תוכן עניינים
הקלות הבלתי נסבלת של היד על המקלדת, יצרה תופעות כמו שיימינג, הוצאות דיבה, חוות דעת שליליות על עסקים ובעלי מקצוע ואלה משרתם גם את המתחרים ומשמשים לעתים רבות, כאורים ותומים עבור אנשים שמחפשים שירות זה או אחר או בעל מקצוע, חנות, מסעדה, מוצר מסוים ועוד.
נפגעתם מפרסום שלילי? התקשרו אל המומחים שלנו עוד היום בטלפון 0723944956
אנו מתמחים בניהול מוניטין חיובי בתוצאות החיפוש של גוגל וניקוי מוחלט של המלצות שליליות משורת החיפוש של גוגל.
למה הסרת פרסום שלילי בגוגל?
אנשים כותבים הכול, ככל יעלה על רוחם. חלקם לא מודעים לחוק של הוצאת דיבה, חלקם חושבים שאם זה רק נרשם באינטרנט זה בסדר, אבל זה ממש לא בסדר.
אם פעם אנשים היו “מרכלים” על אנשים אחרים ואומרים עליהם דברים רעים, זה היה בסלון הביתי שלהם או מקסימום בפאב השכונתי, אבל היום בעידן האינטרנט “הפה הגדול” של כל אחד נפתח יחד עם המקלדת וההשמצות, הדיבורים המכוערים והשיימינג שחלקם אגב סובייקטיביים לחלוטין, עלולים לגרום לנזק רב לעסקים עד לקריסה מוחלטת.
זאת הסיבה שנוצר תחום חדש של ניהול מוניטין בגוגל לאנשים פרטיים ולחברות, שסופגים ריקושטים ברשת ורוצים לאזן את המצב באמצעות הסרת פרסום שלילי בגוגל.
מהו הנזק של אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש של גוגל?
השם והתדמית של כל אדם חשובים לעין ערוך. כאשר אנו כצרכנים או לקוחות נרצה לצרוך שירותים או מוצרים מחברות מסוימות, אנחנו בדרך כלל נעשה עליהם איזה תחקיר קצר. פעם היינו מבקשים המלצות מאנשים, היום זה הרבה יותר קל. אנחנו ניכנס לרשת ונקרא מה כתבו עליהם, ואם כתבו עליהם דברים שליליים אנחנו נירתע ולא נרצה להיות לקוחות שלהם.
השקיפות הזו שבה כל אחד יכול לכתוב על כל אחד כל מה שעולה על דעתו, היא הסכנה והבריונות שיש ברשת. אף פעם אי אפשר לדעת מה עומד מאחורי כל חוות דעת או אזכור שלילי. זה יכול להיות סגירת חשבונות אישית, נקמה. מתחרים שמנסים לפגוע באחרים. הרבה פעמים מה שנכתב הוא שקר גמור אבל אין איך להוכיח את זה. כאשר גולשים כותבים דברים רעים, הם פוגעים חזק מאוד בעסקים ובבעלי מקצוע. משום מה יש לאנשים גם נטייה לזכור דווקא ביקורת שלילית מאשר לביקורת חיובית.
אנשים לא ילכו לעורך דין שכתבו עליו שהוא לא תפקד נכון, לא ייכנסו למסעדה שאחד הסועדים בה פרסם חוות דעת שלילית על השירות או על האוכל, עד שהיא לא תיקח איש ניהול מוניטין ותעשה הסרת פרסום שלילי בגוגל. אנחנו חיים היום מדעות של אחרים והכול מתפרסם שחור על גבי לבן. וזה חמור! משום שבחלק מהפרסומים אין שום צדק, ולא הגינות ולא יוקרה והרבה פעמים אלה הם תגובות מגמתיות כדי לפגוע, אבל את זה הגולשים לא יודעים והם בטח לא ילכו לברר.
אתם צריכים חברת ניהול מוניטין בגוגל
לאור השיימינג, הוצאת הדיבה וחוות הדעת השליליות על בתי עסק, חברות, עסקים ואנשים פרטיים נולד מקצוע חדש שיכול מאוד לעזור בנושא של אזכורים וחוות דעת שליליות ברשת. תחום המוניטין אמר לסייע בשפור התוצאות ובדרכים מסוימות להעלים, לאזן ולמחוק אזכורים שליליים שעלולים להרתיע לקוחות חדשים.
זה כולל שיפור בתוצאות החיפוש, הסרת פסקי דין, מחיקת תיקים משפטיים, מחיקת רישום משטרתי ועוד. אנשי ניהול מוניטין יודעים כיצד לפעול בצורה חוקית לצורך הסרת תוצאות שליליות בגוגל. השירות כולל איתור של כל המסמכים המשפטיים לגביכם ואיתור של פסקי דין, חוות דעת ועוד. כל אלה יובילו את מנהל המוניטין שלכם לפעול בצורות מסוימות ובטכניקות ושיטות חדשניות כדי להסיר את האזכורים הללו.
איך עושים את זה?
יש כל מיני דרכים לעשות הסרת פרסום שלילי מגוגל. במקרה של פרסום מוטעה או שגוי או פוגעני במזיד, לעתים יפנה מנהל המוניטין שלכם אל מנהלי האתר עצמם ויבקש למחוק את הידיעה או האזכור. אם הם לא ייענו לבקשה ואכן מדובר בפרסום שגוי שעלול לגרום נזק, יכול מי שהידיעה השגויה פוגעת בו לתבוע את בעלי האתר על פרסום שגוי, להוכיח נזק ואף לתבוע פיצוי. אם מנהל המוניטין לא מצליח לשכנע את בעלי האתר להסיר את הפרסומים, הוא עשוי להפעיל עורך דין שיפעל בנושא זה מול האתר.
שיטה נוספת להרחקת אזכורים שליליים כי לדחוק אותם אל מ”מאחורי הקלעים” של הרשת. כלומר, הם עדיין כנראה יישארו אונליין אבל אף אחד לא יראה אותם. הפעולה הזו נעשית ע”י אנשי ניהול מוניטין שיש להם ידע בקידום אתרים, משום שהפעולות שיש לעשות כדי לדחוק פרסומים שליליים, דומות במידה רבה לפעולות שצריך לעשות כדי לקדם דווקא פרסומים.
שיטה נוספת להתמודד עם שיימינג וחוות דעת שליליות, היא לפרסם כמה שיותר תוכן חיובי שיאזן את המידע. הגולש ייתקל גם בביקורת חיובית וגם בביקורת שלילית וההחלטה תהיה בידיו אם ללכת למסעדה הזאת או לעבוד עם מנהל המוניטין המסוים וגם על מנהלי מוניטין מתפרסמים לעתים אזכורים לא מחמיאים וגם אותם צריך להסיר.
ניהול מוניטין יש לעשות באמצעות בעל מקצוע בעל ניסיון רב ושליטה בכל הערוצים הקיימים בעולם הדיגיטלי.
שאלות ותשובות בנושא הסרת פרסום שלילי במנוע החיפוש של גוגל
מה זה ניהול מוניטין?
מקורו של ניהול מוניטין באינטרנט הוא ביחסי ציבור לטווח ארוך. בעידן האינטרנט והפרסום הדיגיטלי, הכוונה היא בעיקר למוניטין של חברה, עסק או איש ציבור בתוצאות החיפוש של גוגל.
למה צריך ניהול מוניטין באינטרנט?
פרסום שלילי בתוצאות החיפוש של גוגל עשויה לפגוע קשות בפעילות העסקית והשיווקית של העסק, החברה, איש הציבור. ניהול מוניטין בא להבטיח את תקינות המוניטין בגוגל וברחבי הרשת בכלל.
למי מתאים שירות ניהול מוניטין בגוגל?
השירות מתאים בעיקר לעסקים גדולים וקטנים כאחד, לאנשי ציבור, לבעלי עסקים, לעורכי דין, לחברות, לאנשי צבא, לבעלי מקצועות חופשיים, לרופאים, חברות פרטיות וציבוריות, ארגונים, מוסדות, עמותות, אמנים, ידוענים ועוד.
כמה עולה ניהול מוניטין בגוגל?
אם כי הביטוי ניהול מוניטין חיובי מתייחס בעיקר לתוצאות החיפוש של גוגל, השירות יכול לכלול מגוון רחב של פעולות ניקוי תוצאות ברשתות חברתיות, אזכורים חיוביים בעיתונים ומגזינים נפוצים ועוד. עלות השירות יכול לנוע בין 3,500 שח בחודש ל 15,000 שח בחודש ויותר. מומלץ ליצור איתנו קשר לבדיקה מעמיקה והצעת מחיר מדויקת.
מה ההבדל בין ניהול מוניטין לקידום אתרים?
ניהול מוניטין (ORM) וקידום אתרים (SEO) חופפים במובנים מסוימים אך שונים לחלוטין במובנים אחרים. בעוד קידום אתרים מיועד לקידום ביטויים רבים, ניהול מוניטין חיובי באינטרנט מתמקד בקידום שם המותג עצמו. חלק מהפעולות החופפות כולל בניית קישורים, פרסום תכנים ועוד.