תוכן עניינים
פרסום ממומן מה זה אומר?
הרבה אנשים שיש להם סמארטפון וגם עסקים ואת האוטו הכי חדש, ישמעו את המשפט פרסום ממומן ולא יבינו על מה מדברים.
אז למענם ולמען כל מי שרוצה לקדם את האתר או העסק שלו ברשת, נועד מאמר זה.
בעולם שלפני האינטרנט המושג הזה לא היה קיים, הוא מושג ששייך רק לרשת.
ראשית בואו ונגדיר דבר אחד ברור: ברשת האינטרנט כלי הפרסום הם טכנולוגיים.
כלומר אם אתם רוצים לעשות פרסום אתם צריכים לפנות לאנשי מקצוע שיודעים להשתמש בכלים של גוגל כדי שיעשו להם פרסום ממומן ואם אתם רוצים לעשות קידום אורגני בו גם יעסוק מאמר זה, אתם צריכים לפנות למומחים לקידום אורגני.
האם האתר שלכם בולט או מת?
ואיך כל זה קשור לגוגל אדווארדס (google Ads)?
כל הזמן מדביקים עליכם ומדביקים עליכם אתרים של אחרים. הפכתם ללוח מודעות. למה זה קורה? כי הם מתקדמים ואתם לא.
למה זה קורה? משום שהם משלמים על קידום ממומן ואתם לא.
ולמה זה קורה? או שאתם מנסים לחסוך, או שאתם לא יודעים מה צריך לעשות. או, שעדיין לא דיברתם אתנו.
צרו איתנו קשר לפרטים נוספים:
0723944956
in**@si******.il
קראו עוד על איך חברה לפרסום בגוגל תסייע לכם במיצוי הפוטנציאל תמורת המחיר.
באינטרנט יש התמחויות
זה לא כמו שהייתם בעבר הולכים למשרד פרסום והם היו עושים לכם חבילה של פרסום שכוללת: פרסום חוצות, פרסום בתקשורת הכתובה, סרט פרסומת וג’ינגל ברדיו.
באינטרנט לכל סוג של פרסום יש מומחה אחר. חלקם, מתמחה בכמה ערוצי פרסום.
כלומר תוכלו למצוא איש מקצוע שיוכל לעשות לכם פרסום ממומן וגם קידום אורגני.
אז מה זה גוגל אדווארדס?
גוגל אדווארדס אתם בוודאי כבר מנחשים מההיכרות שלכם עם גוגל, ואין מישהו בעולם שלא יודע מה זה גוגל, זה כלי של ענקית מנוע החיפוש שנועד לעשות פרסום ממומן.
הוא הכלי באמצעותו מעלים קמפיינים ברשת.
אתם יכולים לראות את המודעות של הקמפיינים האלה בתוצאות הראשונות בעמודים של גוגל, אתם יכולים לפגוש אותם בעמודים שונים ברשת והם חלק מקמפיין שנקרא פרסום ממומן משום שהוא נקנה בתשלום.
משום שהוא נקנה בתשלום, יוצגו מודעות קמפיין ממומן בשורה הראשונה בתוצאות שגוגל יעלה בהתאם כמובן לרלבנטיות.
אם לדוגמה אתם חברת של נעליים אורטופדיות ועכשיו עליתם עם קמפיין פרסום ובמודעות שלכם מצוינות המלים- נעליים אורטופדיות, כל מי שירשום את צמד המילים האלה יקבל את המודעה שלכם בראש העמוד של גוגל שיעלה בתוצאות החיפוש.
גוגל דואג קודם כל למי שמשלם לו ולכן המודעות בתשלום יהיו ראשונות ואחר כך יהיו תוצאות של קידום אורגני.
מה זה מילות מפתח?
כל מה שאנחנו מחפשים באינטרנט, אנחנו עושים דרך “השער של גוגל”, זוהי אותה שאילתה שעולה ובה עלינו לרשום מה אנחנו מחפשים.
אם אנחנו מחפשים מחשב אנחנו נרשום מחשב, התוצאות הראשונות שיעלו יהיו כאמור המודעות בתשלום עליהם שילמו המפרסמים בכסף, כלומר פרסום ממומן ואחר כך תוצאות שהן עבודה של קידום אורגני.
קידום אורגני הוא קידום שנועד לקדם אתרים באמצעות תוכן שכולל את מילות המפתח שלהן.
גוגל הוא רובוט גדול וענק ויש לו זחלן שסורק את כל האתרים, וכאשר אתם מקלידים בשאילתה שלו את המילים “שולחן פוקר” הוא יעלה לכם את כל התוכן שמכיל צמד המילים הללו.
כאמור ראשונות יהיו המודעות ולצדן יהיה רשום- מודעה ואחריהן כל האתרים שכוללות את המילים “שולחן פוקר”.
אלה כמובן יכולות להיות חברות שמייצרות, משווקות או מוכרות שולחנות פוקר.
מתי עדיף פרסום ממומן?
תהליך של קידום אורגני באמצעות מילות מפתח, הוא תהליך ארוך וממושך שבהחלט יכול להביא אתרים למקומות ראשונים בגוגל, אבל התהליך עצמו לוקח הרבה זמן.
כאשר מדובר בעסק שצריך מיד לקוחות למשל, חברות הדברה שפועלות בעיקר בקיץ ,או גננים, או חברות של מיזוג אוויר שרוצות לצאת עם הטבה או מחירי מבצע בקיץ, יותר אפקטיבי עבורן שהן יעשו פרסום ממומן.
כל מי שיחפש באינטרנט חברת הדברה, גנן או חברת מיזוג לדוגמה, יקבל את מודעות הפרסום של החברה המפרסמת בעמוד הראשון בגוגל וכך החברה תזכה בחשיפה גדולה והרבה לקוחות חדשים.
פרסום ממומן נועד בעיקר לבצע חשיפה, להזרים גולשים אל האתר ולהראות נוכחות.
קידום אורגני הוא תהליך שמבסס את האתר ברשת והוא נעשה באמצעות תוכן המוזרם במשך תקופה ארוכה לאתרים שונים ברשת.
ככל שעושים קידום אורגני יותר זמן עם מאמרים איכותיים כך, יכולים להגיע אחרי תקופת זמן מסוימת למקום ראשון בגוגל.
אבל רק אז תוכלו ליהנות מהתוצאה.
קידום ממומן שנקרא גם פרסום ממומן הוא תהליך הרבה יותר מהיר ומידי.
אל תעשו פרסום ממומן לבד בבית!
הבעיה הכי גדולה של רשת האינטרנט היא שיש המון סרטוני הדרכה איך לעשות כל דבר, כולל איך לעשות פרסום ממומן ברשת.
אם זה היה כל כך קל ופשוט, כל אחד היה יכול לעשות זאת, אבל זה לא עובד כך.
נכון שאפשר לעקוב אחרי ההנחיות איך להיכנס לגוגל אדווארדס ואיך למלא את הפרטים, ואיך לדעת איזה מודעות מצליחות ואיזה פחות ועל איזה כפתור לוחצים כדי להפסיק את המודעות או להקפיא את הקמפיין, אבל זה לא הדבר היחידי שאיש פרסום ממומן עושה ולכן כדאי מאוד שאיש מקצוע יעשה את זה עבורכם.
הוא ידע איזה מודעות כדאי לכם לפרסם, איפה נמצאים קהלי היעד שלכם? איזה מודעות הם מחבבים ואיזה לא? וגם לקבוע עבורכם מחיר על כל מודעה.