ניהול אסטרטגיות פרסום בפייסבוק
למה קידום ממומן בפייסבוק?
- למעלה מ- 1.13 מיליארד משתמשים פעילים ביום.
- 92% מהחברות שמפרסמות ברשתות חברתיות מפרסמות בפייסבוק.
- מיקוד קהל מדויק ביותר.
- מספר ייעדים לקמפיינים, הכוללים לייקים לדפים, ביקור באתר, חנויות מקוונות, רכישות ועוד.
- הכנסות פייסבוק ממודעות ב- 2016 היו 8.62 מיליארד דולר, 53% יותר מ- 5.64 מיליארד ב- 2015.
בין לקוחותינו
מה אנו עושים?
צוות 'סייטלינקס' מונה מומחים בפרסום דיגיטלי אשר יעזרו לתכנן את תקציב השיווק שלכם על בסיס עלות של מכירה או ליד שאתם צריכים, על מנת למקסם את הרווחיות שלכם.
אנו נעצב את המודעות, נכין את הקמפיינים, ננתח את הנתונים על בסיס קבוע ונייעל את הביצועים כדי להגדיל את ההכנסות והלידים לאורך זמן.
מודעות פייסבוק הן לרוב הערוץ הרווחי ביותר עבור לקוחותינו הודות לכמות העצומה של לקוחות פוטנציאלים אשר מבלים זמן רב בפלטפורמה. יתרה מזאת, קונים רבים מבצעים החלטות רכישה המתבססים על חקר והמלצות שהם מוצאים בפייסבוק.
קרא עוד על קידום עסק בפייסבוק.
ספר לנו על הפרויקט שלך
הגישה שלנו לניהול מודעות בפייסבוק ופירסום ברשתות חברתיות
הבנת העסק שלך
פיתוח אסטרטגיה לקמפיין
עיצוב יצירתי
ניתוח נתונים ואופטימיזציה (התייעלות)
פרסום ממומן בפייסבוק – שאלות ותשובות
כמה עולה לפרסם בפייסבוק?
התשלום לחברות המעוניינות לפרסם בפייסבוק מתחלק ל2 - החלק הראשון תשלום עבור הפרסום לפייסבוק - ניתן להתחיל מכל סכום אבל ברוב מוחלט של המקרים פרסום בסכומים של מתחת ל2000-3000 שח בחודש לא יניב תוצאות מספקות בטווח הקצר/בכלל. החלק השני עליו משלמים הוא השירות - תשלום לחברה שמנהלת את הפרסום בפייסבוק- במקרה כזה נהוג לגבות בממוצע סכום של כ1500 שח או 15% מגובה תקציב המדיה (הגבוה מביניהם) אך הסכומים עשויים להשתנות מחברה לחברה בהתאם לוותק/מוניטין של המקדם ובהתאם למורכבות הפרוייקט או תחום העיסוק של העסק המקודם.
עבור מה פייסבוק גובה תשלום?
המודל הפופלארי ביותר לתשלום בפייסבוק הוא CPM (תשלום על אלף חשיפות), אך ניתן בחלק מסוגי הקמפיינים גם לבחור לשלם על CPC (תשלום לפי קליק) ואפילו על צפייה בסרטונים (CPV).
מה ניתן לקדם באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק?
ניתן להקים קמפיינים להגברת מעורבות בפוסטים שעלו בעמוד או קמפיינים שמטרתם להגביר תנועה לאתר/דף נחיתה. אפשר לייצר לידים באמצעות טופס פנימי של פייסבוק ללא צורך באתר וישנם קמפיינים ליצירת צפיות בסרטונים. מעבר לכך, ניתן ליצור מודעות למותג שלכם באמצעות פורמט ייעודי. בסהכ ישנם למעלה מ10 פורמטים שונים של קמפיינים (שמתעדכנים מעת לעת) במערכת הפרסום בפייסבוק, אשר אמורים לסייע לכם לממש את מטרת הקידום שלכם באופן המיטבי.
איך מגדירים קהל יעד לפרסום בפייסבוק?
ניתן להגדיר קהלי יעד בפייסבוק לפי תחומי העניין והתחביבים שלהם ברשת החברתית, סממנים דמוגרפיים וגיאוגרפיים, השתייכות חברתית, סטטוס משפחתי, אהדה למותגים מסויימים, מודעות לנושאים מסויימים ואפילו תפקידים בעבודה, תחומי לימודים ורמת הכנסה (במדינות מסויימות).