תוכן עניינים
ניהול מוניטין באינטרנט – למלא את חצי הכוס הריקה….
ידוע הוא שטבעו של האדם הוא להיות ביקורתי ובעיקר באופן שלילי.
אנשים ובעיקר הדקדקנים והקפדנים שבהם, תמיד ימצאו משהו שלילי לומר על משהו אחר, אדם, חברה, עסק. ויש את אלה שלעולם לא יהיו מרוצים משום דבר. תמיד יסתכלו על החצי הכוס הריקה.
שום דבר לא יכול לספק אותם ובאמת רשימת התלונות שלהם כוללת את השכנים, עוברי האורח ברחוב שלהם וכל אדם שיש להם אתו איזה שהוא שיג ושיח או קבלת שירות.
פה הם מפליאים ביכולת שלהם לרוקן את חצי הכוס הריקה שלהם ממילא ועד שהם לא יכתבו באינטרנט שהמרק שהוגש להם במסעדה היה מלוח מדי לטעמם ושהמלצר לא חייך מספיק, הם לא יוכלו לישון טוב בלילה.
וכאשר הם יכתבו את הדברים הללו באינטרנט ואנחנו נחפש מסעדת בשרים וניתקל בחוות הדעת השלילית שלהם, קשה לומר שנרוץ למסעדה הזו. בדיוק להיפך.
אנחנו נדיר את רגלינו ממנה כדי להימנע מהחוויה השלילית שפורסמה ע”י אותו לקוח בלתי מרוצה.
היד הקלה על המקלדת, הרבה פעמים קלה מדי יצרה שירות חדש של אנשים העוסקים במקצועות האינטרנט – ניהול מוניטין באינטרנט.
מחפשים חברת ניהול מוניטין באינטרנט?
הגעתם למקום הנכון!
‘סייטלינקס’ מציעה לעסקים, חברות, ארגונים ויחידים, טקטיקות מתקדמות לשיפור וניהול המוניטין האינטרנטי (ORM – Online Reputation Management).
אנו מתמחים באסטרטגיות אגרסיביות הכוללות הסרת תוכן שלילי ממנועי החיפוש (בעיקר גוגל), כמו גם הפצת תוכן, רשתות חברתיות ויחסי ציבור.
על מנת להקטין את החשיפה לתוכן שעלול להזיק, אנו משלבים את מיומנויות החיפוש המתוחכמות שלנו במנועי חיפוש, עם כלי ניהול המוניטין האינטרנטי שלנו.
קרא עוד על ניהול מוניטין בגוגל.
צרו איתנו קשר לפרטים נוספים:
0723944956
in**@si******.il
על כל אזכור שלילי שלכם, תקבלו חמישה חיוביים.
ימחקו לכם אזכורים שליליים מאתרים מסוימים ויצניעו מידע שאתם לא רוצים שיבלוט.
כי כמעט לכל אחד, הייתה איזו תקופה קשה, אולי קרו דברים וקופת השרצים הזו, שאף אחד לא גאה בה, רשומה בזיכרון של האינטרנט ולכן דרוש איזון.
ניהול מוניטין – לא משקר אבל מאזן
בואו נודה על האמת. לא כל מי שמפרסם דברים שליליים ברשת טועה. לפעמים זה אפילו מתחייב.
זכותו של כל אדם לקבל שירות מעסק או חברה שהתקשר עמם, ואם באמת לא קיבל שירות טוב, עבר עוגמת נפש, טרטור, סחבת וזלזול, חובתו אפילו להתריע על כך בפני אחרים.
אבל העניין הזה של שירות טוב, הוא משהו מאוד סובייקטיבי.
יכול אחד לראות מלצר לא מחייך ולהגיד שהשירות היה מעולה כי הוא בוחן פרמטרים אחרים של המסעדה, ויכול מי שהיה באותה מסעדה ליהנות מן הארוחה אבל לא לסלוח לאותו מלצר ששכח להגיש לו את הקינוח.
כיוון שמדובר בבני אדם משני הצדדים, מן הראוי שיוצגו שני הצדדים.
וזה מה שעושה ניהול מוניטין באינטרנט.
הוא יכול לדרוש תגובה נגדית מול הכפשה או אזכור ויש שגם אינם בוחלים ולא סולחים והולכים לתבוע על הוצאת דיבה והרבה פעמים בצדק.
אדם לא יכול לקבל שירות כלשהו מרשת, ואם לא נחה דעתו מהשירות ישר ללכת ולהכפיש אותה.
מדובר על פרנסה של אנשים ובפרנסה לא משחקים.
אזכורים שליליים מהתקופה שהסתבכתי…
יש אנשים שבתקופה כלשהי בחיים לא עשו את הדברים הכי חכמים בעולם ואפילו טעו.
האם עליהם לשלם על כך כל חייהם? לא מדובר בפעילות חלילה עבריינית אלא אפילו טיפשית כמו לפתוח עסק לא מוצלח ולהגיע אפילו עד פשיטת רגל.
הרבה פעמים מתום לב, ולא מכוונת זדון.
הם לא אנשים פליליים והם פשוט התנהלו לא נכון וזה עלול לקרות לכל אחד.
כפי שידוע ברשת למשל מתפרסמים פסקי דין, אז אם פגשתם באדם כזה שבהיסטוריה שלו היו לו כמה מחדלים, ואתם נתקלים במידע הזה, הוא עלול להפסיד את כל הנקודות שהוא צבר אצלכם אם זה מישהו שמעוניין בשותפות עסקית אתכם או אפילו מישהו שמעוניין לשכור מכם דירה.
מספיק שבעל הדירה רואה שכתוב ברשת שהוא היה פושט רגל, הוא לא ישכיר לו את הדירה לא הוא ולא אחרים.
איש מקצוע שעוסק בתחום של ניהול מוניטין באינטרנט ידע מה לעשות מבחינה טכנית ותכנית כדי לדחוק את המידע הזה, שכרגע הוא באמת עלול לגרום לאדם הזה נזק.
לא מדובר על פרסום שקרי אלא על נקיטה בכל מיני מהלכים שמטמיעים את המידע הזה רחוק ובצדק.
אנשים טועים אבל הם גם רוצים לפתוח דף חדש ומגיע להם.
אין עסק שלא עושה היום ניהול מוניטין
היד הקלה על המקלדת, הצורך לרוץ ולספר לחברה על הסטייק הלא עסיסי בכלל במסעדה מסוימת.
הבילוי הלא מוצלח בבית מלון מסוים, התספורת “העקומה” כל אלה עלולים לגרום לקריסת עסקים ולהדרת אנשים מפתחם.
לכן צריך לחשוב עשר פעמים לפני שמפרסמים משהו ברשת, וגם להיזהר מאוד מאזכורים שיש בהם תביעת דיבה, עושים שיימינג או עלולים לגרום לנזק כלכלי.
ובכל זאת מדי יום אנו ניתקל באזכורים הללו והעסקים הללו מיד ישכרו שירות של ניהול מוניטין באינטרנט, כי הם יודעים ומבינים איזה כוח יש לכל מילה ברשת והם לא רוצים לצאת נפסדים מול לקוחות מטרידים או נקמניים ולא חסר גם כאלה.
חשוב לומר כי הרבה פעמים מקור האזכורים השליליים נעשה גם “בשליחות” של מתחרים, כדי לגרום נזק בזדון.
תגובות על פרסומים, אזכורים בפורומים, תגובות בפייסבוק.
כל מילה בסלע, כתובה לא בתום לב, רוצה להזיק ומצליחה גם.