תוכן עניינים
קידום אתרים ברחובות – לקוחות מחפשים אתכם!
Search Engine Optimization ובקיצור SEO ובעברית: קידום אתרים אורגני, הנה שיטה לקידום אתר אותה כל עסק וחברה חייבים, בעיקר אם יש אתרים רבים בתחום שלהם כמו למשל שערי אלומיניום, חברות רהיטים, תכשיטי יהלומים, חברות השקעה בנדל”ן ועוד.
היום הדרך להגיע לאנשי מקצוע, מוצרים או שירותים עוברת דרך האינטרנט ולכן קידום אורגני, הוא חלק מההחלטות החשובות שיכולות לקדם את העסק שלך.
קידום נוסף אפשרי הוא קידום ממומן אבל הוא פועל אחרת, מתנהג אחרת והאפקטיביות שלו שונה. כאשר מדובר בחברה קיימת וידועה שכבר מוכרת לגולשים, סביר להניח שהיא תבחר לצאת מדי פעם בקמפיין קידום בגוגל שיניב לה כניסות והמרות מידיות לאתר.
בדרך כלל מחליטים על קמפיין כזה כאשר יש סיבה טובה לכך למשל, השקת משפחת מוצרים חדשה, הנחות או מבצעים כדאיים, פתיחת סניף, אתר חדש ועוד.
קידום אורגני הוא תהליך שבסופו של דבר מקפיץ ומקדם אתרים לעמוד הראשון בגוגל, אבל הוא לא מידי כמו קידום בגוגל, זה תהליך שלוקח זמן אבל היום אין אתר שמוותר על השירות הזה.
אם יש לכם עסקים ברחובות, בוודאי תחפשו איש קידום אתרים ברחובות למרות שהיום כל העולם הוא כפר גלובאלי קטן ותוכלו לקבל את השירות הזה מכל מקום אחר.
- קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: קניית לינקים
אורגני או ממומן?
את סוג הקידום אם זה אורגני או ממומן צריך להחליט לפי הצרכים, המטרות והיעדים של העסק או החברה, אומר מנהל חברת קידום אתרים ברחובות.
יש מקרים בהם התרומה הגדולה יותר ללקוח תהיה קידום ממומן ויש שקידום אורגני יזיז אותם ברשת ויביא להם טראפיק לאתר.
קידום ממומן נעשה באמצעות מודעות ושימוש בכלי בשם גוגל אדווארדס, אשר מעלה מודעות בהתאם לבקשת הלקוחות ומפרסם אותן ברשת, כלי הפרסום והשיווק ברשת, להבדיל מעולם הפרסום טרום תקופת האינטרנט, הם טכנולוגיים וזמינים ונגישים לכל חברה קטנה או קטנה.
רוב החברות עושות שילוב של פרסום גם בקידום ממומן בגוגל וגם בקידום אורגני, משום שהן משיגות מכל שיטה את היתרונות שלה.
מצד אחד הם יוכלו לשמר את הלקוחות שלהם ולהציג נוכחות ברשת, מצד שני בקידום אורגני הם יוכלו להתקדם למקומות גבוהים בגוגל, אלה שהיא תעלה בתוצאות החיפוש.
המקום הראשון בגוגל
מודעות קמפיין בגוגל מביאות אתרים למקום הראשון, ליד הפרסום שלהן תוכלו לראות את המילה מודעה, שגוגל כל פעם משנה את שמה במטרה לטשטש את העובדה שמדובר בפרסום בתשלום.
מדוע יש לגוגל עניין לעשות זאת? כאן אנו בעצם שואלים שאלה גדולה מאוד שקשורה בכלל לפרסום ולאמינות שלו.
מנהל חברת קידום אתרים ברחובות, מסביר שלב ליבו של הפרסום האיכותי והמועיל הוא זה שלא מוכר, אלא מציג ללקוחות הפוטנציאליים את היתרונות שהם עלולים להפסיד אם לא ירכשו שירות או מוצר מסוימים.
לקוחות בדרך כלל נוהגים להאמין לקונים אחרים למשל ולא למוכר שמנסה למכור להם.
לכן למרות שמודעות מביאות למקום הראשון בגוגל וכיוון שזה לא סוד שמשלמים על המקום הזה, לקוחות עשויים להעדיף חברות שמגיעות למקום גבוה בגוגל על סמך הקידום האורגני שלהן ולא על סמך התשלום.
בקמפיין מודעות בגוגל משלמים על כל הקלקה על מודעה שמובילה לאתר המפרסם או לדף נחיתה, שירות של קידום אורגני משולם בריטיינר לאיש קידום האתרים.
אורגני זה טבעי – ההתאמה המושלמת לגוגל ?
קידום אורגני הנו תהליך שבא להתאים בין הדרישות של מנוע החיפוש גוגל לבין האתרים ברמות שונות לפי פרמטרים שאנשי חברת קידום אתרים ברחובות מסבירים בהמשך מאמר זה.
ראשית גוגל מאוד מתייחסת גם לטכנולוגיה בה נבנה האתר, וזה בדיוק הזמן להסביר שלא כל אתר בנוי לקידום אורגני ולכן חשוב מאוד להקים אתר רק בחברה שמסוגלת לספק לכם לא רק אתר יפה, אלא גם כזה שיש לו את הפרמטרים שיקדמו אותו בגוגל.
גוגל אוהב ומעדיף אתרי וורדפרס, זה נתון ידוע לכל מקדם אתרים ולכן האתרים האלה מקודמים יותר טוב מהרבה סוגים של אתרים שנבנו על פלטפורמות אחרות.
בנוסף חשוב לגוגל מהו זמן טעינת האתר, שכן אתר שנטען לאט “מוריד נקודות” כמו גם אתר עמוס מדי, לא קריא, ללא כותרות או אתר שמאיזה שהיא סיבה הגולשים נוטשים מהר וגם את זה גוגל יודע.
- קראו גם: שיפור מהירות אתר וורדפרס
מה מילות המפתח שלך?
מילות מפתח המשולבות בתוכן איכותי, הם הבסיס של כל קידום אורגני אשר מטרתו היא להפיץ תכנים של המפרסם ברשת, בסופו של כל מאמר יופיע לינק לאתר המפרסם או לדף נחיתה.
במודעות ישולבו מילות המפתח אשר באמצעותן מחפשים הגולשים את המוצר או השירות של האתר והרבה פעמים יש צורך להשתמש גם בעברית משובשת כפי שנוהגים גולשים שמחפשים אופניים חשמליות כאשר הביטוי הנכון הוא “אופניים חשמליים”.
מנהל חברת קידום אתרים ברחובות אומר כי יש חשיבות עצומה למחקר נכון של מילות מפתח, אשר ישולבו גם בבנייה של האתר ובהמשך גם בתכנים שלו.
קידום אתרים ברחובות – מחירים, המלצות שאלות ותשובות
אילו יתרונות יש לסייטלינקס בקידום האתר שלי?
אנו בסייטלינקס מקדמים אתרים בצורה אורגנית מזה למעלה מ 12 שנים. אנו מאמצים שיטות קידום אפקטיביות להשגת המטרה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר, ובאופן הלגיטימי ביותר בעיני מנוע החיפוש של גוגל. כמו בן, אנו מאמצים גישת ראיה שיווקית רחבה על מנת להשיג עבור לקוחותינו את הביצועים הטובים ביותר מקידום האתר בגוגל.
כמה עולה לקדם אתר באופן אורגני?
קידום אתרים הוא תחום רחב מאוד ומחיר השירות משתנה מאתר לאתר. על מנת להבין את המחיר הנכון להשגת התוצאה, יהיה על המקדם לאפיין את מהלכי הקידום תוך התחשבות במשתנים כמו מיקומי תוצאות החיפוש הנוכחיים של ביטויים רצויים, מי המתחרים על הביטויים, נפח האתר, קוד ומבנה האתר, תגיות ועוד. מחיר התחלתי של קידום אורגני הוא בסביבות 2500 שח בחודש ויכול להגיע עד 5500 ומעבר. המחיר עולה ככל שיש צורך בביצוע שינויים באתר עצמו והן מבחינת קוד האתר.
האם מומלץ קידום אורגני או קידום ממומן?
אין כאן תשובה חד משמעית. המצב האופטימלי יהיה לשלב קידום אורגני עם קמפיין קידום ממומן בגוגל ואולי גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, במידה והמקדם רואה זאת לנכון ובהתחשב בתחום העיסוק של בעל העסק. אם כי ההשקעה יקרה יותר, קידום ממומן בשילוב אורגני יביא לתוצאות מהירות יותר. במידה והתקציב אינו מאפשר שילוב, יהיה צורך לנתח את האתר ותקציב השיווק של הלקוח.
איך אפשר לדעת אם חברת הקידום באמת שווה?
כמו בכל ענף, השוק מלא באנשי מקצוע ברמות שונות. מומחה מקדם אתרים יהיה בעל שנים של ניסיון. כמו כן, יוכל להציג תיק עבודות עשיר. הסימן השלישי להתמחות המקדם יהיה המחיר, מקדם אתרים מומחה לא יתפשר יותר מדי הודות והוא יודע במה כרוכה עבודת קידום אפקטיבית, כשהמוניטין שלו בראש סדרי העדיפויות. גביית מחיר נמוך רק למטרת משיכת הלקוח ללא הצגת תוצאות היא הרסנית מאוד למוניטין המקדם המקצועי.