תוכן עניינים
זה עידן שבו אם אנחנו לא מעודכנים טכנולוגית או לא רואים אותנו בגוגל, אנחנו פחות מוכרים. כיום, כל אחד ואחת וגם אתם שקוראים כרגע את המילים הללו הולכים ובודקים בגוגל על כל דבר, שירות ומוצר.
אתם עושים זאת בצדק, כי כיום גוגל הוא מקום המידע הכי זמין ונגיש, ולא בכדי. כל מותג ששוכר יעוץ קידום אתרים יודע שכדי להגיע למקומות הראשונים בגוגל, יש לבצע מהלך שיווקי מקיף ומקצועי.
איך לבחור את החברה המתאימה לתהליך הזה? במה זה כרוך ומה זה בכלל קידום אתרים?
קידום אתרים – איך ממשיכים מכאן?
עולם הseo בפרט והשיווק הדיגיטלי בכלל הוא עולם מלא בפרמטרים וחוקים שחשוב להכיר אותם היטב. לכן כשאתם ניגשים לבצע קידום אתרים בין אם אורגני ובין אם ממומן רצוי להיות מצוידים במיטב אנשי המקצוע, ביניהם יועץ קידום אתרים מקצועי ומומלץ.
זה נכון שכיום אפשר לעשות כמעט הכל לבד. אך כשמדובר בתחום של קידום אתרים אנחנו תמיד ממליצים שצוות מקצועי יטפל בכם. לא כי אנחנו חושבים שאתם לא מצליחים או לא תצליחו לבד, אלא כי אתם בתור מנהלי המותג, מנהלי השיווק או מנהלי החברה והמנכלים צריכים להתעסק בניהול העסק.
בעוד שבשיווק ובניהול הקידום כדאי שיתעסקו אנשי המקצוע המכירים את התחום ואת הדרישות הרלוונטיות לצורך ביצוע מהלך תקין ואיכותי.
5 דברים מרכזיים שכל בעל מותג צריך לדעת על קידום אתרים
-
קידום אתרים איכותי, כמה זמן עד שרואים תוצאות?
כל יועץ קידום אתרים היה רוצה להגיד לכם שתוך זמן מאד קצר תראו תוצאות. יחד עם זאת, הפרמטר הריאלי ביותר הוא להעביר נתונים איכותיים המצביעים על כך שכל דבר טוב לוקח זמן, ויש לכך את הסיבות הרלוונטיות.
קידום אורגני הוא תחום שיווקי שלא לוקח בזק של ימים או שבועות גם עד שרואים תוצאות. זוהי עבודה מדוקדקת ומדויקת המצריכה הרבה מאד סבלנות מאחורי הקלעים, עבודה טכנית, עבודת תוכן ואופטימיזציה לאתר שלכם ולמותג.
-
מהו קידום ממומן, מהו אורגני ומה ההבדל ביניהם?
ההבדל בין הממומן לבין האורגני הוא מאד פשוט. אורגני נעשה בעבודה אורגנית מאחורי הקלעים ובצורה ייסודית מאד, טכנית וגם טקסטואלית. בעוד שקידום ממומן הוא קידום שמשלמים עבורו, ממש כמו קניית שטחי פרסום.
קידום אורגני הוא קידום שמשאיר תוצאות לטווח זמן ארוך, ומצריך תחזוק אחת לזמן מה ברמת הטקסטואליות וברמת הגרפיקה. וכמובן גם תחזוק בבק אופיס האתר שלכם. בעוד שקידום ממומן הוא קידום שברגע שאתם מסיימים לשלם עליו, התוצאות אינן נשמרות. אך בקידום ממומן חשוב לדעת שהלידים מגיעים באופן מאד מהיר מהרגע שרכשתם את שטח הפרסום.
-
מה הפרמטר החשוב ביותר להשקיע בו בקידום אורגני?
אין ספק שלתוכן יש תפקיד מהותי ומרכזי בקידום אתרים. כל יועץ קידום אתרים יגש דבר ראשון לטפל בתוכן, להתאים אותו לרמת SEO איכותית המתאימה גם למותג. להתאים את התוכן לאתר, ובאתר וגם ליצור ולהזרים תוכן אל תוך הרשת.
חשוב לדעת שגוגל מודד את הדרכים שבהן הגולשים שלכם מגיבים לאתר, ולכן התוכן חייב להיות בעל ערך מוסף. אם נתוני האתר כמו זמני השהייה ואחוזי הנטישה הם תקינים כך תדעו שהתוכן שלכם הוא תקין.
-
איך למשוך אנשים למותג?
כל העוסקים בתחום הזה יודעים שעל מנת למשוך את קהל היעד המתאים חשוב לתכנן תכנית עבודה אסטרטגית שתביא לתוצאות איכותיות על סמך פילוח קהל יעד נכון ומותאם אישית. ברמת התוכן, יש להתאים גרפיקה מקצועית ואיכותית. גם אם אילו סרטונים וגם אם אילו תמונות מתאימות. הגרפיקה חייבת להיות מותאמת גם לתוכן ולטקסט, אחרת כל האלמנט השיווקי הממתג קצת מתפספס. מיתוג אמיתי ומעניין הוא כזה שמתאים ברמת כל המסרים השיווקיים ושפת המותג.
לכן חשוב לדעת, תוכן SEO הוא כבר מזמן לא תוכן ‘טראש’ אלא תוכן איכותי שאנשים קוראים. ולכן, אתם חייבים לגרום לכך שהתוכן יהיה איכותי וללא דופי. על התוכן להיות מספק מידע מתאים, קריא, מעניין וגם מושך.
הקפידו על גרפיקה איכותית שמתכתבת עם התוכן, גם תמונות וגם סרטונים מעניינים. על כותרות מעניינות מספיק ועל מילים איכותיות. כל השאר כבר יביא לנתונים איכותיים שבהם אחוזי הנטישה לא יהיו גבוהים וגולשים יהפכו ללידים, שיהפכו את המותג לרווחי ובעל חשיפה גבוהה.
-
האם רשתות חברתיות יכולות להשתלב בקידום?
אם יש לכם דפים עסקיים ברשתות חברתיות בין אם אינסטגרם, פייסבוק או לינקדאין זה תמיד טוב לתחזק תכנים איכותיים בכל הדפים העסקיים שלכם בכל רשת. אם אין לכם, זה בהחלט הרגע שאולי כדאי לפתוח דפים כאלו כדי לקבל חשיפה נוספת.
כך או כך, אנחנו מדברים על עולם שיווקי שיש בו מגוון רחב של סעיפים, הזדמנויות ופרמטרים המאפשרים קידום אורגני, ממומן בין אם בגוגל ובין אם ברשתות החברתיות. כל אלו מעניקים לכם ערך מוסף לא רק בפרמטר של מיקום במקומות הראשונים של גוגל, אם כי בחשיפה איכותית המעניקה לאתר שלכם נתונים טובים שימצבו את הנוכחות שלכם ברשת כראוי.
כאמור, לתת לידיים מקצועיות לטפל בשיווק הדיגיטלי, בקידום האורגני, בבקאופיס של האתר ובשיווק ממומן על כל המשתמע מכך. גם גרפיקה, וגם קריאייטיב, יעניקו לכם את האפשרות להמשיך ולנהל את העסק בצורה איכותית ולטפל בלידים החדשים שיגיעו בעקבות כך ובהצלחה מרובה.