0723944956
info@sitelinx.co.il

קניית קישורים איכותיים

בניית קישורים ובנוסף קניית קישורים חזקים, הנם חלק חשוב בכל תהליך של קידום אורגני.

לרכישת קישורים מאתרים חזקים בשלל קטגוריות, צרו איתנו קשר במייל או בוואטסאפ

כפתור וואטסאפ

למחירון הקישורים שלנו >>

הם למעשה מהווים מעין סוג של המלצה על אתר מסוים שכם אם כל כך הרבה אתרים מתחברים אליו בקישורים, סימן שהוא אתר איכותי ולכן כדאי לקדם אותו בתוצאות החיפוש בגוגל.

לאורך השנים התקיימו שדרוגים ועדכונים רבים בנוגע לחשיבותם של הקישורים והם נחשבים כבעלי חשיבות רבה בתחום של קידום אורגני ולאחרונה גם מושם דגש על איכות הקישורים הללו ולא על כמותם.

ברמה הכי בסיסית קישוים עוזרים לקדם את האתר במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל, כמו כן הם משפיעים על דירוג ה-SEO של האתר וזאת הוכח בהרבה מאוד מחקרים.

יש קישורים פנימיים ויש קישורים חיצוניים ואלה תורמים לתדמית הבר סמכה ולאמינות האתר שלכם.

קניית לינקים חזקים

לינקים / קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים מה זה?

ישנם שני סוגי קישורים פנימיים וחיצוניים ושניהם צריכים להיות נכונים, משום שהם תורמים לדירוג האתר ולמעשה יש גם מה שנקרא קניית קישורים חזקים.

פרמטר הקישורים הוא משמעותי לדירוג גבוה בגוגל וכנראה שלא יהיה לו תחליף בזמן הקרוב. הם היו ויישארו חשובים מאוד בתהליך הקידום האורגני, אולי עם כמה שינויים ושדרוגים.

קישורים פנימיים מסייעים לסמכות העמודים באתר בהם הם מופיעים, ויוצרים פעילות דינמית של תוכן באתר כשהם מחברים בין הדפים השונים שלו, לבין קישורים שיש להם זיקה טבעית למאמר עצמו.

קישורים חיצוניים תורמים לאמינות ומקוריות האתר ומעבר לכך הם מושכים טראפיק של גולשים לאתר שלכם.

קישורים חיצוניים מוטמעים בתוך אתר אחר ומפנים את הגולשים לעמוד מסוים שנמצא באתר שלנו, והרי זוהי בדיוק עבודתו של המקדם האורגני אשר שוקד על הפצת תכנים עם קישורים איכותיים בפורטלים או באתרים נחשבים.

יותר קל באנגלית לעשות אבחנה בין סוגי הקישורים, המטרה של החיצוניים הוא להביא כאמור טראפיק לאתר ולהעלות את הדירוג שלו מבחינת גוגל.

הקישורים היוצאים המטרה שלהם היא להעניק חווית גלישה ולאפשר לנו להעביר את הרעיונות שלו בצורה יותר טובה.

הקישורים החיצוניים כמוהם כהמלצה על אתר מסוים, ולכן גוגל בהחלט פועלת נכון כאשר היא קובעת פרמטרים מסוימים לאתרים איכותיים שהיא רוצה להעמיד גבוה בדירוג שלה, כאלה שהגולשים מעדיפים.

היא בהחלט גם מתרשמת מכך שבאתר מסוים יש הרבה קישורים חיצוניים וזהו פרמטר נוסף לדירוג שלה.

מעוניינים בקניית קישור?

כפתור וואטסאפ

מה זה לינקים חזקים?

קניית לינקים חזקים פירושה קישורים איכותיים שמגיעים מאתרים גדולים ואמינים, והם יכולים להיות גם חיצוניים וגם פנימיים אולם מה שחשוב לגוגל הוא שהיא מתייחסת אליהם כאל אתרים איכותיים ולכן הם יהיו אפקטיביים יותר כדי לקדם את האתר המסוים.

כאשר יש בעמוד מסוים מספר קישורים, עוצמת כל אחד מהם תפחת, באשר לכל אתר יש גם מבנה היררכי של תוכן ועמודים חשובים יותר וחשובים פחות.

אתר חזק לא נקבע מבחינת גוגל רק עפ"י דירוג האתר, אלא גם ע"י מיקום הקישור בתוך האתר עצמו וחשיבות העמוד בו הוא נמצא.

בנוסף גוגל מתייחסת לנושא בו הקישור עוסק או יותר נכון לזיקה שביניהם, קישור מחשמלאי באתר של חנות פרחים לא ממש יעשה רושם טוב עליה, וגם על כל מיני שיראה את הקישור הזה כנראה, והגולשים שייכנסו לאתר לא ילחצו עליו ומכאן שגוגל תסיק מהר מאוד כי הקישור הזה לא שווה כלום.

איך קונים קישורים?

למחירון הקישורים שלנו >>

אחת הדרכים הכי מומלצות להשיג קישורים חיצוניים היא קניית קישורים חזקים.

מדובר על קישורים חיצוניים שחייבים להיות איכותיים והם בהחלט משפרים את דירוג האתר בגוגל.

בנוסף הם משמשים כמנוף להביא גולשים לאתר,

רכישה של קישורים יכולה להיעשות גם בחינם, ויש גם החלפות של קישורים או רכישות שלהם.

חייבים לשים לאיכות שלהם, וזה עשוי לחסוך זמן רב למי שלא רוצה לבנות בעצמו רשת של קישורים חיצוניים.

מי שלא ירצה לרכוש אותם באופן קבוע, יוכל להשקיע בהקמת תשתית של אתרים אשר תהווה בבוא העת “כח קידום" לאתר המרכזי שלו, לחלופין גם יצירת שיתופי פעולה עם קולגות על החלפת קישורים.

איך תרכשו קישורים חזקים?

המחיר של קניית קישורים חזקים, חשוב לעין ערוך והוא גם מרכזי מאוד, בנוסף חשוב לבדוק אם מחיר הקישור הוא חד פעמי או חודשי, ואז בעצם לא רוכשים את הקישורים אלא שוכרים אותם מדי חודש.

חשוב לבדוק היכן ממוקם הקישור וגם מהי המטרה שלכם? האם  היא לצרכי SEO או להבאת גולשים לאתר? יש קישורים שמביאים טראפיק כאשר רק לוחצים עליהם והם חייבים להיות ממוקמים בעמודים עם הרבה צפיות.

זה לא משנה אם מדובר בקישור שיוצא מתוך כתבה ממומנת, קישור תפריט או קישור פור, העיקר שהוא יוכל להביא תנועה טובה לאתר.

חשוב שהאתר ממנו יוצא הקישור תהיה רלוונטית לנושא ולתחום של האתר, ולא מנותקת ממנו.

בקישור לצרכי קידום זוהי סוגיה קריטית הזיקה בין נושא האתר לבין האתר של הקישור, משום שאז הקישור נראה הרבה יותר טבעי ולא כמו סוג של אילוץ מזויף העיקר להציג קישור ולהרוויח אולי קידום.

מחירון קישורים

המחיר הוא פר קישור, ניתן לצרף עד 2 קישורים במאמר 1.

מעוניינים בקניית קישור?

כפתור וואטסאפ

קניית לינקים לקידום אתרים – שאלות נפוצות

כמה עולה קניית קישורים?

המחיר של קניית לינקים משתנה בין אתר לאתר ותלוי בכמה משתנים כגון, סמכות האתר בתחומו, כוח האתר ממנו יוצא הקישור, רלוונטיות, איכות ועוד.

למה צריך לקנות קישורים?

בקידום אתרים, ככל שיש יותר קישורים איכותיים ורלוונטים שמצביעים לאתר מסוים, כך גוגל מבין שבאתר זה יש תוכן שמוסיף ערך לגולשים ויקדם את האתר בתוצאות החיפוש.

איך ניתן לקנות ממכם לינקים?

המחירים מופיעים בעמוד זה וניתן לפנות אלינו באמצעות כפתור הוואטסאפ המופיע באתר.

5/5 - (2 votes)
צור קשר