תוכן עניינים
קידום חנות באינטרנט
כל בעלי האתרים מודעים ומבינים את הצורך בקידום האתר שלהם ברשת. אתר שלא מקודם אורגנית, לא יכול להגיע לעמוד הראשון בגוגל וזה אומר פחות לקוחות, פחות הכנסות. פחות שקיפות ופחות טראפיק.
מחפשים חברה מקצועית לקידום החנות האינטרנטית שלכם? קידום חנויות הוא המומחיות שלנו, סייטלינקס.
לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטופס צור קשר או בטלפון 0723944956
וממש כמו שיש צורך לקדם כל אתר אינטרנט, כך יש צורך בקידום של חנות וירטואלית. חנות אונליין יכולה להכניס לכם היום הרבה מאוד כסף, ולא כדאי להזניח אותה ולהשאיר אותה אי שם על ענן ברשת, שאף אחד לא יוכל לגלוש אליה ומאידך גם לעשות בה קניות, הרי לשם כך נתכנסנו.
בתהליך של קידום חנות באינטרנט, יש צורך בעבודת אפיון מורכבת כדי להגיע לתוצאות. התנועה מגוגל מגיעה בצורה אחרת אל האתר. חווית המשתמש זה שירות שחייב להיות באתר. אף אחד לא רוצה להיכנס לחנות שנטענת לאט, שלא מבינים מה היא מוכרת ואיפה הכפתור לקופה.
אתר ברור גם לגוגל וגם לקידום
הפרמטרים החלים בנושא של קידום אורגני לגבי כל האתרים חלים גם לגבי חנות וירטואלית. היא חייבת להיות בעלת תוכן רלבנטי עם מילות מפתח. מבנה האתר צריך להיות ברור גם לגוגל וגם לגולשים. מחלקות החנות חייבות להיות מסודרות בצורה מסוימת עם כותרות בולטות והפנייה למוצרים מסוימים.
האתר חייב להיטען מהר, כי לאנשים אין סבלנות היום ואם הוא לא ייטען מהר הם יעברו לאתר מתחרה. הם צריכים למצוא את מה שהם מחפשים מהר. כפתור הקופה והעגלה חייבים להיות בולטים. ובאתר חייבים להיות מדריכי קנייה שמסבירים על מידות, משקלים, איך מחזירים ואיך יודעים שזה המוצר הנכון. זה בעיקר חייב להיות בתחום האופנה.
עיצוב ופיתוח האתר, חייב לכלול טכנולוגיות אשר מסייעות לקדם אותו.
ורק אחרי שהאתר עומד על הרגליים והוא טוב ויודע לתת שירות טוב, אז אפשר לעשות קידום חנות באינטרנט.
קידום דפי מוצר – הכי חשוב
באתר רגיל אין דבר כזה דפי מוצר, זה קיים רק בחנות וירטואלית. משום כך קידום חנות באינטרנט פועלת גם לקידום דפי המוצר הללו, מה שדורש ידע מסוים מאוד. בסופו של דבר חנות אינטרנט מתקיימת ממכירה של מוצרים, אז בוודאי שחשוב מאוד לקדם את דפי המוצרים הללו כדי לחשוף אותם לגולשים וליצור להם בולטות ברשת.
מה שעלול לפגוע ביכולת לקדם את הדפים הללו, הן כפילות התוכן שגוגל כל כך לא אוהב ועלול בשל כך גם לסגור אתרים. זה לא פשוט כמו שזה נראה מכיוון שחלק מהמוצרים משווקים גם באתרים אחרים, וכל פעם בכל אתר הם צריכים להיות מתוארים בצורה שונה, אחרת זו תהיה כפילות תוכן. צריך להתגבר על זה ולהתמודד עם זה ולשכור את שירותיו של איש תוכן מקצועי שיוכל לתאר את המוצרים בצורה שונה בה הם מתוארים באתרים אחרים ועדיין לשמור על הייחודיות שלהם ולרדת לפרטי פרטים. לא פשוט בכלל.
מבחינת גוגל תוכן טכני לא נחשב ככפילות תוכן. לדוגמה מפרט טכני של מכונת כביסה. ועדיין אל תסמכו על גוגל תסמכו על עצמכם ועל היכולת שלכם לתאר דברים בצורה מקורית ושונה מאתרים אחרים.
כותב תוכן וירטואוז – זה מה שאתם צריכים
כתיבת תוכן מקורי לכל מוצר הוא חובה וכן שימוש בתגיות מוצר. דרושה גם התייחסות למוצרים פגי תוקף ויש להציג זאת לגולש. הרבה מאוד חנויות וירטואליות נפלו בגלל שהם לא התייחסו לסוגיה של מוצרים פגי תוקף. יש צורך גם לאפיין חוקיות SEO דינמית באתר מול חברת פיתוח האתר.
אחד הדברים הכי חשובים שקשורים לתוכן יאמר לכם כל איש קידום חנות באינטרנט, זה שהיררכיית התוכן תהיה נהירה לגולש. הוא לא צריך לחפש יותר מדי זמן מוצר מסוים, והכול צריך להופיע לו מול העיניים בצורה ברורה.
צריך להיות קשר בין מעבר ממחלקה למחלקה כולל כותרות בולטות, תיאור מוצרים נכון עם כל המידע שצריך. גודל, משקל, כמות ועוד.
מכיוון שאין מוכר שיכול להסביר לגולשים מה הם קונים, זה צריך להיעשות בתיאורים ולכן הם צריכים להיות מדויקים ונאמנים למציאות ואם יש סטייה במידה או בגודל יש לצין זאת.
פסיכולוגיה של צרכנים
יש המון מחקרים על איך אנשים עושים שופינג ואיך הם מתקדמים עם הקנייה. כל אלה צריכים לבוא לידי ביטוי בבנייה של החנות. הדרך והמיקום של כל מוצר צריכים להיות שיווקיים. אם יש מוצרים שקשורים זה לזה או מאותה משפחה, יש להציג אותם יחד. אם יש מוצרים משלימים או נלווים הם צריכים להיות נוכחים בצמוד למוצרי בסיס.
גם בשופינג אונליין אומר מומחה לתהליך קידום חנות באינטרנט יש פסיכולוגיה והיגיון. הפסיכולוגיה הצרכנית ברשת עובדת שונה מהמציאות אבל גם היא עובדת. זה צריך להיות זמין, נגיש וזה צריך לעבוד לפי הראש של הצרכנים. אם הם מחפשים הלבשה תחתונה, אז פיג’מות גם צריכות להיות שם באזור ואם הם מחפשים שמלה ליום יום אז אפשר להציע להם גם נעליים או סנדלים ליום יום.
קידום חנות באינטרנט – שאלות ותשובות
כמה זמן לוקח לקדם חנות באינטרנט?
אנו נתקלים המון בשאלה הזו אך התשובה היא לא חד משמעית. על מנת לענות כראוי על השאלה יש לנו צורך בנתונים כגון המיקום הפיזי של החנות, תקציב שיווק, תחום העיסוק ועוד. לאחר בחינת כל הנתונים נוכל להעריך את הזמן המשוער להשגת היעדים.
דף פייסבוק עמוד אינסטגרם או אתר אינטרנט?
המלצתנו היא כמובן לעבוד על שיווק החנות בכל האמצעים. שיווק דרך דף פייסבוק ואינסטגרם הוא מעולה לצבירת עוקבים ויצירת קהילה סביב המותג שלכם. אתר אינטרנט הוא מצוין לקידום ביטויי מפתח בגוגל ומכירות אונליין.
האם האתר שלי חייב בלוג?
צרכנים רבים מעריכים תוכן איכותי ואינפורמטיבי אשר מסייע להם להשכיל ולצבור אמון במותג ממנו בכוונתם לרכוש. מאמרי בלוג עושים בדיוק את זה ועוד, הם מנפחים את האתר בעיני גוגל, מראים לו שהאתר מתעדכן באופן שוטף ומאמרים רבים עשויים לתפוס מיקומים טובים בחיפוש ביטויי מפתח. בכך ניתן לצפות ליותר ויותר תנועה שתגיע לאתר ותמיר בסופו של דבר ללקוחות מרוצים.
מתעניינים בנושא בניית חנות וירטואלית? הגעתם למקום הנכון.