0723944956
info@sitelinx.co.il

ניהול אסטרטגיות פרסום בפייסבוק

הזדמנות אדירה להגיע ללקוחות שלכם באזור הבילוי שלהם באינטרנט

למה קידום ממומן בפייסבוק?

  • למעלה מ- 1.13 מיליארד משתמשים פעילים ביום.
  • 92% מהחברות שמפרסמות ברשתות חברתיות מפרסמות בפייסבוק.
  • מיקוד קהל מדויק ביותר.
  • מספר ייעדים לקמפיינים, הכוללים לייקים לדפים, ביקור באתר, חנויות מקוונות, רכישות ועוד.
  • הכנסות פייסבוק ממודעות ב- 2016 היו 8.62 מיליארד דולר, 53% יותר מ- 5.64 מיליארד ב- 2015.
פרסום ממומן בפייסבוק ppc

בין לקוחותינו

בניית אתרי תדמית, פיתוח אתרי מסחר מתקדמים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול ויצירת תוכן, ניהול מוניטין בגוגל ועוד - אנו בסייטלינקס גאים ליטול חלק בהצלחה.
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover

מה אנו עושים?

צוות ‘סייטלינקס’ מונה מומחים בפרסום דיגיטלי אשר יעזרו לתכנן את תקציב השיווק שלכם על בסיס עלות של מכירה או ליד שאתם צריכים, על מנת למקסם את הרווחיות שלכם.

אנו נעצב את המודעות, נכין את הקמפיינים, ננתח את הנתונים על בסיס קבוע ונייעל את הביצועים כדי להגדיל את ההכנסות והלידים לאורך זמן.

מודעות פייסבוק הן לרוב הערוץ הרווחי ביותר עבור לקוחותינו הודות לכמות העצומה של לקוחות פוטנציאלים אשר מבלים זמן רב בפלטפורמה. יתרה מזאת, קונים רבים מבצעים החלטות רכישה המתבססים על חקר והמלצות שהם מוצאים בפייסבוק.

קרא עוד על קידום עסק בפייסבוק.

ספר לנו על הפרויקט שלך

הצוות המנצח שלנו עומד לשירותך

הגישה שלנו לניהול מודעות בפייסבוק ופירסום ברשתות חברתיות

ניהול פירסום מודעות בפייסבוק (ppc) עלול להטעות כעניין פשוט, אך מדובר בנושא שדורש המון מחשבה וניתוח נתונים בכדי לספק תנועה גבוהה, יציבה ואיכותית.
הבנת העסק שלך

הבנת העסק שלך

בעוד אנו מביאים איתנו את הרקע בפירסום והידע הטכני לשולחן, אתה מכיר את העסק שלך ואת ההתנהגויות הייחודיות המאפיינות אותו הרבה יותר טוב מאיתנו. הצוות שלנו משקיע את הזמן בהבנת מה שאתה עושה, ואיך אתה מרוויח כסף. נתחיל בעבודה ע"י חקר התעשייה שלך, ונגיע עם הבנה פסיכולוגית של הלקוחות שלך ואיך להיות מושכים בעיניהם בצורה הטובה ביותר, בזמן שהם משוטטים בפייסבוק.
פיתוח אסטרטגיה לקמפיין

פיתוח אסטרטגיה לקמפיין

לקמפיינים של פירסום ברשתות חברתיות אין הגבלה בקומבינציות של שיטות מיקוד (טארגטינג). מרשימות של שיווק מחדש ועד לפילוח של שווקים ומעבר, אין קיצורי דרך בלהציג את המודעות שלכם לאנשים עם סבירות גבוהה לרכוש את מה שאתם מציעים. בסופו של דבר, איך שאתם ממקדים את הופעות המודעות שלכם הוא המרכיב החשוב ביותר של קמפיין מוצלח, ולמזלכם, יש לנו את הניסיון הנחוץ כדי לעזור לכם להתחיל ברגל ימין. ברגע שהקמפיינים יתחילו לרוץ, אנו נבצע בדיקות של שיטות מיקוד, ונבחן אפשרויות חדשות באופן קבוע בהתבסס על הנתונים שנקבל מהקמפיינים.
עיצוב יצירתי

עיצוב יצירתי

בשונה מקמפיינים חיפוש בקידום הממומן של גוגל, קמפיינים ברשת חברתית בה התשלום הוא לפי קליק (PPC) דורש ויזואליות. צוות העיצוב גרפי שלנו ייצור עבורכם מודעות יפייפיות מאפס, תוך שמירה על הדרישות הספציפיות של פייסבוק. עזרנו ללקוחותינו לצלם סרטונים לפרסומות, אשר שימשו לפרסום בקמפיינים של מודעות תצוגה בפייסבוק וביוטיוב. כמו כן, ניצור מספר וריאציות לכל מודעה, על מנת שנוכל לבחון בנפרד כל מודעה ברמת הקמפיין ולהעלות בעקביות את שיעור הקליקים (CTR) תוך הקטנת העלות עבור המרה לאורך זמן.
קרא עוד על PPC בגוגל
ניתוח נתונים ואופטימיזציה (התייעלות)

ניתוח נתונים ואופטימיזציה (התייעלות)

החברות והמותגים המצליחים ביותר בפירסום מודעות בפייסבוק הם אלה שיכולים לקרוא ולנתח את הנתונים של הקמפיינים שלהם, ולאתר מגמות ודפוסים שמציגים סיפור חשוב. הצוות שלנו משקיע את הזמן הנדרש בניתוח הנתונים מהקמפיינים, ומשתמש בתוצאות הביצועים לייעול כל רכיב. אנו עובדים על שיפור הקמפיין ומבנה קבוצת המודעות, תוך עיצוב מודעות חדשות כדי למנוע "עייפות של מודעות". חשוב מכך, אנו משתמשים בנתונים ברמת שיטת המיקוד בכדי לבחון רעיונות חדשים ואסטרטגיות אשר יביאו להחזר על השקעה (ROI) מקסימלי.
מידע נוסף

פרסום ממומן בפייסבוק – שאלות ותשובות

כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

התשלום לחברות המעוניינות לפרסם בפייסבוק מתחלק ל2 - החלק הראשון תשלום עבור הפרסום לפייסבוק - ניתן להתחיל מכל סכום אבל ברוב מוחלט של המקרים פרסום בסכומים של מתחת ל2000-3000 שח בחודש לא יניב תוצאות מספקות בטווח הקצר/בכלל. החלק השני עליו משלמים הוא השירות - תשלום לחברה שמנהלת את הפרסום בפייסבוק- במקרה כזה נהוג לגבות בממוצע סכום של כ1500 שח או 15% מגובה תקציב המדיה (הגבוה מביניהם) אך הסכומים עשויים להשתנות מחברה לחברה בהתאם לוותק/מוניטין של המקדם ובהתאם למורכבות הפרוייקט או תחום העיסוק של העסק המקודם.

עבור מה פייסבוק גובה תשלום?

המודל הפופלארי ביותר לתשלום בפייסבוק הוא CPM (תשלום על אלף חשיפות), אך ניתן בחלק מסוגי הקמפיינים גם לבחור לשלם על CPC (תשלום לפי קליק) ואפילו על צפייה בסרטונים (CPV).

מה ניתן לקדם באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק?

ניתן להקים קמפיינים להגברת מעורבות בפוסטים שעלו בעמוד או קמפיינים שמטרתם להגביר תנועה לאתר/דף נחיתה. אפשר לייצר לידים באמצעות טופס פנימי של פייסבוק ללא צורך באתר וישנם קמפיינים ליצירת צפיות בסרטונים. מעבר לכך, ניתן ליצור מודעות למותג שלכם באמצעות פורמט ייעודי. בסהכ ישנם למעלה מ10 פורמטים שונים של קמפיינים (שמתעדכנים מעת לעת) במערכת הפרסום בפייסבוק, אשר אמורים לסייע לכם לממש את מטרת הקידום שלכם באופן המיטבי.

איך מגדירים קהל יעד לפרסום בפייסבוק?

ניתן להגדיר קהלי יעד בפייסבוק לפי תחומי העניין והתחביבים שלהם ברשת החברתית, סממנים דמוגרפיים וגיאוגרפיים, השתייכות חברתית, סטטוס משפחתי, אהדה למותגים מסויימים, מודעות לנושאים מסויימים ואפילו תפקידים בעבודה, תחומי לימודים ורמת הכנסה (במדינות מסויימות).

5/5 - (4 votes)
צור קשר