תוכן עניינים
חברה לפרסום באינטרנט – אתם חייבים את זה לעסק שלכם
כל עסק חייב פרסום, אחרת הוא לא יוכל להגיע ללקוחות. שום עסק לא קם וצומח מתוך כלום. כבר מראשית בניית העסק, יש כל הזמן מחשבה על פרסום. כל הפעולות שייעשו לגבי עסק החל מהקמתו, יהיו בסופו של דבר התוכן שישמש את הפרסום.
הדבר הראשון שעסק מחויב שיהיה לו, זה איזה נכס בלעדי של שירות או מוצר שהוא בעצם הסיבה להקמתו של העסק. כאשר יש את זה וזה מספיק טוב כדי לשווק את זה (אחרי מחקרי שוק ועוד), תהיה גם תכנית עסקית אליה החברה צריכה להיות צמודה בהמשך בכל הפעולות שהיא תעשה כולל איתור חברה לפרסום באינטרנט שתבצע עבור העסק את על הפעולות הפרסומיות והשיווקיות הנחוצות כדי לגרום לחברה להיחשף ולשווק את מה שיש לה למכור.
החברה הזו חייבת ללמוד את העסק, להבין מה המהות שלו, היתרונות והבידול ורק אחר כך להחליט איזה סוג של פרסום היא חייבת לעשות כדי למנף את עצמה. יש באינטרנט כל מיני ערוצי פרסום ולכל חברה יש להתאים את הערוץ שלה.
תקראו עוד על פרסום דיגיטלי לעסק.
האם אתם חייבים קמפיין בגוגל?
בוודאי שמעתם את המונח קמפיין בגוגל או קמפיין PPC, שזה בעצם קמפיין פרסום שהמטרות שלו בדרך כלל הן לחשוף את העסק כמה שיותר מהר. תקראו עוד על פרסום ממומן בגוגל.
יש עוד תהליכים שאפשר לעשות ברשת כדי לפרסם את העסק אבל הם יותר תהליכים ארוכי טווח ואת התוצאות שלהם כמו למשל קידום אורגני אתם יכולים לראות רק אחרי חצי שנה, אבל קמפיין בגוגל שמתבצע באמצעות גוגל אדווארדס הכלי הפרסומי של גוגל, הוא נעשה מיד ונותן תוצאות מידיות.
כדי להרים קמפיין כזה תצטרכו חברה לפרסום באינטרנט. נכון שכל אחד יכול להיכנס לכלי שנקרא גוגל אדווארדס ולהרים קמפיין אבל זה לא יהיה יעיל כמו שיעשה לכם את זה, איש מקצוע.
יש לגוגל מידע בלתי נדלה על קהלי יעד ברשת, שנאסף במשך הזמן כתוצאה מגלישה של אנשים ברשת. לגוגל יש מידע באיזה אתרים גלשתם, מה מעניין אתכם, כמה זמן אתם שוהים באתרים ועוד. המידע הזה הוא זהב למפרסמים, כי הם יכולים לעשות קמפיין בגוגל שמותאם בדיוק לקהלי היעד ולא רק להם, אלא גם בשעות שגוגל יודע שהם גולשים פיזית ברשת.
פרסום בפייסבוק, כי הרי דף עסקי בפייסבוק מביא לקוחות
- תקראו עוד על כמה עולה פרסום בפייסבוק.
דף עסקי בפייסבוק מביא לקוחות חדשים וגורם לכם להיחשף ברשת החברתית. לפייסבוק מחוברים היום 6.5 מיליון ישראלים, זוהי כמות עצומה של גולשים שאתם רוצים בטח שהם יכירו את העסק שלכם. אולי הם צריכים את המוצר שאתם משווקים או את השירות שלכם, לכן חשוב מאוד להיות נוכחים גם בפייסבוק.
חברה לפרסום באינטרנט תוכל להציע לכם עיצוב דף בפייסבוק כולל ניהול הדף שיכלול פוסטים מעניינים שיגרמו לגולשים להגיב. באמצעות האינטראקציה הזו תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, להיחשף לקהל לקוחות חדש ולנצל את היתרון שיש ברשת כדי להציע לגולשים החדשים להיות לקוחות שלכם.
הפוסטים שלכם יוכלו לעסוק במוצרים או בשירות שלכם, תחת קונספט כלשהו שתחליטו עליו אשר יגרום לגולשים לרצות להיות חלק ממה שאתם עושים.
פרסום באינסטגרם, כי הלקוחות שלכם בראש צעיר
- תקראו עוד על כמה עולה פרסום באינסטגרם.
חלק ניכר וגדול מבעלי החשבונות באינסטגרם הם צעירים ונשים ולכן כל חברה לפרסום באינטרנט יודעת שאם יש לה מה להציע לקהלי היעד האלה, היא תגיע לתוצאות מאוד גבוהות דווקא באינסטגרם. כאשר מדובר בגאדג’טים, קונסולות של משחק, משחקי וידיאו וכל מיני גימיקים טכנולוגיים, הבמה היא אינסטגרם. כאשר מדובר באופנה לנערות, מקומות לאירועים של בת מצווה או איפה מוכרים את הפיצה הכי טובה בעיר, זה חייב להיות באינסטגרם. זה המקום בו כל הצעירים נמצאים, עוקבים ומשוועים לעוד ועוד סרטונים וצילומים שלכם.
הסרטונים והצילומים מתחלפים כל הזמן ואתם צריכים להפציץ. אתם צריכים להשאיר רושם על העוקבים שלכם ולמצוא חן בעיניהם בחלון זמן ממש קטן זה אומר שצריך לצלם משהו שיש מאחוריו רעיון ולא להעלות עוד פוסט של פרפר על עלה. זה ממש לא מעניין את הצעירים. אם תפנו אליהם בדיבור ובשיח שלהם, תלמדו מה מעניין אותם, הרבה יותר מהר תדעו מה לפרסם להם באינסטגרם ותיווכחו גם שהם בהחלט יחכו לתוצרים הבאים שלכם.
פרסום ביוטיוב, כי כולם צופים ביוטיוב!
יוטיוב הפך להיות ערוץ של פרסומות, הדרכה וחשיפה מאוד טובה לכל מי שרוצה להסביר משהו או ליצור קשר עם קהל אוהדים. אם הלקוחה שלכם היא בשלנית שעובדת מהבית, חשוב מאוד שתעלו לה מספר סרטונים עם מתכונים מעניינים. זה המקום להציג אותם ולקבל תגובות מאנשים אחרים שאוהבים לבשל אבל לא יודעים איך.
אם אתם מורים לאנגלית, משווקים בחברת דיגיטל, מקדמים אורגניים של אתרים או כל דבר אחר שדורש הסבר של המקצוע שלכם, חברה לפרסום באינטרנט כבר תמצא את הרעיון שיוביל אתכם לסדרה של סרטונים, לתגובות של אוהדי הדף, לציפייה של לקוחות פוטנציאליים לתוכן שלכם וכל זה אומר חשיפה ועוד פעם חשיפה.
- תקראו עוד על קידום ממומן ביוטיוב.
ערוצי פרסום נוספים שמומלץ לשקול
- פרסום בטאבולה: מערכת הפרסום הגדולה בישראל לשיווק באמצעות תוכן. חשבת שהמקום היחיד בו ניתן לשווק אתר אינטרנט בתשלום הוא בעזרת פרסום בגוגל, פרסום באאוטבריין או פייסבוק? הפרסום בטאבולה עוזר למפרסמים לחשוף את שירותיהם ומוצריהם בפני גולשים באתרי התוכן הגדולים בארץ (או בעולם).
- פרסום באאוטבריין: ענקית השיווק באמצעות תוכן. חשבת שהמקום היחיד בו ניתן לשווק אתר אינטרנט בתשלום הוא בעזרת פרסום בגוגל? פרסום בטאבולה או פרסום בפייסבוק? תחשבו שוב. הפרסום באאוטבריין עוזר למפרסמים לחשוף את שירותיהם ומוצריהם בפני גולשים באתרי התוכן הגדולים בארץ (או בעולם).
פרסום באינטרנט – שאלות ותשובות
אתם מפרסמים בכל ערוצי המדיה?
אכן. בין אם הנכם זקוקים לפרסום בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם, אאוטבריין או טאבולה, אנו מספקים את כל פתרונות הפרסום הדיגיטלי.
כמה עולה לפרסם באינטרנט?
התשובה לשאלה מאוד כללית היא תשובה מאוד כללית. תקציב פרסום משתנה מעסק לעסק ומשיקולים כאלה ואחרים. מומלץ לפנות אלינו טלפונית. המידע שתעבירו לנו יסייע לספק לכם הצעת מחיר מדויקת.
תוך כמה זמן הפרסום משפיע?
לא תמיד התוצאה תהיה מהירה, אם כי לרוב מדובר בשינוי חיובי תוך ימים בודדים מרגע העלאת קמפיין הפרסום לאוויר. חשוב להבין שנוסח קמפיין הפרסום הראשון לא יהיה זהה לבא אחריו. חברת פרסום שלא טורחת לכוונן ולשפץ ללא הרף את קמפיין הפרסום, תבזבז את זמנכם וכספכם היקר. פעולת חידוד ואופטימיזציה של קמפיין הפרסום היא אינסופית.
האם עדיף פרסום ממומן או קידום אורגני
שתי השיטות, קידום אורגני וממומן, מצריכות ידע ונסיון בשביל להצליח על אחת כמה וכמה בתחומים תחרותיים מאד. ברוב המקרים מומלצת אסטרטגיה משולבת. עם זאת ומטעמי תקציב מוגבל, רבים מתפשרים ובוחרים בדרך אחת. צרו איתנו קשר ויחד נרכיב את אסטרטגיית השיווק האפקטיבית לכם ביותר.