקיע בקידום, בפרסום, ובפעולות שיווקיות על מנת להציג אותו לעולם. העלאת אתר לאוויר לא תכיר אותו לעולם, עליכם לפרסם אותו לשם כך. על מנת שזה יקרה, ישנן כמה פעולות מהותיות שעליכם לעשות, עליהן תדעו בקרו.
פרסום אתרים בגוגל – כי אחרת איך ישמעו עליכם?
למי שטרם הכיר, מערכת הפרסום של גוגל קרויה גוגל אדס. היא מערכת המאפשרת משיכה של לקוחות פוטנציאליים אל האתר שלכם. המערכת פועלת על ידי פרסום של מודעות שמפנות באופן ישיר אל האתרים, או על עמודי הנחיתה באמצעות שאילתה של חיפוש.
הקידום הממומן בגוגל הוא קידום שעובד בppc, משמע, המפרסם משלם אך ורק עבור מודעות שקהל היעד הקליק עליהן. על כן, הפרסום בגוגל הוא פרסום שעובד על סמך תוצאות בלבד.
מודעות הקידום הממומן מופיעות בתחילת העמוד מעל התוצאות האורגניות, כאשר מתחתיהן אמנם כתובה המילה’ ממומן’, אך הן עדיין מקבלות את החשיפה המלאה.
גוגל אדס מסייע בקבלת תנועה מהירה אל האתרים או דפי הנחיתה שאתם מעוניינים לחשוף. הוא מאפשר לידים חמים מידיים ובפילוח קהל יעד איכותי. כך שכל מה שאתם צריכים זו הגדרת קמפיינים.
איך פרסום אתרים בגוגל עובד?
מערכת הפרסום של גוגל עובדת בשיטת המכרז. משמע, בכל הגדרת קמפיין המפרסמים בוחרים את מילות המפתח שבחיפוש שלהן הם מעוניינים להתמקד. והמפרסמים מקבלים את המחיר המקסימלי לתשלום עבור כל הקלקה רלוונטית.
אם אתם לצורך העניין מחפשים משהו מסוים בגוגל, זה עובד כך. מערכת הפרסום מוודאת עבורכם מי הם המפרסמים שמראש הגדירו את הפרסום עבור מילת המפתח. האלגוריתם של גוגל ‘מסדר’ את המודעות על סמך הדירוג (הadrank) שאותו מחשבים על סמך רלוונטיות מילות מפתח. כמו כן, הראנק נקבע גם על ידי איכות האתר ופרמטרים טכניים נוספים.
מהם יתרונות פרסום אתר בגוגל
לא סתם מותגים גדולים ומפורסמים משקיעים מליונים בפרסום הממומן דרך מנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל. מערכת הפרסום של גוגל היא מערכת פרסום איכותית וחדשנית. ותוך כך, היא מאפשרת למגוון של עסקים וחברות בעלות מיתוג איכותי למצב את עצמם ברשת האינטרנט.
המיצוב מביא לקוחות איכותיים שאופיינו דרך פילוח קהל יעד. ולמעשה, אפשר להגיד שזהו פרסום שמעניק לכל מותג את היכולת לצמוח ולהתגלות. ויש לפרסום מסוג זה עוד מספר יתרונות:
- תוצאות מהירות
שלא כמו בקידום האורגני, בו יש תהליך ועבודה הדורשת סבלנות עד לקבלת התוצאות. כאן מהרגע שהעליתם את הקמפיין, תוכלו כבר לקבל תנועה איכותית לאתר שלכם. או לדף הנחיתה, תלוי מה פרסמתם כמובן. זה פרסום המתאים מאד לעסקים שרק החלו את דרכם בדיגיטל ובפרסום הממומן. הם יוכלו לפנות אל קהלים חדשים, לרענן את מערך הלקוחות וליהנות מלידים חמים.
- מערכת פרסום עם אופציות רבות
מערכת הפרסום הממומנת של גוגל היא מערכת שיש בה אופציות רבות לפרסום. הגמישות שבה מאפשרת למפרסמים ‘לסייע’ ללקוחות להגיע אליהם בלי לדעת. חקר מילות המפתח, מיקוד ביטויים, אופציות גרפיקה נרחבות, ויצירתיות עם שליטה מלאה שלכם על המודעה.
מיקוד קהל היעד לגמרי בשליטתכם והוא למעשה מחליט מי רואה את המודעה על בסיס השפה, הגיל, המיקום, וגם תחומי העניין. כאשר אתם מבצעים קידום אורגני, אין לכם שליטה על מי צופה באתר שלכם.
- פרסום ידידותי למשתמש
אתם לא באמת חייבים להיות אשפי דיגיטל כדי לפרסם בגוגל, אבל אם יש לכם מעט הבנה טכנית זכיתם. תוכלו לבצע פרסום בתפעול קל ומהיר. בנוסף, ישנם הרבה מאד מדריכים ברשת לביצוע פרסום אתרים בגוגל אך יחד עם זאת מומלץ בכל זאת להיעזר באנשי המקצוע.
מהרגע שהקמתם את הקמפיין תוכלו לשלוט בו, ולעקוב אחריו באדיקות. לצפות בעלות לליד, לראות כמה כסף הקעתם, וכמה תנועה הגיעה ליעד שפרסמתם בעקבות הפרסום.
- הגברת מודעות למותג
מהרגע שהעליתם קמפיין פרסום גוגל אתם מגדילים באופן משמעותי את המודעות למותג שלכם. לא חייבים להקליק על המודעה שלכם, היא כבר שם, היא נראית, היא מקבלת חשיפה. ההגבר השל מודעות המותג היא למעשה אלמנט פסיכולוגי. הגולשים יודעים שאתם שם, ובסופו של דבר, הם עוד יגיעו אליכם.
- רימרקטינג לשיפור איכות החיים
אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בכל מה שקשור לפרסום אתרים בגוגל הוא הרימרקטינג. משמע, שיווק עבור לקוחות שכבר היו באתר שלכם והתעניינו בו. במצב הזה, אנחנו ‘עוקבים’ אחרי אותם לקוחות באמצעות פיקסל ייחודי ומתאימים את המודעות לגולשים.
בכל מקרה של פרסום אתרים בגוגל, בין אם מדובר באתר, ובין אם מדובר בדף נחיתה זה או אחר. מומלץ בכל זאת שלא לעשות זאת לבד. רצוי מאד להיוועץ באנשי המקצוע המתאימים, או לשכור חברה מקצועית לשם כך.
המוניטין שלכם ברשת חשוב, והאתר שלכם הוא הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר שלכם. פרסום אתרים בגוגל שהוא איכותי, יעניק לכם את היכולת ליהנות מלידים איכותיים. פילוח קהל יעד מדויק, יעניק לכם לקוחות יוניקיים ואיכותיים שלא יבזבזו לכם את התקציב.
אתרים הם מנוע הלידים הגדול ביותר, היות ויש לכם שליטה מלאה עליהם תוכלו תמיד לשלוט על כל המידע הנמצא בהם. לנהל את מערכת התוכן באופן שיווקי המותאם לכם. ולגרום לכך שהם יפיקו את התוצאות הנכונות. גם לשם כך, מומלץ שיהיו לכם מנהלי אתרים מקצועיים ומומחים בתחומם.