תוכן עניינים
העידן הנוכחי הביא אותנו לכך שכמעט כל איש מקצוע, מתמחה, רופא, או אדם שהוא איש ציבור צריך נוכחות באינטרנט. זהו כרטיס הביקור שלנו.
בניית אתרים לרופאים הופכת את המרפאה למתחם וירטואלי שבו הגולשים מקבלים מידע ראשוני. דבר שבעבר לא היה נגיש, מידע שיכול לסייע להם להחליט האם להגיע אל המרפאה בכל זאת. או לקבל אפילו שירות לקוחות באונליין, שזה חידוש משמעותי בתחום הרפואה.
זאת הסיבה שאתר של רופאים חייב להיות בנוי באופן מזמין, מרגיע, ובעל חוויית משתמש נוחה וידידותית. אתרים לרופאים הם אתרים שצריכים להכיל סוגים רבים של אוכלוסיות, ובמגוון של סיטואציות.
בניית אתרים לרופאים – הנוכחות שלכם חשובה לציבור
כל אחד מחפש מענה מיידי לבעיות רפואיות או לשאלות רפואיות.
רוב אתרי הרופאים הם אתרי תדמית כי אלו באמת האתרים שמנגישים את המידע בצורה הטובה ביותר. מעבר להנגשת המידע, המטרה היא כמובן חשיפה לגולשים פוטנציאליים וגיוס מטופלים חדשים אותם אפשר לקבל כלקוחות לכל דבר.
אין ספק, בניית אתרים לרופאים היא לא בניה קלה. היות והגולשים זקוקים לדיסקרטיות, זקוקים לביטחון, לאמינות ולכנות. האתר מצריך עבודה רבה על מנת להקנות את זה לגולשים.
בניית אתרים לרופאים עם המומחים בתחום – הצלחה בטוחה
אתר תדמית איכותי, הוא אתר שבנוי על ממשק טכני איכותי. מערכת ניהול התוכן של האתר צריכה להיות כזאת שיכולה להכיל תוכן רב. תמונות גרפיות ברזולוציה גבוהה, סרטוני תדמית איכותיים, וכמובן מערך המותאם לקידום SEO. כל אלו חשובים היות וזו החשיפה האמיתית של האתר, מעבר לעיצוב שבא אחר כך.
אך לפני שאתם נוגעים בבניית האתר עצמה מול החברה ששכרתם עבור בניית אתר לרופאים חשבו על כמה דברים. ואלו הדברים שיש לתת עליהם מענה:
- מה מטרת האתר
האם האתר הוא אתר לידים בלבד, או שאתם מעוניינים לבנות אתר המנגיש מידע וחומרים לגולשים?
- מי קהל היעד שלכם
מהו תחום ההתמחות שלכם? מי קהל היעד אליו אתם פונים? נשים, גברים, נוער, ילדים, והאם בהתמחות ספציפית או כללית?
- מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע
לכל אתר יש תקציב, בניית אתר יכולה להתחיל מ3,000 ₪, ולהגיע גם ל10,000 ₪. הגדרת התקציב לאתר יכול להיות גמיש, וחשוב שתדעו היכן אתם מתחילים, ותגדירו תקציב מסודר.
- איזה עיצוב תרצו לאתר
אף אחד מאיתנו לא נולד מעצב בניית אתרים לרופאים וזה אומר שאתם לא צריכים לחשוב על העיצוב. מה שכן, בדקו מה המתחרים שלכם עושים. איך האתרים שלהם נראים, ואם יש עיצוב ספציפי שחשבתם עליו עדכנו את חברת בניית האתרים.
בנייה של אתר לרופאים מצריכה ליווי מקצועי מהטובים ביותר. לכן כאשר אתם מחפשים חברת בניית אתרים, עשו זאת באמצעות המלצות, חוות דעת וגם תחושת בטן. חשוב שתהיה לכם כימיה טובה עם חברת הבניה, וודאו את המקצועיות שלה. אל תהססו לדבר עם לקוחות עבר, לקוחות נוכחים ולבקש לראות עבודות נוספות.
אתר הוא הנכס הדיגיטלי הכי חשוב שיהיה לכם
לא כולם יודעים, אבל אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי חשוב ויקר ערך. כי בעידן שבו כולם כולל כולם דבר ראשון הולכים לאינטרנט לבדוק על נותן השירות או על הרופאים שהם מחפשים, אתם חייבים שיהיה לכם אתר איכותי.
בניית אתרים לרופאים שהם איכותיים יכולים להתקיים על בסיס מספר פרמטרים:
- עיצוב מותאם
התאמת עיצוב האתר אל קהל המטופלים הוא צעד חכם לבניית אתר איכותי ויעיל. עיצוב מותאם, משמע, תמונות ספציפיות, צבעים ספציפיים, וגם מיתוג אם למחלות מסוימות יש ‘לוגו’. או צבע שמקושר אליהן.
- חוויית משתמש איכותית
נסו תמיד להסתכל בעיניים של הגולשים. כשגולש נכנס בפעם הראשונה לאתר הוא בסך הכל רוצה לקבל מענה זריז, קליל, וישיר. לאו דווקא מענה אנושי, אם כי מענה גם כחומר קריאה.
זה אומר שמבנה חוויית המשתמש, התוכן והתמונות חייבים להופיע בצורה מסודרת ונגישה עם הפרדה נכונה. ניגוד בין הצבעים, הפרדה המאפשרת הבנה ברורה, כתב בגודל מספיק תקין וכמובן, טקסט בשפה איכותית וברורה בגובה העיניים.
- התאמה למובייל
אתר לרופאים חייב להיות אתר המותאם לסמאטרפון. כיום רוב האנשים גולשים דרך הטלפונים הניידים. ולכן, תבנית האתר חייבת לכלול בתוכה גם התאמה לדסקטופ (למחשב, ולטאבלט), וגם התאמה למובייל. בשפה המקצועית זה נקרא ‘אתר רספונסיבי’. ואל תהססו להשתמש בו ולוודא שאכן זה מה שקורה באתר שלכם.
- דרכים נוחות ונגישות ליצירת קשר
בסופו של דבר, המטרה היא שהגולשים יצרו קשר. יחד עם זאת, הם צריכים להרגיש בטוחים מספיק. הנגשת יצירת הקשר יכולה להיות דרך וואטסאפ, מסנג’ר, אימייל, ואפילו תיבת טקסט בתוך האתר עצמו שפותחת סשן של התכתבות. הוסיפו אל יצירת הקשר הנעה לפעולה אך כזאת שמדברת בגובה העיניים, עם אמפתיה.
על תוכן איכותי ועדויות
בניית אתרים לרופאים ובכלל, כל בניית אתר לכל אדם מקצועי בנויה על תוכן אינפורמטיבי איכותי. אתר המבקש לידים, הוא אתר שמעניק תוכן איכותי ובגובה העיניים. אם הלקוחות הפוטנציאליים לא יקבלו את המידע שהם זקוקים לו, הם לא יצרו קשר. זה עד כדי כך פשוט.
כשמדובר ברופאים, על התוכן להיות הכי מדויק, ובשפה הכי פשוטה שמעניקה לקוראים את המידע אותו הם מחפשים. מהרגע שהם ‘ישבו’ בקסמי התוכן, הם ירצו לצור קשר לייעוץ הראשוני.
דבר נוסף המעניק אמינות רבה, ובצדק, הן העדויות להצלחה. הצגה של עדויות מוצלחות באתר מעניקות ומחזקות את הביטחון של הגולשים. תמונות עם הקדשות, סרטונים, ואפילו מכתבים בכתבי יד. קטעי תקשורת, מאמרים שפורסמו וקיבלו פרסים או ביקורות. הישגים רפואיים אלו ואחרים מלווים בתמונתו האישית של הרופא או של הרופאה, ועוד.