תוכן עניינים
- 1 מחפשים פרסום מקצועי באינסטגרם? נשמח לספר לכם יותר!
- 2 9 דרכים לקדם את חשבון האינסטגרם שלכם באופן אורגני
- 3 החל מ 1500 ש”ח בלבד!
- 4 תכירו את “אינסטגרם SEO”
- 4.1 1. אופטימיזציית שם משתמש באינסטגרם
- 4.2 2. אופטימיזציית שם חשבון האינסטגרם
- 4.3 3. אופטימיזציית תמונות
- 4.4 4. תגיות ALT מעניקות לתמונות חיים מחוץ לאינסטגרם
- 4.5 5. שימוש בהאשטגים (hashtags) כמילות מפתח
- 4.6 6. פרסמו פוסטים זהים לפוסט המוביל שלכם
- 4.7 7. תקשורת עם אנשים מחוץ לפיד
- 4.8 8. תיוג חשבונות פופולרים בתמונות שלכם
- 4.9 9. תמצאו את שגרת האינסטגרם שלכם ותדבקו בה
- 4.10 זה הכל!
- 5 קידום אורגני באינסטגרם – שאלות ותשובות
מחפשים פרסום מקצועי באינסטגרם? נשמח לספר לכם יותר!
0723944956 ☎️
in**@si******.il
9 דרכים לקדם את חשבון האינסטגרם שלכם באופן אורגני
תגידו שלום לאינסטגרם SEO!
אינסטגרם הופך אט אט להיות כמו.. גוגל, תאמינו או לא.
כולנו מכירים איך מנוע החיפוש של גוגל עובד: מקלידים משהו וכל התוצאות הרלוונטיות מופיעות במסך, כשהתוצאות הראשונות אינן שם במקרה.
לרוב, בעלי האתרים המופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות מבצעים פעולות מסוימות לקדם את האתר שלהם לעמוד הראשון.
הם משתמשים בטכניקות קידום אתרים, או בשם המקצועי: “אופטימיזציה למנועי חיפוש” (‘SEO’, ראשי תיבות: Search Engine Optimization).
החל מ 1500 ש”ח בלבד!
צרו איתנו קשר לפרטים נוספים:
0723944956 ☎️
in**@si******.il
פעולת קידום אולי נשמעת מסובכת, אבל זה למעשה די פשוט: מקדמים משתמשים באמצעים שונים אשר מייעלים את ביצועי אתריהם.
רבים לא יודעים זאת אבל ניתן לבצע אופטימיזציה גם לחשבונות אינסטגרם.
תכירו את “אינסטגרם SEO”
ישנם כמה וכמה טריקים וכיוונונים שניתן לעשות, כך שיהיה ניתן למצוא בקלות רבה יותר את חשבון האינסטגרם שלכם באפליקציית האינסטגרם עצמה, וכן, גם בגוגל!
כעת, אנשים יכולים למצוא את חשבון האינסטגרם שלכם גם אם הם מחפשים משהו בגוגל. מדהים נכון?
אבל זה רק חלק אחד בכל הסיפור.
במאמר הבא נציג 9 דרכים לייעל את חשבון האינסטגרם שלכם מבחינה אורגנית.
1. אופטימיזציית שם משתמש באינסטגרם
ידעתם שהמילים בהם השתמשתם לשם המשתמש שלכם באינסטגרם ניתנות לחיפוש? שם המשתמש שלכם פועל כמו “מילת מפתח” חשובה.
למשל, נניח שאנחנו מחפשים חנות מוצרי תינוקות. תראו מה קורה כשאנחנו מקלידים “מוצרי תינוקות” באינסטגרם:
רואים? אנשים עם המילה “בייבי” (baby) נוטים להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש באינסטגרם.
למקרה שתהיתם, שם המשתמש של האינסטגרם הוא מה שרושמים אחרי “@”. לדוגמה, @mybaby.
טיפ שימושי
במידה ומתאפשר, נסו לשלב בשם המשתמש שלכם את המומחיות \ התעשייה \ המיקום הגיאוגרפי שלכם. תחשבו מה אנשים עשויים להקליד בתיבת החיפוש באינסטגרם במידה והיו מבקשים למצוא את חשבון המשתמש שלכם.
2. אופטימיזציית שם חשבון האינסטגרם
שם החשבון שלכם גם הוא ניתן לחיפוש באינסטגרם. כל מילה בשם שלכם משמש כמילת מפתח חשובה.
השם שלכם באינסטגרם הם המילים המודגשות באזור ה bio. כך:
שימו לב שוב לצילום המסך מהנקודה הראשונה. אנשים שמשתמשים בביטוי המפתח יופיעו ראשונים בתוצאת החיפוש.
נסו להשתמש במילות מפתח שקשורות לעסק \ למותג שלכם בשם האינסטגרם. תכתבו משהו שהקהל הפוטנציאלי יחפש כדי למצוא אתכם.
3. אופטימיזציית תמונות
אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית. לכן, קצב הגדילה שלכם תלוי בתמונות שלכם.
על התמונה להיות ברורה ככל שניתן: האם זה פרצוף? רכב? כלב? פרח? ספר? ציטוט? תמונת נוף שצילמתם?
תדאגו לתמונות באיכות גבוהה. אין הדבר אומר שאסור להם להיות יצירתיים. רק תדאגו להנושא המרכזי של התמונה ברור.
ולהלן הסיבה מדוע.
אינסטגרם משתמשת בטכנולוגיה הנקראת “זיהוי תמונות“. פירוש הדבר הוא שטכנולוגיה זו יכולה “לסרוק” את תמונה ולהבין מה יש בה.
מה שמדהים באמת בטכנולוגיה הזו הוא האפשרות להרחיב את פעילות חשבון האינסטגרם שלכם באופןו טבעי, על ידי הצגת תמונות שלכם לאנשים שכבר הביעו עניין בתוכן זהה, אך עדיין לא נתקלו בחשבון שלכם. למעשה, בלי שתעשו דבר, אינסטגרם מנסה לעזור לכם להתחבר עם אנשים שיאהבו את התוכן שלכם.
כל שעליכם לעשות הוא לדאוג לתמונות איכותיות, פשוטות לקריאה וברורות. בכך, הטכנולוגיה תעבוד לטובתכם.
4. תגיות ALT מעניקות לתמונות חיים מחוץ לאינסטגרם
תגיות ALT משמשות בין היתר לסיוע באסטרטגיית SEO של אתרים. כעת, ניתן להשתמש בהן גם באינסטגרם!
בזכות טקסט ALT (טקסט Alternative – אלטרנטיבי), לתמונות האינסטגרם שלכם יכולים להיות חיים גם מחוץ לאינסטגרם. הן יכולות להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. לדוגמה, אם מישהו מחפש “תמונה של כלב מצחיק בחנוכה”, ופרסמתם תמונה של הכלב שלכם מביט בחנוכיה, התמונה עשויה להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל.
בזכות טקסט ALT, אתם עוזרים לאלגוריתם של אינסטגרם לעבוד לטובתכם ולא נגדכם. כמו כן, הודות לטקסט ALT, אנשים עם ליקויי ראייה יכולים “לראות” את התמונות שלכם.
אימוץ הרגל מילוי טקסט ALT הוא חשוב ביותר באסטרטגיית קידום אתרים, ועכשיו גם בקידום פרופיל אינסטגרם. זו תכונה חדשה יחסית באינסטגרם שעדיין רבים לא משתמשים בה. ככל שתאמצו את השיטה מהר יותר, תקדימו את המשתמשים האחרים.
כדי לערוך תגיות ALT של תמונות חדשות, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על אפשרויות העריכה המתקדמות לפני פרסום התמונה.
כדי לערוך תגיות ALT של תמונות שכבר פורסמו, יש ללחוץ על עריכת התמונה, לגלול לתמונה עצמה וללחוץ שוב על “Edit Alt Text”.
האשטגים הם מילות מפתח לכל דבר.
אנשים יכולים לחפש האשטג באינסטגרם כדי למצוא אתכם, ואינסטגרם בודק באילו האשטגים אתם משתמשים כדי להציג את התוכן שלכם לאנשים שאוהבים תוכן זהה.
מומלץ להשתמש בהאשטגים בחכמה. אתם יכולים להשתמש עד 30 האשטגים בכל פוסט.
באופן כללי, נסו להשתמש ב:
- האשטגים אשר מתארים מה בתמונה
- האשטגים אודות מיקומכם הגיאוגרפי (במידה והמיקום חשוב לפוסט שלכם)
- האשטגים בהם הקהל האידיאלי שלכם משתמש
6. פרסמו פוסטים זהים לפוסט המוביל שלכם
פוסטים מובילים הם הפוסטים האהובים על הקהל שלכם. אלה הפוסטים שהביאו הכי הרבה לייקים, הערות או מעורבות בתגובות. פוסטים מובילים הם הסטנדרט לפוסטים האיכותיים שלכם.
תחשבו על זה כך: אם החשבון שלכם מכיל פוסטים שאהובים שיותר על הקהל, למה לא לפרסם פוסטים זהים? הפרסום יקדם את חשבון האינסטגרם שלכם וישמח את העוקבים.
תוכלו למצוא את הפוסטים המובילים שלכם בקלות:
- גשו לדף האינסטגרם שלכם
- לחצו על “הגדרות” (3 הקווים צד ימין העליון)
- לחצו על “Insights” (שני מלמעלה)
- לחצו על “Content” (אמצעי)
- לחצו על “See all” (צד ימין)
כעת, תוכלו לראות את כל הפוסטים שלכם מאורגנים מהמובילים עד לפחות מוצלחים.
כאן תוכלו לבדוק אילו תמונות הביאו הכי הרבה לייקים, הערות ומעורבות באופן כללי. כאן תקבלו את ההשראה הטובה ביותר לפרסום פוסטים מוצלחים.
תמיד תנסו לאתגר את עצמכם, לפרסם פוסט דומה לפוסט המוצלח ביותר אבל עם טוויסט שיביא לפוסט מוצלח יותר ממנו.
7. תקשורת עם אנשים מחוץ לפיד
הקדישו כמה דקות ביום להגיב ולעשות לייקים לפוסטים של אחרים.
הצוות של אינסטגרם כבר חשף בעבר שאינטראקציה היא המפתח. במילים שלהם: “מה שמופיע לכם בפיד נקבע על פי פוסטים וחשבונות שאיתם באת במגע”
אם ברצונכם להרחיב את פעילות חשבונכם, עליכם לבוא במגע עם משתמשי אינסטגרם אחרים.
8. תיוג חשבונות פופולרים בתמונות שלכם
תמצאו חשבונות מוכרים בענף שלכם ותייגו אותם בתמונות שתפרסמו. בכך, תעניקו להם את היכולת לשים לב אליכם ואולי הם אפילו יפרסמו את הפוסט שלכם אצלם. אין דרך טובה מזו לקדם אורגנית את החשבון שלכם.
ביכולתכם לתייג עד 20 חשבונות בתמונה אחת. אל תשתגעו עם התכונה הזו. תייגו אותם רק בפוסטים שאתם בטוחים שהם יאהבו. או תייגו חשבונות בהם תרצו להופיע.
- טיפ: הקדישו זמן לחפש חשבונות אשר מציגים אנשים בענפים ספציפיים. לדוגמה, יש חשבונות אינסטגרם שעוסקים בתינוקות והורות בלבד. אם זו התעשייה שלכם ויש לכם תמונות איכותיות של מוצרים שאתם מוכרים, שווה לתייג בהן את החשבונות הללו.
כדי לחפש חשבונות, פשוט הקלידו מילות מפתח בסרגל החיפוש של אינסטגרם. תלוי בנישה\תעשייה שלכם, זה עשוי לקחת לא מעט זמן למצוא אותם. קחו את הזמן, זה ישתלם בסופו של דבר
דבר חשוב נוסף: אל תתיאשו אם החשבונות הללו לא מתייחסים אליכם מיד. השיווק שלכם יכול לקחת זמן. או שאולי התמונה שלכם כבר נשמרה לפרסום עתידי. תמשיכו להיות עקביים.
9. תמצאו את שגרת האינסטגרם שלכם ותדבקו בה
שגרת האינסטגרם שלכם והגישה הן 2 הדרכים החשובות ביותר בקידום אורגני של החשבון שלכם.
המפתח לחווית אינסטגרם מהנה, מרגיעה ומוצלחת הוא למצוא את השגרה המתאימה לכם במיוחד ולדבוק בה.
“אל תכריחו את אינסטגרם לתוך חייכם, במקום זאת, התאימו את אינסטגרם לחיים שלכם”
תבחרו מתי אתם רוצים להיות באינסטגרם. מתי יש לכם זמן לפרסם פוסט? מתי יש לכם פנאי להגיב ולחלק לייקים לפוסטים של אחרים מבלי להרגיש שאתם רק עושים זאת כדי “לקדם את חשבון האינסטגרם שלי”?
אסור שזה ירגיש לכם כמו עבודה. אסור שזה ירגיש כפוי. החוויה צריכה להרגיש טבעית ומהנה.
ככל שתהיו לחוצים יותר, כך תרגישו ממורמרים יותר.
ככל שיהיה לכם כיף יותר, החשבון שלכם יתחזק באופן אורגני לחלוטין. אינסטגרם ירגיש כמו שלוחה שלכם ושל העסק שלכם, ולא מעמסה שאתם סוחבים.
זה הכל!
לסיכום:
- תבדקו היטב את שם משתמש האינסטגרם שלכם
- תבדקו את שם האינסטגרם שלכם
- תשמרו על תמונות צלולות ונקיות
- השתמשו בתגיות ALT
- תבחרו האשטגים בתבונה
- תפרסמו יותר פוסטים מובילים
- תיוג חשבונות אינסטגרם מובילים
- אינטראקציה גם מחוץ לפיד שלכם
- תמצאו את שגרת האינסטגרם המתאימה לכם
מקווים שיישום הטיפים יעזור לכם לקדם אורגנית את חשבון האינסטגרם שלכם.
יש לכם אתר אינטרנט בנוסף לחשבון אינסטגרם? אתם עסק ומחפשים מומחה קידום אתרים? צרו איתנו קשר ונסייע לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.
השאירו לנו הודעה בטופס צור קשר או טלפנו אלינו בטלפון: 0723944956
קידום אורגני באינסטגרם – שאלות ותשובות
מהו קידום באינסטגרם?
למעשה יש שני סוגים שונים של קידום; קידום אורגני וקידום ממומן. ההבדל בין שני הקידומים הוא שעל קידום אורגני לא משלמים, הוא למעשה בחינם, וקידום ממומן עולה כסף. ככל שאתה משלם יותר, ככה פייסבוק יחשוף אותך לקהל נחשב יותר של האנשים אותם הגדרת. אבל בואו נדבר על קידום אורגני. קידום אורגני מתחיל בפרסום פוסט ותמונה, כתיבת התוכן וההשאטגים הנכונים, וכמובן - אם לא הכי חשוב, תמונות ברמה גבוהה ותוכן טוב ואיכותי. ברגע שמיישמים את כל השלבים הנכונים, רמת החשיפה שלכם תהיה גבוהה יותר באופן אורגני.
למה קידום אורגני חשוב בעצם?
אם תפתחו עמוד אינסטגרם ולא תשקיעו מחשבה רבה בפוסטים או בסטורי שאתם מעלים, ככל הנראה זה לא יניב תוצאות טובות. על מנת שחשבון אינסטגרם ייחשף ויגיע לכמות החשיפה המירבית, צריך להשתמש בקידום אורגני בצורה חכמה. אם אין לכם תקציב פרסום, קידום אורגני הוא האופציה הטובה ביותר שלכם לחשוף את העמוד למספר הנרחב ביותר של אנשים.
מי עושה קידום אורגני טוב ומדוייק?
כמובן שאם אתם מתפעלים לעצמכם את עמוד האינסטגרם, חשוב שתעשו את זה בצורה הטובה ביותר. אם נתקלתם בכתבה זו, כנראה שאתם מחפשים שירות כזה או דומה! אנחנו נשמח לעזור לכם בכל הכולל את האינסטגרם והפייסבוק שלכם - והכי חשוב שתהיו מרוצים ולתת לכם שירות איכותי ומדוייק על מנת לחשוף את העמוד שלכם בצורה אורגנית ללקוחות הפוטנציאלים.
כמה זה עולה?
כפי שהזכרנו, הקידום האורגני הוא חינמי לחלוטין ואנחנו בעצם מנצלים את כל הפיצ׳רים של אינסטגרם על מנת להגיע לרמת חשיפה מקסימלית. אם תרצו לקבל הצעת מחיר לתפעול האינסטגרם ודיוק הקידום האורגני תשאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי!