ניהול קידום ממומן בגוגל (Google Ads)
האם האתר שלכם בולט או מת?
ואיך כל זה קשור לגוגל אדווארדס (google Ads)?
כל הזמן מדביקים עליך ומדביקים עליך אתרים של אחרים. הפכת ללוח מודעות. למה זה קורה? כי הם מתקדמים ואתה לא. למה זה קורה? כי הם עושים קידום ממומן ואתה לא. למה זה קורה? או שאתה חסכן, או שאתה לא יודע מה צריך לעשות? או שעוד לא דיברת אתנו.
קרא עוד על איך חברה לפרסום בגוגל תסייע לך במיצוי הפוטנציאל תמורת המחיר.
בין לקוחותינו
אז בוא נדבר אינטרנט! הכוח מאחורי פרסום ממומן בגוגל
אנחנו בחברת סייטלינקס מרימים אתרים ויוצרים רווחים ללקוחות שלנו, והכל מקמפיינים של קידום ממומן – PPC. ראשי התיבות של Pay Per Click.
אם אתם מתכננים להשקיע כל סכום כספי בפרסום ממומן, כדאי מאד שתשקיעו במקומות הנכונים. כשאנחנו אומרים “מקום נכון", אנחנו מתכוונים לפלטפורמה עם 246 מיליון משתמשים, אינטראקציה יומית של 3.5 מיליארד שימושים והחזר השקעה מוערך של 700%!
עסק קטן, בינוני או גדול?
אם אתה עסק גדול או קטן, גם אתה בטח יודע שהדבר הכי חשוב בפרסום, זה להיחשף בפני כמה שיותר אנשים. בגלל זה אנשים פותחים חנויות בלוקיישנים טובים, בגלל זה בעולם הדיגיטלי בונים אתרים מקצועיים ואיכותיים ובגלל זה שוכרים משרד פרסום דיגיטלי,. אם יש לך עסק כבר הרבה זמן, אתה בטח יודע שבלי משרד פרסום שמנהל את החשיפה שלך, המתחרים שלך יהיו הרבה לפניך. כדי לבלוט ברשת, צריך לעשות כל מיני פעולות. צריך להשקיע בקמפיינים להגיע ללקוחות חדשים, לשמר את הישנים. אם אתם לא תבלטו, ישכחו אתכם. אל תזלזלו בכוח שיש לאינטרנט, הוא שווה היום הרבה מאוד כסף.
לפי דו"ח של חברת בזק היו בשנת 2017 6.6 מיליון משתמשי אינטרנט בארץ, מה שאומר שבטוח, אבל בטוח שחלק מהם לפחות אפילו אחוז אחד מחפש את מה שאתה מוכר. אבל אם לא תעשה משהו כדי להגיע לאחוז הזה, לא תעשה את מה שכל עסק חיים לעשות היום וזה קידום בגוגל.
פרסום בתשלום
“גוגל אדס" הוא פלטפורמת פרסום בתשלום ששייכת לקטגוריית שיווק באינטרנט הידוע כ 'תשלום לכל קליק', בה אתה (המפרסם) משלם עבור כל קליק או חשיפה (CPM – Cost Per Impression) של פרסומת. ככל שקמפיין הפרסום שלך טוב יותר, כך ירבו הקליקים על המודעה, וכך גודלים הסיכוים שהלידים יומרו ללקוחות.
אנו בסייטלינקס נבנה יחד איתך, קמפיין פרסום ממומן בגוגל אשר יבטיח את מירב ההקלקות על מודעתך, בהוצאה כספית מינימלית. הודות להתמחות בנייה וקידום אתרים של צוות העבודה שלנו, נוכל לערוך את דפי הנחיתה אליהם נכוון את קהל היעד, כך שיענו לדרישות המחמירות של גוגל. ככל שדף הנחיתה נקי יותר ומצביע לגוגל על חווית משתמש טובה, גוגל בתמורה יפחית עבורך מעלויות הפרסום. התוצאה? עלות לקליק מופחתת ויותר תמורה בעד הכסף.
אפשרויות הקידום הממומן בגוגל
גוגל מציע לנו אפשרויות רבות לפרסום אתרים. המנוע העצום מסייע לעסקים קטנים מאד עד גדולים מאד, להתחרות על מיקום ב"שלטי חוצות" שברשותו. להלן חלק משלטי החוצות הללו.
פרסום ברשת החיפוש של גוגל
PPC רימרקטינג
קידום ממומן ביוטיוב
פרסום במדיה (באנרים)
קמפיינים PPC מוצלחים
קמפיינים ברשתות חברתיות
הצלחות PPC רימרקטינג
פרסומי מדיה מוצלחים
מה זה PPC קידום ממומן בגוגל?
פעם כשעסק רצה לפרסם את עצמו, הוא היה מפרסם מודעות בעיתונים, או מחלק פליירים. היום עולם הפרסום השתנה ואת הפרסום עושים היום ברשת. גוגל הוא מנוע החיפוש הכי גדול בעולם ויש לו כלי טכנולוגי מדויק מאוד לפרסום ששמו גוגל אדווארדס (Google Ads). אז מה זה בעצם הכלי הזה ולמה כל עסק חייב אותו.
באינטרנט הכול טכנולוגי, גם הפרסום. זוהי תוכנה שמפיצה את הפרסום שלכם ברשת. הפרסום הזה גורם לכמה שיותר גולשים לראות אתכם. צריך לדעת לעשות את זה כמה שיותר חכם ומעניין כדי שזה ימשוך לאתר שלכם מתעניינים, ואז הם יחליטו אם הם רוצים להשאיר לכם פרטים או לא. בדרך כלל אם מנהלים קמפיין פרסום כזה בצורה נכונה, תוך שבוע שבועיים, רואים כבר תוצאות ולקוחות חדשים.
איזה תקציב צריך בשביל לעשות קידום בגוגל?
יש כאלה שאומרים שאפשר לעשות פרסום בכל מחיר, זה לא נכון. אנחנו חושבים שבתקציב של 2000 ₪ בחודש אפשר להגיע לתוצאות יפות מאוד. חשוב לציין שאת קידום האתר שלכם, אתם לא צריכים לעשות כל החיים. כלומר – אתם חייבים לתת לו דחיפה רצינית עם קמפיין קידום, ואחר כך לתת לחשיפה הזו לעבוד. גולשים ייכנסו לאתר שלכם, יכירו אתכם, יתעניינו, ישאירו לכם פרטים ואז יתחיל לקרות משהו, האתר שלכם יתחיל לזוז. אם לא תעשו כלום, הוא לא יזוז לשום מקום.
התקציב הזה אמור לכסות את תשלום הכניסות של הגולשים למודעות שלכם, כי ככה זה עובד. אם גולשים לא מקליקים עליהן, אתם לא משלמים. אם הם מקליקים אתם משלמים על כל קליק תשלום שהוסכם עליו מראש.
מילות מפתח - החמצן של האתר שלכם
חשוב מאוד לומר שהחמצן של האתר שלכם זה מילות מפתח. כל האינטרנט, האתרים, הכתיבה, הקידום האורגני, הממומן, כולם כולם עובדים עם מילות מפתח. עכשיו נסביר לכם מה זה בכלל.
כשאתם נכנסים לאינטרנט ומחפשים משהו, אתם כותבים נכון- מה שאתם כותבים נקרא מילות מפתח. אתם כותבים מילה או משפט כדי שגוגל יעלה לכם אתרים שקשורים לנושא שלכם. איך הוא יודע להעלות את האתרים האלה? גוגל הוא רובוט שסוקר את כל האתרים והוא צריך שיהיו לו את מילות המפתח בתוכן של האתר הספציפי. כאשר אתם כותבים את המילים הללו, הוא שולח אתכם לאתרים שיש להם תוכן עם המילים האלה.
הכנסת התוכן המסוים עם מילות המפתח קרויה קידום אורגני, וזו עוד דרך לבלוט ולקדם את האתר שלכם ברשת, אבל המאמר הזה עוסק רק בקידום ממומן.
אז גוגל אדווארדס קובע כמה עולה כל מילת מפתח שלכם, וככל שיש מילים יותר תחרותיות ששייכות להרבה אתרים, כך המחיר שלהם יותר יקר.
ועל כל קליק אתם תשלמו. ותדעו גם כמה ותוכלו לקבוע תקציב מראש.
- תוכלו לשנות את הקמפיין בכל רגע נתון בזמן אמת.
- להחליף את מילות המפתח באחרות.
- לשנות ולשדרג את המודעות.
מעולם לא היה בפרסום אפשרות, להתאים את הפרסום בדיוק כמו שרוצים, לעצור קמפיין באמצע ולשנות אותו. להחליט על תקציב מראש ולעמוד בו. כל היתרונות הללו קשורים לכלי גוגל אדווארדס שהוא בנוי בצורה טכנולוגית שמאפשרת לכל מפרסם לשלוט בו בזמן אמת ולהתאים אותו לצרכים של הקמפיין.
אז מה יוצא לכם מקידום ממומן?
גולשים רואים את המודעות שלכם, מקליקים עליהם. הם ישאירו לכם פרטים. אתם תחזרו אליהם והם אולי יהיו לקוחות שלכם. אתם נחשפים ומשאירים עקבות ברשת. מגלים אתכם, מאתרים אתכם. אתם כבר לא אנונימיים. אתם כבר לא צריכים לחכות שהגולשים יגלו אתכם, אתם תפנו אליהם וגם גוגל אדווארדס אתם יכולים לפנות לקהלי היעד הספציפיים שלכם. לפי גיל, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, תחביבים, מצב משפחתי ומה לא?
האם אי פעם בעולם הפרסום מישהו ידע מי הולך לקרוא את המודעות שהוא מפרסם? רק בגוגל אדוארדס בקידום ממומן אתם כבר תדעו מראש כמה לקוחות פוטנציאליים מתעניינים בכם, מאיפה הם, בני כמה הם ולמה הם פונים אליכם.
צור קשר טלפוני או מלא את הטופס ונחזור אליך
תיק עבודות
עבור לתיק העבודותפרסום ממומן בגוגל – שאלות ותשובות
כמה עולה לפרסם בגוגל אדס?
התשלום לחברות המעוניינות לפרסם בגוגל מתחלק ל 2 - החלק הראשון הוא תשלום עבור הפרסום לגוגל - ניתן להתחיל מכל סכום אבל ברוב מוחלט של המקרים פרסום בסכומים של מתחת ל2000-3000 שח בחודש לא יניב תוצאות מספקות בטווח הקצר/בכלל. החלק השני עליו משלמים הוא השירות - תשלום לחברה שמנהלת את הפרסום בגוגל - במקרה כזה נהוג לגבות בממוצע סכום של כ1500 שח או 15% מגובה תקציב המדיה (הגבוה מביניהם). הסכומים עשויים להשתנות מחברה לחברה בהתאם לוותק/מוניטין של המקדם ובהתאם למורכבות הפרוייקט או תחום העיסוק של העסק המקודם.
איך עובד הפרסום ברשת החיפוש של גוגל אדס?
במערכת הפרסום של גוגל אדס מפרסמים מתחרים על מילות מפתח רלוונטיות ומוכוונות רכישה לתחום העיסוק שלהם, קובעים מחיר ששווה להם לשלם על כל מילה לאחר ביצוע חישובים שונים ומשלמים בפועל על כל קליק על מודעה שהם מקבלים מצד גולש שחיפש את אותה מילה במנוע החיפוש של גוגל, שזה מחיר שניגזר מאלגוריתם מיוחד של גוגל שמשקלל פרמטרים תחרותיים ואיכותיים של מפרסמים שונים, לאחר לחיצה על אותה מודעה הגולש מגיעה לאתר/נכס דיגיטלי אחר שאליו רוצה להפנות אותו המפרסם.
האם משתלם לפרסם בגוגל אדס?
גוגל אדס נכון להיום הינה מערכת הפרסום הדיגיטלית הגדולה והריווחית ביותר בעולם. פרסום בגוגל אדס יכול להיות משתלם וריווחי בהנחה ונצליח להבין את המחיר הנכון לנו לשלם עבור כל קליק, מחיר זה ניתן להעריך לאחר ביצוע מחקר מילים איכותי במתכנן מילות המפתח של גוגל וראוי שיתבצע לאחר הבנת הרווח הממוצע מכל עסקה, יחסי הסגירה הממוצעים/הצפויים של כל ליד, יחסי המרה ממוצעים/צפויים באתר או בנכס הדיגיטלי אליו נפנה את הגולש - באם אין יכולת להעריך או לחשב את אותם פרמטרים מראש לא ניתן יהיה לדעת האם נכון ומשתלם לכם לפרסם בגוגל אדס.
אין לי אתר. האם אני יכול לפרסם בגוגל?
נדרש נכס דיגיטלי כלשהו למטרת הקידום, זה יכול להיות גם דף נחיתה או סאבדומיין מסויים ובמקרים נקודתיים ניתן אפילו להעלות פרסום שלא יוביל את הגולש אל האתר אלא להתקשרות טלפונית. במצב כזה עדיין תידרש כתובת אתר כלשהי לצרכי אימות וזה מתאים בעיקר למצבים שבהם האתר אכן בבעלותכם אבל יש ספק בנוגע ליחסי ההמרה הצפויים ממנו (גולשים/לידים).