תוכן עניינים
חלק קריטי מאוד בתחום של קידום אתרים, הוא יצירת תוכן מסוגים שונים: פוסטים בבלוג, דפי נחיתה, פוסטים ברשתות חברתיות, מיילים, ניוזלטרים וכדומה. גם אם נעזרים בכותבי תוכן מקצועיים, לפעמים מאתגר להעלות רעיונות ולעמוד בקצב של קהל הלקוחות, שפיתח כבר סטנדרטים גבוהים ומצפה כל הזמן לתכנים חדשים, חדשניים ובעלי ערך. לכן, אספנו עבורכם כמה רעיונות פשוטים ליישום, שיעזרו לכם לשדרג את התוכן שלכם בקלות.
השתמשו בתוכן הישן כהשראה ליצירת תוכן חדש
כדי לשפר את אסטרטגיית התוכן שלכם, שהיא כאמור היבט קריטי בתחום של קידום אתרים איכותי, המקום הראשון שעליכם לבדוק הוא מכלול התוכן הקיים שלכם. עברו על המאמרים באתר ובדקו אם יש פערים חיוניים שיש להשלים. למשל, נושאים שלא כיסיתם עדיין או מילות מפתח שלא נתתם להן מספיק דגש בתכנים.
בדקו אילו תכנים פופולריים אצל המתחרים
כשאתם מחפשים רעיונות לתכנים, אל תהססו לבדוק באתרים של קולגות ושל מתחרים. הכוונה היא כמובן לא להעתיק את התוכן שלהם, אלא לקבל השראה לרעיונות חדשים וגם לראות אילו סוגי תכנים ומילות מפתח בולטים בביצועים שלהם ומדורגים גבוה בחיפוש בגוגל. חשוב להיכנס לתכנים האלו, לקרוא אותם לעומק ולהתרשם לגבי הפורמט שהם כתובים בו, המידע שהם כוללים ומילות המפתח שנמצאות בהם. לאחר מכן כדאי שתשאלו את עצמכם:
- האם זה נושא שאפשר לכתוב עליו גם באתר שלכם, לעיתים מזווית קצת שונה?
- האם מדובר בנושא שכבר יש לו התייחסות באתר אך הוא לא מדורג גבוה מספיק ולכן יש דרך אחת לכתוב אותו?
- האם יש לכם פרספקטיבה מעניינת להוסיף לתוכן או דרך חדשה לכתוב אותו?
היופי של קידום אתרים מבוסס תוכן, הוא שהאפשרויות הן מגוונות מאוד. אם רק תתעמקו בתכנים באתרים סביבכם, תוכלו לקבל שפע של רעיונות ועם קצת יצירתיות, תוכלו להעניק לאותו קונספט ערך מוסף משלכם וליצור תוכן חדש לגמרי.
קידום אתרים מבוסס על תוכן איכותי
עד כה נתנו לכם טיפים למציאת רעיונות, השראה ונקודות לשיפור. אולם, חשוב לזכור כי קידום אתרים איכותי, מבוסס על תוכן איכותי. כלומר, תוכן שמכיל קריטריונים כמו:
מקוריות
תוכן מקורי מכיל מידע חדשני וייחודי, רעיונות או נקודות מבט מרתקות. הוא משקף יצירתיות וחדשנות, מושך את הקהל ומשאיר אותו באתר. כמו כן, תוכן מקורי חיוני בתחום של קידום אתרים, שכן מנועי החיפוש מטילים סנקציות על אתרים הכוללים תכנים מועתקים או משוכפלים ומדרגים אותם נמוך בחיפוש.
רלוונטיות לקהל היעד
תוכן איכותי עונה על הצרכים, תחומי העניין והציפיות של הקהל ומספק פתרונות או תובנות בעלי ערך. תוכן כזה בונה אמון ומעורבות עם הקהל, אך הוא מבוסס על הבנת הקהל, הדמוגרפיה, העדפותיו ונקודות הכאב שלו. לכן, פרויקטים של קידום אתרים מתחילים בדרך כלל מאפיון מדויק של קהל הצרכנים והלקוחות הפוטנציאליים.
רלוונטיות לזמן
בתחום של קידום אתרים יש חשיבות לתוכן המשקף מגמות או אירועים עכשוויים. אם יש אירוע שכולם מדברים עליו, סיפור שהשתלט על השיח הציבורי, מילת באזז חדשה, מוצר או שירות מהפכניים, שווה לייצר תוכן לגביהם. זה מעיד על הערנות של המותג, המעורבות שלו עם מה שמעסיק את קהל היעד והיכולת שלו להגיב בזמן אמת.
עם זאת, יש לציין כי התחום של קידום אתרים כולל גם תוכן “ירוק עד” – תוכן שכמו עצים ירוקי עד, נשאר רלוונטי לאורך תקופה ארוכה ואף לתמיד. תכנים מסוג זה אינם עוסקים בהכרח באירועים עכשוויים, אלא בתופעות מוכרות, ידועות וחובקות עולם.
שפה תקינה וקוהרנטיות
תוכן כתוב היטב פונה לקהל רחב וכולל שימוש נכון בדקדוק, בסימני פיסוק, במבנה המשפט ובאוצר המילים. תוכן איכותי כולל ארגון לוגי של רעיונות, כותרות ברורות וכותרות משנה ושימוש בעזרים חזותיים כמו תמונות, סרטונים, גרפים או אינפוגרפיקה, בעת הצורך.
דיוק
מידע מדויק ועובדתי, בונה אמינות. לכן, כשכותבים תוכן עבור קידום אתרים, חשוב לחקור ביסודיות את הנושא, לצטט רק מקורות מהימנים ולהביא מידע מבוסס. שימו לב שתהליך זה כולל לעיתים קרובות הצלבה בין כמה מקורות מידע, כדי להבטיח את האותנטיות של הדברים. כמו כן, חשוב להימנע כמה שיותר משימוש באתרים הפתוחים לעריכה של משתמשים לא ברי סמכא, כמו ויקיפדיה.
עידוד מעורבות ואינטראקציה
תוכן מעניין ובעל ערך כולל הרבה פעמים שאלות או דיונים שקהל הקוראים מוזמן לענות עליהם. בנוסף, תוכן איכותי גורם לקהל הקוראים לשתף אותו, מה שמגביר את התנועה האורגנית לאתר – היבט חשוב בתחום של קידום אתרים.
רספונסיביות
עיצוב אתר רספונסיבי הוא אלמנט מכריע בתחום של קידום אתרים. רוב התנועה לאתרי אינטרנט מתבצעת כיום ממכשירים חכמים ולכן, חשוב להבטיח כי התוכן קריא ונגיש במכשירים שונים וכי חווית המשתמש נשמרת בטאבלטים, טלפונים ניידים ומכשירים נוספים.
קידום אתרים עם תוכן איכותי – אנחנו כאן בשבילכם
קידום אתרים באמצעות תוכן איכותי הוא אסטרטגיה חיונית בנוף הדיגיטלי של היום. לכן, אתם צריכים למצוא חברה המתמחה בתחום של קידום אתרים על כל היבטיו, כולל קידום מבוסס תוכן, המבטיח נראות דיגיטלית, מעורבות של קהל רלוונטי, מקוריות ורלוונטיות של התוכן. זהו המפתח ליצירת אסטרטגיית תוכן עם יעדים עסקיים ברורים והדרך להגביר את התנועה לאתר ואת שיעורי ההמרה.
אם אתם מחפשים חברה שיודעת לעשות את כל זה ועוד הרבה יותר, זה הזמן לפנות אלינו ל WEBLINKS SEO – המומחים לקידום אתרים בשיטות המתקדמות והרלוונטיות ביותר. אנו מחויבים להצלחה של לקוחותינו, פועלים מתוך שפע של ניסיון במגוון תעשיות ומעניקים תמיד שירות אדיב ומקצועי. חייגו אלינו 074-7746333 ותיהנו מקידום אתרים איכותי ומדויק.
קרדיט תמונה